gesprekspartner

IUI Forum
Plaats reactie
Sara
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 maart 2007, 13:16

Bericht door Sara » 3 april 2007, 8:05

Ben ons net hetzelfde Becky. Ik moest normaal geïnsemineerd worden op zaterdag maar dan kon ik absoluut niet naar de gyn omdat ik moest werken en er echt niet onderuit kon :? Ik heb wel de pregnyl laten zetten en nadien hebben we dan ook gepland gesext :wink:

Ik ga er ook vanuit dat het wel niets zal zijn maar eigenlijk vind ik zo'n maandje "pauze" niet zo erg. Ik merk dat ik er nu minder mee bezig ben

Heel veel succes met het aftellen Becky!

becky
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 februari 2007, 22:26

Bericht door becky » 7 april 2007, 11:35

Hey Sara,

Ik zou nu ongeveer mijn regels moeten hebben, ik hoop er ook niet echt op; maar ben al 1 dag later dan normaal... de hoop is alweer wat groter, maar toch, als 't dan weer niets zal zijn is de teleurstelling weer bijzonder groot. Zit wel al 2 dagen met constante hoofdpijn, maar of dit nu iets wilt zeggen??

En hoe gaat het met de andere dames?? Nog nieuws??


grtjes!

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 7 april 2007, 18:17

Hallo Becky

Met mij niet zo goed.
Ik heb vandaag mijn maandstonden, dus betekent dit concreet dat mijn achtste IUI weer is mislukt.
Ik zit heel diep in de put, gezien ik voor mezelf had beslist dat ik na poging 8 zou stoppen.
Het wordt zowel fysisch als psychisch heel zwaar om dragen. Ik ben heel alleen om dit te dragen, gezien ik ervoor gekozen heb niemand hiervan op de hoogte te brengen.
Het idee om kinderloos door het leven te gaan is hard, maar anders vrees ik dat ik in een depressie ga wegglijden en dat wil ik ook niet.

groet

Katy

Iris
Berichten: 123
Lid geworden op: 3 februari 2007, 9:06

Bericht door Iris » 9 april 2007, 7:57

Hallo Katy

Ik lees hier net het slechte nieuws en voel met je mee. Laat het maar een paar dagen bezinken en huil maar eens goed uit. Hopelijk vind je snel de moed om de voor jou juiste beslissing te nemen.

Veel sterkte!

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 9 april 2007, 10:39

Hallo Katy,

Ik vind het heel erg voor je en kan me goed inbeelden hoe je je voelt. Het is op den duur moeilijk om nog ergens het positieve in te zien. Laat het inderdaad eens even bezinken. Misschien kan een lange rustpauze je ook goed doen, dan neem je geen beslissingen terwijl je je heel slecht voelt. Je lichaam en geest moeten ook de kans krijgen zich te herstellen.
Kan je niemand in vertrouwen nemen om eens met te praten? Dat kan soms echt wel eens deugd doen.

veel sterkte

Silvie

BOXEMIE
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 april 2007, 19:33

babieblues ?

Bericht door BOXEMIE » 9 april 2007, 14:49

Beste dames,
Sara, Becky, Silvie en al de anderen.
Ik ben nog niet zo ver met mijn behandeling als jullie maar toch begrijp ik al hoe jullie zich voelen.
Ik heb de eerste cyclus met Clomid achter de rug en het was voor mij een hel...
Ik heb de moed niet meer om aan een tweede cyclus te beginnen (ben nog niet ongesteld geweest), wil de pijn geen tweede keer meemaken...
Ik vraag me af wat ons er nog te wachten staat...
Tevens graag reactie van iemand die behandeling heeft gevolgd in Middelheim...
:twisted:
Nog veel moed aan iedereen !!!
We hebben al een dochter van 3.5 jaar en de reactie van de omgeving is : zijt content dat ge 1 hebt; er zijn mensen die kanker hebben ?, jullie dochter telt nu al voor twee ... begrijpen de mensen nu zelf niet dat dit niet helpt ?

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 9 april 2007, 19:17

Hoi Sylvie,

Bedankt voor je lieve bemoedigende woorden.
Ik heb vandaag niets anders gedaan dan gehuild.
Tot overmaat van ramp moest ik gisteren mee Pasen vieren en werd ik gebombardeerd als paashaas voor alle kinderen in mijn familie. Heel pijnlijk.
Neen, alleen mijn man,en de dokters uiteraard, zijn op de hoogte van onze pogingen om zwanger te worden.
Ik heb hiervoor doelbewust gekozen daar ik mijn ouders niet onnodig wou belasten met ons verdriet.
Dit is zowel een psychische als een medische beslissing. Het kan niet gezond zijn dat ook zij daar dag en nacht mee bezig zijn.
Dus blijft er niets anders over dan regelmatig op dit forum te kijken en te lezen.
Bedankt nogmaals voor je reactie, het doet wel goed, dat je hoort dat er iemand aan de andere kant is, die met je meevoelt.
Ik hoop voor jou het allerbeste met je volgende of misschien nog lopende poging.

groetjes

Katy

Sara
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 maart 2007, 13:16

Bericht door Sara » 10 april 2007, 9:57

Becky: wat spannend seg...ik duim heel hard voor je. Wanneer zou je eventueel testen? Of moet je een bloedonderzoek afwachten?

Katy: vreselijk jammer seg...vind het zo rot voor je. dikke knuffel!

Ik moet nu nog een paar daagjes afwachten ... denk dat ik rond 15/4 ongesteld zal worden...hopelijk niet natuurlijk!

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 12 april 2007, 17:05

Ik heb weeral het slechte nieuws gekregen dat mijn vijfde IUI poging mislukt is.
Ik start direct met een eerste IVF poging. Veel tijd om droevig te zijn heb ik niet.
In tegenstelling tot vorige keren kan ik precies geen traan laten, ik voel me er gelaten en moedeloos bij. Ik had echt gedacht dat het bij ons wel zou lukken met IUI, en niet gedacht dat ik ooit IVF zou moeten doen...
Het zal me morgen wel beter gaan zeker?!
Al een geluk staat mijn vriend er heel positief tegenover en gelooft hij dat het binnenkort wel eens zal lukken.

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 12 april 2007, 17:14

Halo Sylvie

Ik lees net je berichtje.
Het is net of ik had het kunnen geschreven hebben.
Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je, enkele dagen geleden kon ik ook op de muren lopen van ellende.
Wat je daar zegt over "gelaten zijn en precies geen traan kunnen laten", komt echt zo reëel over. Ik heb dat ook gehad na mijn zevende mislukte poging iui. Ik zat hier gewoon en kon echt dus niet huilen, gelaten zoals je zegt. Ik begon mezelf al een beetje abnormaal te voelen, waarom huilde ik niet ?
Maar ik denk dat de tranen die ik toen niet kon laten, er nu na de 8ste mislukte poging eruit zijn gekomen.
Huilen lucht op zegt men, maar ten eerste kan je niet altijd en overal huilen, toch zeker niet op je werk.
Sylvie, gelukkig heb je je vriend die volledig achter je staat en je steunt, dat is goud waard.
De moed niet laten zakken he.

groetjes

Katy

Sara
Berichten: 16
Lid geworden op: 5 maart 2007, 13:16

Bericht door Sara » 13 april 2007, 8:02

Oh nee toch Sylvie...vreselijk seg. Begrijp je gevoelens heel goed hoor! Wij krijgen nu nog 1 IUI en daarna stappen we ook over naar IVF. Maar naar m'n gevoel zijn we daar nog niet echt aan toe en zullen we eerst een pauze nemen.

Heel veel sterkte meid...hopelijk is IVF voor jullie de oplossing!

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 13 april 2007, 9:41

Katy en Sara, bedankt voor jullie reactie.
Ik heb net met het ziekenhuis gebeld voor afspraken IVF. Vandaag moet ik nog starten met de behandeling. Het klinkt me allemaal heel ingewikkeld en zwaar, maar ga er proberen niet teveel bij stil te staan en gewoon maar te ondergaan. Er zit niets ander op hé. Amaai, wij komen hier nogal gehard uit...niet?

Ik kom nog wel eens kijken op het forum van IUI en hopelijk lees ik dan eens goed nieuws over julie. Ik wens het jullie zeker toe.

Silvie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten