Wilde me even voorstellen....

IUI Forum
Plaats reactie
Amxxx
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 oktober 2007, 13:03

Wilde me even voorstellen....

Bericht door Amxxx » 5 oktober 2007, 13:08

Hoi allemaal,

Ik kam via via op dit forum en stel me daarom even netjes voor.
Wij zijn inmiddels sinds mei 2004 bezig voor een kindje. in dec 2005 zijn we naar de gyn gegaanb waar bleek dat ik PCOS heb. Na een jaar aan de clomid gezetten te hebben een x-hsg te hebben gehad een een kijkoperatie zijn we nu bezig met IUI door middel van gonalf en pregnil. eerste poging is helaas mislukt omdat er ook maar een goed eitje was. Tweede poging was groter kans omdat er meerderen eitjes waren maar helaas ook die keer is door overstimulatie mislukt en moet nu dus 2 rustweken om de overstimulatie weg te laten gaan.... dit is even in het kort mijn verhaal maar we blijven vol goede moed en ik hoop hier een beetje gezellig met andere meiden te kunnen kletsen over alls wat er in de mmm gebeurd. Voor het hele verhaal heb ik ook een website dus als je dit wil hebben zal ik je die sturen. xxx am

deleu
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 augustus 2007, 14:56

Bericht door deleu » 5 oktober 2007, 13:43

Hey,

Ook ik volg al een tijdje op de site. Ik wil me graag voorstellen. Ik ben 29j, getrouwd en we proberen al 14 maanden zwanger te worden. In juli ben ik langsgeweest bij gyne, ik ben in orde, maar het sperma van mijn man is niet zo fantastisch. De vorm is niet ok en de beweeglijkheid ook niet. Dan bezoek aan androloog enz. Vorige week uiteindelijk bij gyne geweest die voorstelt iui te doen. Ben nu sinds woensdag clomid aan het nemen. Maandag moet ik een foto hebben van mijn baarmoeder. Ben best wel zenuwachtig, heb geen idee wat ons nog allemaal te wachten staat.
Groetjes

Annickstevens
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 april 2008, 21:56

Even voorstellen en een vraagje over cysten

Bericht door Annickstevens » 15 april 2008, 22:11

Hoi,
Ik hoorde via via over het bestaan van deze website. Mijn man en ik zijn sinds september 2006 aan het proberen om zwanger te worden.
Ik heb al 2 keer een HIUI gehad. Vandaag kreeg ik een echo (eicelmeting) en mijn man en ik dachten dat we donderdag weer een inseminatie gingen hebben. Maar er waren 2 cysten te zien op de echo, en hierdoor waren er nu ook geen eicellen. Het was de eerste keer dat er cysten te zien waren, de vorige keren is hier niet over gesproken. Toch wel een teleurstelling. Nu moet ik stoppen met Clomid, Progynova en Foliumzuur; mijn menstruatie afwachten, dan 1 maand te pil nemen, weer mijn menstruatie afwachten en dan wordt er gekeken of de cysten weg zijn. Heeft iemand hetzelfde voorgehad en zijn de cysten op die manier weg?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten