zou het kunnen dat....?

IUI Forum
Plaats reactie
florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

zou het kunnen dat....?

Bericht door florence » 1 oktober 2008, 9:48

ik mag vandaag een urinetest doen voor het resultaat van m'n 6de IUI-poging maar ik durf niet...
al die andere keren wist ik al dagen op voorhand dat het niks ging zijn omdat ik totaal geen zwangerschapssymptomen had maar nu heb ik er wel. 't is te zeggen: ik heb er soms..
ik ben al 3 dagen misselijk geweest in totaal maar die dagen waren niet opeenvolgend.
ik heb ook pijn in m'n borsten maar alleen als ik een beha draag... :?
de test ligt klaar maar ik durf er niet aan te beginnen, bang voor het resultaat.
dit wordt een zenuwslopende dag!

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 1 oktober 2008, 9:49

Hi Florence,

Veel moed meid !
'K zou zeggen gewoon doen, 'k snap je gevoel volledig echt waar ... maar je moet het toch weten hé. Gewoon door de "zure appel" heenbijten.

'k wens je veel sterkte en ik hoop op positief nieuws voor jou !!!

Grs,

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 oktober 2008, 15:40

Doen meid! Kweet het, het is moeilijk, maar als het gelukt is, wil je het weten, en als het niet gelukt is, wil je het diep vanbinnen vast ook weten, dan kan je verwerken en verder...

Uitstellen heeft geen zin, maar dat weet je allemaal wel. :)

Verstand op nul en doen die test (best morgenvroeg dan zeker), succes!

Tiny
Berichten: 301
Lid geworden op: 20 juli 2008, 21:07

Bericht door Tiny » 1 oktober 2008, 20:48

Beste Florence,

als je je nu, bij de 6de poging, anders voelt dan bij de vorige 5, dan wil dat toch al iets zeggen !
De symptomen die je beschrijft, zijn wel typisch voor een prille zwangerschap (heb er zelf al 5 mogen ervaren). 't is maar een beetje misselijk en een beetje pijn in je borsten.... ik hoop voor jou dat je de volgende weken nog heel misselijk zal zijn.
Ik zou ook zeggen ; doe die test ! Als t positief is, kan je ervan gaan genieten. En anders kan je, hoe erg ook, beginnen met het verwerken. Elke dag meer hopen, maakt de verwerking nadien weer moeilijker.
Hou ons op de hoogte, hé (ik kan een opkikker gebruiken ; mijn 3de poging IUI eindigde vandaag in :twisted: )

Ik duim voor je
Tiny

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 2 oktober 2008, 7:23

ik heb gisterenavond nog getest.
resultaat: negatief....
:cry:

een eerste ivf komt nu dus in zicht...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 oktober 2008, 9:48

Spijtig Florence, maar je bent van het wachten toch weer vanaf. Wanneer heb je een bloedproef? Het kan dat je te vroeg getest hebt natuurlijk, zeker als je 's avonds test. Je kan misschien nog een beetje hopen maar toch al aan de verwerking beginnen. Zo kan het langzaam aan...

Dikke knufs, ook voor jou Tiny!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 oktober 2008, 10:06

Dikke knuf allemaal voor de mislukte pogingen. Ik had het jullie heel hard gewenst!

Groetjes,

Bokje
http://babyproject.skynetblogs.be/

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 2 oktober 2008, 12:49

ik heb deze morgen voor de zekerheid nog een bloedtest laten doen.
ze hebben net gebeld met het resultaat: ook negatief...

tja, ik leg me er bij neer (kan ook moeilijk anders natuurlijk) en probeer met een positieve ingesteldheid uit te kijken naar ivf.
volgende week woensdag hebben we een afspraak bij de gynaecoloog.

aan iedereen die slecht nieuws gekregen heeft of nog zal krijgen: hou de moed erin en sterkte

groetjes,
florence

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 oktober 2008, 13:12

Tis weer een nieuw begin, de kansen zijn ook hoger hé bij IVF!

Verzorg je maar goed.

Tiny
Berichten: 301
Lid geworden op: 20 juli 2008, 21:07

Bericht door Tiny » 4 oktober 2008, 15:05

Beste Florence,

ik wens je veel moed en sterkte.

tiny

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 6 oktober 2008, 12:33

Hi Florence,

Veel sterkte en hou de moed erin hé.
Grs,

Kim*
Berichten: 61
Lid geworden op: 5 februari 2008, 22:07

Bericht door Kim* » 8 oktober 2008, 11:56

Hey Florence

Ik herken het gevoel heel hard. Wij hebben vorge maand onze 3 poging IUI gehad en ik was er bijna 100% zeker van dat ik zwanger was. Ontzettende buikkrampen, overgevoelig, mijn borsten deden zo pijn dat ik er 's nachts van wakker werd ... Maar helaas, ook bij ons was de uitslag negatief. :cry:
Volgende week hebben we opnieuw een gesprek met onze behandelende arts om na te gaan of we verder gaan met IUI of ineens over te stappen op IVF. Soms voel ik echt onmacht en woede voor het 'onrecht' dat ons wordt aangedaan door Moeder Natuur. Als ik dan in de krant lees over ouders die hun kinderen mishandelen of verwaarlozen, zou ik het willen uitschreeuwen!
Ik wens iedereen alleszins veel moed en succes toe
Lieve groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten