IUI-ers in Imelda Bonheiden?

IUI Forum
_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 25 september 2012, 23:55

De eerste poging: negatief. Vandaag bloedtest gehad. :(

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 25 september 2012, 23:57

@toekan: hoe was jouw fm?

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 27 september 2012, 21:41

engeltje balen!!! knuffel hoor!!! ik hoop dat kans twee je een hummeltje biedt!


fm was goed! dr. B was heel vriendelijk en maakte zelfs grapjes :D dinsdag links eitje van 9 mm en rechts verschillende van 7 mm... Morgen terug!

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 27 september 2012, 23:01

Toekan: :) mercikes voor de knuffels

Ik ben blij dat de fm goed verloopt en alles is flink aan het groeien. Fingers crossed!

Ik zit te wachten op ms die er nog niet is. Morgen proberen te bellen. Heb schrik voor een cyste. Maar ja, niet te veel vooruit lopen.

Laat morgen weten hoe groot ze zijn geworden en wanneer de volgende stappen zullen zijn. :) Ik duim mee!

Groetjes

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 28 september 2012, 19:34

8.7 - 11 - 12 mm.. maandag terug!! nog steeds niet groot genoeg dus!

Ik hoop dat je ongi er snel is! dan kan je tenminste verder (en hopelijk zonder cyste!!!)

Bertbibber
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 juni 2012, 8:28

Bericht door Bertbibber » 28 september 2012, 19:39

Wij hebben morgenvroeg weer een poging. Morgen om 8u 'leveren'

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 28 september 2012, 20:58

@Toekan: er zijn er 3 en er zijn er 2 die bijna even groot zijn, dus ik denk dat het goed nieuws is, wat denk jij zelf? Wat het groeien betreft, geef ze even de tijd ;). Maandag zullen ze al flink van +/- 16 mm zijn.
Ongi deze voormiddag met super veel pijn, maar ik ben ongelooflijk blij, want ik begon mij zorgen te maken. Maandag fm dus fingers crossed dat alles dik in orde zal zijn.

Fijn weekend aan iedereen en aan diegenen die morgen een iui hebben: succes!

Bertbibber
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 juni 2012, 8:28

Bericht door Bertbibber » 29 september 2012, 9:34

Wat een drukte in dat labo vanmorgen. Met drie lotgenoten op een rij aanschuiven met ons potteke

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 29 september 2012, 20:39

_Engeltje_ schreef:@Toekan: er zijn er 3 en er zijn er 2 die bijna even groot zijn, dus ik denk dat het goed nieuws is, wat denk jij zelf? Wat het groeien betreft, geef ze even de tijd ;). Maandag zullen ze al flink van +/- 16 mm zijn.
Ongi deze voormiddag met super veel pijn, maar ik ben ongelooflijk blij, want ik begon mij zorgen te maken. Maandag fm dus fingers crossed dat alles dik in orde zal zijn.

Fijn weekend aan iedereen en aan diegenen die morgen een iui hebben: succes!
wel ik heb geen idee of ik een dubbele eisprong zal hebben. Ben wel eens benieuwd! Ik hoop wel dat ze maandag al zodanig groot zijn dat inziet meer op cm moet, want nu moeten collega's steeds mijn klas overnemen..... Om hoe laat moet jij op fm maandag? Ik om 8 uur bij dr.P.

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 29 september 2012, 20:44

Bertbibber schreef:Wat een drukte in dat labo vanmorgen. Met drie lotgenoten op een rij aanschuiven met ons potteke
stonden jullie daar echt met zijn drie? In de bespreking van de iui( zo een blad dat je helemaal in het begin krijgt) staat nochtans op dat ze je vragen om de opgegeven tijd te respecteren zodat je geen andere koppels tegenkomt omwille van privacy.

Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Mijn duimen heb je al! Eigenlijk best El snel dat jullie terug een poging hebben! Hebben jullie een korte cyclus dan?

Bertbibber
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 juni 2012, 8:28

Bericht door Bertbibber » 30 september 2012, 22:38

toekan schreef:
Bertbibber schreef:Wat een drukte in dat labo vanmorgen. Met drie lotgenoten op een rij aanschuiven met ons potteke
stonden jullie daar echt met zijn drie? In de bespreking van de iui( zo een blad dat je helemaal in het begin krijgt) staat nochtans op dat ze je vragen om de opgegeven tijd te respecteren zodat je geen andere koppels tegenkomt omwille van privacy.

Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Mijn duimen heb je al! Eigenlijk best El snel dat jullie terug een poging hebben! Hebben jullie een korte cyclus dan?
Misschien was die persoon voor mij dan te laat waardoor je een soort domino-effect krijgt...
Korte cyclus? Ik denk het niet, de IUI gebeurt ongeveer 14 dagen geteld vanaf de eerste dag van de MS. Is dat dan niet voor iedereen zo?

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 1 oktober 2012, 16:23

toekan schreef:
_Engeltje_ schreef:@Toekan: er zijn er 3 en er zijn er 2 die bijna even groot zijn, dus ik denk dat het goed nieuws is, wat denk jij zelf? Wat het groeien betreft, geef ze even de tijd ;). Maandag zullen ze al flink van +/- 16 mm zijn.
Ongi deze voormiddag met super veel pijn, maar ik ben ongelooflijk blij, want ik begon mij zorgen te maken. Maandag fm dus fingers crossed dat alles dik in orde zal zijn.

Fijn weekend aan iedereen en aan diegenen die morgen een iui hebben: succes!
wel ik heb geen idee of ik een dubbele eisprong zal hebben. Ben wel eens benieuwd! Ik hoop wel dat ze maandag al zodanig groot zijn dat inziet meer op cm moet, want nu moeten collega's steeds mijn klas overnemen..... Om hoe laat moet jij op fm maandag? Ik om 8 uur bij dr.P.



En hoe was jouw meting? Jammer dat ik dit niet eerder gelezen had, want misschien zaten we daar vandaag samen te wachten :). Ik moet volgende maandag op fm. Alles was in orde, dus het is fijn.

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 1 oktober 2012, 17:50

Bertbibber schreef:
toekan schreef:
Bertbibber schreef:Wat een drukte in dat labo vanmorgen. Met drie lotgenoten op een rij aanschuiven met ons potteke
stonden jullie daar echt met zijn drie? In de bespreking van de iui( zo een blad dat je helemaal in het begin krijgt) staat nochtans op dat ze je vragen om de opgegeven tijd te respecteren zodat je geen andere koppels tegenkomt omwille van privacy.

Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Mijn duimen heb je al! Eigenlijk best El snel dat jullie terug een poging hebben! Hebben jullie een korte cyclus dan?
Misschien was die persoon voor mij dan te laat waardoor je een soort domino-effect krijgt...
Korte cyclus? Ik denk het niet, de IUI gebeurt ongeveer 14 dagen geteld vanaf de eerste dag van de MS. Is dat dan niet voor iedereen zo?
Neen hoor.... Ik zit nu al aan dag 17! Hangt van je cyclus af! Ik vermoed dat ik mojn iui op dag 20 zal hebben.

toekan
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 juli 2012, 11:29

Bericht door toekan » 1 oktober 2012, 17:53

_Engeltje_ schreef:
toekan schreef:
_Engeltje_ schreef:@Toekan: er zijn er 3 en er zijn er 2 die bijna even groot zijn, dus ik denk dat het goed nieuws is, wat denk jij zelf? Wat het groeien betreft, geef ze even de tijd ;). Maandag zullen ze al flink van +/- 16 mm zijn.
Ongi deze voormiddag met super veel pijn, maar ik ben ongelooflijk blij, want ik begon mij zorgen te maken. Maandag fm dus fingers crossed dat alles dik in orde zal zijn.

Fijn weekend aan iedereen en aan diegenen die morgen een iui hebben: succes!
wel ik heb geen idee of ik een dubbele eisprong zal hebben. Ben wel eens benieuwd! Ik hoop wel dat ze maandag al zodanig groot zijn dat inziet meer op cm moet, want nu moeten collega's steeds mijn klas overnemen..... Om hoe laat moet jij op fm maandag? Ik om 8 uur bij dr.P.



En hoe was jouw meting? Jammer dat ik dit niet eerder gelezen had, want misschien zaten we daar vandaag samen te wachten :). Ik moet volgende maandag op fm. Alles was in orde, dus het is fijn.
dan zullen we er wel samen geweest zijn! Morgen terug voor bn, was een rand geval vandaag met 16 mm.... Maar ik kom wel dichterbij!

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 1 oktober 2012, 19:22

@toekan: succes!!!!!! Ik duim mee!!! En laat zeker iets weten :).

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 17 gasten