IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 10 juli 2020, 22:48

mich75 schreef: ↑
8 juli 2020, 21:27
@Babske, als je de pil neemt heb je geen eisprong en ook geen echte ms. Het is een onttrekkingsbloeding die er komt doordat je stopt met je pil. Aangezien je in principe maand na maand altijd 3 weken hormonen neemt en 1 week niet, zit er regelmaat in.

Het kan best zijn dat er nu geen eitje groeit en dan heb je geen eisprong en dan moet je de volgende cyclus nog eens proberen. Als je een langere tijd de pil hebt genomen kan het soms maanden duren eer je terug een eisprong hebt en bij anderen is alles direct in orde.

In principe kunnen ze geen 5 dagen op voorhand voorspellen wanneer je eisprong gaat zijn en zeker als er geen eitje aan het rijpen is. Hopelijk is er vrijdag wat meer duidelijkheid want als er vandaag geen follikel was dan lijkt een eisprong binnen enkele dagen zo goed als onmogelijk.

De dokter was juist met haar veronderstelling van woensdag. Heb follikel van 13,6. Opnieuw bloed genomen en inseminatie is voor maandag of dinsdag. Spannend 🀩🀩 nadien 14 dagen scoutskamp dus niet te veel nadenken tijdens de wachtweken.

Fijn weekend!
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

mich75
Berichten: 2981
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: IUI-clubje

Bericht door mich75 » 10 juli 2020, 23:32

Goed nieuws Babske84,

Het is misschien wat trager op gang gekomen, maar er is er eentje, dat is het belangrijkste.

Fijn dat je zo je ww kan doorbrengen.

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 11 juli 2020, 12:36

mich75 schreef: ↑
10 juli 2020, 23:32
Goed nieuws Babske84,

Het is misschien wat trager op gang gekomen, maar er is er eentje, dat is het belangrijkste.

Fijn dat je zo je ww kan doorbrengen.
Helaas, bloedwaarden waren niet gestegen tov woensdag. Dus oftewel is het een traag groeiend eitje ofwel een leeg eitje 😏 maandag nog eens op controle, 4e keer al πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ
Mss toch door pilstop dat lichaam even ontregeld is
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Sara1987 » 11 juli 2020, 19:36

@babske84 Ik duim voor je! Mijn cyclus is na pilstop een jaar kei regelmatig geweest en dan plots maar gelukkig maar kort in alle richtingen gegaan.

Mijn bruinverlies is gisterenavond gestopt. Sinds vandaag gewoon terug witverlies.

Gisteren gebeld of ik toch voor 13 augustus voor eerste echo mag. Mag 7 augustus komen. Ik ga nog even zien hoe zenuwachtig ik dan ben. Vorige keer bleek het toen mis te zijn dus... Misschien dat ik vraag of mijn moedet er bij mag zijn.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 11 juli 2020, 19:50

Sara1987 schreef: ↑
11 juli 2020, 19:36
@babske84 Ik duim voor je! Mijn cyclus is na pilstop een jaar kei regelmatig geweest en dan plots maar gelukkig maar kort in alle richtingen gegaan.

Mijn bruinverlies is gisterenavond gestopt. Sinds vandaag gewoon terug witverlies.

Gisteren gebeld of ik toch voor 13 augustus voor eerste echo mag. Mag 7 augustus komen. Ik ga nog even zien hoe zenuwachtig ik dan ben. Vorige keer bleek het toen mis te zijn dus... Misschien dat ik vraag of mijn moedet er bij mag zijn.
Dat begrijp ik dat je bang bent als je het al ns hebt meegemaakt. Ik duim super hard voor een positieve echo zodat je toch ook wat kan genieten van de zwangerschap. Ben jij ook alleenstaande (sorry dat ik het vraag maar ik weet niet in welke situatie iedereen is). Het lijkt me een goed idee om iemand mee te nemen die je morele steun kan bieden. 7 augustus is nog even wachten dus ik hoop dat er tot die datum niet te veel kwaaltjes/problemen opduiken. Take care! 🌸
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Sara1987 » 11 juli 2020, 21:46

@Babske84 Ja, ik ben ook alleenstaande. Op dit ogenblik wel wat vroege kwaaltjes maar die neem ik er met plezier bij. Anders zou ik niets merken he...

Ik was al zeker 2 jaar gestopt met de pil toen ik azn het traject begon. Ik denk dat het kort na een pilstop best normaal is dat het de ene cyclus traag gaat en de andere snel.

Ik zou nog niet al te ongerust zijn over je bloedwaarden. Heeft je gynaecoloog zelf al uitspraken gedaan over een lege follikel of is dit een eigen vrees?
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 11 juli 2020, 22:02

Sara1987 schreef: ↑
11 juli 2020, 21:46
@Babske84 Ja, ik ben ook alleenstaande. Op dit ogenblik wel wat vroege kwaaltjes maar die neem ik er met plezier bij. Anders zou ik niets merken he...

Ik was al zeker 2 jaar gestopt met de pil toen ik azn het traject begon. Ik denk dat het kort na een pilstop best normaal is dat het de ene cyclus traag gaat en de andere snel.

Ik zou nog niet al te ongerust zijn over je bloedwaarden. Heeft je gynaecoloog zelf al uitspraken gedaan over een lege follikel of is dit een eigen vrees?
Dat is nu inderdaad de vraag die de gynaecoloog zelf stelt in haar mail: is het een lege follikel of eentje die heel traag groeit. Daarom moet ik maandag teruggaan om nog eens te meten en bloed te nemen. 4e keer op 1 week tijd πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ Ik ben zeker niet ongerust na de eerste maand proberen mr ik wil het wel heeeeel graag en ik heb nooit geduld hahaha 🀣

Amaai spannende tijden voor jou! Ik hoop dat je rustig kan toeleven naar je echo 🌸
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: βœ…
27/4/21: welkom Juliette

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 11 juli 2020, 23:17

Sara1987 schreef: ↑
11 juli 2020, 19:36
@babske84 Ik duim voor je! Mijn cyclus is na pilstop een jaar kei regelmatig geweest en dan plots maar gelukkig maar kort in alle richtingen gegaan.

Mijn bruinverlies is gisterenavond gestopt. Sinds vandaag gewoon terug witverlies.

Gisteren gebeld of ik toch voor 13 augustus voor eerste echo mag. Mag 7 augustus komen. Ik ga nog even zien hoe zenuwachtig ik dan ben. Vorige keer bleek het toen mis te zijn dus... Misschien dat ik vraag of mijn moedet er bij mag zijn.

Dat is nog even geduld oefenen tot de 7e dus! Verstandig om iemand mee te nemen inderdaad, is niks om in je eentje te doen. Hopelijk geruststellend en fijn nieuws en daarna idd meer genieten van je zwangerschap.
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❀️

Liesbeth2205
Berichten: 44
Lid geworden op: 6 juli 2020, 13:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Liesbeth2205 » 13 juli 2020, 10:35

Hoi allen

@Fie1992: Ik heb de moed zeker niet opgegeven, maar ik snap wel dat het zo lijkt in mijn vorig berichtje.. :) Die hormonen ook, de ene dag is de andere niet. Met pregnyl heb ik inderdaad wel een eisprong. Ik had eigenlijk ook altijd al een goede rijping van de follikels, dus ik weet eigenlijk niet waarom ik die Letrozole moet bijnemen. De arts zei, we doen dit toch als ondersteuning. Heb slechts één keer lang moeten wachten op een goede follikel, maar toen lag mijn mama in coma dus was volgens mij puur door de stress. Ik laat me begeleiden in UZGent.

@Elvira: Ja het is zeer frustrerend dat er 'niets aan de hand' lijkt te zijn, maar het toch niet lukt. Ik zou liever weten wat er scheelt en wat we eraan kunnen doen. Jij bent wel al eventjes met IUI bezig zie ik, 9 pogingen? Is er een reden dat ze niet vroeger omgeschakeld zijn? Ik duim mee voor jullie dat het niet meer nodig zal zijn en dat je later deze week goed nieuws krijgt! :wink:

@Atalanta: Inderdaad, zelfs onze huisarts zegt dat we op de IVF moeten rekenen, niet echt hoopgevend. :lol:

@Pindanootje: Ja, daar hoopte ik dus ook op. Het is alsof ik even geloofde dat dat het extra duwtje was dat ik nodig had. Ik hoop dat de volgende mislukte pogingen ook iets minder hard binnenkomen. Heb jij ondertussen al uitslag gekregen van de onderzoeken? Moet ook hevig zijn om zo lang te moeten wachten!

@Sara1987: Ik snap dat de eerste weken zeer beangstigend zijn, maar we supporteren hier allemaal heel hard voor jou langs de zijlijn!

Mijn eerste inseminatiepoging was dus mislukt. Ik mocht vandaag langsgaan voor een startecho (dag 3 van mijn cyclus) en er zat al een follikel van 13mm klaar. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Dit lijkt me nu toch echt heel erg vroeg... Ik kreeg ook weinig uitleg van de dokter, maar ze zag er niet zo gelukkig uit. Moet afwachten tot ze deze namiddag bellen met mijn bloedresultaten. Ik heb nog nooit eerder een startecho gekregen, maar nu moet dit blijkbaar omdat ik vorige cyclus letrozole genomen heb. De vroedvrouw zei destijds dat dit was om te kijken of er geen cystes waren achtergebleven, want dat de cyclus dan mogelijks moet worden afgebroken.. Dat zou echt wel balen zijn.
IUI 1-4: neg
15/11 ICSI 1.1: mk 5wk
04/01 ICSI 1.2: πŸ’™ 23/9

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Elvira » 13 juli 2020, 10:51

Liesbeth2205 schreef: ↑
13 juli 2020, 10:35
Hoi allen

@Fie1992: Ik heb de moed zeker niet opgegeven, maar ik snap wel dat het zo lijkt in mijn vorig berichtje.. :) Die hormonen ook, de ene dag is de andere niet. Met pregnyl heb ik inderdaad wel een eisprong. Ik had eigenlijk ook altijd al een goede rijping van de follikels, dus ik weet eigenlijk niet waarom ik die Letrozole moet bijnemen. De arts zei, we doen dit toch als ondersteuning. Heb slechts één keer lang moeten wachten op een goede follikel, maar toen lag mijn mama in coma dus was volgens mij puur door de stress. Ik laat me begeleiden in UZGent.

@Elvira: Ja het is zeer frustrerend dat er 'niets aan de hand' lijkt te zijn, maar het toch niet lukt. Ik zou liever weten wat er scheelt en wat we eraan kunnen doen. Jij bent wel al eventjes met IUI bezig zie ik, 9 pogingen? Is er een reden dat ze niet vroeger omgeschakeld zijn? Ik duim mee voor jullie dat het niet meer nodig zal zijn en dat je later deze week goed nieuws krijgt! :wink:

@Atalanta: Inderdaad, zelfs onze huisarts zegt dat we op de IVF moeten rekenen, niet echt hoopgevend. :lol:

@Pindanootje: Ja, daar hoopte ik dus ook op. Het is alsof ik even geloofde dat dat het extra duwtje was dat ik nodig had. Ik hoop dat de volgende mislukte pogingen ook iets minder hard binnenkomen. Heb jij ondertussen al uitslag gekregen van de onderzoeken? Moet ook hevig zijn om zo lang te moeten wachten!

@Sara1987: Ik snap dat de eerste weken zeer beangstigend zijn, maar we supporteren hier allemaal heel hard voor jou langs de zijlijn!

Mijn eerste inseminatiepoging was dus mislukt. Ik mocht vandaag langsgaan voor een startecho (dag 3 van mijn cyclus) en er zat al een follikel van 13mm klaar. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Dit lijkt me nu toch echt heel erg vroeg... Ik kreeg ook weinig uitleg van de dokter, maar ze zag er niet zo gelukkig uit. Moet afwachten tot ze deze namiddag bellen met mijn bloedresultaten. Ik heb nog nooit eerder een startecho gekregen, maar nu moet dit blijkbaar omdat ik vorige cyclus letrozole genomen heb. De vroedvrouw zei destijds dat dit was om te kijken of er geen cystes waren achtergebleven, want dat de cyclus dan mogelijks moet worden afgebroken.. Dat zou echt wel balen zijn.
Hi Liesbeth,

Wat jammer dat de eerste IUI niet gelukt is :( Ik heb na Letrozole ook elke keer een controle echo aan het begin van mijn cyclus, dit is idd enkel om te controleren op cystes. Ik heb nog nooit zo een grote follikel gezien op die controle echo, ik hoop dat je snel een antwoord krijgt ook van je bloedonderzoeken. Misschien is het een goed teken, of een korte cyclus?
Wij zitten ook in UZ Gent, ben getrouwd met een vrouw dus vandaar dat ze bij ons een jaar met IUI wilden proberen - zoals een hetero koppel die het thuis een jaar probeert ;) Dit doen ze omdat IVF veel meer impact heeft, kost tijd, energie, en brengt de hormonen nogal in de war!
Heb jij al gevraagd wanneer je eventueel zou kunnen overstappen naar IVF? Er zijn een aantal afspraken die je ervoor moet hebben, en in de zomer starten ze geen IVF op ivm zomer vakantie. Dus afhankelijk van je plan, op tijd aankaarten.
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Liesbeth2205
Berichten: 44
Lid geworden op: 6 juli 2020, 13:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Liesbeth2205 » 13 juli 2020, 11:38

Elvira schreef: ↑
13 juli 2020, 10:51
Liesbeth2205 schreef: ↑
13 juli 2020, 10:35
Hoi allen

@Fie1992: Ik heb de moed zeker niet opgegeven, maar ik snap wel dat het zo lijkt in mijn vorig berichtje.. :) Die hormonen ook, de ene dag is de andere niet. Met pregnyl heb ik inderdaad wel een eisprong. Ik had eigenlijk ook altijd al een goede rijping van de follikels, dus ik weet eigenlijk niet waarom ik die Letrozole moet bijnemen. De arts zei, we doen dit toch als ondersteuning. Heb slechts één keer lang moeten wachten op een goede follikel, maar toen lag mijn mama in coma dus was volgens mij puur door de stress. Ik laat me begeleiden in UZGent.

@Elvira: Ja het is zeer frustrerend dat er 'niets aan de hand' lijkt te zijn, maar het toch niet lukt. Ik zou liever weten wat er scheelt en wat we eraan kunnen doen. Jij bent wel al eventjes met IUI bezig zie ik, 9 pogingen? Is er een reden dat ze niet vroeger omgeschakeld zijn? Ik duim mee voor jullie dat het niet meer nodig zal zijn en dat je later deze week goed nieuws krijgt! :wink:

@Atalanta: Inderdaad, zelfs onze huisarts zegt dat we op de IVF moeten rekenen, niet echt hoopgevend. :lol:

@Pindanootje: Ja, daar hoopte ik dus ook op. Het is alsof ik even geloofde dat dat het extra duwtje was dat ik nodig had. Ik hoop dat de volgende mislukte pogingen ook iets minder hard binnenkomen. Heb jij ondertussen al uitslag gekregen van de onderzoeken? Moet ook hevig zijn om zo lang te moeten wachten!

@Sara1987: Ik snap dat de eerste weken zeer beangstigend zijn, maar we supporteren hier allemaal heel hard voor jou langs de zijlijn!

Mijn eerste inseminatiepoging was dus mislukt. Ik mocht vandaag langsgaan voor een startecho (dag 3 van mijn cyclus) en er zat al een follikel van 13mm klaar. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Dit lijkt me nu toch echt heel erg vroeg... Ik kreeg ook weinig uitleg van de dokter, maar ze zag er niet zo gelukkig uit. Moet afwachten tot ze deze namiddag bellen met mijn bloedresultaten. Ik heb nog nooit eerder een startecho gekregen, maar nu moet dit blijkbaar omdat ik vorige cyclus letrozole genomen heb. De vroedvrouw zei destijds dat dit was om te kijken of er geen cystes waren achtergebleven, want dat de cyclus dan mogelijks moet worden afgebroken.. Dat zou echt wel balen zijn.
Hi Liesbeth,

Wat jammer dat de eerste IUI niet gelukt is :( Ik heb na Letrozole ook elke keer een controle echo aan het begin van mijn cyclus, dit is idd enkel om te controleren op cystes. Ik heb nog nooit zo een grote follikel gezien op die controle echo, ik hoop dat je snel een antwoord krijgt ook van je bloedonderzoeken. Misschien is het een goed teken, of een korte cyclus?
Wij zitten ook in UZ Gent, ben getrouwd met een vrouw dus vandaar dat ze bij ons een jaar met IUI wilden proberen - zoals een hetero koppel die het thuis een jaar probeert ;) Dit doen ze omdat IVF veel meer impact heeft, kost tijd, energie, en brengt de hormonen nogal in de war!
Heb jij al gevraagd wanneer je eventueel zou kunnen overstappen naar IVF? Er zijn een aantal afspraken die je ervoor moet hebben, en in de zomer starten ze geen IVF op ivm zomer vakantie. Dus afhankelijk van je plan, op tijd aankaarten.
Hoi Elvira

Ja dat begrijp ik inderdaad! Wanneer mag je testen? :) Hoe groot zijn jouw follikels dan meestal bij de startecho? Ik moet 4 IUI pogingen doen voor ik mag overschakelen op IVF en heb een afspraak gepland op 5 oktober. Maar als ik het goed begrijp zal dit wat krap zijn om dan halfweg/eind oktober als IVF op te starten? Hoeveel tijd moet ik hiervoor rekenen? Anders luister ik even of ik de afspraak misschien nog wat kan vervroegen. :) Bedankt voor de tip in elk geval!
IUI 1-4: neg
15/11 ICSI 1.1: mk 5wk
04/01 ICSI 1.2: πŸ’™ 23/9

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Elvira » 13 juli 2020, 14:05

Hi Liesbeth,

Bij mij hebben ze zelfs niks gezegd over mijn follikels op de startecho :S Bij de echo op dag 10 zit ik meestal op 11 of 12.
Ah dat klinkt wel goed, 4 keer IUI en dan IVF! Vraag in Gent alvast het formulier dat je nodig hebt voor je ziekenkas, dan kan je dat alvast indienen want dat kan een paar weken duren voor je goedkeuring hebt. En voor de eerste IVF moet je 2 afspraken hebben: 1 met de gynae en vroedvrouw, en 1 consult (met psycholoog). Dus ik zou idd wel even vragen of je eerste afspraak voor IVF wat vervroegd kan worden :) Anders wordt het wat krap en moet je misschien 5 keer IUI doen.
Ik mag zaterdag testen, zo spannend weer!!

Veel succes en hopelijk bellen ze snel met je bloeduitslag!
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! πŸ’› bevallen op 13 sept 2021

Sara1987
Berichten: 369
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Sara1987 » 13 juli 2020, 14:46

Liesbeth2205 schreef: ↑
13 juli 2020, 10:35
Mijn eerste inseminatiepoging was dus mislukt. Ik mocht vandaag langsgaan voor een startecho (dag 3 van mijn cyclus) en er zat al een follikel van 13mm klaar. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Dit lijkt me nu toch echt heel erg vroeg... Ik kreeg ook weinig uitleg van de dokter, maar ze zag er niet zo gelukkig uit. Moet afwachten tot ze deze namiddag bellen met mijn bloedresultaten. Ik heb nog nooit eerder een startecho gekregen, maar nu moet dit blijkbaar omdat ik vorige cyclus letrozole genomen heb. De vroedvrouw zei destijds dat dit was om te kijken of er geen cystes waren achtergebleven, want dat de cyclus dan mogelijks moet worden afgebroken.. Dat zou echt wel balen zijn.
Ik ga nooit voor een startecho, maar wel vrij vroeg in mijn cyclus voor de eerste echo. Met deze poging, die dus gelukt is, zat ik nog maar op dag 10 toen de follikel al >22mm groot was. Ik heb nooit uitleg gekregen over hoe snel een follikel groeit, maar ik lees online dat dit tussen de 1 en de 2mm per dag is.

Ik heb het al wel een keer gehad dat er aan de 'rustige' kant een follikel van 12.6mm zat, die er de maand ervoor ook zat. Dat kan dus kennelijk ook. Die follikel is dan niet gegroeid en zal ondertussen ook al wel weg zijn.
IUI 24/12: Miskraam
17/6/20: zwanger! Uitgerekende datum 9/3/2021 => 14/3 bevallen van een meisje!
22 maart 2023: zwanger! Vermoedelijke uitgerekende datum 13 december 2023

Liesbeth2205
Berichten: 44
Lid geworden op: 6 juli 2020, 13:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Liesbeth2205 » 13 juli 2020, 18:17

Ondertussen goed nieuws gekregen, de zogenaamde follikel is blijkbaar een cyste. Omdat deze geen hormonen produceert, staat het de start van een nieuwe cyclus niet in de weg, en zou de cyste moeten verschrompelen naarmate de dominante follikel groeit. Vandaag terug starten met de letrozole dus. Vorige keer had ik daar wel zeer veel last van. Was op een keer zo duizelig dat ik gewoon met mijn oor op de deur van mn auto ben gevallen.

Bedankt voor de tip Elvira, ik ga dat bij mijn volgende inseminatie al even aankaarten, en inderdaad ook het formulier voor de ziekenkas aanvragen! Ik had dat reeds zien staan in de IUI-map, en heb al eens gemaild naar de ziekenkas hiervoor, maar nog geen antwoord gekregen. Ik wist niet dat ik eerst een formulier van UZGent zelf nodig had. Oh waaw, spannend. Die wachtweken zijn zo vreselijk. Een dag lijkt wel een week te duren, maar het komt nu wel heel dichtbij voor jou! :)

Hoi Sara! Zal van mij dan misschien ook nog een overblijfsel zijn van vorige cyclus. Hoe gaat het ondertussen met jou? Kan je je rust wat vinden?
IUI 1-4: neg
15/11 ICSI 1.1: mk 5wk
04/01 ICSI 1.2: πŸ’™ 23/9

paulien94
Berichten: 24
Lid geworden op: 4 december 2019, 11:12

Re: IUI-clubje

Bericht door paulien94 » 14 juli 2020, 10:04

Hoi allemaal

Ik mocht vanochtend een zwangerschapstestje doen en... deze is licht positief! Ik kan het echt niet geloven. Ik wil nog erg voorzichtig zijn, maar ben toch ook heel blij! Morgen even langs de praktijk voor een bloedtest, dat geeft hopelijk wat meer zekerheid...

Liefs
Paulien
06/20: IUI-D 1 - zwanger - dochtertje geboren 03/21
05/23: start voor tweede kindje
05/23: IUI-D 1: negatief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten