pff...de 2jaar voorbij...

IUI Forum
missy
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 november 2007, 22:43

Bericht door missy » 19 januari 2008, 7:57

hallo,

ik heb eindelijk de stap gezet en ben bij een andere dokter.
hopelijk kan hij me iets meer vertellen.
hij heeft wel al een heel andere aanpak, nu heb ik op dag 12 bloed moeten laten nemen (wat ik bij haar niet moest doen) en ik krijg deze maand 2 inseminaties...(heeft er dat iemand ook al meegemaakt?) vandaag een en morgen de tweede.

dus straks weer afwachten hé... :(
vele groetjes missy x

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 21 januari 2008, 22:49

Missy,

2 dagen na elkaar IUI :shock: ???? Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Heeft de dokter daar een uitleg bij gegeven ?

missy
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 november 2007, 22:43

Bericht door missy » 23 januari 2008, 10:20

dag anneleen,

toen ik zondag voor de tweede keer moest naar de dokter gaan heeft hij mij de uitleg gedaan.
toen hij vrijdag (dag 12) mijn bloed afnam zaten er al tekenen in om zelf een eisprong te maken (zonder pregnyl)
daardoor wist hij niet 100% zeker wanneer ik mijn eisprong zou doen.
dus heeft hij voor het zekere 2 IUI gegeven dan wist hij zeker dat hij niet te vroeg of te laat zou zijn.
ondertussen heb ik wel 3dagen na elkaar moeten zitten wachten in het ziekenhuis...pff...plezant is anders!
nu is het dus weer afwachten hé... maar dat kom je op den duur ook wel een beetje gewoon hé.

hoe gaat het met u?
ben je met een behandeling bezig of zit je ook in die ambetante wachtweken?

vele groetjes missy

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 23 januari 2008, 22:37

Missy,

Vreemde toestanden daar bij jou :)
Een beetje genante vraag maar moest jouw partner dan 2 dagen na elkaar een potje inleveren ? :oops:

Ik zit nog in de wachtweken na een 2de IVF-poging, maar zoals je kan lezen bij IVF ('weer mislukt') vrees ik dus dat 't weer niks is. :cry:

Succes verder !

Anneleen

missy
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 november 2007, 22:43

Bericht door missy » 25 januari 2008, 9:52

dag anneleen,

ik vind het heel erg voor je, :(
maar vroeg of laat zullen wij ook wel met ons buikje mogen pronken... :)
mijn gyn heeft mij van't weekend gezegd dat het zeker goed komt maar dat we ons er alleen moeten bij neerleggen dat het bij ons wat langer duurt.
laat ze maar kindjes kopen...maar dat van jullie zal dan des te mooier zijn... :lol:
ik weet het is wel gemakkelijker gezegt dan gedaan maar je mag vooral de moed niet laten zakken...

antwoord op je vraag: ja hij heeft toen 2keer moeten inleveren. een beetje tegen zijn zin maar hij heeft er ook alles voor over om het te doen lukken voor mij.

vele groetjes en hou je goed he meid... :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten