IUI-clubje

IUI Forum
Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 10 mei 2021, 6:28

Sproetje schreef:
9 mei 2021, 17:31
Zitav schreef:
9 mei 2021, 9:43
Sproetje schreef:
8 mei 2021, 14:39
Deze morgen mijn eerste follikelmeting voor poging 5. We zitten vandaag op dag 13 van de cyclus. Voor de eerste keer het nieuws gekregen dat er nog geen follikel is. Dit kwam hard aan. Ik was hier helemaal niet op voorbereid. De gynaecoloog zei dat het nog kan als mijn cyclus wat langer is, maar ik heb de hoop precies opgegeven.. :( ze heeft nogal moeten zoeken ook waardoor ik nu ook lage buikpijn heb. Ik ben nogal emotioneel op dit moment en weet niet goed meer wat ik moet denken.
Het enige wat ze wel heeft gezien is dat er rechts een kleine cyste zit. Dit is de eerste keer dat er iemand dit vernoemd heeft, dus ik denk dat die nieuw is... straks is er toch iets fout...

Groetjes
Dankje voor de info!

Ohn da's echt een domper he ☹️ het is normaal dat je dan wat emotineler bent he. Je wilt dat zo graag!
Wat moet er dan met de cyste gebeuren?

Groetjes
Ik heb er geen idee van. Ik ga dinsdag daarvoor informeren. En al zij me niet kan helpen dan stuur ik een mail naar de dienst met de vraag wat mijn Fertiliteitsarts ervan denkt en wat ik moet doen.
Soms geven ze toch weinig info he. Soms gaan die wel vanzelf weg heb ik al gehoord. Zelf heb ik er niet echt ervaring mee.
Ik duim mee dat er morgen een follikel te zien is! 🤞
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

malu
Berichten: 99
Lid geworden op: 6 juli 2017, 16:57

Re: IUI-clubje

Bericht door malu » 10 mei 2021, 9:47

Jammer voor jou dat ze niet standaard een bloedname doen. Je kan daar namelijk heel veel in zien.
Het kan gebeuren dat je een cyclus hebt zonder eicelrijping (een anovulatoire cyclus) en dan komen je regels gewoon door. (Het kan zijn dat je dat voor dit traject ook af en toe had maar je het gewoon niet wist omdat je regels gewoon doorkwamen.) Als er morgen nog niets te zien is, kunnen ze 3 dingen doen: niets doen, medicatie geven om je regels te laten doorkomen, medicatie geven om een eicel te laten rijpen.
Ik hoop vooral dat morgen duidelijkheid zal brengen.

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 10 mei 2021, 16:55

Vandaag 2e controle echo. Baarmoederslijmvlies 8 mm, follikel rechts 14mm. Ze begonnen terug over de ovulatietesten, heb het afgewezen. Ik heb veel liever bloedafnames. Woensdag terug controle.
Ik denk dat de linkerkant precies niet zo goed werkt, nog geen enkele poging een rijpe follikel links 😛.
Heb ondertussen ook eens navraag gedaan om een afspraak te krijgen indien deze poging niet lukt. Pas 4 augustus. Ze raadde aan om af en toe eens te bellen zodat we vroeger kunnen gaan.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Glow
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 10 mei 2021, 17:22

Hey allen,

Ik ben sinds een aantal maanden ook lid van het IUI clubje, maar het verloopt niet zo vlot. De eerste IUI werd uitgevoerd in februari. Ik had direct al 2 mooie follikels en alles zag er goed uit. Helaas niet gelukt en de tweede moest gecanceld worden omdat ik té goed reageer op de clomid (50 mg). Ik had op dag 10 bij de eerste controle echo al drie follikels van meer dan 14 mm. Daar wilden ze niet mee doorgaan dus helaas moesten we een maandje overslaan. Daarna hebben ze de dosis gehalveerd (25mg) en vorige maand had ik alweer 2 follikels, maar mocht de IUI gelukkig doorgaan. Echter niet gelukt en nu kreeg ik nieuws dat op de tweede dag van de cyclus mijn waarden niet basaal zijn. Er is waarschijnlijk een follikel achtergebleven in mijn eierstok dus nu moet ik weer de pil nemen om die cyste weg te krijgen...
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 11 mei 2021, 14:22

Glow schreef:
10 mei 2021, 17:22
Hey allen,

Ik ben sinds een aantal maanden ook lid van het IUI clubje, maar het verloopt niet zo vlot. De eerste IUI werd uitgevoerd in februari. Ik had direct al 2 mooie follikels en alles zag er goed uit. Helaas niet gelukt en de tweede moest gecanceld worden omdat ik té goed reageer op de clomid (50 mg). Ik had op dag 10 bij de eerste controle echo al drie follikels van meer dan 14 mm. Daar wilden ze niet mee doorgaan dus helaas moesten we een maandje overslaan. Daarna hebben ze de dosis gehalveerd (25mg) en vorige maand had ik alweer 2 follikels, maar mocht de IUI gelukkig doorgaan. Echter niet gelukt en nu kreeg ik nieuws dat op de tweede dag van de cyclus mijn waarden niet basaal zijn. Er is waarschijnlijk een follikel achtergebleven in mijn eierstok dus nu moet ik weer de pil nemen om die cyste weg te krijgen...
Hey Glow

Het is een lastig traject met veel teleurstellingen. Ik weet er ondertussen alles van. Achter elk symptoom zoek je wel iets, en de wachtweken zijn een hel. En dan die zwangerschapstest... je hoopt zo hard dat het gelukt is en dan weer die teleurstelling... ik zit aan poging 5 en het lijkt erop dat er deze maand geen inseminatie komt. Vandaag (dag 16) ben ik voor een 2de keer voor een follikelmeting moeten gaan en opnieuw kreeg ik het nieuws dat er nog niets te zien is... 😞 mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen, dus ik had echt wel op vandaag gehoopt. Ik moet binnen 3 dagen nog eens, maar het ziet er naar uit dat mijn lichaam deze maand niet wil meewerken. Ik heb mijn verwachtingen al teruggeschroefd, dat zal het beste zijn denk ik. Ik probeer mezelf nu wat op te peppen met “komaan, niet opgeven, volgende maand nieuwe cyclus, nieuwe kans, nieuwe poging” en toch doet het diep vanbinnen pijn. Weer een maand uitstel...

Ik wens je veel sterkte en moed toe 🍀 en veel geluk, zodat de cyste snel weg is en je een nieuwe poging kan ondergaan.

Groetjes
Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 11 mei 2021, 18:40

Sproetje schreef:
11 mei 2021, 14:22
Glow schreef:
10 mei 2021, 17:22
Hey allen,

Ik ben sinds een aantal maanden ook lid van het IUI clubje, maar het verloopt niet zo vlot. De eerste IUI werd uitgevoerd in februari. Ik had direct al 2 mooie follikels en alles zag er goed uit. Helaas niet gelukt en de tweede moest gecanceld worden omdat ik té goed reageer op de clomid (50 mg). Ik had op dag 10 bij de eerste controle echo al drie follikels van meer dan 14 mm. Daar wilden ze niet mee doorgaan dus helaas moesten we een maandje overslaan. Daarna hebben ze de dosis gehalveerd (25mg) en vorige maand had ik alweer 2 follikels, maar mocht de IUI gelukkig doorgaan. Echter niet gelukt en nu kreeg ik nieuws dat op de tweede dag van de cyclus mijn waarden niet basaal zijn. Er is waarschijnlijk een follikel achtergebleven in mijn eierstok dus nu moet ik weer de pil nemen om die cyste weg te krijgen...
Hey Glow

Het is een lastig traject met veel teleurstellingen. Ik weet er ondertussen alles van. Achter elk symptoom zoek je wel iets, en de wachtweken zijn een hel. En dan die zwangerschapstest... je hoopt zo hard dat het gelukt is en dan weer die teleurstelling... ik zit aan poging 5 en het lijkt erop dat er deze maand geen inseminatie komt. Vandaag (dag 16) ben ik voor een 2de keer voor een follikelmeting moeten gaan en opnieuw kreeg ik het nieuws dat er nog niets te zien is... 😞 mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen, dus ik had echt wel op vandaag gehoopt. Ik moet binnen 3 dagen nog eens, maar het ziet er naar uit dat mijn lichaam deze maand niet wil meewerken. Ik heb mijn verwachtingen al teruggeschroefd, dat zal het beste zijn denk ik. Ik probeer mezelf nu wat op te peppen met “komaan, niet opgeven, volgende maand nieuwe cyclus, nieuwe kans, nieuwe poging” en toch doet het diep vanbinnen pijn. Weer een maand uitstel...

Ik wens je veel sterkte en moed toe 🍀 en veel geluk, zodat de cyste snel weg is en je een nieuwe poging kan ondergaan.

Groetjes
Sproetje
Hey glow,

Het is inderdaad een zenuwslopend traject. Ik wens je heel veel moed en succes toe!

Hey sproetje,

Jammer om te horen dat er geen follikel is. Stellen ze dan niks voor om medicatie te nemen om er 1 te laten rijpen ofzo?
Veel moed! Ik duim mee dar er binnen drie dagen toch iets te zien is!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Glow
Berichten: 558
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 11 mei 2021, 18:52

Sproetje schreef:
11 mei 2021, 14:22
Hey Glow

Het is een lastig traject met veel teleurstellingen. Ik weet er ondertussen alles van. Achter elk symptoom zoek je wel iets, en de wachtweken zijn een hel. En dan die zwangerschapstest... je hoopt zo hard dat het gelukt is en dan weer die teleurstelling... ik zit aan poging 5 en het lijkt erop dat er deze maand geen inseminatie komt. Vandaag (dag 16) ben ik voor een 2de keer voor een follikelmeting moeten gaan en opnieuw kreeg ik het nieuws dat er nog niets te zien is... 😞 mijn cyclus is gemiddeld 31 dagen, dus ik had echt wel op vandaag gehoopt. Ik moet binnen 3 dagen nog eens, maar het ziet er naar uit dat mijn lichaam deze maand niet wil meewerken. Ik heb mijn verwachtingen al teruggeschroefd, dat zal het beste zijn denk ik. Ik probeer mezelf nu wat op te peppen met “komaan, niet opgeven, volgende maand nieuwe cyclus, nieuwe kans, nieuwe poging” en toch doet het diep vanbinnen pijn. Weer een maand uitstel...

Ik wens je veel sterkte en moed toe 🍀 en veel geluk, zodat de cyste snel weg is en je een nieuwe poging kan ondergaan.

Groetjes
Sproetje
Dank je! Het is inderdaad een zeer lastig traject. Je weet dat op voorhand, maar je hoopt altijd toch dat je een beetje geluk hebt en je koestert altijd hoop. Ik snap ook helemaal dat gevoel van jezelf proberen op te peppen. Maar elke maand erbij is gewoon zo lang! Het zou natuurlijk ook fijn zijn als je lichaam gewoon werkt zoals het hoort, maar als het zo gemakkelijk was, dan zaten we natuurlijk niet hier... Zit je al aan de hoogste dosis of kunnen ze het nog verhogen? Of durven ze dat niet met de mogelijke cyste?
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 11 mei 2021, 19:28

Glow schreef:
11 mei 2021, 18:52

Dank je! Het is inderdaad een zeer lastig traject. Je weet dat op voorhand, maar je hoopt altijd toch dat je een beetje geluk hebt en je koestert altijd hoop. Ik snap ook helemaal dat gevoel van jezelf proberen op te peppen. Maar elke maand erbij is gewoon zo lang! Het zou natuurlijk ook fijn zijn als je lichaam gewoon werkt zoals het hoort, maar als het zo gemakkelijk was, dan zaten we natuurlijk niet hier... Zit je al aan de hoogste dosis of kunnen ze het nog verhogen? Of durven ze dat niet met de mogelijke cyste?
Ik zit in een IUI-D traject omdat ik geen mannelijke partner heb. Met mijn cyclus was niets mis. Regelmatig, gemiddeld 31 dagen, elke maand 1 follikel (wel altijd rechts) en mijn eisprong. Beide eileiders zijn doorgankelijk. De cyste zou gewoon een watercyste zijn. Het enige wat ik had was een verhoogde prolactine. Dit kon van m’n medicatie komen, maar daar ben ik nu bijna een jaar mee gestopt. Van stress kun je ook een verhoogde prolactine hebben. Ik ben na poging 3 op evaluatie geweest en de Fertiliteitsarts wilde niet knoeien met mijn cyclus omdat hij eigenlijk ‘perfect’ was. Nu ineens poging 5 komt er maar geen follikel.. ik heb geen idee waarom. Ik heb op internet gelezen dat dit wel eens kan gebeuren. Dus ik hoop dat dit eenmalig is... de gynaecologe die de meting deed heeft contact opgenomen met de Fertiliteitsarts en die heeft gezegd nog eens terugkomen binnen 3 dagen. Wat er daarna gebeurt, als er nog niets is, weet ik niet. Ik zie het ook niet zitten denk ik om nog een week om de 3 dagen te moeten gaan terwijl ik nu al denk dat er niets meer zal komen deze maand... dan denk ik dat ik liever zeg ‘laat maar, ik neem nu rust in m’n hoofd en ga bij de volgende menstruatie gewoon weer verder’
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 14 mei 2021, 14:22

Dag dames!
Je gelooft het nooit! Plots was er vanmorgen toch een follikel te zien. Maar niet rechts zoals altijd maar links deze keer. Hij was aan de kleine kant (15mm) dus hebben ze bloed getrokken. Ik heb daarstraks telefoon gehad dat ik al een LH piek aan het doen ben en dus morgen geïnsemineerd mag worden!
Ik ben zo blij dat er toch een follikel was! En dan nog links! Mijn luie eierstok zal wellicht wat langer de tijd genomen hebben dan rechts nodig heeft. Maar hij werkt, dus ik ben daar zeer blij om!
Laat ons duimen dat dit de goeie poging is. Ik ben al blij dat er een poging is, want ik had de hoop eigenlijk al helemaal opgegeven. Ik heb vorig weekend een maansteen en bergkristal gekregen van mij vrouwtje die mij zou helpen in het traject, en kijk, ze hebben precies al geholpen om uit het niets ineens een follikel te toveren in mijn luie eierstok 😂 Waw. Zot hoe opgelucht ik me nu voel. Ik dacht echt dat er iets mis was en dit een verloren maand was geweest. Maar niets is minder waar. Nooit de hoop opgeven is dus de boodschap. Het kan toch zomaar ineens.

Hoe gaat het met de andere dames?

Groetjes Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Jena » 14 mei 2021, 20:29

Oh heel veel succes! Superfijn nieuws! Wil je geen valse hoop geven, maar toeval was dat het bij mijn luie, effe gelukt was😉 ik ga weldra nr ander forum, begin ivf nu...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: IUI-clubje

Bericht door Lore1 » 14 mei 2021, 20:43

@Sproetje: dat is super goed nieuws, veel succes morgen! 🤞

Wij hebben vandaag onze 4e IUI gehad. We mogen hierna overgaan naar IVF of nog 2x IUI proberen (indien deze poging weer niets is). Moeilijke keuze!

@Jena: veel succes met IVF! 🍀
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 14 mei 2021, 21:16

Sproetje schreef:
14 mei 2021, 14:22
Dag dames!
Je gelooft het nooit! Plots was er vanmorgen toch een follikel te zien. Maar niet rechts zoals altijd maar links deze keer. Hij was aan de kleine kant (15mm) dus hebben ze bloed getrokken. Ik heb daarstraks telefoon gehad dat ik al een LH piek aan het doen ben en dus morgen geïnsemineerd mag worden!
Ik ben zo blij dat er toch een follikel was! En dan nog links! Mijn luie eierstok zal wellicht wat langer de tijd genomen hebben dan rechts nodig heeft. Maar hij werkt, dus ik ben daar zeer blij om!
Laat ons duimen dat dit de goeie poging is. Ik ben al blij dat er een poging is, want ik had de hoop eigenlijk al helemaal opgegeven. Ik heb vorig weekend een maansteen en bergkristal gekregen van mij vrouwtje die mij zou helpen in het traject, en kijk, ze hebben precies al geholpen om uit het niets ineens een follikel te toveren in mijn luie eierstok 😂 Waw. Zot hoe opgelucht ik me nu voel. Ik dacht echt dat er iets mis was en dit een verloren maand was geweest. Maar niets is minder waar. Nooit de hoop opgeven is dus de boodschap. Het kan toch zomaar ineens.

Hoe gaat het met de andere dames?

Groetjes Sproetje
Hey sproetje,

Wat fijn nieuws! Mijn duimen staan alvast omhoog!
Hier vandaag de 4e controle gehad. Daarnet pregnyl mogen spuiten en zondag inseminatie. Terug de rechterkant bij mij voor de derde keer. Normaal weten wij dan rond de verjaardag van mijn vriendin of het gelukt is of niet. Ik hoop dat ik haar een mooi verjaardagscadeau kan geven.. Toch veel angst ook.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 15 mei 2021, 6:42

Jena schreef:
14 mei 2021, 20:29
Oh heel veel succes! Superfijn nieuws! Wil je geen valse hoop geven, maar toeval was dat het bij mijn luie, effe gelukt was😉 ik ga weldra nr ander forum, begin ivf nu...
Jena,

Veel succes in je verdere traject! Ik duim voor je! 🍀🤞
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 15 mei 2021, 6:45

Lore1 schreef:
14 mei 2021, 20:43
@Sproetje: dat is super goed nieuws, veel succes morgen! 🤞

Wij hebben vandaag onze 4e IUI gehad. We mogen hierna overgaan naar IVF of nog 2x IUI proberen (indien deze poging weer niets is). Moeilijke keuze!

@Jena: veel succes met IVF! 🍀
Ja is inderdaad een moeilijke keuze. Ik moet die keuze binnenkort ook maken als poging 5 en 6 niet lukt en heb mij er ook al rot over gepiekerd. Maar kijk.. laat ons hopen dat je niet moet kiezen en dat poging 4 gewoon raak is 😉🍀🤞
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 15 mei 2021, 6:49

Zitav schreef:
14 mei 2021, 21:16
Sproetje schreef:
14 mei 2021, 14:22
Dag dames!
Je gelooft het nooit! Plots was er vanmorgen toch een follikel te zien. Maar niet rechts zoals altijd maar links deze keer. Hij was aan de kleine kant (15mm) dus hebben ze bloed getrokken. Ik heb daarstraks telefoon gehad dat ik al een LH piek aan het doen ben en dus morgen geïnsemineerd mag worden!
Ik ben zo blij dat er toch een follikel was! En dan nog links! Mijn luie eierstok zal wellicht wat langer de tijd genomen hebben dan rechts nodig heeft. Maar hij werkt, dus ik ben daar zeer blij om!
Laat ons duimen dat dit de goeie poging is. Ik ben al blij dat er een poging is, want ik had de hoop eigenlijk al helemaal opgegeven. Ik heb vorig weekend een maansteen en bergkristal gekregen van mij vrouwtje die mij zou helpen in het traject, en kijk, ze hebben precies al geholpen om uit het niets ineens een follikel te toveren in mijn luie eierstok 😂 Waw. Zot hoe opgelucht ik me nu voel. Ik dacht echt dat er iets mis was en dit een verloren maand was geweest. Maar niets is minder waar. Nooit de hoop opgeven is dus de boodschap. Het kan toch zomaar ineens.

Hoe gaat het met de andere dames?

Groetjes Sproetje
Hey sproetje,

Wat fijn nieuws! Mijn duimen staan alvast omhoog!
Hier vandaag de 4e controle gehad. Daarnet pregnyl mogen spuiten en zondag inseminatie. Terug de rechterkant bij mij voor de derde keer. Normaal weten wij dan rond de verjaardag van mijn vriendin of het gelukt is of niet. Ik hoop dat ik haar een mooi verjaardagscadeau kan geven.. Toch veel angst ook.
Zitav

Ja dat zou geweldig zijn hè. Ik was vorige maand jarig, maar mijn lichaam dacht dat het nog niet de juiste moment was. Helaas. Ik wil ook mijn vriendin gelukkig maken met het nieuws dat we zwanger zijn. En telkens als het negatief is voel ik me zo triest en een mislukkeling. Ik stel haar constant teleur. Maar uiteindelijk mag je niet vergeten dat je het zelf niet in de hand hebt en de natuur hier helemaal verantwoordelijk voor is. Je hoeft jezelf dus niets te verwijten als het niet lukt. Maar we duimen natuurlijk mee. Zou wel fantastisch zijn voor haar verjaardag!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten