Cysten na clomid

IUI Forum
Plaats reactie
Belgiangirl
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2019, 15:12

Cysten na clomid

Bericht door Belgiangirl » 22 juli 2019, 15:19

Dag allen,

Ik ben helemaal nieuw hier op het forum maar vond precies niet meteen een antwoord op mijn vraag.
Ik heb er ondertussen 7 rondes clomid+pregnly opzitten, helaas allemaal zonder resultaat. Normaal gingen we een week geleden starten met IUI via Jette met puregon, maar nu bleek ik 2 cysten te hebben van 6 en 8 cm. Ik moet nu een maand op de pil, zowat het rotste nieuws dat je kan horen denk ik... Nu hoorde ik dat eenmaal je cystes maakt je hier alleen nog maar meer kans op hebt, is dit zo? En hebben jullie veel ervaring met cysten en de pil. De dagen kruipen echt voorbij :(

MenSte
Berichten: 90
Lid geworden op: 8 augustus 2018, 8:54

Re: Cysten na clomid

Bericht door MenSte » 22 juli 2019, 18:15

Hallo Belgiangirl,
Ik heb ook zulke cystes van dezelfde grootte als jou gehad en heb toen 1 cyclus de pil moeten nemen. Nadien waren ze gelukkig verdwenen.De dagen dat je de pil moet nemen, lijken inderdaad nog trager te gaan dan anders, dus ik weet hoe je je voelt! Probeer om van deze periode te profiteren om alles te doen wat je niet meer mag/kan als je zwanger bent!

Als ik je kan geruststellen: na die ene keer heb ik geen nieuwe cystes meer gehad. Ik heb daarna wel nog maar 2x IUI gedaan en ben dan overgeschakeld op ICSI dus ik weet niet of het daar mee te maken heeft dat ik geen nieuwe cystes meer gehad heb, maar ik zou me er niet te veel zorgen over maken!
05/2017: stop pil
01/2020: dochter geboren na 2 ICSI en 1 miskraam. Zware complicatie bij bevalling
03-09/2021: 2 ICSI negatief
10/2021: biochemische zwangerschap

Belgiangirl
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 juli 2019, 15:12

Re: Cysten na clomid

Bericht door Belgiangirl » 22 juli 2019, 20:03

Hey Menste. Ja we gingen normaal ook 3x iui doen maar heb er al 7 rondes clomid opzitten dus ben echt wat op. En nu dan weer een maand verloren... dus ik heb 3 september een afspraak bij de gynae om ivf al te bespreken, dus waarschijnlijk 2x iui doen dan. Ik zie dat jij ondertussen zwanger bent, proficiat!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten