Hormoonbehandeling & normale cyclus

IUI Forum
smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 3 augustus 2008, 22:04

heykes
ik ben nu juist voor men eerste maand bezig met iui en neem van dag 3tot7 clomid is goe te doen alleen komde er wel een beetje van bij en dag 12 kijke moest ik echo late doen voor te zien of de eitjes groot genoeg waren bij mij was dat dus niet zo en dag 14 moest ik dan terug komen eitjes waren nu wel goe van grote en heb dan een spuit pregnyl gekregen en moesr dan 36u later (vandaag) naar het ziekenhuis voor zijn sperma te laten behandelen en bij mij te laten in brengen maar dit heeft ne vervanger gedaan en die vertelde mij dat je 2 weken moet wachten en dan een test moet doen maar vind dit een beetje raar hoe is dit bij jullie gegaan moeste jullie ook 2 weken wachten en moeste jullie dan bloed laten trekken of tester gaan halen
groetjes :D

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 augustus 2008, 9:12

Hey Smoske,

Als ik m'n regels nu krijg (volgend weekend wellicht) beginnen wij ook met onze eerste IUI! Spannend hé.

Tegen mij hebben ze gezegd dat ik op de 15e dag na het inbrengen van de zaadjes moest binnenkomen voor een bloedtest, tenzij ik mijn regels al zou hebben.

Succes!

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 14 augustus 2008, 18:24

heykes loeki
in het begin vond ik het ook wel spannend maar ben nu de laatste dagen aan het aftellen moet zondag normaal men regels krijgen en anders ma bloed late trekken maar loop nu echt op de tippen van men tenen door da wachten echt stresserend :twisted: :)
en hoe ga het nu bij u ni te veel last van de hormonen hoop ik door de clomid

groetjes en veel succes

Ann dl
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 juli 2008, 23:11

Bericht door Ann dl » 15 augustus 2008, 10:29

Hey Loeki en Smoske,
ook ik ben nu bang aan het afwachten om ongesteld te worden.... gisteren was het precies 14 dagen geleden dat ik mijn eerste iui kreeg.... ik heb de laatste dagen niet het gevoel ongesteld te worden... laat ons hopen... wel heb ik een opgezette buik...hoewel ik deze morgen toch stekende pijn kreeg aan mijn linkerzijde... ik zit vol spanning... hopelijk wordt de teleurstelling niet te groot... ik hoop zo erg op die verlossende woorden... "proficiat jullie zijn zwanger..." ik probeer vanalles te doen om er niet te veel op te denken maar toch in je onderbewustzijn ben je ermee bezig.... HELP!!!
zoen xxx

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 augustus 2008, 13:39

Ik spuit Menopur, ipv Clomid, omdat we deelnemen aan een studie. :D Tot nu toe niet te veel last. :D

Het wachten kan je idd opvreten hé! Ik probeer gewoon met andere dingen bezig te zijn.

Ann dl, tuurlijk ben je ermee bezig, maar je doet het vast zo goed je kan, en dat telt! Ooit komen we er wel, moet je maar denken, is het deze keer niet, dan wel een volgende keer!

Ann dl
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 juli 2008, 23:11

Bericht door Ann dl » 17 augustus 2008, 18:23

Loeki,

waar blijf je toch dat onuitputtelijke enthousiasme halen.... daar heb ik bewondering voor.... nog steeds niet ongesteld, zal een hele opdoffer zijn als het plots wel komt.... Durf niet te testen.... mijn vriend wil liever geloven dat het zo is dan het echte resultaat te kennen.... het vreet me op... wil het zo graag weten.... wanneer zou ik best testen...
xxx

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 17 augustus 2008, 20:40

heykes ann dl en loeki

gewoon testen want hoe langer ge wacht hoe meer hoop ge krijgt en dan doe het eens zo veel zeer als het negatief is kan er nu over mee spreken heb men regels juist door gekregen en moet toe geven er zijn wel wa traantjes gerold had echt gehoopt dat het ging lukken van de eerste keer mis heb ik volgende maand meer geluk maar ik blijf duimen voor jullie hoop echt dat het bij jullie van de eerste keer mag lukken


groetjes en veel sterkte bij de test ann dl

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 18 augustus 2008, 12:15

Ik wil vooral niet binnen vijf jaar én kinderloos zijn én constateren dat ik de algelopen vijf jaar niks gedaan heb met mijn leven. Ik wil nog wat anders ook, trouwens, anders ga je er toch maar onderdoor, daar help je niemand mee vooruit.

Ann dl, ik zit hier ook met een ventje dat "misschien eens zou testen als je twee weken overtijd bent". Dat is zijn manier. Maar ja, hij hoeft niet iedere keer met schrik naar het toilet te hollen hé. Ik snap dat hij zo denkt, maar als ik zin heb om te testen, doe ik dat gewoon, ik vertel het hem zelfs vaak niet van te voren. Het maakt het veel makkelijker, en tis minder stress zo. Ook al is het leuker samen te beslissen wanneer je test enzo, als jij er behoefte aan hebt, gewoon doen, tis jouw lijf!

Ann dl
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 juli 2008, 23:11

Bericht door Ann dl » 18 augustus 2008, 13:38

Loekie en Smoske,

we hebben jullie raad opgevolgd, kreeg mijn ventje zover om ons te testen en WE ZIJN ZWANGER!!!! We kunnen het haast niet geloven maar t is zover... sorry voor mijn enthousiasme maar ik hoop dit nieuws ook snel van jullie te vernemen....
Dikke zoen en tot gauw xxx

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 18 augustus 2008, 16:01

WAW zeg en dat van de eerste IUI (ja toch he?)! Je geeft me hoop, echt! :D

Geen sorries hoor, nergens voor nodig! Het is je van harte gegund meid, geniet er maar van!

Ann dl
Berichten: 7
Lid geworden op: 7 juli 2008, 23:11

Bericht door Ann dl » 18 augustus 2008, 16:56

Ja twee weken geleden mocht ik naar de dokter voor mijn eerste iui, daar zag hij dat mijn eisprong aan de gang was en de dag erna hebben we direct de tweede gedaan... en ja hoor ze vonden mekaar.... hopelijk vindt de verdwaalde ooievaar ook de weg naar jullie... ik stuur hem alvast met dit mailtje mee... xxx

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 19 augustus 2008, 9:16

hierheen ooievaartje, kom dan! :D

smoske
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 juni 2008, 23:07

Bericht door smoske » 20 augustus 2008, 21:32

hey ann dl

ne dikke proficiat das echt supper ben echt blij voor u amai en laat ons wete hoe het verder verloopt he hihi


:P :) xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten