IUI-clubje

IUI Forum
Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 21 juni 2021, 11:17

Sproetje schreef:
21 juni 2021, 11:13
Zitav schreef:
21 juni 2021, 9:37
Glow schreef:
21 juni 2021, 9:28

Ik ben mentaal een beetje klaar met IUI´s, moet ik zeggen. Ik vrees ook dat het zou betekenen dat we dan pas in augustus zouden kunnen beginnen met het ivf traject. Ik heb een weekje weg met vrienden gepland midden augustus dus ik vrees voor een overlap. Is echt de enige vakantie die we zouden nemen... Dus liefst van al zou ik ergens in juli willen beginnen. Maar veel onduidelijkheid voor mij dus en ik weet gewoon niet hoe het exact zit met die transitie naar ivf, hoeveel tijd dat in beslag neemt en wat we best tussendoor doen. Nog altijd hopen dat deze inseminatiepoging toch gelukt is, zeker? 🤞
Ja dat snap ik.. Als ik met poging drie starte had ik dat ook.. Vooral omdat ik denk dat dit nie voldoende is me pcos. Maar in het zh zeggen ze dat het met pcos kan lukken. Jammer dat we zelf niet kunnen plannen wanneer een opstart zou kunnen he want het is ook zo belangrijk om te ontspannen he..
Ik hoop met jullie mee!
Zitav en Glow

Ik neem sowieso in juli rust en sla een cyclus over. Ik kan ook niet anders aangezien ik met Donorsperma werk en er nieuwe rietjes besteld moeten worden. Maar ik vind het niet erg. Ik zou er zelfs gerust 2 maanden van willen maken als het echt nodig zou zijn voor mezelf. Eens een maand aan helemaal niets denken en alleen leuke dingen doen zal me deugd doen. Ik ga misschien ook eens informeren voor acapunctuur, speciaal voor fertiliteit. Toch al veel verhalen gehoord dat dit kan helpen. Al is het maar voor meer ontspanning en minder pijn.
Juist een informatief vraagje, moet je wachten met bestellen tot alle rietjes op zijn? (wij zouden graag nual bij bestellen)
Die acapunctuur, daar heb ik ook al veel goede dingen over gehoord. Het kan misschien helpen he!
Hier vandaag een moeilijkere dag.. Zit constant aan mijn borsten te voelen om te zien of ze gevoelig worden of niet. Stom he.. Dat het maar snel 16u is dat ik kan gaan werken. Dat helpt tenminste om mijn gedachten te verzetten.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 juni 2021, 13:04

Zitav schreef:
21 juni 2021, 11:17
Sproetje schreef:
21 juni 2021, 11:13
Zitav schreef:
21 juni 2021, 9:37


Ja dat snap ik.. Als ik met poging drie starte had ik dat ook.. Vooral omdat ik denk dat dit nie voldoende is me pcos. Maar in het zh zeggen ze dat het met pcos kan lukken. Jammer dat we zelf niet kunnen plannen wanneer een opstart zou kunnen he want het is ook zo belangrijk om te ontspannen he..
Ik hoop met jullie mee!
Zitav en Glow

Ik neem sowieso in juli rust en sla een cyclus over. Ik kan ook niet anders aangezien ik met Donorsperma werk en er nieuwe rietjes besteld moeten worden. Maar ik vind het niet erg. Ik zou er zelfs gerust 2 maanden van willen maken als het echt nodig zou zijn voor mezelf. Eens een maand aan helemaal niets denken en alleen leuke dingen doen zal me deugd doen. Ik ga misschien ook eens informeren voor acapunctuur, speciaal voor fertiliteit. Toch al veel verhalen gehoord dat dit kan helpen. Al is het maar voor meer ontspanning en minder pijn.
Juist een informatief vraagje, moet je wachten met bestellen tot alle rietjes op zijn? (wij zouden graag nual bij bestellen)
Die acapunctuur, daar heb ik ook al veel goede dingen over gehoord. Het kan misschien helpen he!
Hier vandaag een moeilijkere dag.. Zit constant aan mijn borsten te voelen om te zien of ze gevoelig worden of niet. Stom he.. Dat het maar snel 16u is dat ik kan gaan werken. Dat helpt tenminste om mijn gedachten te verzetten.
Neen, je kan bijbestellen wanneer je wil, alleen bestellen ze hier maar 1 keer in de maand en willen wij maar 1 kindje. Zou stom zijn nu te bestellen en dan zwanger te blijken van het laatste rietje... 😃
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 21 juni 2021, 13:37

Aah oké, ja dat valt te snappen! Hier bestaat de kans dat we voor een tweede gaan en als er nu nog rietjes over zijn van dezelfde donor, dan zouden we er nu al willen bijbestellen.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Ekita
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 februari 2018, 14:03

Re: IUI-clubje

Bericht door Ekita » 22 juni 2021, 7:48

Virgo88 schreef:
20 juni 2021, 14:44
Ekita schreef:
19 juni 2021, 18:45
Glow schreef:
19 juni 2021, 13:59

Pfff. Wachten op de ms dus.. Ik maak mezelf bij zo´n test altijd wijs dat het misschien nog te vroeg is, maar ja, dat is eerder uitzonderlijk.

Hier 10 dpo. Voel nog altijd niets. Ik probeer mezelf niet gek te maken en gewoon geduldig te zijn, maar het is lastig.
Ik hoop enorm met je mee.
Nee, ik geloof niet meer in 'te vroeg'. Morgen of overmorgen verwacht ik mijn MS.
Is het al doorgebroken?
Yep, gisteren.

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 22 juni 2021, 11:54

Hier deze ochtend bij de arts geweest. Gelukkig dat we nu konden gaan. We gaan nog voor poging 5 en 6, maar indien ik nog niet zwanger ben starten we in september met icsi. Hebben vandaag al wat info gekregen maar in augustus definitieve gesprek waar alles nog eens tot in detail zal besproken en uitgelegd worden.
Doordat we nual konden gaan verliezen we geen cyclus.
Ergens hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Het zou wel als een falen aanvoelen indien het niet lukt..
En had het toch even moeilijk na het gesprek.
Nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou geraakt zijn. We hadden enkel een donor nodig en nu zitten we uiteindelijk toch meer in het medische traject.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Virgo88
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 april 2021, 15:48

Re: IUI-clubje

Bericht door Virgo88 » 22 juni 2021, 15:32

Zitav schreef:
22 juni 2021, 11:54
Hier deze ochtend bij de arts geweest. Gelukkig dat we nu konden gaan. We gaan nog voor poging 5 en 6, maar indien ik nog niet zwanger ben starten we in september met icsi. Hebben vandaag al wat info gekregen maar in augustus definitieve gesprek waar alles nog eens tot in detail zal besproken en uitgelegd worden.
Doordat we nual konden gaan verliezen we geen cyclus.
Ergens hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Het zou wel als een falen aanvoelen indien het niet lukt..
En had het toch even moeilijk na het gesprek.
Nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou geraakt zijn. We hadden enkel een donor nodig en nu zitten we uiteindelijk toch meer in het medische traject.
WAt fijn dat je duidelijkheid hebt en dat je geen maand over hoeft te slaan. Kan me goed voorstellen dat je natuurlijk hoopt dat het hele icsi verhaal niet nodig is! Ik duim voor je!
Okt 1e iui zwanger - missed abbortion
Feb 2e iui zwanger - missed abbortion
Jun 3e iui - 25e bn

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 22 juni 2021, 15:54

Virgo88 schreef:
22 juni 2021, 15:32
Zitav schreef:
22 juni 2021, 11:54
Hier deze ochtend bij de arts geweest. Gelukkig dat we nu konden gaan. We gaan nog voor poging 5 en 6, maar indien ik nog niet zwanger ben starten we in september met icsi. Hebben vandaag al wat info gekregen maar in augustus definitieve gesprek waar alles nog eens tot in detail zal besproken en uitgelegd worden.
Doordat we nual konden gaan verliezen we geen cyclus.
Ergens hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Het zou wel als een falen aanvoelen indien het niet lukt..
En had het toch even moeilijk na het gesprek.
Nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou geraakt zijn. We hadden enkel een donor nodig en nu zitten we uiteindelijk toch meer in het medische traject.
WAt fijn dat je duidelijkheid hebt en dat je geen maand over hoeft te slaan. Kan me goed voorstellen dat je natuurlijk hoopt dat het hele icsi verhaal niet nodig is! Ik duim voor je!
Ik hoop het zo! Maar idd indien nodig kunnen we gewoon verder en dat geeft een fijn en gerust gevoel.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 22 juni 2021, 16:36

Zitav schreef:
22 juni 2021, 11:54
Hier deze ochtend bij de arts geweest. Gelukkig dat we nu konden gaan. We gaan nog voor poging 5 en 6, maar indien ik nog niet zwanger ben starten we in september met icsi. Hebben vandaag al wat info gekregen maar in augustus definitieve gesprek waar alles nog eens tot in detail zal besproken en uitgelegd worden.
Doordat we nual konden gaan verliezen we geen cyclus.
Ergens hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Het zou wel als een falen aanvoelen indien het niet lukt..
En had het toch even moeilijk na het gesprek.
Nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou geraakt zijn. We hadden enkel een donor nodig en nu zitten we uiteindelijk toch meer in het medische traject.
Zitav

Ik had ook nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou terecht komen. Maar dit komt nu wel akelig dichterbij. Ik ben net terug van het ziekenhuis. Waw.. super veel info. Wel een super lieve vroedvrouw die ook de tijd genomen heeft om alles uitgebreid uit te leggen en de tijd te nemen om te luisteren en gerust te stellen. Bij de Dr. Ook nog wat uitleg gekregen over mijn bloedresultaten. Mijn prolactine niveau is niet meer verhoogd. Dat is een goed teken. En mijn AMH waarde is meer dan goed. Deze is 10,4 en de referentiewaarde voor mijn leeftijd is max. 8. Ik zou dus moeten starten met de laagste dosis van hormonen.

Ik heb nog altijd schrik voor de ingreep en ook hoe ik zal reageren op de hormonen. Maar ik moet het proberen een beetje los te laten.

Eerst nog afwachten wat deze poging doet. Ik zit halverwege. Dus nog eventjes geduld en dinsdag testen. Ik hoop nog steeds dat ik niet moet overstappen, maar we hebben de natuur jammer genoeg niet zelf in de hand.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 22 juni 2021, 17:00

Sproetje schreef:
22 juni 2021, 16:36
Zitav schreef:
22 juni 2021, 11:54
Hier deze ochtend bij de arts geweest. Gelukkig dat we nu konden gaan. We gaan nog voor poging 5 en 6, maar indien ik nog niet zwanger ben starten we in september met icsi. Hebben vandaag al wat info gekregen maar in augustus definitieve gesprek waar alles nog eens tot in detail zal besproken en uitgelegd worden.
Doordat we nual konden gaan verliezen we geen cyclus.
Ergens hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.
Het zou wel als een falen aanvoelen indien het niet lukt..
En had het toch even moeilijk na het gesprek.
Nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou geraakt zijn. We hadden enkel een donor nodig en nu zitten we uiteindelijk toch meer in het medische traject.
Zitav

Ik had ook nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou terecht komen. Maar dit komt nu wel akelig dichterbij. Ik ben net terug van het ziekenhuis. Waw.. super veel info. Wel een super lieve vroedvrouw die ook de tijd genomen heeft om alles uitgebreid uit te leggen en de tijd te nemen om te luisteren en gerust te stellen. Bij de Dr. Ook nog wat uitleg gekregen over mijn bloedresultaten. Mijn prolactine niveau is niet meer verhoogd. Dat is een goed teken. En mijn AMH waarde is meer dan goed. Deze is 10,4 en de referentiewaarde voor mijn leeftijd is max. 8. Ik zou dus moeten starten met de laagste dosis van hormonen.

Ik heb nog altijd schrik voor de ingreep en ook hoe ik zal reageren op de hormonen. Maar ik moet het proberen een beetje los te laten.

Eerst nog afwachten wat deze poging doet. Ik zit halverwege. Dus nog eventjes geduld en dinsdag testen. Ik hoop nog steeds dat ik niet moet overstappen, maar we hebben de natuur jammer genoeg niet zelf in de hand.
Ja kan het geloven, ik vond het vandaag al veel! Het is vandaag int mini uitgelegd geweest maar de grote uitleg zal voor 31 augustus zijn.
't is goed dat ze zo uitgebreid uitleg geven en lief zijn he in dit hele traject.
Ik hoop nog steeds voor jou dat deze poging lukt! 🍀
Lukt het een beetje om je rustig te houden?
Gisteren was voor mij echt een moeilijke dag.
Vandaag heb ik mijn buik al veel gevoeld maarja.. Is dat een teken? Of een goed teken?
Nog een paar dagen aftellen...
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 22 juni 2021, 17:46

Zitav schreef:
22 juni 2021, 17:00
Sproetje schreef:
22 juni 2021, 16:36

Zitav

Ik had ook nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou terecht komen. Maar dit komt nu wel akelig dichterbij. Ik ben net terug van het ziekenhuis. Waw.. super veel info. Wel een super lieve vroedvrouw die ook de tijd genomen heeft om alles uitgebreid uit te leggen en de tijd te nemen om te luisteren en gerust te stellen. Bij de Dr. Ook nog wat uitleg gekregen over mijn bloedresultaten. Mijn prolactine niveau is niet meer verhoogd. Dat is een goed teken. En mijn AMH waarde is meer dan goed. Deze is 10,4 en de referentiewaarde voor mijn leeftijd

Ja kan het geloven, ik vond het vandaag al veel! Het is vandaag int mini uitgelegd geweest maar de grote uitleg zal voor 31 augustus zijn.
't is goed dat ze zo uitgebreid uitleg geven en lief zijn he in dit hele traject.
Ik hoop nog steeds voor jou dat deze poging lukt! 🍀
Lukt het een beetje om je rustig te houden?
Gisteren was voor mij echt een moeilijke dag.
Vandaag heb ik mijn buik al veel gevoeld maarja.. Is dat een teken? Of een goed teken?
Nog een paar dagen aftellen...
Geen idee. De Fertiliteitsarts zei vandaag “Dat kan een goed teken zijn”. Maar ik dacht meteen...voor mij niet want ik heb al elke keer buikpijn gehad en nog nooit prijs.. ik kan het dus niet zeggen. Ik heb het wel lastig om mijn gedachten te verzetten. Ook zenuwachtig omdat ik graag zou willen dat het prijs is dat ik niet moet overstappen op icsi. Maar ik mag ook niet teveel hopen... anders een grotere teleurstelling achteraf, denk ik dan.. aan de andere kant is de teleurstelling zonder hoop ook hard.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 22 juni 2021, 18:07

Sproetje schreef:
22 juni 2021, 17:46
Zitav schreef:
22 juni 2021, 17:00
Sproetje schreef:
22 juni 2021, 16:36

Zitav

Ik had ook nooit gedacht dat ik in de medische mallemolen zou terecht komen. Maar dit komt nu wel akelig dichterbij. Ik ben net terug van het ziekenhuis. Waw.. super veel info. Wel een super lieve vroedvrouw die ook de tijd genomen heeft om alles uitgebreid uit te leggen en de tijd te nemen om te luisteren en gerust te stellen. Bij de Dr. Ook nog wat uitleg gekregen over mijn bloedresultaten. Mijn prolactine niveau is niet meer verhoogd. Dat is een goed teken. En mijn AMH waarde is meer dan goed. Deze is 10,4 en de referentiewaarde voor mijn leeftijd

Ja kan het geloven, ik vond het vandaag al veel! Het is vandaag int mini uitgelegd geweest maar de grote uitleg zal voor 31 augustus zijn.
't is goed dat ze zo uitgebreid uitleg geven en lief zijn he in dit hele traject.
Ik hoop nog steeds voor jou dat deze poging lukt! 🍀
Lukt het een beetje om je rustig te houden?
Gisteren was voor mij echt een moeilijke dag.
Vandaag heb ik mijn buik al veel gevoeld maarja.. Is dat een teken? Of een goed teken?
Nog een paar dagen aftellen...
Geen idee. De Fertiliteitsarts zei vandaag “Dat kan een goed teken zijn”. Maar ik dacht meteen...voor mij niet want ik heb al elke keer buikpijn gehad en nog nooit prijs.. ik kan het dus niet zeggen. Ik heb het wel lastig om mijn gedachten te verzetten. Ook zenuwachtig omdat ik graag zou willen dat het prijs is dat ik niet moet overstappen op icsi. Maar ik mag ook niet teveel hopen... anders een grotere teleurstelling achteraf, denk ik dan.. aan de andere kant is de teleurstelling zonder hoop ook hard.
Het is ook heel moeilijk om het los te laten e.. Je verwacht dat daar iets gebeurt.. Of je hoopt daar heel hard op.. Ik denk wel dat icsi meer slaagkansen biedt..
Het is moeilijk he, ik hoop dat ik het ook niet hoef te doen, maar ergens is er dan meer kans.
Ik denk dat ik momenteel ook te veel hoop. Vrees dat het bij mij eerder mijn darmen zijn. Heb sinds gisteren precies last ervan..
Heb mij ook al wat mottig gevoeld zondag en gisteren. Maja ik steek het mss in mijn hoofd. Borsten begin ik te voelen, maar nog niet zo erg als vorige keer. Maar kan ook elke kant uit he.. Pff..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Hillie » 22 juni 2021, 23:57

Hey Zitav,
Als je een beetje positieve moed nodig hebt: mijn darmen waren mijn allereerste teken v zwangerschap... Paar dagen voor mijn BN (en zelfs anderhalve week vooraleer ik mijn borsten begon te voelen) begonnen die plots super actief/luidruchtig te worden...
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 23 juni 2021, 7:06

Hillie schreef:
22 juni 2021, 23:57
Hey Zitav,
Als je een beetje positieve moed nodig hebt: mijn darmen waren mijn allereerste teken v zwangerschap... Paar dagen voor mijn BN (en zelfs anderhalve week vooraleer ik mijn borsten begon te voelen) begonnen die plots super actief/luidruchtig te worden...
Ik hoop het zo.. En werden je borsten gevoelig voor je nod? Bij mij is dit normaal een teken dt ze eraan komen. Die zijn nu wat gevoeliger aan het worden, vandaar dat ik denk dat het niets zal zijn..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 23 juni 2021, 8:16

Ik ben even van mijn melk. Net een test afgelegd en die was positief! En ik mag vandaag nog naar het ziekenhuis voor een bloedafname.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 23 juni 2021, 8:50

Glow schreef:
23 juni 2021, 8:16
Ik ben even van mijn melk. Net een test afgelegd en die was positief! En ik mag vandaag nog naar het ziekenhuis voor een bloedafname.
Oh super !
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten