IUI gebeurd en toch geen hoop

IUI Forum
Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 28 december 2008, 12:54

Bedankt allemaal voor jullie dikke knuffels!
Gisteren had ik echt het gevoel dat de grond onder mijn voeten wegschoof en dat ik altijd maar dieper zakte... Een goed nacht slaap heeft me echter deugd gedaan en ik voel me veel beter. Ik heb nog altijd weinig hoop, maar dit verandert hopelijk nog.

Deze namiddag hebben we een namiddagje met vrienden gepland. Eerst een goede wandeling en daarna nog een kaartje leggen met een lekker hapje erbij! Ik ga proberen er zoveel mogelijk van te genieten!

Bokje

goed om te horen dat het nog altijd goed met je gaat! Hier staan de duimen nog steeds hoog en ik hoop dat je de mooiste nieuwjaarskado krijgt die je je kan indenken! :wink:

Loeki

ik voelde me idd een beetje 'verkracht' ... ik wilde niet dat hij aan me kwam en tegelijkertijd wist ik dat ik het allemaal moest ondergaan. Ik ben er de ganse dag niet goed van geweest, maar nu kan ik het beter relativeren.
Heb jij veel last van je pil? Nog één nachtje slapen en je krijgt een antwoord op al je vragen. Dan zal je je misschien ook wel wat beter voelen...

Melika

heel veel succes! De duimen staan hier hoog!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 29 december 2008, 8:53

Tgaat wat op en af he Janne, hopelijk ben je terug aan de bergop begonnen hé! Laat die hoop maar voor wat ze is, dat komt vanzelf wel, of niet. Ik geloof niet dat het je slaagkansen beïnvloed. M'n laatste IUI was er ook eentje zonder hoop, en de wachtweken waren erg gemakkelijk. Das dan weer een voordeel. Hopelijk heb je genoten van je namiddagje! Tklinkt in ieder geval erg gezellig. :D

Bokje super dat het wachtmonster weg blijft! Houden zo meid, wij duimen wel!

Janne ik heb zo eens uren liggen huilen na een gynecologisch onderzoek. Die *** van een arts had me heel erg pijn gedaan (had toen nog vaginisme) en ondanks dat ik dat had aangegeven, was ze gewoon doorgegaan. Ik snap dat niet zenne. De meesten willen nog steeds snel snel de dingen afhaspelen, terwijl ze het beter wat rustiger aan zouden doen, en wat met je praten intussen (liefst tegen je gezicht :wink: ).

Mijn duimen doen weer overuren zenne, voor iedereen!

ratje
Berichten: 72
Lid geworden op: 4 november 2008, 22:21

Bericht door ratje » 30 december 2008, 11:24

Bokje, hoe gaat het?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 31 december 2008, 13:09

Met mij gaat het nog steeds prima. Weinig hoop en bovendien nu te druk bezig met voorbereidingen voor deze avond om er te veel bij stil te staan.

Ik heb gebeld naar Jette en mag morgen tussen 18u en 20u bloed laten trekken. Dus dan hoor ik het "slechte" nieuws op 02/09/2009 :wink:

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 31 december 2008, 13:12

Geweldig Bokje, hou jezelf maar goed bezig vandaag!

Op naar goed nieuws overmorgen!!! Jaja, GOED nieuws! :roll:

Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 31 december 2008, 13:17

Bokje

ik duim ook nog altijd voor goed nieuws!


Aan iedereen : veel plezier vanavond! Zet alle zorgen van jullie af en probeer gewoon te genieten!

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 31 december 2008, 13:41

Hoi Bokje

Wie zegt dat het negatief is ? Gewoon afwachten, het kan nog altijd.
Maar geniet van je avond in elk geval.

groetjes

katy

ratje
Berichten: 72
Lid geworden op: 4 november 2008, 22:21

Bericht door ratje » 31 december 2008, 17:40

:D Bokje, 02/09 die is goed :D
Ik blijf voor je duimen.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 1 januari 2009, 12:42

Hihihi ik ben altijd mis hé. Het is dus 02/01/2009. Deze avond bloed gaan laten trekken.

Ik heb wel iets meer hoop nu. Nog niet veel, maar iets meer. Ik heb nog geen aankondigingen gevoeld van de russen, terwijl dit anders wel zo is.

Maar ja we gaan er toch vanuit dat het negatief is.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 januari 2009, 9:18

Duimen stijf omhoog hier Bokje!!!

Janne
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 17:17

Bericht door Janne » 2 januari 2009, 9:44

En Bokje

wanneer weet je de uitslag van je bloedonderzoek? Ik hoop dat je rap bent verlost uit je onzekerheid!
De duimen staan hier hoog!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 januari 2009, 10:08

Bedankt allemaal.

Deze namiddag bellen ze zoals gewoonlijk. Ik kreeg gisterenavond van de verpleegkundige wel de reactie "En je hebt kunnen wachten tot deze avond?". En ik de gebruikelijke respons "Ja ik wil geen slecht nieuws op de eerste dag van het nieuwe jaar". Ze was wel heel lief.

Het wachtmonster is wel opgedoken sinds gisteren, maar ik kan het nog redelijk de baas.

Liefs,

Bokje

ratje
Berichten: 72
Lid geworden op: 4 november 2008, 22:21

Bericht door ratje » 2 januari 2009, 15:54

Bokje ik heb al zo aan je gedacht vandaag. Weet je al iets meer?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 januari 2009, 21:58

Het jaar is voor mij goed ingezet. Goed dat ik het pas vandaag ben te weten gekomen. Want het "goede" nieuws van een ander horen en dan zelf negatief nieuws krijgen dezelfde dag zou te veel van het goede zijn.

Idd het is dus negatief zoals ik verwacht had.

Bedankt voor het duimen allemaal.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 2 januari 2009, 22:31

Super dikke knuf Bokje... :(

Twaren wel goeie wachtweken hé... uiteindelijk heb je dan toch niet zoveel afgezien.

We zijn sterk meid, we komen er wel! Baal maar es goed.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten