IUI-clubje

IUI Forum
Lovelypieters
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 december 2022, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Lovelypieters » 16 december 2022, 22:53

Dag sproetje,

Bedankt voor de reactie!
Kan het eventueel nog door ovitrelle zijn die ik heb gespoten vorige week vrijdag? Gynaecoloog zei wel dat ik vandaag mocht testen.

Zit jij ook in een traject?

Groetjes
6x OI - NEG

IUI 1 - NEG
IUI 2 - NEG
IUI 3 - ?

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 17 december 2022, 8:29

Lovelypieters schreef:
16 december 2022, 22:53
Dag sproetje,

Bedankt voor de reactie!
Kan het eventueel nog door ovitrelle zijn die ik heb gespoten vorige week vrijdag? Gynaecoloog zei wel dat ik vandaag mocht testen.

Zit jij ook in een traject?

Groetjes
Ahja, ovitrelle is HCG… dus dat kan zeker. Daarom is het nooit een goed idee om te vroeg te testen als je iets hebt moeten spuiten om de eisprong uit te lokken.
Ikzelf heb 6 IUI’s gehad en ben dus in dit clubje gestart. Helaas alle 6 negatief. Ik ben dan overgeschakeld naar ICSI waar ik 2 embryotransfers heb gehad. Beiden zwanger. De eerste helaas een miskraam, maar nu 15 weken zwanger 🙂
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Lovelypieters
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 december 2022, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Lovelypieters » 17 december 2022, 9:31

Da’s leuk om te horen! Proficiat! Hopelijk heb je niet teveel kwaaltjes! 😀
6x OI - NEG

IUI 1 - NEG
IUI 2 - NEG
IUI 3 - ?

Lovelypieters
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 december 2022, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Lovelypieters » 17 december 2022, 9:43

Zijn hier mensen die bij IUI zwanger zijn geraakt?
Want de slaagkansen zijn hierbij toch wel vrij laag…
Ik geraak ook nooit hoger dan aan bms van 6,8…

Groetjes!
6x OI - NEG

IUI 1 - NEG
IUI 2 - NEG
IUI 3 - ?

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 17 december 2022, 11:20

Lovelypieters schreef:
17 december 2022, 9:43
Zijn hier mensen die bij IUI zwanger zijn geraakt?
Want de slaagkansen zijn hierbij toch wel vrij laag…
Ik geraak ook nooit hoger dan aan bms van 6,8…

Groetjes!
Ik ben nu toch een tweede keer zwanger geraakt via IUI. Eerste keer na drie pogingen. Tweede keer nu direct bij de eerste poging. Dus het kan zeker, maar de slagingspercentages liggen niet heel hoog inderdaad. Normaal is de dikte van jouw bms ook van ondergeschikt belang en zoeken ze vooral naar die mooie drie laagjes. Ik had daar wel geen problemen mee. Veel succes!
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

ElineH
Berichten: 62
Lid geworden op: 3 oktober 2022, 12:47

Re: IUI-clubje

Bericht door ElineH » 17 december 2022, 11:30

toekomstigebam schreef:
11 december 2022, 0:58
ElineH schreef:
10 december 2022, 21:41
toekomstigebam schreef:
10 december 2022, 14:34

Hey hey,

Ik ben vandaag uiteindelijk naar herentals gereden om daar een bloedafname te laten doen en heb een positieve uitslag gekregen. Had een hcg van 95🙂 weet niet of dat hoog is voor exact 4 weken te zijn. Moet maandag nog eens bloed laten nemen om te zien of het gestegen is en om men progesteron te meten aangezien ze dat vandaag niet hebben gedaan. Dus afwachten tot maandag, ma ben al blij dpat ik al een hcg had en dus zwanger ben. Dank je wel voor her duimen want het heeft geholpen.

Van men accident heb ik gisteren telefoon gehad van de expert en die heeft hem pertotal verklaard,maar gelukkig snel een verse auto gevonden en die ben ik vanmorgen kunnen gaan halen gelukkig.

Ik hoop ook voor jou en de rest dat het mag lukken, en zou idd heel leuk zijn als je samen zwanger mag zijn. Dan kan je samen uitkijken naar D-Day en denk dat da de tijd ook wel breekt.

Maar dat zijn denk ook wel goeie symptomen, ik hoop het zo hard!! Wanneer ga jij testen? Ben benieuwd!! Hou ons op de hoogte he

Groetjes
Oh wauw, dat is super goed nieuws 😍 Heel blij voor jou! Proficiat! Hopelijk stijgt je HCG dan mooi verder, maar daar gaan we van uit hé ☺️

Gelukkig heb je snel een andere auto kunnen regelen en kon je vandaag in Herentals terecht!

Ik ga proberen te wachten tot maandag of dinsdag. Dan ben ik 11/12dpo. Vind het erg spannend. Ik ga er van uit dat ik gewoon mijn menstruatie ga krijgen, zou het erg gek vinden moest het nu weer meteen raak zijn. Maar natuurlijk hopen we er stiekem wel op!

Ik hou jullie hier zeker op de hoogte 😊
Amai das nog even op je tanden bijten, ik zou dan maandag doen hihi en desnoods dinsdag nog eens 😉 ma het feit dat je al een keer bent zwanger geweest wil zeggen dat je weer gelijk zwanger kan worden he. Hoop het voor je! Je had toch ook wel wa symptomen he dus ga gewoon blijven duimen hier! En ons zeker op de hoogte houden idd 😇
Testen waren helaas negatief en vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. Dus geen geluk deze ronde.
Hopelijk valt mijn volgende vruchtbare periode net na de feestdagen, want in het UZA sluiten ze de week tussen kerst en nieuw…

Hoe gaat het met jou? Is je HCG mooi gestegen? 😊
2022: Diagnose PCOS en start fertiliteitstraject
• 3x IUI: 1x buitenbaarmoederlijke en 1x biochemische zwangerschap

2023: Opstart ICSI met PGT (fragiele X)
• ICSI 1 - MA 8w4d d.m.v. Cytotec

2024:
• ICSI 2 - 2.1: zwanger 💛🤞🏻 / nog 2 cryo’s

Lovelypieters
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 december 2022, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Lovelypieters » 17 december 2022, 12:20

Glow schreef:
17 december 2022, 11:20
Lovelypieters schreef:
17 december 2022, 9:43
Zijn hier mensen die bij IUI zwanger zijn geraakt?
Want de slaagkansen zijn hierbij toch wel vrij laag…
Ik geraak ook nooit hoger dan aan bms van 6,8…

Groetjes!
Ik ben nu toch een tweede keer zwanger geraakt via IUI. Eerste keer na drie pogingen. Tweede keer nu direct bij de eerste poging. Dus het kan zeker, maar de slagingspercentages liggen niet heel hoog inderdaad. Normaal is de dikte van jouw bms ook van ondergeschikt belang en zoeken ze vooral naar die mooie drie laagjes. Ik had daar wel geen problemen mee. Veel succes!
Bedankt voor je reactie! Mijn bms is wel mooi 3-laging gelukkig. Proficiat met je zwangerschap! Ik ga normaal nog 1x IUI proberen en dan toch verder door naar IVF…

Groetjes!
6x OI - NEG

IUI 1 - NEG
IUI 2 - NEG
IUI 3 - ?

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 17 december 2022, 13:00

Lovelypieters schreef:
17 december 2022, 9:43
Zijn hier mensen die bij IUI zwanger zijn geraakt?
Want de slaagkansen zijn hierbij toch wel vrij laag…
Ik geraak ook nooit hoger dan aan bms van 6,8…

Groetjes!
Heyla hier ook na een 3de poging nu vandaag 5 weken zwanger dus zeker blijven hopen!
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 17 december 2022, 13:02

ElineH schreef:
17 december 2022, 11:30
toekomstigebam schreef:
11 december 2022, 0:58
ElineH schreef:
10 december 2022, 21:41


Oh wauw, dat is super goed nieuws 😍 Heel blij voor jou! Proficiat! Hopelijk stijgt je HCG dan mooi verder, maar daar gaan we van uit hé ☺️

Gelukkig heb je snel een andere auto kunnen regelen en kon je vandaag in Herentals terecht!

Ik ga proberen te wachten tot maandag of dinsdag. Dan ben ik 11/12dpo. Vind het erg spannend. Ik ga er van uit dat ik gewoon mijn menstruatie ga krijgen, zou het erg gek vinden moest het nu weer meteen raak zijn. Maar natuurlijk hopen we er stiekem wel op!

Ik hou jullie hier zeker op de hoogte 😊
Amai das nog even op je tanden bijten, ik zou dan maandag doen hihi en desnoods dinsdag nog eens 😉 ma het feit dat je al een keer bent zwanger geweest wil zeggen dat je weer gelijk zwanger kan worden he. Hoop het voor je! Je had toch ook wel wa symptomen he dus ga gewoon blijven duimen hier! En ons zeker op de hoogte houden idd 😇
Testen waren helaas negatief en vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. Dus geen geluk deze ronde.
Hopelijk valt mijn volgende vruchtbare periode net na de feestdagen, want in het UZA sluiten ze de week tussen kerst en nieuw…

Hoe gaat het met jou? Is je HCG mooi gestegen? 😊

Hier alles goed vandaag 5 weken. Men hcg was van 95 doorgestegen naar 307 na 2 dagen dus zeker hoed gestegen zeiden ze. Bij jou deze week echo zeker?
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 17 december 2022, 13:03

Lovelypieters schreef:
17 december 2022, 9:43
Zijn hier mensen die bij IUI zwanger zijn geraakt?
Want de slaagkansen zijn hierbij toch wel vrij laag…
Ik geraak ook nooit hoger dan aan bms van 6,8…

Groetjes!
Jawel ik ook na 3 pogingen zwanger. Ben nu 5 weken dus zeker niet opgeven
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Wensje07
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 december 2022, 11:24

Re: IUI-clubje

Bericht door Wensje07 » 20 januari 2023, 14:48

Hey hey iedereen...
IK kan er niet goed aan uit :-)
Waar is nu het meest recente groepje van IUI? Ik ga er aan beginnen en wil graag wat lotgenoten die me een hart onder :) riem steken :)
39 jaar
AMH 0,06 Nakende (erfelijk) :cry: menopauze)
de artsen gaven me quasi 0% om met eigen eicel nog natuurlijk zwanger te worden..
traject van femara, hysteroscopie, 1 IUI, 1PRP en nu natuurlijk zwanger , uitgerekend 18/12, een echt wonder

ElineH
Berichten: 62
Lid geworden op: 3 oktober 2022, 12:47

Re: IUI-clubje

Bericht door ElineH » 20 januari 2023, 16:47

toekomstigebam schreef:
17 december 2022, 13:02
ElineH schreef:
17 december 2022, 11:30
toekomstigebam schreef:
11 december 2022, 0:58


Amai das nog even op je tanden bijten, ik zou dan maandag doen hihi en desnoods dinsdag nog eens 😉 ma het feit dat je al een keer bent zwanger geweest wil zeggen dat je weer gelijk zwanger kan worden he. Hoop het voor je! Je had toch ook wel wa symptomen he dus ga gewoon blijven duimen hier! En ons zeker op de hoogte houden idd 😇
Testen waren helaas negatief en vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. Dus geen geluk deze ronde.
Hopelijk valt mijn volgende vruchtbare periode net na de feestdagen, want in het UZA sluiten ze de week tussen kerst en nieuw…

Hoe gaat het met jou? Is je HCG mooi gestegen? 😊

Hier alles goed vandaag 5 weken. Men hcg was van 95 doorgestegen naar 307 na 2 dagen dus zeker hoed gestegen zeiden ze. Bij jou deze week echo zeker?
@toekomstigebam: Hey, hoe gaat het met je? Ik lees in je onderschrift dat je helaas een miskraam hebt gehad? 🥺💔
Bij mij was IUI 2 dus negatief. Mijn huidige cyclus is weer onregelmatig en heb vorige week Clomid genomen. Momenteel de groei van enkele follikels aan het opvolgen, hopelijk snel de volgende poging…
2022: Diagnose PCOS en start fertiliteitstraject
• 3x IUI: 1x buitenbaarmoederlijke en 1x biochemische zwangerschap

2023: Opstart ICSI met PGT (fragiele X)
• ICSI 1 - MA 8w4d d.m.v. Cytotec

2024:
• ICSI 2 - 2.1: zwanger 💛🤞🏻 / nog 2 cryo’s

ElineH
Berichten: 62
Lid geworden op: 3 oktober 2022, 12:47

Re: IUI-clubje

Bericht door ElineH » 20 januari 2023, 16:52

Wensje07 schreef:
20 januari 2023, 14:48
Hey hey iedereen...
IK kan er niet goed aan uit :-)
Waar is nu het meest recente groepje van IUI? Ik ga er aan beginnen en wil graag wat lotgenoten die me een hart onder :) riem steken :)
Hoi! Geen idee of er andere actieve IUI groepjes zijn, maar hier wordt af en toe wel eens iets geplaatst 🙂
Dus je bent hier zeker op de juiste plek om met lotgenoten over je traject te ventileren 😉
Erg spannend om met IUI te starten! Hoe voel je je hierbij?
2022: Diagnose PCOS en start fertiliteitstraject
• 3x IUI: 1x buitenbaarmoederlijke en 1x biochemische zwangerschap

2023: Opstart ICSI met PGT (fragiele X)
• ICSI 1 - MA 8w4d d.m.v. Cytotec

2024:
• ICSI 2 - 2.1: zwanger 💛🤞🏻 / nog 2 cryo’s

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 20 januari 2023, 21:50

ElineH schreef:
20 januari 2023, 16:47
toekomstigebam schreef:
17 december 2022, 13:02
ElineH schreef:
17 december 2022, 11:30


Testen waren helaas negatief en vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. Dus geen geluk deze ronde.
Hopelijk valt mijn volgende vruchtbare periode net na de feestdagen, want in het UZA sluiten ze de week tussen kerst en nieuw…

Hoe gaat het met jou? Is je HCG mooi gestegen? 😊

Hier alles goed vandaag 5 weken. Men hcg was van 95 doorgestegen naar 307 na 2 dagen dus zeker hoed gestegen zeiden ze. Bij jou deze week echo zeker?
@toekomstigebam: Hey, hoe gaat het met je? Ik lees in je onderschrift dat je helaas een miskraam hebt gehad? 🥺💔
Bij mij was IUI 2 dus negatief. Mijn huidige cyclus is weer onregelmatig en heb vorige week Clomid genomen. Momenteel de groei van enkele follikels aan het opvolgen, hopelijk snel de volgende poging…
Hey hey, hier gaat het rustig aan. Even een lastige week gehad met het vruchtje dat is afgekomen. Maar ik wil terug positief denken en hopelijk gaat het volgende keer wel goed. Ik sta nu weer op de wachtlijst dus is het afwachten tot het weer mijn beurt is. Jammer dat het bij jou ook niet in gelukt, en hopelijk helpt de clomid zodat je snel weer zen poging kan maken. Ik duim allesinds voor je!!
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Lore90
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 januari 2023, 19:19

Re: IUI-clubje

Bericht door Lore90 » 21 januari 2023, 10:06

Wij gaan nu een vierde iui doen en erna waarschijnlijk IVF. Zijn er die met iui zwanger zijn geworden, maar dat het ook niet meteen lukte? Ik ben 32 en zou IVF liever zolang mogelijk niet doen maarja...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten