Nee he, geen goede samenlevingstest

IUI Forum
Plaats reactie
Miricle
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 april 2007, 17:50

Nee he, geen goede samenlevingstest

Bericht door Miricle » 25 april 2007, 17:56

Hallo ik wilde graag mijn verhaal kwijt hier, ik ben Miricle en nu 14 maanden bezig voor een kindje. Maar het wil niet zo vlotten, we kregen een samenlevingstest, en geen enkele levende zaadcel te vinden, echt een domper, Dus in de nieuwe cyclus weer een samenlevingstest, en maar hopen op een wonder. Er werd ook IUI voorgesteld. :cry: Wie wie er toch zwanger geraakt op natuurlijke wijze? zonder IUI waarvan de baarmoeder ook vijandig slijm vlies aanmaakt? bedankt miricle

Miricle
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 april 2007, 17:50

Bericht door Miricle » 26 april 2007, 10:14

Niemand?? :( jammer

sanne
Berichten: 22
Lid geworden op: 7 februari 2007, 19:16

Bericht door sanne » 4 mei 2007, 14:47

hey,
ik las je berichtje en zag dat je nog geen antwoord kreeg. Misschien komt dit doordat er al een "rubriekje" vijandig baarmoederslijmvlies bestaat, misschien kan je daar eens een kijkje nemen en je vraag stellen. Ik heb zelf nog geen ervaring met iui dus kan je niet helpen.
groetjes, sanne

prinsesje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 september 2007, 19:26

Bericht door prinsesje » 29 september 2007, 20:41

Hey,

ik heb hetzelfde probleem. Bij ons was de samenlevingstest ook niet goed, er was volgens de dokter geen enkele levende spermacel meer te vinden. Toch ben ik tijdens mijn eerste cyclus met clomid toch zwanger geraakt zonder inseminatie. Dit is spijtig genoeg op 6 weken misgelopen, waarschijnlijk omdat het baarmoederslijmvlies te dun was en het vruchtje niet voldoende kon innestellen. De dokter zei ons dat de kans dat het nog is natuurlijk zou lukken zeer klein was en ben dan daarna toch naar inseminatie overgeschakeled. Kheb ondertussen al 5 mislukte pogingen achter de rug. Ik zou u dus aanraden dat als je er echt u tijd voor wilt nemen, gewoon op natuurlijke wijze verder te doen. MAar als de drang voor een kindje even groot is als bij mij, zou ik toch niet wachten en met inseminatie verder gaan.

Groetjes Nathalie

monchichi
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 februari 2007, 20:54

Bericht door monchichi » 1 oktober 2007, 16:05

Hallo Miricle,
Wij hadden ook een negatieve samenlevingstest. We zijn dan eigenlijk onmiddelijk begonnen met iui. Bij de zesde en laatste poging ben ik zwanger geraakt. Ben nu 17 weken en alles is tot nu toe in orde.
Als het de volgende keer negatief is, zou ik toch voor de iui gaan. Ik heb het zo lang mogelijk zonder clomid geprobeerd, dus het kan ook zonder medicatie als je zonder andere problemen zit. Ik moest wel soms pregnyl spuiten.
Sanne, hoe is het nu met jou? Ik hoop dat je ondertussen ook goed nieuws hebt, anders duim ik zeker voor jou.
Sterkte

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten