Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

IUI Forum
Plaats reactie
Lien86D
Berichten: 30
Lid geworden op: 16 april 2016, 23:39

Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

Bericht door Lien86D » 2 mei 2016, 13:30

Ik ben sinds januari in behandeling bij dr Wisanto in Hasselt. We starten deze maand met IUI. Voorlopig ben ik tevreden over de dokter en de afdeling, maar gisteren kreeg mijn man van iemand die ook vruchtbaarheidsproblemen gehad heeft te horen dat ik best zo snel mogelijk naar jette zou overstappen. Veel verdere uitleg kreeg hij niet.

Hebben jullie ervaring met een of beide ziekenhuizen?
Oktober 2014 pilstop
April 2015 diagnose PCOS
April 2016 opstarten IUI met menopur na 10 natuurlijke pogingen met Clomid
IUI 1 mislukt, IUI2...

EKM81
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 juli 2015, 16:57

Re: Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

Bericht door EKM81 » 2 mei 2016, 21:46

Wij zijn in behandeling in Jette, en zijn daar héél tevreden over.
Hoewel er heel wat mensen daar in behandeling zijn, hebben wij ons nog nooit een nummertje gevoeld.
De dagelijkse monitoring begeleidt je supergoed, zijn bereikbaar als je twijfels of vragen hebt tijdens je behandeling, waardoor je zelf minder moet denken over wat je wanneer moet doen.
Ik weet ook dat er in Jette heel wat patiënten vanuit het buitenland zijn, misschien ook een teken dat het daar best ok is? Wij zijn direct naar Jette gestuurd, dus kan niet echt vergelijken...
stop Pil (maart 2013)
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje

Soph
Berichten: 226
Lid geworden op: 17 augustus 2016, 13:42

Re: Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

Bericht door Soph » 30 november 2016, 12:07

Hey,

Ik heb een jaar in ons "lokaal" ziekenhuis geweest bij gynaeco, zonder resultaat.
We hebben zelf de beslissing genomen nr UZ Jette over te stappen. Hoewel ik dus ook geen ervaring heb met andere fertiliteitsklinieken voel ik me super goed bij deze beslissing.
Ze zijn heel professioneel, heel aangename contacten. We zijn momenteel nog aan het wachten voor opstart van de behandeling dus daar kan ik ook nog niets over vertellen.

Zelf werk ik in een ziekenhuis en ik hoorde alleen maar lof over Jette. Zou ook één van de beste labo's hebben etc.
Pilstop juli 2015 PCOS okt 2016
IUI 1 18/1/'17 (neg) IUI 2 18/2/'17 (neg) IUI 3 20/3/'17 (biochem zw)
IVF 1.1 mei TP verse blastocyste - zwanger - missed abortion (9w)
IVF 1.2 1/9 TP cryo blasto: zwanger! Uitgerekend 21/5/2018

Saar26
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 februari 2017, 16:57

Re: Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

Bericht door Saar26 » 23 februari 2017, 16:10

Hoi iedereen,

Zijn jullie van de kanten van Brussel afkomstig?

Ik ben momenteel in behandeling in Genk maar twijfel soms ook om de overstap naar Jette te maken.

Alleen de afstand schrikt me enorm af, zeker als je regelmatig opvolging moet hebben i.v.m.follikelmeting en dergelijke.

Iemand ervaring hiermee?

Lieve groetjes
Saarh

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Ervaringen Dr Wisanto (Hasselt) en kliniek in Jette?

Bericht door Julie278 » 16 mei 2017, 22:06

Ik ben zowel zwanger geraakt door een behandeling van dokter Wisanto (icsi3) als in jette.

Eerst 5 inseminaties, nadien overgegaan naar icsi.
Mijn oudste zoontje is van tp 3 in Hasselt. Dokter Wisanto was een geweldige dokter, een man van niet veel woorden maar had er wel vertrouwen in.

Toen we voor een tweede kindje gingen en we bij icsi 5 nog geen resultaat hadden, was hij heel blij dat we zelf voorstelde om verder te gaan in Jette. Hij raadde ons dit aan, zodat we onszelf niets konden verwijten mocht het nooit lukken. De opvolgingen (follikelmetingen en bloedname) liet ik in Hasselt doen.

Bij icsi 6 (poging 1 in jette) hadden we opnieuw geen resultaat.
We besloten nog een allerlaatste poging te doen ( dus zelf betalend), en ja hoor, onze jongste spruit is ondertussen ook 14 maanden.

Ik had het gevoel dat ze in jette meer experimenteerden dan in Hasselt, het labo heeft innovatieve technieken en de dokters wisselen al eens van medicatie om te kijken wat het verschil is.
Hasselt blijft langer hetzelfde doen....

Dus over beide ziekenhuizen tevreden, maar denk dat je zeker een overstap naar jette niet té lang mag uitstellen ....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten