gewaarwordingen na IUI

IUI Forum
Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 16 oktober 2008, 8:40

Hoi Loekie


Ik ben een boek gaan halen met de verschillende oefeningen die je kan doen. Alleen jammer dat daar geen rekening wordt gehouden met de stijfheid der spieren. Want zoals ik al zei, echt lenig ben ik niet. Maar ik ga dat toch eens proberen.
Drie eitjes dat is heel goed. Even op de tanden bijten nu en dan kan je weer gaan voor de volgende IUI. Ik zit hier in de twee de wachtweek en voel nog niets. Dus mijn gemoed zakt elke dag een beetje down under. Ik probeer mijn dagen zo vol mogelijk te proppen, zodat ik niet hoef na te denken. Maar oh wee, als ik een momentje even niets om handen heb. Dan draait mijn draaimolen in mijn hoofd op volle toeren. Soms om zot van te worden.
Vorige week kreeg ik weer een opdoffer cadeau, en dan nog wel van een Psycho. Ik ga daar ongeveer om de twee maanden, of soms om de drie maanden naar toe. Nu vertelde die mij botweg : "het wordt eens tijd dat ge u er eens gaat bij neerleggen." Ik wist niet wat ik hoorde. Ik ga zeker niet meer terug. Als ik jouw ervaringen en ook die van sommige andere hier lees over hun psycho moet ik toch vaststellen, dat ik nooit advies krijg. Ik zit daar een uur mijn verhaal te doen en als afsluiter krijg ik dan een zinnetje van haar, zo in de zin van 'bond zonder naam'.
En daar moet ik het dan mee doen.
Och, genoeg geklaagd. Had dit eigenlijk bij moppertopis moeten zetten. Zal er even werk van maken

groetjes

katy

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 oktober 2008, 10:48

Als je maar niks doet wat pijn doet hé. Dat gebrek aan lenigheid betert misschien wel een beetje. Toen ik naar de yoga-les ging werd daar wel rekening mee gehouden. Dan zeiden ze bv als je dit niet kan doe dan dat. Via een boek is dat iets lastiger natuurlijk. Maar ja, tmaakt allemaal zoveel niet uit, als we maar ontspannen!

Intussen zijn het nog maar twee eitjes. Die heel traag groeien. Maar daarover meer in het moppertopic. :?

Nog effe volhouden, wanneer mag je voor de bloedprik? Je hoeft niks te voelen hé...

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 17 oktober 2008, 12:29

Hoi Loekie


Twee lijkt niet veel, maar uiteindelijk ben ik ook al zwanger geweest (die weliswaar jammer genoeg eindigde in een miskraam)met maar twee eicellen. Dus hoop nog niet opgeven. Een volstaat, he.

Ik ga meestal bloed trekken op dag 16 na IUI, dus moet ik even wachten tot de 24ste. Maar meestal komen mijn maandstonden eerder door en is dat bloed trekken zelfs niet meer nodig.
Ik ben voor en na aan het poetsen geslagen. Dan hoef ik niet na te denken.

Hou ons op de hoogte, he Loekie.

groetjes

katy

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 oktober 2008, 13:35

Kmag er niet meer dan twee hebben, dus niet te kiezen!

Ik moet altijd bloed laten prikken voor de zwangerschapstest, regels of geen regels. Tis toch overal anders hé.
Alé, de 24ste, misschien heb ik die dag m'n inseminatie. :)

Veel poetsvreugde gewenst!

Oona
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 februari 2009, 15:56

precies zwevend gevoel

Bericht door Oona » 22 maart 2009, 9:41

Hey, ik zit nu op dag 6 na de inseminatie ( vandaag Pregnyl krijgen ) en gisteren stond ik op, ik had een beklemmend gevoel, was precies misselijk .. mijn handen stopten ook niet met beven .. dit heeft een hele voormiddag geduurd en ineens smiddags was dit weg.... strange... heeft dit met iets te maken of??? wie heeft die nog gehad...
Wat voel je eigenlijk als je zwanger bent of wordt of bij innesteling?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 22 maart 2009, 10:31

Oona, als je zwanger bent voel je niets. Ik heb steekjes gevoeld maar heb die zeer bewust genegerd. Het kon vanalles betekenen. Er is geen duidelijk signaal die zegt dat je zwanger bent. Jammer genoeg.

Liefs,

Bokje

sandra24
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 september 2008, 13:38

Bericht door sandra24 » 22 maart 2009, 14:29

Ik voelde ook helemaal niets.
Het enige symptoom dat ik had na een week inseminatie, was meer vaginaal slijmverlies dan normaal, dus voor de innesteling.

Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 22 maart 2009, 15:53

Oona

ik werd altijd misselijk van de pregnyl de twee of drie dagen die volgden op de inspuiting... misschien heb jij daar ook last van...

Heel veel succes nog in je wachtweken! Ik weet hoe zwaar ze zijn en ik weet dat je elke symptoom wil koppelen aan een mogelijke zwangerschap... Ik duim voor een positief reslutaat!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten