Wie had ook te kleine foetus?

IUI Forum
Plaats reactie
Oliviake82
Berichten: 16
Lid geworden op: 7 januari 2016, 13:09

Wie had ook te kleine foetus?

Bericht door Oliviake82 » 22 juni 2016, 9:16

Hallo
Maandag ging ik langs voor eerste echo op 7 weken, inseminatie vond zondag 5 weken terug plaats. We zagen en hoorden een kloppend hartje en eerst zei dok dat ze graag had dat ik volgende week terugkom want ze hoort het hartje liever sneller slaan. Ze vond ook niet makkelijk terug en zei dat ze dacht dat hij dicht tegen de wand zat, op dat moment maakte ik mij totaal nog geen zorgen, maar toen ze hem mat vond ze hem heel klein (4,32 mm) en ze zei dat hij ofwel echt te klein is en het dan nog een miskraam zal worden of dat hij gewoon zo dicht tegen de wand zit waardoor hij niet helemaal zichtbaar is.... 4 jaar geleden was ik op spontane manier zwanger geworden en na echo met kloppend hartje (en denk normale grootte van foetus) heb ik toch miskraam gekregen dus ik weet nu totaal niet wat ik moet denken maar geef toe dat ik er wel al wat van in de put zit..de zwangerschapssymptomen nemen zeker niet af en hcg was maandag 52084, dat was wel heel goed zei de monitoring, wat de hartslag was kon ze niet zien, daar stond blijkbaar ok bij, begrijp het niet goed meer maar moet wachten tot maandagavond, had gevraagd om deze week nog te mogen teruggaan maar ze willen dat er een week tussen is om goed te kunnen vergelijken

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: Wie had ook te kleine foetus?

Bericht door Dora26 » 22 juni 2016, 17:19

Heb helaas geen ervaring, maar wil je alvast veel sterkte wensen en hopelijk komt het allemaal goed!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten