Wie ook IUI in Crg Middelheim ?

IUI Forum
Plaats reactie
skiwi
Berichten: 223
Lid geworden op: 10 mei 2009, 19:38

Bericht door skiwi » 31 augustus 2009, 12:50

heuj .. 'k heb een voorschrift voor clomid ontvangen vanmorgen .....

deze cylus was weer niets ... pff
Nu weer afwachen tot als die regels er zijn en dan beginnen met telkens 1 pilletje van dag 3 tot en met dag 7.

Hopelijk reageren we hier goed op.

DVO webmaster
Webmaster
Berichten: 113
Lid geworden op: 15 september 2006, 18:54

Bericht door DVO webmaster » 14 september 2009, 21:50

Beste leden,

Als De Verdwaalde Ooievaar vzw kunnen wij niet toelaten dat er fertiliteitscentra afgebroken worden. Ook dokters/proffen/verplegend personeel worden met het nodige respect behandeld.

Uiteindelijk zijn meningen omtrent fertiliteitscentra en/of proffen puur gebaseerd op subjectieve ervaringen. Daar waar de ene tevreden is, zal een ander dat totaal niet zijn maar in sé wilt dat niet zeggen dat dat centrum/die prof slecht zou zijn.

Daarom hebben we hier een heel deel van de conversatie verwijderd.

Dat wilt niet zeggen dat hier voor de rest niet gewoon mag gesproken/meegeleefd/enz. worden ;-)
We hopen dan ook heel hard mee dat jullie jullie wens snel moogt zien uitkomen! Om te beginnen nu voor skiwi !

Groetjes,
DVO team

skiwi
Berichten: 223
Lid geworden op: 10 mei 2009, 19:38

Bericht door skiwi » 28 september 2009, 15:56

ja idd, nu dus allemaal duimen voor skiwi :-)

ik mag zondag nog eens naar ziekenhuis voor follikelmetign en hoop deze keer eindelijk nog eens een groeiend eitje te zien!

we proberen sinds januari 2007 zwanger te worden en sinds mei zijn we met IUI bezig. eerste cyclus was goed, daarna nooit meer goei eitje (had IUI met natuurlijke cyclus).

Sinds vorige week ben ik dan maar met Clomid begonnen .. nu hopen dat dat toch effect heeft en dat we niet NOG eens moeten overslaan want 'k heb toch ff mijn kopje laten hangen die laatste keer.

HOpelijk is het snel zondag dat ik die echo mag laten doen.

skiwi
Berichten: 223
Lid geworden op: 10 mei 2009, 19:38

Bericht door skiwi » 12 juni 2010, 21:44

heyke

gaat er nog inemand in't middelheim voor fertiliteit?
Heeft(had) er nog iemand Dr. De Neuborg.

Belde ze vorige week voor nieuwe afspraak en blijkbaar is ze naar leuven verhuisd (wist van niets).
Ze zijn: monitoring kan in't middelheim gebeuren maar IVF zal dan in Leuven moeten plaats vinden ..

Nu, IK heb geen zin om naar leuven te gaan ... ik zal wel in't middelheim blijven. Of dat nu door haar of door een andere gyn ginter gebeurd maakt me echt niet uti. (meerdere keren heb ik toch al altijd andere gyn gehad ipv zijzelf dus ja).

Nu ga ik dinsdag op consult bij andere gyn op fertiliteit middelheim omdat ik eerst nog een IUI ga doen alvorens terug met IVF te beginnen( vakantieperiode).

Is er iemand die WEL naar leuven zou verhuizen, of zouden jullie ook eerder in't middelheim blijven?

mieke s
Berichten: 61
Lid geworden op: 6 oktober 2009, 19:41

Bericht door mieke s » 13 juni 2010, 15:08

wij hebben onze ferti-start ook bij dr de neubourg gehad, en waren héél tevreden. bij onze laatste consultatie zei ze ons inderdaad dat ze naar leuven ging, maar dat we door de 2 andere artsen zouden worden opgevolgd. jammer, want we voelden ons goed bij haar, maar we zien het zeker zitten om bij de 2 andere dokters verder te gaan. ik heb ze nu al allebei gezien bij de ochtendraadpleging of iui, en ze gaven toch een goeie indruk. over het algemeen zijn we heel tevreden over het hele team.

miera
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 maart 2010, 15:49

Bericht door miera » 14 juni 2010, 13:13

Hey,
Ik ben in behandeling bij dr.Inion en ben daar echt heeeeeeel tevreden van! Ik denk dat de andere gyn ook echt een goeie is, heb haar al een keer gehad voor een IUI.
Ik zou het niet zien zitten om telkens naar Leuven te gaan...
Wij hebben donderdag nog eens een gesprek met Inion en gaan dan waarschijnlijk ook overschakelen op IVF...
Tenzij onze laatste IUI-poging alsnog gelukt is natuurlijk...
Veel succes in elk geval!

skiwi
Berichten: 223
Lid geworden op: 10 mei 2009, 19:38

Bericht door skiwi » 15 juni 2010, 22:28

ben vanmiddag ook op gesprek geweest bij Dr. D'haeseleer en 'k vind dat ook wel een goeike hoor

he ze alle 3 al eens gehad voor IUI en dergelijke en ben daar geen moeilijke in :-)

en nee, ik ga ook niet naar leuven omdat die gyn nu naar daar is hoor, die anderen in't middelheim doen dat even goe!

zondag terug eerst follikelmeting, dus ergens volgende week IUI en als dat niet goed is, is het toch nog eind augustus IVF prolly!!
Labo is maar gesloten tot 17/08, ik dacht heel de maand augustus!

miera
Berichten: 111
Lid geworden op: 4 maart 2010, 15:49

Bericht door miera » 16 juni 2010, 8:11

Wij hebben morgen dus een gesprek en schakelen waarschijnlijk ook over op ivf als het deze vierde keer weer negatief is (weten we zaterdag). Misschien dat wij dan ook eind augustus met ivf starten, dan zitten we in hetzelfde schuitje op dezelfde moment...
kunnen we elkaar erdoor helpen... maar hoop alsnog dat het niet nodig zal zijn voor ons allebei!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten