Pregnyl

IUI Forum
Plaats reactie
Roxy
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 september 2007, 15:38

Pregnyl

Bericht door Roxy » 15 oktober 2007, 15:38

Hallo,

Ikzelf heb net mijn eerste IUI achter de rug (5/10). Sinds de dag na de pregnyl inspuiting heb ik last van rugpijn, zeer gevoelige borsten, onrustig gevoel, hevige buikkrampen die komen en gaan, ...
Weet er iemand hoe lang een pregnylspuit blijft werken? Ik dacht dat dit ongeveer een week was, maar we zijn nu al 12 dagen verder en ik voel nog steeds hetzelfde.

grtjs
Roxy

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 15 oktober 2007, 17:25

Roxy,

Ik voel de pregnyl soms tot een dag voordat ik mag testen. Ik wil je niet ontgoochelen, maar wil je wel waarschuwen voor de valse signalen die je lichaam je kunnen geven. Je kan best niet teveel aandacht geven aan die signalen en wachten tot de bloedtest van het ziekenhuis.
Hopelijk is het bij u wel een goed teken.

succes

Silvie

Roxy
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 september 2007, 15:38

Bericht door Roxy » 15 oktober 2007, 20:02

Silvie,

Ik hoop niet te veel, maar wist niet dat pregnyl zo fel kon doorwerken. Een vriendin had er eigenlijk niet zo veel last van, vandaar... maar zoals bij alles zal de ene er meer last van ondervinden dan de andere zeker? En het is de eerste keer, dus je weet niet goed wat te verwachten natuurlijk. Dus bedankt voor je antwoordje.
Als ik zaterdag niet ongesteld wordt moet ik maandag langs om bloed te prikken. Nu ja eerst het weekend afwachten.

Fijne avond
Roxy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten