een nieuwtje... begonnen eerste iui

IUI Forum
Plaats reactie
sophie
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 juli 2007, 16:42

een nieuwtje... begonnen eerste iui

Bericht door sophie » 22 juli 2007, 17:00

Hallo allemaal,

Ik heb al veel op deze site gelezen en nu dan toch eindelijk besloten om me ook aan te melden. Ik heb bewondering voor jullie openheid en jullie verhalen deden me in veel gevallen een traantje wegpinken, dit omdat veel emoties heel erg herkenbaar zijn. Ik heb hier nu al een enorme steun aan gehad omdat er dus toch mensen zijn die mij wel begrijpen en dan bedoel ik ook echt begrijpen.

Ik zal ons even in het kort voorstellen. Wij zijn een koppel uit Nederland en we zitten nu voor de eerste keer in de wachtweken (eerste iui). Wij zijn een van de mensen die niet zo extreem lang bezig zijn. Sinds anderhalf jaar proberen wij kinderen te krijgen. Na een jaar meteen naar het ziekehuis gegaan en nadat na een half jaar eindelijk alle onderzoeken afgerond waren mochten wij meteen beginnen met iui (meteen met behulp van hormoonspuiten). Van de ene kant natuurlijk super, meteen behandelen, van de andere kant; het zal wel niet zo positief zijn allemaal, als ze meteen willen behandelen. We zullen zien.....
Is er nog iemand waarbij men heeft gezegd dat er mogelijk door een van de twee partners antilichamen worden aangemaakt (2 keer een negatieve samenlevingstest)? Heeft iemand hier een onderzoek naar gehad, of kan iemand hier iets meer over vertellen?

Groetjes Sophie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten