15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

IUI Forum
Plaats reactie
TammeAra
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 juni 2023, 0:19

15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door TammeAra » 29 juni 2023, 0:31

Lieve allemaal. Ik heb veel gelezen maar ik hoor graag jullie ervaringen. Na een heeeeel lang traject samen met mijn partner en donorzaadjes uit Denenmarken, vorig jaar 2e poging zwanger, missed abortion. Operatief verwijderd. Nu zitten we op de 9e poging daarna voor het eerst Gronal F met ovitrille. Nu werd mij geadviseerd helemaal niet te vroeg te testen. Maar ik was 3 dagen terug heel misselijk, duizelig, pijnlijke borsten (maar die heb ik overgehouden na de miskraam) met dikke blauwe aders (dat ken ik dan weer niet) en moeilijke hoofdpijn. Dus testte ik 1 keertje om zeker te weten (13 dagen na ovitrille) dat het niet van het hormoon kwam, die was nog wel licht aanwezig. Nu zit ik over een paar uurtjes op 16 dagen na ovitrille en 15 dagen na iui. Mijn testen lopen op inmiddels... tenminste dat denk ik. Zaterdag is mijn NOD.
Iemand ervaringen hiermee? Ik heb ook op verschillende tijden getest, toch op zoek naar dat het afloopt ipv dat ik zometeen een teleurstelling krijg. Toch voel ik ook lichte krampjes die lijken op een soort van menstruatiekrampjes. Zucht sorry hoor. Ik vraag eigk of iemand deze ervaringen heeft of naar jullie mening?

TammeAra
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 juni 2023, 0:19

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door TammeAra » 29 juni 2023, 0:33

Zou graag een foto bijvoegen maar weet niet hoe :(

mich75
Berichten: 2999
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door mich75 » 29 juni 2023, 6:53

Om een foto toe te voegen moet deze online staan en dan je hier de link plaatsen.

Verder mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent aangezien de testen oplopen.
Ook heb je al wat kwaaltjes, weet dat er heel wat overeenkomsten zijn met aankomende ms, ms-pijn is er eentje van.
In theorie is je nod 14 dagen na je eisprong of 15,5 dagen na de Ovitrelle.
Als je dit volgt zit je al voorbij je nod. Eens je met hormonen begint is vaak een heel andere telling en dan kan je niet meer verder gaan op de 1e dag van je ms om je nod te bepalen.

Dus bij deze al een voorzichtige proficiat. Wanneer mag je gaan voor bn?
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

TammeAra
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 juni 2023, 0:19

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door TammeAra » 29 juni 2023, 8:48

Ahh bedankt voor je reactie🫢. Ik maak dan heel voorzichtig een heel klein vreugdedansje. Dit is tenminste duidelijk voor me. Ik ken vele afkortingen maar BN ken ik nog niet, wat is dat? :D Volgens mijn normale cyclus zou ik dit weekend ongesteld moeten worden. Dus zal het maandag wat meer uitsluitsel moeten geven. Vind het zo spannend!🀞🏼🀞🏼

mich75
Berichten: 2999
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door mich75 » 29 juni 2023, 10:26

BN= bloedname 😊

TammeAra
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 juni 2023, 0:19

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door TammeAra » 29 juni 2023, 10:30

Oh haha wauw! Weer wat geleerd. Ik heb net gebeld met de kliniek, zij zijn overtuigd dat ik zwanger ben en zal over 3 weken mijn eerste echo krijgen. Ik denk dat ik heel blij mag zijn ❀️
Moeilijk te bevatten en hopelijk gaat deze keer alles goed!

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door toekomstigebam » 29 juni 2023, 14:21

TammeAra schreef: ↑
29 juni 2023, 10:30
Oh haha wauw! Weer wat geleerd. Ik heb net gebeld met de kliniek, zij zijn overtuigd dat ik zwanger ben en zal over 3 weken mijn eerste echo krijgen. Ik denk dat ik heel blij mag zijn ❀️
Moeilijk te bevatten en hopelijk gaat deze keer alles goed!
Hele dikke proficiat idd!! Ovitrelle is na 10 dagen uit je lichaaam😊 geniet van je welverdiende zwangerschap. Het laat weer maar is zien dat het het wachten waard is ❀️
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger πŸ’™

TammeAra
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 juni 2023, 0:19

Re: 15 dagen na Ivotrille oplopend streepje

Bericht door TammeAra » 29 juni 2023, 15:33

Ahhh wat ontzettend lief. Dankjewel, ja never loose hope. Maat overtuig jezelf maar als je er al zolang inzit. Ik ga genieten van al mijn kwaaltjes en hoop en vertrouw dat het deze keer helemaal goed gaat! 😍πŸ₯°πŸ‘Ά

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten