Fostimon (tijdstip)

IUI Forum
Plaats reactie
Roosje86
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 november 2013, 13:55

Fostimon (tijdstip)

Bericht door Roosje86 » 8 april 2016, 16:46

Dag dames,

Ik heb een vraagje voor de Fostimongebruikers. Ik zet mijn spuit elke dag rond 22u, want er is mij gezegd geweest dat dit altijd rond hetzelfde tijdstip moet. Ik moet 'anderhalve' dosis zetten, wat wil zeggen dat ik om de 2 dagen 2 spuiten klaarmaak en dat ik dan 1 spuit in de frigo bewaar.

Morgen heb ik heel dag en avond een vrijgezellen van een vriendin en bedacht ik me net dat ik met een probleem zit voor mijn spuit... Het gaat voor mij heel moeilijk worden om mijn spuit om 22u te zetten. De activiteiten overdag zijn bij iemand thuis gepland, ik zou dus tot 17u de spuit in de frigo kunnen bewaren, maar nadien zijn we op stap. Eerst ergens gaan eten en dan gaan we uit. Zou het kwaad kunnen om de spuit voor één keer vroeger te zetten? En wat zouden jullie dan doen? Onmiddellijk om 17u, dus direct nadat ze uit de frigo komt. Of ze meenemen naar de plaats waar we gaan eten en na het eten zetten (rond 19-20u...). Zou ik vandaag mijn spuit dan ook al een uurtje vroeger zetten? Zodat het verschil minder groot is?

Groetjes

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Fostimon (tijdstip)

Bericht door Amarillo » 8 april 2016, 21:06

Hoi Roosje! Is echt wel belangrijk om ongeveer hetzelfde uur aan te houden en 17u lijkt me dan wel heel vroeg. Ik heb het eens een keer bijna vergeten en dan maar 2u later gezet maar was toen echt in paniek dat het niet ok zou zijn! Mij lijkt de tweede optie misschien iets beter maar weet niet of dit kwaad kan... Misschien morgen nog contact proberen opnemen met je fertiliteitscentrum?
Afbeelding[url]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten