IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
MayaM
Berichten: 358
Lid geworden op: 5 januari 2016, 19:23

Re: IUI-clubje

Bericht door MayaM » 9 mei 2018, 8:02

Ja snap ik, heel het ziekenhuisgebeuren neemt toch veel tijd in beslag he.

Chapeau dat jouw werk nog van niets weet! Hier is dat echt moeilijk omdat ik in een ploegensysteem werk en dus vaak al om 06.00 uur moet beginnen en dus niet eerst naar het ziekenhuis kan. Mijn collega's zijn ook op de hoogte omdat ik het niet meer leuk vond om telkens smoesjes te moeten verzinnen. Dit geeft meer rust.

Mijn zoontje is van maart 2017, dus nu 14 maanden. Hou oud is jouw kindje?
Traject 1: start sept 2014; Maart 2017: Zoontje geboren!

IUI 1 (Jan-feb 2018): Negatief
IUI 2 (feb-mrt 2018): Negatief
IUI 3 (april 2018): Negatief
Mei 2018 - .... : verplichte pauze

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 9 mei 2018, 13:21

Hebben ze daar op uw werk begrip voor? Bij mij was mijn vorige zwangerschap al een bijna een staatszaak, vandaar dat ik het nu ook zo lang mogelijk probeer te verzwijgen dat we er terug mee bezig zijn. Ik werk een beetje in een 'mannen-wereldje' en het is allemaal ok zolang ze op jou kunnen rekenen..

Ons dochtertje is bijna 2jaar. We zijn terug opgestart kort na haar 1ste verjaardag.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🀰🏻17/02/21 πŸ’™

Kamieleke
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 januari 2018, 10:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Kamieleke » 11 mei 2018, 13:26

Net 1ste follikelmeting en bloedname gehad. Waarschijnlijk eisprong gemist πŸ™ˆ Wachten op de uitslag van het bloed...
IUI nr. 1 =>>> 9 maart 2018 =>>> negatief!
IUI nr. 2 =>>> 12 april 2018 =>>> negatief!
Eisprong gemist =>>> mei 2018 😞

Kamieleke
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 januari 2018, 10:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Kamieleke » 11 mei 2018, 13:49

Gyn haar vermoeden klopt, gisteren eisprong gehad 😞
IUI nr. 1 =>>> 9 maart 2018 =>>> negatief!
IUI nr. 2 =>>> 12 april 2018 =>>> negatief!
Eisprong gemist =>>> mei 2018 😞

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 11 mei 2018, 16:07

Kamieleke schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gyn haar vermoeden klopt, gisteren eisprong gehad 😞
Dat is echt beu, toch nog huiswerk doen vandaag, je kan nooit weten

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 11 mei 2018, 16:07

Kamieleke schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gyn haar vermoeden klopt, gisteren eisprong gehad 😞
Dat is echt beu, toch nog huiswerk doen vandaag, je kan nooit weten :wink:

Kamieleke
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 januari 2018, 10:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Kamieleke » 12 mei 2018, 7:35

irisbloem schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Kamieleke schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gyn haar vermoeden klopt, gisteren eisprong gehad 😞
Dat is echt beu, toch nog huiswerk doen vandaag, je kan nooit weten :wink:
Hebben we gedaan ☺️
IUI nr. 1 =>>> 9 maart 2018 =>>> negatief!
IUI nr. 2 =>>> 12 april 2018 =>>> negatief!
Eisprong gemist =>>> mei 2018 😞

Milu
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 maart 2018, 11:09

Re: IUI-clubje

Bericht door Milu » 14 mei 2018, 11:35

Dag dames,

Eerst en vooral nog een hele gelukkige moederdag voor ieder die al een wondertje op de wereld heeft mogen zetten :D

Ik zit momenteel op de wachtbank tem donderdag, dit is de 3e ronde IUI.
Vorige maand, deze dag verloor ik bloed. Vandaag (GELUKKIG!) nog niet en hopelijk blijft dit ook zo!

Zijn er hier ook dames die in behandeling zijn in het ziekenhuis van Genk?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Slaagkansen?

Veel liefs,
x
Maart 2018: 1ste IUI/ cyste op de eierstok. Niet zwanger
April 2018: 2e IUI/ niet zwanger
Mei 2018: 3e IUI/ niet zwanger

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: IUI-clubje

Bericht door jillvdw » 14 mei 2018, 15:27

Dit weekend terug mogen vaststellen dat poging nummer 5 ook niet gelukt is....
De hoop en vertrouwen in IUI is nu wel weg en de mindset gaat naar IVF... :shock:

Wij hebben deze maand al een gesprek over de stap naar IVF en behandeling in Jette, dit loopt normaal samen met de 6de en laatste poging IUI via Mechelen. Ik weet niet aan wat we ons moeten verwachten en ik had zo gehoopt dat IUI hΓ©t hulpmiddel ging zijn dat wij nodig hebben maar ik ga vol goede moed de IVF-procedure ondergaan
- ALLES voor één klein wondertje!

Zelf heb ik niet veel zin meer in de laatste IUI maar goed, het zou een verloren kans zijn om het niet te doen aangezien de start met IVF deze maand toch niet meer zou lukken en onze geplande vakantie die tussen laatste IUI en start IVF zal vallen, zal ons onwaarschijnlijk goed doen!

Positief blijven is de boodschap (al is het soms verdomd moeilijk) -x-
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 14 mei 2018, 18:15

jillvdw schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Dit weekend terug mogen vaststellen dat poging nummer 5 ook niet gelukt is....
De hoop en vertrouwen in IUI is nu wel weg en de mindset gaat naar IVF... :shock:

Wij hebben deze maand al een gesprek over de stap naar IVF en behandeling in Jette, dit loopt normaal samen met de 6de en laatste poging IUI via Mechelen. Ik weet niet aan wat we ons moeten verwachten en ik had zo gehoopt dat IUI hΓ©t hulpmiddel ging zijn dat wij nodig hebben maar ik ga vol goede moed de IVF-procedure ondergaan
- ALLES voor één klein wondertje!

Zelf heb ik niet veel zin meer in de laatste IUI maar goed, het zou een verloren kans zijn om het niet te doen aangezien de start met IVF deze maand toch niet meer zou lukken en onze geplande vakantie die tussen laatste IUI en start IVF zal vallen, zal ons onwaarschijnlijk goed doen!

Positief blijven is de boodschap (al is het soms verdomd moeilijk) -x-
Ik begrijp jou heel goed, bij mij is het vertrouwen in gelijk welke behandeling weg. Ze mogen wel zeggen dat de slaagkansen zeer groot zijn maar als je telkens een negatief resultaat krijgt begin je daar toch aan te twijfelen. Het enige wat we volgens mij nodig hebben is een portie geluk bij al dat medisch gedoe.

ekskimo
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 april 2018, 23:14

Re: IUI-clubje

Bericht door ekskimo » 14 mei 2018, 22:20

irisbloem schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00

Ik begrijp jou heel goed, bij mij is het vertrouwen in gelijk welke behandeling weg. Ze mogen wel zeggen dat de slaagkansen zeer groot zijn maar als je telkens een negatief resultaat krijgt begin je daar toch aan te twijfelen. Het enige wat we volgens mij nodig hebben is een portie geluk bij al dat medisch gedoe.
Hier hetzelde.. moeilijk om positief te blijven. Op dit moment is het ondergaan.
Stop pil mei 2016
iui 1: juni-juli 2017 (Clomid) :cry:
iui 2: juli- augustus 2017 (clomid) :cry:
iui 3: aug- sept 2017 (clomid) :cry:
pauze
iui 4: jan-feb 2018 (Clomid) :cry:
iui 5: april 2018 (menopur - utrogestan) :cry:
iui 6: mei 2018 ....

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 14 mei 2018, 22:38

ekskimo schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00

Ik begrijp jou heel goed, bij mij is het vertrouwen in gelijk welke behandeling weg. Ze mogen wel zeggen dat de slaagkansen zeer groot zijn maar als je telkens een negatief resultaat krijgt begin je daar toch aan te twijfelen. Het enige wat we volgens mij nodig hebben is een portie geluk bij al dat medisch gedoe.
Hier hetzelde.. moeilijk om positief te blijven. Op dit moment is het ondergaan.
Ondergaan is inderdaad een goede omschrijving. Ik focus mij zoveel mogelijk op mijn werk, heb het gelukkig meestal erg druk, en voor de rest doe ik gewoon wat moet. Ik haat het als ik soms toch even een moment van hoop voel tijdens de wachtweken omdat ik weet dat ik toch weer teleurgesteld zal worden. Ik wou dat ik eens ongelijk had ...

Lievelotte
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 januari 2018, 22:27

Re: IUI-clubje

Bericht door Lievelotte » 15 mei 2018, 6:56

Hier heel onverwacht een positieve test deze ochtend na de 5de IUI. :D
Heel blij hier allebei maar we proberen toch nog niet te enthousiast te zijn. Straks bloed laten trekken bij de dokter.
We hebben ook een intzake gesprek in jette in juni maar dat durf ik nog niet afzeggen.
13/12: eerste IUI (pregnyl): negatief
14/01: tweede IUI (pregnyl): negatief
13/02: derde IUI: (clomid+pregnyl): negatief
Maart: eisprong gemist
02/04: vierde IUI (pregnyl): negatief
01/05: vijfde IUI ( pregnyl + utrogestan): positieve test; zwanger 😍

Milu
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 maart 2018, 11:09

Re: IUI-clubje

Bericht door Milu » 15 mei 2018, 9:01

Lievelotte schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Hier heel onverwacht een positieve test deze ochtend na de 5de IUI. :D
Heel blij hier allebei maar we proberen toch nog niet te enthousiast te zijn. Straks bloed laten trekken bij de dokter.
We hebben ook een intzake gesprek in jette in juni maar dat durf ik nog niet afzeggen.
Super! Ik duim voor jou :D
Maart 2018: 1ste IUI/ cyste op de eierstok. Niet zwanger
April 2018: 2e IUI/ niet zwanger
Mei 2018: 3e IUI/ niet zwanger

jillvdw
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 november 2017, 11:11

Re: IUI-clubje

Bericht door jillvdw » 15 mei 2018, 10:06

irisbloem schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
jillvdw schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Dit weekend terug mogen vaststellen dat poging nummer 5 ook niet gelukt is....
De hoop en vertrouwen in IUI is nu wel weg en de mindset gaat naar IVF... :shock:

Wij hebben deze maand al een gesprek over de stap naar IVF en behandeling in Jette, dit loopt normaal samen met de 6de en laatste poging IUI via Mechelen. Ik weet niet aan wat we ons moeten verwachten en ik had zo gehoopt dat IUI hΓ©t hulpmiddel ging zijn dat wij nodig hebben maar ik ga vol goede moed de IVF-procedure ondergaan
- ALLES voor één klein wondertje!

Zelf heb ik niet veel zin meer in de laatste IUI maar goed, het zou een verloren kans zijn om het niet te doen aangezien de start met IVF deze maand toch niet meer zou lukken en onze geplande vakantie die tussen laatste IUI en start IVF zal vallen, zal ons onwaarschijnlijk goed doen!

Positief blijven is de boodschap (al is het soms verdomd moeilijk) -x-
Ik begrijp jou heel goed, bij mij is het vertrouwen in gelijk welke behandeling weg. Ze mogen wel zeggen dat de slaagkansen zeer groot zijn maar als je telkens een negatief resultaat krijgt begin je daar toch aan te twijfelen. Het enige wat we volgens mij nodig hebben is een portie geluk bij al dat medisch gedoe.
Ben jij ondertussen aan het IVF-traject begonnen en waar volgen ze jou op? Het vertrouwen is idd klein op slaagkansen omdat het bij ons effectief altijd negatief is - ik weet dat het lukt voor sommigen maar iedereen verdient toch wel deze dosis geluk. Ik heb enkele vriendinnen die hetzelfde hebben ondergaan en die begrijpen alles, ook als je een moment hebt waarop de hele wereld lijkt te vergaan omdat je wens nog niet in vervulling is gegaan. Ook zij hebben de IUI achter zich moeten laten en IVF was voor hun de redding. Ik weet niet goed aan wat ik me moet verwachten, alleen dat het een stuk intensiever is. Ik duim dan ook al men vingers dubbel en dik dat jij ook het nodige portie geluk verkrijgt bij al de medische hulp - ik zou zeggen; kop op - heb er vertrouwen in dat het toch wel eens zal lukken en laat de verbazing en geluk dan maar des te groter zijn! *knuf*
ICSI 1->TP blasto: 22-9-18 (bioch.zw.) - geen cryo's
ICSI 2- PU 26/11 'freeze all'-> geen cryo's :cry:
ICSI 3->TP 3daagse 31-1-19 ->12/2: pos. test->MK 8W(12/03) :cry:
ICSI3.1->TP cryo 25/06 neg
ICSI 4: TP 28/07 neg -geen cryo's

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 41 gasten