Maand overgeslagen menstruatie blijft uit

IUI Forum
Plaats reactie
bambi19960904
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 december 2022, 13:26

Maand overgeslagen menstruatie blijft uit

Bericht door bambi19960904 » 12 maart 2023, 12:23

Hi 👋🏼

Ik had mijn 2de IUI op 15 januari… de bloed test die op 30 januari gedaan werd gaf een waarde van 0,2… wat dus negatief is natuurlijk 😅
Maar nu heb ik begin februari … iets later dan normaal wel mijn menstruatie gehad… iets korter dan normaal ook … wegens het moeten bijbestellen van donorzaad, sloegen we februari over, ik heb dus geen inseminatie gehad die maand. Maar ondertussen zijn we maart. Normaal gezien in het begin van de maand heb ik mijn menstruatie. Nu vorige keer waren ze ook wat later dus oké ik heb inderdaad wat verder gerekend… maar ondertussen zelfs verder gerekend zit ik aan toch weer een goeie week overtijd? Zelfs mijn vrouw haar menstruatie is al voorbij en zij is altijd na mij?

Fertiliteit is alles behalve een hulp die zeggen gewoon we zien wel… ik voel me een beetje geïrriteerd hierdoor want zwanger daar denk ik nu niet aan… maar dat ze uitblijven baart me wel wat zorgen gezien wat redenen 😅 ga ik best dan toch eens extra langs bij de gyn ofzo? Wat denken jullie hiervan?
IUI succes: ZL geboren 2/3/18
IUI poging: 14/12/22 negatief
IUI poging: 15/01/23 negatief
IUI poging: 06/04/23 negatief
IUI poging: 13/05/23 negatief
IUI succes: 22/02/24 keizersnede

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten