Mislukte IUI met donorzaad

IUI Forum
Plaats reactie
krekel
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 februari 2023, 11:53

Mislukte IUI met donorzaad

Bericht door krekel » 30 mei 2023, 11:48

Wij hebben onze eerste poging IUI met donorzaad achter de rug, deze had spijtig genoeg geen zwangerschap tot gevolg.
Wij hebben reeds drie maanden moeten wachten tot we donorzaad ter beschikking hadden. Wij zijn in behandeling bij dokter Decleer in Aalter.

Nu is mijn vraag of wij nu terug onderaan aan de wachtrij moeten weer drie maanden wachten op donorzaad, dus om aan poging twee te kunnen beginnen?

Groetjes

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: Mislukte IUI met donorzaad

Bericht door Jeanneke » 30 mei 2023, 12:01

krekel schreef:
30 mei 2023, 11:48
Wij hebben onze eerste poging IUI met donorzaad achter de rug, deze had spijtig genoeg geen zwangerschap tot gevolg.
Wij hebben reeds drie maanden moeten wachten tot we donorzaad ter beschikking hadden. Wij zijn in behandeling bij dokter Decleer in Aalter.

Nu is mijn vraag of wij nu terug onderaan aan de wachtrij moeten weer drie maanden wachten op donorzaad, dus om aan poging twee te kunnen beginnen?

Groetjes
Geen ervaring met Aalter maar in Jette kan je niet 1 rietje bestellen. Het zijn er meteen 3. Zo moet je ook niet wachten als het mislukt is.
Ik duim voor een vlotte en positieve tweede poging!
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: Mislukte IUI met donorzaad

Bericht door toekomstigebam » 30 mei 2023, 14:08

krekel schreef:
30 mei 2023, 11:48
Wij hebben onze eerste poging IUI met donorzaad achter de rug, deze had spijtig genoeg geen zwangerschap tot gevolg.
Wij hebben reeds drie maanden moeten wachten tot we donorzaad ter beschikking hadden. Wij zijn in behandeling bij dokter Decleer in Aalter.

Nu is mijn vraag of wij nu terug onderaan aan de wachtrij moeten weer drie maanden wachten op donorzaad, dus om aan poging twee te kunnen beginnen?

Groetjes
Ik ben zelf ook bij dr. Decleer in behandeling maar dan in gent jan palfijn ziekenhuis..en je moet idd terug aanmelden om op de wachtlijst te gaan. En de lijst is nog steeds om en rond de 3 maanden
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

DraakjeGewenst
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 februari 2023, 15:02

Re: Mislukte IUI met donorzaad

Bericht door DraakjeGewenst » 31 mei 2023, 11:13

Hey

Ik wou graag even reageren om wat hoop te geven. Ik heb in maart ook een eerste poging gedaan in Jan Palfijn waar ik mid-april het nieuws van kreeg dat deze mislukt was. Ik heb me natuurlijk direct op de wachtlijst laten zetten en was overtuigd dat ik tot midden de zomer ging moeten wachten op een volgende poging. Ik viel dus bijna van mijn stoel toen in vorige week al een mailtje kreeg dat er opnieuw een match is.
Heeft deze keer dus 1.5 maand geduurd ipv 3.5 maand de eerste keer. Kan natuurlijk toeval zijn, maar wie weet zijn de wachttijden ondertussen toch aan het verkorten? :)
Iui 1: 30 maart 2023 --> negatief
Iui 2: 19 juni 2023 --> negatief
Iui 3: 7 november 2023 --> zwanger

krekel
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 februari 2023, 11:53

Re: Mislukte IUI met donorzaad

Bericht door krekel » 31 mei 2023, 11:50

DraakjeGewenst schreef:
31 mei 2023, 11:13
Hey

Ik wou graag even reageren om wat hoop te geven. Ik heb in maart ook een eerste poging gedaan in Jan Palfijn waar ik mid-april het nieuws van kreeg dat deze mislukt was. Ik heb me natuurlijk direct op de wachtlijst laten zetten en was overtuigd dat ik tot midden de zomer ging moeten wachten op een volgende poging. Ik viel dus bijna van mijn stoel toen in vorige week al een mailtje kreeg dat er opnieuw een match is.
Heeft deze keer dus 1.5 maand geduurd ipv 3.5 maand de eerste keer. Kan natuurlijk toeval zijn, maar wie weet zijn de wachttijden ondertussen toch aan het verkorten? :)

Waaw dat is inderdaad goed nieuws! Bedankt om te delen! Ik duim voor jullie! Veel succes 😊

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten