innesteling

IUI Forum
dollar
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 16:09

proficiat

Bericht door dollar » 30 oktober 2007, 10:37

Hey supper goed nieuws meisje.
Komt wel goed.we blijven duimen.
groetjes wendy xxx

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 31 oktober 2007, 7:36

Hallo Dollar,

Bedankt Dollar.
Momenteel voel ik nog helemaal niets. Ik ben absoluut nog niet misselijk, en dat baart me toch wel wat zorgen. Er zijn uiteraard vrouwen die niets voelen, maar in mijn geval zou me dat verwonderen.
Er zit niets anders op, dan gewoon de volgende echo af te wachten. Maar dan duurt wachten wel heel lang.
Hopelijk kan ik een beetje mijn gedachten verzetten de eerstvolgende dagen.

groetjes

Katy

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 31 oktober 2007, 8:45

Katy,

Gefeliciteerd, dat is geweldig nieuws!! Hoeveel weken ben je nu al zwanger? Ik ben momenteel vijf weken zwanger en heb gisteren nog eens mijn HCG laten bepalen door bloedtest, en alles is in orde. Maar ik herken zeker je ongerustheid! Ik voelde vorige week een paar dagen felle pijn in borsten en onderrug, maar deze week voel ik bijna niets meer. Dat is een eng gevoel. We kunnen niets anders doen dan afwachten en hopen dat alles goed zal verlopen hé.

Veel succes

Silvie

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 31 oktober 2007, 11:18

Hoi Sylvie

Ik ben momenteel in week 6 al. Ik durfde niet vroeger naar de dokter, gezien ik de laatste miskraam gehad heb op week 5. Enja, net zoals jij voel ik de laatste dagen niet zoveel meer.
Kon jij op de eerste echo al iets zien binnenin het vruchtzakje ?

groetjes

Katy

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 31 oktober 2007, 11:39

Hoi Katy,

Ik heb normaal pas een eerste echo op 7,5 week. Dat is dus nog lang wachten! Omdat ik me toch wat ongerust maak, heb ik deze vrijdag een afspraak met mijn huisdokter. Zij volgt ook zwangerschappen op en ik ga mijn HCG nog eens laten meten. Het bleek gisteren wel in orde, maar toch nog een teste einde deze week, een beetje freaky van mij zeker...? Ik weet niet of ze dan al een echo doet want op 5,5 week is er nog weinig te zien dacht ik?
Mijn dokter daarnet aan telefoon dat het normaal is dat bepaalde symptomen komen en gaan. Ik ga me dus proberen niet teveel zorgen te maken, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk hé.

Hopelijk loopt het deze keer bij u eens helemaal goed tot op het einde!!

hou me op de hoogte hé

Silvie

dollar
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 augustus 2007, 16:09

Bericht door dollar » 31 oktober 2007, 15:14

Hey meisjes,het zijn bijna feestdagen denk daar eens aan.ik weet het het is niet simpel,maar proberen kost geen geld he.groetjes xxx ik moet nu vrijdag een echo gaan nemen en bloed om te zien hoever mijn eisprong is.

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 31 oktober 2007, 15:37

Hallo Sylvie

Ik trek me een beetje op aan je berichtje. Ook ik voel heel zelden iets, maar overwegend niets.
Mijn laatste echo dateert van nu maandag, maar de dokter kon enkel alleen nog maar het vruchtzakje zien, nog geen weefsel.
Ik hoop nu vrijdag, want dan moet ik al terug, dat er al iets meer te zien is.
Ik heb net om mijn gedachten te verzetten een berg strijk gedaan. Misschien dat dat wel helpt.
Ik hoop van harte dat je bloedresultaten terug positief zullen zijn. Ik heb nog maar één keer bloed moeten laten prikken, en de HCG was toen volgens de dokter ook normaal.
Sylvie , laten we hopen dat het deze keer wel gaat lukken.
Hou me in elk geval ook op de hoogte.

groetjes

Katy

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 2 november 2007, 18:37

Hoi Sylvie


Weet jij al iets meer ? Hoe gaat het met je ?

groetjes

Katy

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 2 november 2007, 19:22

Katy,

Ik heb je een prive berichtje gestuurd. Samengevat kan ik al zeggen dat alles goed loopt met mij.

Silvie

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 29 november 2007, 20:28

hallo


Ik heb spijtig genoeg geen goed nieuws.
Ik heb mijn derde miskraam te verwerken gekregen.
Een harde dobber. En dit in één jaar tijd.
Ik ben totaal van de kaart en letterlijk ook van de wereld, met momenten.
Ik weet echt niet of ik sterk genoeg zal zijn om terug de behandelingen op te starten.
Ik ga er even tussenuit. Ik wens jullie allen heel veel succes en misschien tot later.

groetjes

katy

Lady-V
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 september 2008, 0:01

Bericht door Lady-V » 30 november 2008, 1:47

ik heb deze namiddag ook mijn innesteling gevoeld voor de eerste keer in mijn leven. Vrijdag kan ik testen, spannend....

Lady-V
Berichten: 263
Lid geworden op: 28 september 2008, 0:01

Bericht door Lady-V » 7 december 2008, 12:28

Hoi ladies

Ik kon het toch niet laten om een testje te doen! Ik ben er deze morgen nog eentje gaan halen. De uitslag was negatief, ik voel mij nu wel opgelucht dat ik het zeker weet en kunnen we op de volgende babytrein stappen, allee tenminste als die duiveltjes op hun bestemming aankomen. Nu moet ik niet meer gaan googlen tussen PMS en zwangerschapverschijnselen. Mijn vermoeden is dus juist dat mijn hormonen nog steeds serieus in de war zijn. Ik weet dus nog altijd mijn cyclus niet. ’t Zal nog eventjes duren vooraleer ik een positief testje in mijn handen mag hebben. ‘k Ga nu volop genieten van de feestdagen en heb mijn unieke nieuwjaarswens al klaar om naar de sterren te schieten!!! Wij hebben als huwelijkscadeau van onze getuige een ster aan de hemel gekregen. Wie weet hoort hij onze wens....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten