Bijwerkingen pregnyl en clomid

IUI Forum
Plaats reactie
Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Dora26 » 15 april 2016, 19:08

Hadden jullie er last van? Kwaaltjes door de pregnyl of clomid?

Ik heb redelijk wat last van een opgeblazen en gespannen buik (broeken spannen serieus!! echt niet aangenaam!), hoofdpijn die niet overgaat, ook vermoeidheid over het algemeen (en door de vermoeidheid waarschijnlijk ook last van lichte keel- en oorpijn, typisch een klacht voor mij). Ook last van pijnlijke borsten gisteren.

Word ik al bang hoe ik op de clomid zal gaan reageren! Wat voor bijwerkingen hadden jullie van beide medicaties?
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

babybuik
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 april 2016, 15:46

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door babybuik » 25 april 2016, 15:51

Hey Dora,

Ik ben ook absoluut geen liefhebber van pregnyl en clomid...
Opvliegers, pijnlijke borsten (die je het idee geven dat het al wel eens prijs zou kunnen zijn), mottig zijn en zoveel meer leuke effecten.
En had jij moeite met het zetten van die pregnyl spuit? ik ben over het algemeen geen bangerik, maar dit vond ik toch niet makkelijk!
Op zoek naar lotgenoten tijdens deze tocht naar een babybuik...
altijd welkom op babybuik.wordpress.com om ervaringen uit te wisselen!

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Dora26 » 26 april 2016, 19:25

Nee, op zich vond ik het zetten van de spuit helemaal niet erg.
Ik heb vroeger wel verpleegkunde gestudeerd, dus ik heb wel een beetje de handeling om spuiten te maken en te zetten... Ik zet nog liever spuiten dan dat ik pilletjes neem :)
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

babybuik
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 april 2016, 15:46

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door babybuik » 29 april 2016, 11:55

haha daar verschillen we dan toch in! :)
Op zoek naar lotgenoten tijdens deze tocht naar een babybuik...
altijd welkom op babybuik.wordpress.com om ervaringen uit te wisselen!

Lien86D
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 april 2016, 23:39

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Lien86D » 2 mei 2016, 17:27

Van de pregnyl had ik geen bijwerkingen, of toch niets dat me opviel. Van de Clomid kreeg ik hoofdpijn, zag ik met een hoge dosis af en toe lichtflitsen en kreeg ik wat meer last van puistjes (maar ik heb sowieso geen ideale huid).
Oktober 2014 pilstop
April 2015 diagnose PCOS
April 2016 opstarten IUI met menopur na 10 natuurlijke pogingen met Clomid
IUI 1 mislukt, IUI2...

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Dora26 » 3 mei 2016, 8:18

Kan het zijn dat je door clomid een opgeblazen buik krijgt en vocht gaat ophouden ofzo?
Ik ben zaterdag gestart, zaterdag enkele uren later was mijn buik énorm opgeblazen...
Ten opzichte van vrijdag ben ik bijna 3kg bijgekomen... Is wel énorm veel hé! Ik pas amper nog in mijn broeken :shock:
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

RomyL
Berichten: 26
Lid geworden op: 8 juni 2016, 16:20

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door RomyL » 16 juni 2016, 7:52

Hallo

Volgens de bijsluiter van Chlomod kun je onverwachts 2 kg zwaarder worden.
Ik momenteel geen specifieke symptomen. Alleen deze ochtend t gevoel van een steen in mij maag en daardoor precies wat misselijk.

Welke symptomen ondervinden jullie verder?

Groetjes

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Dora26 » 16 juni 2016, 7:57

Ik ben 2kg per cyclus bijgekomen... Ben nu in het totaal bijna 7kg erbij op de laatste 3 maanden en we moeten nog met ronde 4 starten :shock:
Voor de rest was het per cyclus heel wisselend; de ene keer een héél opgeblazen buik, zo erg dat ik mijn broeken niet meer dicht kreeg, andere keer enorm veel hoofdpijn...
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

RomyL
Berichten: 26
Lid geworden op: 8 juni 2016, 16:20

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door RomyL » 16 juni 2016, 8:02

Voor die per cyclus vreesde ik dus inderdaad! Mijn gynaecologe had me er voor gewaarschuwd toen ze de mogelijke nood aan iui uitlegde. Vanaf nu actief op zoek naar een manier om ze er af te houden dus... Zal misschien mijn gedachten wat van al de rest afhalen ook!

Rianne
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 juni 2016, 9:23

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Rianne » 16 juni 2016, 9:29

http://www.koopanabolen.nlverkoopt pregnyl en clomid. vriendinnen hebben daar goede ervaringen. wil zelf pregnyl halen, zijn de bijwerkingen van pregnyl constant ? of gaat ze weg na een tijdje, zo ja. hoelang ?

Ellietje
Berichten: 181
Lid geworden op: 13 juni 2016, 14:42

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Ellietje » 16 juni 2016, 11:55

Clomid vond ik verschrikkelijk. Ik werd er enorm down van, had last van stemmingswisselingen, was extreem emotioneel, etc. Heb gezegd tegen de gynae dat ik dat nooit nog wil nemen.
Nu moet ik Menopur spuiten, tot hiertoe heb ik er geen bijwerkingen van. Buiten een opgezwollen buik. Ik lijk nu al zwanger... :)
IVM 1.1 (vers): neg. | IVM 1.2 (cryo): neg. | IVM 1.3 (cryo): zwanger

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Panacea » 16 juni 2016, 13:49

Rianne schreef:http://www.koopanabolen.nlverkoopt pregnyl en clomid. vriendinnen hebben daar goede ervaringen. wil zelf pregnyl halen, zijn de bijwerkingen van pregnyl constant ? of gaat ze weg na een tijdje, zo ja. hoelang ?
je mag geen clomid of pregnyl zonder medisch toezicht gebruiken, dit is gevaarlijk... :roll:
Afbeelding

RomyL
Berichten: 26
Lid geworden op: 8 juni 2016, 16:20

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door RomyL » 16 juni 2016, 17:17

Ik zou nu persoonlijk mijn medicatie ook niet Online bestellen. Indien je ze nodig hebt, schrijft de dokter je ze toch gewoon voor. Wie weet wat voor rommel je misschien anders krijgt...

Panacea
Berichten: 476
Lid geworden op: 25 november 2014, 17:39

Re: Bijwerkingen pregnyl en clomid

Bericht door Panacea » 16 juni 2016, 20:03

volgens mij is dit gewone een verdoken spam-profiel...
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten