Hyfosy niet mogelijk door bocht in baarmoederhals

IUI Forum
Plaats reactie
Sophie88
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 oktober 2020, 14:47

Hyfosy niet mogelijk door bocht in baarmoederhals

Bericht door Sophie88 » 20 maart 2021, 14:14

Hallo allemaal

Ik stel me graag even voor. In 2019 ben ik mama geworden. Na enkele maanden proberen bleek ik een verhoogd prolactinegehalte te hebben. Hiervoor heb ik dan medicatie genomen en in combinatie met CLOMID was ik dan na twee maand in verwachting.

Nu wilden we graag voor een zusje of broertje zorgen, maar ook deze keer ging het niet vanzelf en bleek het ook niet aan een verhoogd prolactinegehalte te liggen. Ik kreeg nu lethrozol voorgeschreven, maar na vele natuurlijke pogingen, zijn we overgegaan op IUI.

Omdat ook dit niet lijkt te werken, wilde de arts opnieuw een hyfosy laten uitvoeren. In 2018 had ik er ook al een gehad en toen was alles perfect normaal. Maar omdat het nu maar niet lijkt te lukken, leek het een goed idee om dit toch nog eens te controleren.

Alleen...tijdens het onderzoek bleek dat ze niet binnen geraakten met het buisje aangezien ik een bepaalde kromming had in mijn baarmoder(hals)? Ik weet niet juist waar die kromming zit :-) Ik weet wel dat ik sinds mijn bevalling effectief een gekantelde baarmoeder heb.

Nu heb ik in mijn hoofd gestoken dat dit het probleem moet zijn en vind ik het zo erg dat dit onderzoek niet kan doorgaan. Zijn er nog vrouwen bij wie zo'n hyfosy niet lukte en wat hebben ze dan in de plaats gedaan?

Groetjes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten