vraagje

IUI Forum
Plaats reactie
Kathleen262
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 oktober 2020, 12:51

vraagje

Bericht door Kathleen262 » 31 oktober 2020, 12:59

Dag iedereen,

Ik heb 2 kindjes natuurlijk maar ons derde wonder wil maar niet komen. Nu heb ik een paar weken geleden een kijkoperatie gehad en is er endometriose vastgesteld.

Waardoor ze nu zeggen dat natuurlijk niet meer gaat. Dus willen we IUI proberen maar vandaag ben ik voor de eerste keer een follikelmeting moeten gaan doen op dag 3 en daar zag hij een grote cyste. Nu moest ik bloed laten trekken en afhankelijk daarvan mag ik de clomid opstraten of niet. Weet iemand wat dat in houd. Ik kreeg in het ziekenhuis niet zoveel info. Hij zei dan is het weer een maand wachten en daarmee moest ik het doen...

Liefn
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 augustus 2020, 15:34

Re: vraagje

Bericht door Liefn » 8 november 2020, 16:31

Hoi, wanneer ik moest starten met clomid werd er ook eerst een echo genomen op dag 3. Hier was ook een cyste te zien. Deze moest eerst weg zijn, alvorens ik opnieuw clomid mocht innemen. De kans was groot dat dit spontaan zou verdwijnen, zo niet moest ik dit laten verwijderen. Ik had tijdens deze periode ook enkele dagen heel veel last, krampen, bij elke stap die ik zette, voelde ik een pijnscheutje. Gelukkig was bij mij de cyste weg en kon ik daarna verder.

Hopelijk is dit bij jou ook het geval. Veel succes!
wensouders sinds juli 2019
onverklaarbare onvruchtbaarheid
3x clomid & pregnyl
1 x IUI (november 2020) Positieve test 🤞

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten