IUI-ers in Imelda Bonheiden?

IUI Forum
Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 8 augustus 2012, 21:16

Dankjewel Snoezeke!!!!!

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 14 augustus 2012, 13:14

@Kampiones: En hoe gaat het met je? Weet je al iets meer?

Ik ben ondertussen voor een tweede BN geweest vanmorgen en heb deze voormiddag nog het leuke nieuws gekregen dat mijn waarden goed gestegen zijn. 4 september heb ik een afspraak, wel opnieuw bij mijn eigen gyn Dr. Lanoey, voor de eerste 'live'-beelden. Ik moet ook naar de groepspraktijk op de Schuttersvest te Mechelen daar er in Imelda pas plaats was eind september, dan ben ik al bijna drie maanden.

Snoezeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 5 augustus 2011, 7:57

Bericht door Snoezeke » 14 augustus 2012, 13:31

Super nieuws Bailey!
Ik ben aan het aftellen. De toestemming van het ziekenfonds om te starten me IVF is vandaag gearriveerd. Zondag begin ik Decapeptyl te spuiten en de week erna start ik met Gonal. Spannend!

Bertbibber
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 juni 2012, 8:28

Bericht door Bertbibber » 14 augustus 2012, 14:26

proficiat Bailey. Ik ben blij dat er een levend bewijs is dat ze het kunnen in Bonheiden! :wink:

In augustus dus geen IUI poging gehad wegens vakantie. In september terug met volle moed (tenzij er een op vakantie een mirakel gebeurd is)

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 14 augustus 2012, 14:53

@Bertbibber: Ah, dankjewel!!! Lang geleden, ik dacht al, waar blijft hij nu? Zou dat niet geweldig zijn, mocht er een mirakel gebeurd zijn op vakantie! 8) Hopelijk zijn de batterijen opnieuw opgeladen en kunnen jullie er vol goede moed invliegen (moest het nodig zijn) Ik denk dat jullie volledig in dezelfde situatie als ons zitten (vrouw goede natuurlijke cyclus, man: te laag percentage bij morfologie), dus je ziet het kan perfect!!! Dus begin alvast met erin te geloven. Ik duim in ieder geval mee.

kampiones
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 juni 2012, 19:22

Bericht door kampiones » 22 augustus 2012, 22:27

Hoi dames,

hier opnieuw een IUI achter de rug, deze keer wegens omstandigheden opnieuw door een assistent geholpen en ja hoor, opnieuw niet gelukt! Ze geraakte opnieuw niet tot "op het einde"...
De teller staat dus nu op 5x IUI waarvan 1(!!!) gelukt ttz tot op de juiste plaats geraakt...
Wij hebben het echt wel gehad nu, volgende maand intake voor IVF, spijtig genoeg!

Hmm, ik vrees dat er heel wat frustratie klinkt, sorry hoor!
In ieder geval allemaal heel veel succes!

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 23 augustus 2012, 8:38

@Kampiones: Hoeveel keer kan zoiets gebeuren? :x
Da's echt pech! Rot! Zou er behoorlijk pissed van zijn! (sorry voor het taalgebruik) Ik ben ook één keer verder geholpen door een assistent om te kijken of mijn follikel goed gegroeid was, normaal zou op die dag mijn follikel zo groot moeten zijn dat ik voor BN moest en meestal dag erna IUI, normaal dus goed genoeg zichtbaar. Zij heeft tien minuten aan 't zoeken geweest van links naar rechts wat behoorlijk pijn deed om dan te zeggen dat er niets meer te zien was, toen ik zei dat dit niet kon dat ik regelmatig was er bij mij geen problemen waren en twee dagen voordien de follikel nog mooi aan 't groeien was is ze opnieuw beginnen zoeken en daar kwam die dan te voorschijn. Ze zij me dat ze heel diep lag en dit nog nooit heeft gehad. Maar ik was er toen ik wat slecht gezind voor, had ik niet gezegd dat ze opnieuw moest kijken, was die poging toen mislukt. het lijkt bij mij bij jou precies zowat hetzelfde, dat alles wat dieper in je bekken ligt of hoe moet ik dat uitleggen. Hoe doen ze IUI dan bij jou? Bij mij werd er steeds een bekje geplaatst en daarna een klem op baarmoederopening gezet zodat ze goede doorgang hadden omdat het zod iep in mijn bekken ligt. Hebben ze dat klemmetje bij jou gebruikt, vraag ik me al af?

Bertbibber
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 juni 2012, 8:28

Bericht door Bertbibber » 23 augustus 2012, 11:53

wij volgende week weer een nieuwe poging. Deze keer door Pelckmans zelf. Ik hoop alleen dat het ideale monent midden in de week valt. Omdat ze zondag geen IUI doen heb ik het gevoel dat je dan een grote kans maakt om het juiste moment te missen...

kampiones
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 juni 2012, 19:22

Bericht door kampiones » 23 augustus 2012, 12:14

@ Bailey: Mijn baarmoeder ligt zeer ver naar achteren gekanteld... (bijna 90°) en ze hebben een keer zo hard aan prutsen en knoeien geweest met bek en klem dat ik deze keer heb gezegd dat als ze in mijn buurt kwamen met de klem dat ik weg was:-) vorige keer is het trouwens gelukt zonder klem, dan moet dat nu toch ook kunnen, niet?! Maar was toen dus Pelckmans...

@bertbibber: veel succes volgende week en ik hoop ook altijd op een inseminatie in het midden van de week, maar mijn cyclus heeft er altijd al voor gezorgd dat het op zaterdag of maandag is... wat mij dus ook aan het twijfelen zet!

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 23 augustus 2012, 20:55

Bij mij zou het één keer op zondag vallen en toen heb ik vrijdag pregnyl moeten spuiten zodat eisprong één dag sneller was. 't Is toen wel niet gelukt, maar veronderstel wel dat op zondag geen probleem is aangezien ze het dan zo oplossen.

Het prutsen met het bekje en de klem kennen we dus beide spijtig genoeg Kampiones :? Dr. Bosteels heeft het beide malen met klem gedaan, dr.Pelckmans bij mij ook zonder. Mijn geslaagde poging is met klem, dus denk dat ondanks de ongemakken het bij mij geholpen heeft, zeker ben je er natuurlijk nooit van. Het zullen vooral de zwemmertjes van mijn man zijn die goed werk hebben geleverd :lol:

andridtom

wow

Bericht door andridtom » 30 augustus 2012, 3:38

nice , thanks for you sharing it

Pimpamponnetje
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 augustus 2012, 17:45

Bericht door Pimpamponnetje » 30 augustus 2012, 6:59

@kampiones: Ik heb ook een gekantelde baarmoeder...Ik ken na 4 IUI alles over eendenklemmen...De laatste keer waren er 2 klemmen en een tang nodig. Ik moet niet meer zeggen zeker. Ik heb het er wel allemaal voor over, al is het serieus op de tanden bijten.

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 30 augustus 2012, 12:41

kampiones: wat naar zeg dat die assistentes het niet goed doen!! al die mislukte pogingen!

Bailey: dikke proficiat meid!!!!!

Hier gisteren naar dr P. geweest en wij hebben goed nieuws gekregen! Op de eerste dag van mijn regels moet ik bellen voor een controle van de eileiders en baarmoeder die gaat plaatsvinden de dag dat mijn ongi gedaan is. Als ze daar geen probleem vinden krijg ik in diezelfde cyclus op dag 11 en 13 een follikelmeting en meteen ook die cyclus onze eerste IUI!
Als er wel problemen gevonden worden, moet er eerst gekeken worden wat het is, maar laten we er maar even vanuit gaan dat er geen probleem zal zijn! :D

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 30 augustus 2012, 12:47

wat ik me wel afvraag dames: hoe lang duurt een echo van de follikels bij jullie? en dan bedoel ik van het binnengaan in het ziekenhuis tot het buiten komen?

Ik ben namelijk leerkracht en kan niet zomaar een uur later komen om dan een uur langer te werken... En ik vertel het liefst niet op school, omdat ik net op een andere school werk.

Bailey
Berichten: 227
Lid geworden op: 30 mei 2012, 14:23

Bericht door Bailey » 30 augustus 2012, 14:53

Hoi Toekan,
Als ik het goed voorheb begint de follikelmeting in Imelda ten vroegste 7u45. Ik ben maar één keer om dat uur gekunnen, de andere was het rond 08u00, 08u15 was bij mij max. Zo'n meting op zich duurt niet langer dan vijf minuten. 't Is maar dat van 't ogenblik dat de follikel groot genoeg is, moet je voor bn naar de staalafname en daar wil het al wel eens drukker zijn. Indien ik geen bn had stond ik na een half uur à drie kwartier ongeveer opnieuw aan mijn auto (ik reken een 10 minuten à een kwartier om van auto naar ziekenhuis te gaan, mezelf in te schrijvenen naar wachtzaal te gaan), als je niet moet wachten ben je op tien minuten terug buiten. Ik denk dat het voor een leerkracht nogal nipt is. Ik was steeds rond 9 uur, kwart na negen op mijn werk. (werk centrum van mechelen, 20 minuutjes van aan 't ziekenhuis tot in de garage van mijn werk) De dag dat ik naar de staalafname moest, moest ik steeds een uur recup nemen omdat ik dan niet op tijd op mijn werk geraakte. (wij moeten ten laatste op 9u15 beginnen. Ik hoop dat je met deze uitleg iets bent.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten