vroedvrouw en bezig met IUI

IUI Forum
Plaats reactie
vroedvrouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 december 2008, 20:04

vroedvrouw en bezig met IUI

Bericht door vroedvrouw » 3 december 2008, 20:18

Hey iedereen,

Ik ben vroedvrouw van beroep en wij zijn al meer dan een jaar aan't proberen om zwanger te worden, helaas heb ik vijandig baarmoederslijmvlies. We hebben onze tweede IUI gehad en zit voor't moment in de wachtweken maar voel dat m'n regels aan't komen zijn...pfff.
Ik voel mij zo slecht voor't moment, word wel gesteund op't werk, maar de confrontatie op't werk met z'n dagen als vandaag is zo moeilijk!
Het gekke is dat ik vroedvrouw ben maar van de fertiliteit zo weinig weet, wat moet ik voelen, wanneer mogen we wel of niet vrijen,...
Voor de moment heb ik weinig of geen zin om te vrijen, m'n man begrijpt dit niet altijd, maar m'n hoofd staat er gewoon niet naar.
Ik verander dan ook nog eens van werk, maar zou ik zeggen dat ik bezig ben met IUI, nu weten m'n collega's het, maar wat op m'n nieuw werk?
Gaan ze mij ontslagen als ze weten dat we met IUI bezig zijn, ik zit de eerste 6 maanden in m'n proefperiode.
PFFF, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...voila, voel mij al een beetje beter door is goe te roepen!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 3 december 2008, 20:49

Hoi vroedvrouw,

Welkom hier!!!

Ellendige wachtweken hé! Ik zit er ook in, maar heb net IUI gehad dus ik moet nog wel effe "op de wachtbank". 8)

Vraag gerust alles wat je weten wil hoor, als we kunnen antwoorden doen we dat!

Ik heb voorlopig nog niet gezegd op het werk dat ik ermee bezig ben. Maar ik kan wel "ongestraft" eens "thuiswerken" of wat later komen. Hangt wat van het werk af hé. Voor m'n laparoscopie heb ik gewoon gezegd dat ik inderdaad een dag naar het ziekenhuis moet, maar met de details hebben ze geen zaken vind ik. Als je er je niet goed bij voelt, hoef je het zeker niet te zeggen!

Roep maar es goed, kan opluchten hé! :D

ratje
Berichten: 72
Lid geworden op: 4 november 2008, 22:21

Bericht door ratje » 4 december 2008, 9:18

Hoi,

Ik ben (nog) geen vroedvrouw maar ik ben momenteel wel aan het studeren voor vroedvrouw. Ik heb mij ook al afgevraagd hoe ik ga reageren bij al die kleine babytjes. Zoveel kindjes zien geboren worden en bij ons zelf lukt het niet goed, ook door mijn baarmoederslijm. Straks hebben we de eerste iui...

Ik zou het zelf niet zeggen als ik van werk zou veranderen eigenlijk. Alleen is het wel moeilijk als je zwanger wordt in je proefperiode.

Groetjes
ratje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten