gebruik Fostimon

IUI Forum
Plaats reactie
Ellie89
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 juni 2016, 20:04

gebruik Fostimon

Bericht door Ellie89 » 28 juni 2016, 20:17

Hallo Dames,

wie van jullie heeft er ook fostimon en pregnyl gebruikt en kan mij wat meer vertellen over de prijs?
Wij zijn aangesloten bij het onafhankelijk ziekenfonds en hebben een goedkeuring voor terugbetaling.
Momenteel moet ik alles afhalen bij de apotheek in sint-augustinus in wilrijk, uiteraard gebeurt dit altijd met een factuur achteraf en heb dus totaal geen idee wat me dit gaat kosten..
Iemand die kan helpen?

Merci!

EKM81
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 juli 2015, 16:57

Re: gebruik Fostimon

Bericht door EKM81 » 30 juni 2016, 6:52

Hallo,


ik gebruik geen Fostimon, maar moet Puregon ook via de apotheek van het ziekenhuis halen. Ik moet hiervoor niets betalen, omdat dit terugbetaald wordt meteen door de mutualiteit. Als ik het uit eigen zak moet betalen komt het soms op meer dan 200 euro. Pregnyl heb ik denk ik wel ooit zelf aangekocht, maar nooit gebruikt. Ik dacht dat dit nog mee viel van prijs, maar kan me ook vergissen? Ik zou het zeker ook eens vragen in het ziekenhuis. Het is je recht te weten hoeveel een behandeling kost voordat je eraan begint.

Veel succes!!
stop Pil (maart 2013)
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje

chachacha
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 januari 2010, 15:29

Re: gebruik Fostimon

Bericht door chachacha » 1 juli 2016, 23:10

Ik heb toen in de tijd toen we nog met IUI bezig waren (ook in Sint-Augustinus Wilrijk) nooit rechtstreeks moeten betalen voor de medicatie, dat werd ineens geregeld via de mutualiteit. Dus normaal gezien ga je daar niets voor moeten betalen, of er zou al veel veranderd moeten zijn. Als dat zo is dan zou dat niet veel mogen zijn hoor. Succes!
5 IUI's -> geen vertrouwen meer in team + 3 jaar niets
07/2014 start IVF Middelheim: 1e poging niets
12/2014: TP 2 eitjes: er is iets geweest maar overleefde het niet
02/2015: TP 3 eitjes: niets
02/2016: IVF4 = ICSI - wel PU geen transfer.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten