IUI-ers in Imelda Bonheiden?

IUI Forum
Plaats reactie
Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 1 augustus 2012, 14:04

@Snoezeke: Super goed nieuws!!! Dan gaat het echt wel snel! Leuk dat je kan beginnen aftellen. 't Is toch weer een hele nieuwe fase die begint. Spannend! Hopelijk blijft het weer een beetje goed, dan vlot het aftellen toch altijd iets beter bij mij 8)
Ik zit op dag 9 als ik dag van IUI moet tellen als dag 1 (weet dat eigenlijk niet zo goed). In ieder geval nog 7 dagen en dan wordt er bloed getrokken. Ik hoop zo dat er iets aan 't groeien is ... Al een geluk wachten er mij nog drukke dagen. Mijn dochtertje komt straks thuis van een aantal dagen zee met haar grootouders. We moeten nog een cadeautje gaan kopen voor haar aller eerste verjaardagsfeestje van een kindje van haar klas waar ze naartoe mag (ook dat vind ik spannend) en zondag komen er collega's waardoor het weekend ook goed vol zit met poetsen, inkopen doen, lekkere dingen klaar maken en genieten van leuk gezelschap. Alleen de drie laatste dagen voor bloedafname gaan zwaar zijn denk ik. Enfin we zien wel.

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 2 augustus 2012, 6:15

Goeiemorgen dames,
Eindelijk eens goed nieuws: gisteren mijn baarmoederonderzoek gehad en alles was perféct in orde! En het deed helemaal geen pijn.(Had van een collega een vrij zware pijnstiller gekregen, dus misschien had dat er ook wel iets mee te maken :D ) Alleen wat menstruatie-achtige krampen. Wel interessant om jezelf zo eens vanbinnen te zien :D .
Toen we thuis kwamen ben ik van pure vermoeidheid en opluchting meteen mijn bed ingedoken en 'k heb geslapen als een marmot(teke). We zijn zooo enorm opgelucht! Nu effe wachten tot de :evil: er zijn en dan zijn we definitief gestart!

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 6 augustus 2012, 14:19

@ Snoezeke: Leuk dat je zo'n goed nieuws hebt gekregen. Ik kan me inbeelden dat je goed geslapen hebt :lol:
Ik daarentegen kan de slaap moeilijk vatten. Morgen zijn er 14 dagen gepasseerd en komen :evil: normaal op bezoek ... en dan voel je VANALLES!!! Gek word ik ervan! Doordat ik regelmatig krampen voel, denk ik dat ze er toch zitten aan te komen en probeer het me zo ook voor ogen te houden zodat ik niet al te teleurgesteld zal zijn. Maar dan komt die hoop, die zo gigantisch groot is ... Ik heb zo geen zin meer in :evil: Tegelijk lijkt het zo onrealistisch als ik ze niet zou krijgen ... ik ben echt verward ... kon ik maar gaan slapen en pas woensdagmorgen wakker worden als ik mag gaan voor bn. :?

kampiones
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 juni 2012, 19:22

Bericht door kampiones » 6 augustus 2012, 17:25

@ Snoezeke: wat leuk, dat goede nieuws! En succes hé!
@ Toekan: bedankt voor hart onder de riem en wat een gedoe met dat verzetten! Gelukkig hebben ze dat bij mij (nog) niet gedaan... :!:
@ Bailey: hier ook super spannend, dag 3 overtijd en ik durf geen test te doen...

Mocht het niets zijn, zal de planning volgende maand ook weer spannend worden, voorlopig ziet het ernaar uit dat we trouwen rond de mogelijke IUI... Dus op naar september dan (of huwelijksnacht :oops: )... Mss ook maar eens nadenken over IVF, al zou het nog maar de 2de IUI-ronde na de operatie zijn...

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 6 augustus 2012, 22:24

@kampiones: Zo spannend! Ik zou dat niet kunnen, zolang wachten met een test! Wanneer ga je een poging wagen? Zou wel een super huwelijkscadeau zijn om jezelf te geven :wink:

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 7 augustus 2012, 11:21

@Bailey: Al een testje gedaan?

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 7 augustus 2012, 11:43

@Snoezeke: Nee, ik heb het nog niet aangedurfd, ook omdat ik echt wel krampen voel, dus ervan uitga dat ze elk moment kunnen doorkomen, die hatelijke :evil: . 't Is een zware dag vandaag en dan belt mijn mama net dat hun hond (11jr) waar ik ook enorm aan gehecht ben, het moeilijk heeft, zijn er mee naar de dierenkliniek, maar zien het somber in. 't Is precies echt een foute dag vandaag!

kampiones
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 juni 2012, 19:22

Bericht door kampiones » 7 augustus 2012, 11:43

@ bailey: ik test waarschijnlijk pas tegen volgend weekend, ik heb de producenten van die test al meer dan genoeg gesponsord :-)

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 7 augustus 2012, 13:13

@Bailey: ja, zo'n beestje maakt toch deel uit van je gezin hé. Hopelijk heeft hij ni te veel pijn.
En de :twisted: arriveren: een hele dikke knuffel x

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 7 augustus 2012, 15:19

@Snoezeke: Dankjewel... ik heb een uurtje geleden bericht gekregen dat hij vredig is ingeslapen. Hij bleek een gezwel te hebben in de milt waardoor zijn hartzakje vol vocht kwam. Het was een schitterende hond die ik vroeger 's avonds stiekem mee naar mijn kamer smokkelde zodat ik niet alleen was.
Het is heavy vandaag, een heleboel emoties door elkaar.
De :evil: zijn nog steeds niet gearriveerd. Ik ben vroeger gestopt met werken, want ben er volledig niet bij met mijn hoofd.
Afwachten zekers...

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 7 augustus 2012, 16:25

Bailey,
Een hele kleine troost misschien, maar nu heeft hij tenminste geen pijn meer hé.
Nog altijd geen test gedaan? (Ben precies ongeduldiger dan jij :) ).
Een hele dikke knuffel, want die zal je nu zeker kunnen gebruiken xxx

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 8 augustus 2012, 9:04

Ik ben net op mijn werk, nog 1 uur wachten en dan mag ik bellen voor de uitslag van bloedafname. Ik probeer kalm te blijven, ik voel nog steeds buikkrampen die soms hevig zijn en dan weer wegebben. Ik weet echt niet wat ik moet denken ...

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 8 augustus 2012, 12:21

En Bailey?

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 8 augustus 2012, 13:30

Ik kan het nog niet geloven, maar ga het hier neer pennen. Ik heb een twee uur geleden super super goed nieuws gekregen. Ik ben zwanger :D :D :D
Ik kan het nauwelijks geloven. Ik heb dr. Pelckmans ook meteen gezegd dat ik toch wel geregeld enorme buikkrampen heb. Ze vertelde me dat ik hierover niet ongerust moet zijn, dat dit mijn lichaam is dat zich aan het aanpassen is. Volgende dinsdag moet ik opnieuw naar bloedafname om te checken dat de hcg waarde goed zijn gestegen en dan de week erna krijg ik mijn eerste echo! Ik had nu een hcg waarde van 130 wat volgens haar prima is voor NOD + 1 dag.
Ik hoop dat in ieder geval dat de volgende weken ook positieve weken worden.
Ik weet in ieder geval nu al dat het kan en ik hoop dat dit positieve hoop geeft aan allen van jullie.

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 8 augustus 2012, 13:55

DIKKE PROFICIAT BAILEY!!!! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten