IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
Sifi
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 18:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Sifi » 1 september 2021, 6:32

Veel succes sproetje πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€žen Dames πŸ€žπŸ€πŸ€πŸ€πŸ€
Begin kinderwens 2019
Begin fertiliteit traject 2020
Begin inseminatie 24 juni 2021 XXXXX negatief
1 ste icsi eind februari 2022 pu maart 2022
Pu 15 eicellen 13 bevrucht 1 verse trugplaatsing X negatief 0❄
Icsi 2juni---juli pu 6 eicellen O bevrucht πŸ˜₯

Maggie1
Berichten: 42
Lid geworden op: 9 juli 2021, 9:36

Re: IUI-clubje

Bericht door Maggie1 » 1 september 2021, 10:23

Sproetje schreef: ↑
1 september 2021, 0:00
Hey meiden

Tijdje niet meer gepost hier. Maar ik kom even vertellen dat mijn nieuw avontuur morgen of overmorgen start. Mijn eerste ICSI komt eraan. Amai, best wel spannend. Heel zenuwachtig hoe ik ga reageren op de stimulaties en veel schrik voor de pick up!
Maar kijk.. het komt ook wel goed zeker. Ik duim mee voor jullie dat jullie verhaal hier eindigt en iedereen binnenkort met veel vreugde hier kan aankondigen dat er een kleintje op komst is! Hopelijk heb ik in mijn nieuwe hoofdstuk meer geluk! En hoop stiekem dat ik ook maar 1 keer moet stimuleren en dit genoeg kansen meebrengt en 1 daarvan de goeie is!

Veel succes dames!
Grtjs Spoetje

Succes sproetje! πŸ€žπŸ»πŸ™πŸ»
Juni '21: IUI 1 - ❌
Juli β€˜21: IUI 2 - ❌
Augustus β€˜21: IUI 3 - positief πŸ’•
Dochtertje verwacht op 18.05.22 πŸ‘ΆπŸΌ

Maggie1
Berichten: 42
Lid geworden op: 9 juli 2021, 9:36

Re: IUI-clubje

Bericht door Maggie1 » 1 september 2021, 10:24

Sifi schreef: ↑
1 september 2021, 6:32
Veel succes sproetje πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€žen Dames πŸ€žπŸ€πŸ€πŸ€πŸ€
Jij ook hΓ¨ Sifi πŸ˜‰
Juni '21: IUI 1 - ❌
Juli β€˜21: IUI 2 - ❌
Augustus β€˜21: IUI 3 - positief πŸ’•
Dochtertje verwacht op 18.05.22 πŸ‘ΆπŸΌ

BruggeGirl
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 augustus 2021, 9:37

Re: IUI-clubje

Bericht door BruggeGirl » 1 september 2021, 10:27

gvb1991 schreef: ↑
29 augustus 2021, 19:39
Hey allemaal,

Ik kom er ook bij. Om een lang verhaal kort te maken: altijd een kinderwens gehad, 4 jaar geleden met mijn ex-partner de droom nagejaagd, maar na een missed abortion, een niet actieve zwangerschap (?) En een buitenbaarmoederlijke liep de relatie stuk.

Sinds vorig jaar augustus de knoop doorgehakt om er alleen voor te gaan, ondertussen 4 IUI's achter de rug, wachtende op de 5de. Wat een zware rollercoaster! Ik ben in behandeling in het ZNA Middelheim. Ik voel me er eerlijk gezegd niet super goed bij, maar ben ondertussen van werk verandert (toevallig op 11minuutjes fietsen van het ziekenhuis) om beter voor mijn kleine schat te kunnen zorgen eens hij er is (werkte eerst in ploegen in de zorg en dat kreeg ikzelf moeilijk gecombineerd met opvang, nu het onderwijs in gegaan).
Ik heb al heeeeeel veel opgezocht over ervaringen van anderen en dergelijke, maar kom telkens bij heel oude pagina's terrecht. Fijn jullie gevonden te hebben dus!

Ik wens alle dames succes!

Hey gvb1991

Wat jammer dat je er al zon parcour hebt opzitten is zeker niet makkelijk :(
Super moedig dat je hebt beslist er alleen voor te gaan!
Hoe komt het dat je je niet goed voelt bij het ziekenhuis ?
Heel veel succes! hoop dat het eindelijk raak mag zijn voor je!
Juli '21 : IUI 1 = NEG
Aug '21 : IUI 2 = ❀️🀰🏻

Sifi
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 18:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Sifi » 1 september 2021, 10:49

Maggie1 schreef: ↑
1 september 2021, 10:24
Sifi schreef: ↑
1 september 2021, 6:32
Veel succes sproetje πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€žen Dames πŸ€žπŸ€πŸ€πŸ€πŸ€
Jij ook hΓ¨ Sifi πŸ˜‰
Dankjewel maggie πŸ˜ŠπŸ€ik maak mij toch al een gedacht dat ik de volgende stap gaa moeten zetten in het traject
Volgende week telefoonishe gesprek
Met de dokter 😊hoe is het met jou Maggie πŸ€
Begin kinderwens 2019
Begin fertiliteit traject 2020
Begin inseminatie 24 juni 2021 XXXXX negatief
1 ste icsi eind februari 2022 pu maart 2022
Pu 15 eicellen 13 bevrucht 1 verse trugplaatsing X negatief 0❄
Icsi 2juni---juli pu 6 eicellen O bevrucht πŸ˜₯

Maggie1
Berichten: 42
Lid geworden op: 9 juli 2021, 9:36

Re: IUI-clubje

Bericht door Maggie1 » 1 september 2021, 14:57

Sifi schreef: ↑
1 september 2021, 10:49
Maggie1 schreef: ↑
1 september 2021, 10:24
Sifi schreef: ↑
1 september 2021, 6:32
Veel succes sproetje πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€žen Dames πŸ€žπŸ€πŸ€πŸ€πŸ€
Jij ook hΓ¨ Sifi πŸ˜‰
Dankjewel maggie πŸ˜ŠπŸ€ik maak mij toch al een gedacht dat ik de volgende stap gaa moeten zetten in het traject
Volgende week telefoonishe gesprek
Met de dokter 😊hoe is het met jou Maggie πŸ€
Ik heb ook al dat idee. Heb op 10/9 een afspraak met de dokter dus ik zal het dan wel horen denk ik. Nu iui 3 gehad, 7dpo. Maar heb het gevoel dat het niets is. Van deze keer ook mijn omgeving niet op de hoogte gebracht. πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ

Hoe gaat het met jou sifi?
Juni '21: IUI 1 - ❌
Juli β€˜21: IUI 2 - ❌
Augustus β€˜21: IUI 3 - positief πŸ’•
Dochtertje verwacht op 18.05.22 πŸ‘ΆπŸΌ

Sifi
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 augustus 2020, 18:22

Re: IUI-clubje

Bericht door Sifi » 1 september 2021, 15:26

Maggie1 schreef: ↑
1 september 2021, 14:57
Sifi schreef: ↑
1 september 2021, 10:49
Maggie1 schreef: ↑
1 september 2021, 10:24
Jij ook hΓ¨ Sifi πŸ˜‰
Dankjewel maggie πŸ˜ŠπŸ€ik maak mij toch al een gedacht dat ik de volgende stap gaa moeten zetten in het traject
Volgende week telefoonishe gesprek
Met de dokter 😊hoe is het met jou Maggie πŸ€
Ik heb ook al dat idee. Heb op 10/9 een afspraak met de dokter dus ik zal het dan wel horen denk ik. Nu iui 3 gehad, 7dpo. Maar heb het gevoel dat het niets is. Van deze keer ook mijn omgeving niet op de hoogte gebracht. πŸ€·πŸΌβ€β™€οΈ

Hoe gaat het met jou sifi?


Hey Maggie😊 ik heb ook mijn 3 de iui gehad .ik heb ook het gevoel dat het niets word .en hopen doen we allemaal .maar o zo bang voor een negatief resultaat. want het doet verdomd veel pijn als het negatief is.
Bij ons is niemand op de hoogte. zo moet ik ook niet het slechte nieuw melden of stellen ze geen vragen. maar iedereen kiest dit voor zichzelf. ik wens je toch veel succes .en hoop dat jij die afspraak met de dokter niet meer nodig hebt .en dat de 3 de keer goeie keer is πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€žπŸ€ž
Ook veel succes voor de andere damesπŸ€πŸ€πŸ€πŸ€ en dat we allemaal rap een wondertje mogen krijgen dat onze echte droom πŸ˜ŠπŸ€uitkomt groetjes sifi😊
Begin kinderwens 2019
Begin fertiliteit traject 2020
Begin inseminatie 24 juni 2021 XXXXX negatief
1 ste icsi eind februari 2022 pu maart 2022
Pu 15 eicellen 13 bevrucht 1 verse trugplaatsing X negatief 0❄
Icsi 2juni---juli pu 6 eicellen O bevrucht πŸ˜₯

gvb1991
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 oktober 2020, 19:02

Re: IUI-clubje

Bericht door gvb1991 » 1 september 2021, 22:28

Heyn schreef: ↑
31 augustus 2021, 9:16
gvb1991 schreef: ↑
29 augustus 2021, 19:39
Hey allemaal,

Ik kom er ook bij. Om een lang verhaal kort te maken: altijd een kinderwens gehad, 4 jaar geleden met mijn ex-partner de droom nagejaagd, maar na een missed abortion, een niet actieve zwangerschap (?) En een buitenbaarmoederlijke liep de relatie stuk.

Sinds vorig jaar augustus de knoop doorgehakt om er alleen voor te gaan, ondertussen 4 IUI's achter de rug, wachtende op de 5de. Wat een zware rollercoaster! Ik ben in behandeling in het ZNA Middelheim. Ik voel me er eerlijk gezegd niet super goed bij, maar ben ondertussen van werk verandert (toevallig op 11minuutjes fietsen van het ziekenhuis) om beter voor mijn kleine schat te kunnen zorgen eens hij er is (werkte eerst in ploegen in de zorg en dat kreeg ikzelf moeilijk gecombineerd met opvang, nu het onderwijs in gegaan).
Ik heb al heeeeeel veel opgezocht over ervaringen van anderen en dergelijke, maar kom telkens bij heel oude pagina's terrecht. Fijn jullie gevonden te hebben dus!

Ik wens alle dames succes!
Hey gvb1991,
jij hebt precies wel al heel wat meegemaakt!
Moedig dat je er na al die dingen alleen voor gaat..
Ik wens je heel veel geluk voor poging 5 ! πŸ€
Dankjewel! Het is al een ontzettend zwaar parcours geweest. Ik probeer me gewoon vast te houden dat de bevruchting al eens gelukt is en dat het dus wel eens moet lukken... Het idee van een leven zonder wondertje knijpt me de keel dicht, dus ik heb het gevoel dat ik het gewoon moet proberen.

gvb1991
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 oktober 2020, 19:02

Re: IUI-clubje

Bericht door gvb1991 » 1 september 2021, 22:33

BruggeGirl schreef: ↑
1 september 2021, 10:27
gvb1991 schreef: ↑
29 augustus 2021, 19:39
Hey allemaal,

Ik kom er ook bij. Om een lang verhaal kort te maken: altijd een kinderwens gehad, 4 jaar geleden met mijn ex-partner de droom nagejaagd, maar na een missed abortion, een niet actieve zwangerschap (?) En een buitenbaarmoederlijke liep de relatie stuk.

Sinds vorig jaar augustus de knoop doorgehakt om er alleen voor te gaan, ondertussen 4 IUI's achter de rug, wachtende op de 5de. Wat een zware rollercoaster! Ik ben in behandeling in het ZNA Middelheim. Ik voel me er eerlijk gezegd niet super goed bij, maar ben ondertussen van werk verandert (toevallig op 11minuutjes fietsen van het ziekenhuis) om beter voor mijn kleine schat te kunnen zorgen eens hij er is (werkte eerst in ploegen in de zorg en dat kreeg ikzelf moeilijk gecombineerd met opvang, nu het onderwijs in gegaan).
Ik heb al heeeeeel veel opgezocht over ervaringen van anderen en dergelijke, maar kom telkens bij heel oude pagina's terrecht. Fijn jullie gevonden te hebben dus!

Ik wens alle dames succes!

Hey gvb1991

Wat jammer dat je er al zon parcour hebt opzitten is zeker niet makkelijk :(
Super moedig dat je hebt beslist er alleen voor te gaan!
Hoe komt het dat je je niet goed voelt bij het ziekenhuis ?
Heel veel succes! hoop dat het eindelijk raak mag zijn voor je!
Hey BruggeGirl

Ik heb het gevoel dat ik niet anders kan... Ik wil zo graag een kleintje in mijn leven.
Ik heb het gevoel van heel weinig info te krijgen. Verpleegkundige doen echt hun best! Maar als ik bijvoorbeeld bij sommige dokters een vraag stel, krijg ik geen antwoord. De houding vind ik soms moeilijk en vooral gebrek aan info omdat ik graag duidelijk weet wat er gebeurt, waarom het lastiger gaat enzovoort.

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door LoveSpell » 2 september 2021, 21:35

gvb1991 schreef: ↑
29 augustus 2021, 19:39
Hey allemaal,

Ik kom er ook bij. Om een lang verhaal kort te maken: altijd een kinderwens gehad, 4 jaar geleden met mijn ex-partner de droom nagejaagd, maar na een missed abortion, een niet actieve zwangerschap (?) En een buitenbaarmoederlijke liep de relatie stuk.

Sinds vorig jaar augustus de knoop doorgehakt om er alleen voor te gaan, ondertussen 4 IUI's achter de rug, wachtende op de 5de. Wat een zware rollercoaster! Ik ben in behandeling in het ZNA Middelheim. Ik voel me er eerlijk gezegd niet super goed bij, maar ben ondertussen van werk verandert (toevallig op 11minuutjes fietsen van het ziekenhuis) om beter voor mijn kleine schat te kunnen zorgen eens hij er is (werkte eerst in ploegen in de zorg en dat kreeg ikzelf moeilijk gecombineerd met opvang, nu het onderwijs in gegaan).
Ik heb al heeeeeel veel opgezocht over ervaringen van anderen en dergelijke, maar kom telkens bij heel oude pagina's terrecht. Fijn jullie gevonden te hebben dus!

Ik wens alle dames succes!
Welkom!

Wow dat klinkt heavy wat je hebt meegemaakt! Sterk dat je dit nu alleen doet.. ik hoop met je mee voor poging 5 πŸ€πŸ™πŸΌ
IUI 1-4: neg
Sept β€˜21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni β€˜22 πŸ’™
Sept β€˜22: start brusje: biochem
Febr β€˜23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug β€˜23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp πŸ€ pos

LoveSpell
Berichten: 141
Lid geworden op: 7 juni 2021, 17:00

Re: IUI-clubje

Bericht door LoveSpell » 2 september 2021, 21:39

Sproetje schreef: ↑
1 september 2021, 0:00
Hey meiden

Tijdje niet meer gepost hier. Maar ik kom even vertellen dat mijn nieuw avontuur morgen of overmorgen start. Mijn eerste ICSI komt eraan. Amai, best wel spannend. Heel zenuwachtig hoe ik ga reageren op de stimulaties en veel schrik voor de pick up!
Maar kijk.. het komt ook wel goed zeker. Ik duim mee voor jullie dat jullie verhaal hier eindigt en iedereen binnenkort met veel vreugde hier kan aankondigen dat er een kleintje op komst is! Hopelijk heb ik in mijn nieuwe hoofdstuk meer geluk! En hoop stiekem dat ik ook maar 1 keer moet stimuleren en dit genoeg kansen meebrengt en 1 daarvan de goeie is!

Veel succes dames!
Grtjs Spoetje
Hey Sproetje,

Ik wens je heel veel succes met je eerste pick up! Kan me inbeelden dat dit super spannend is voor je.. ik duim mee! πŸ€

Als onze poging nu niet gelukt is, stappen wij ook over naar icsi/ifv. Eerste keer doen ze blijkbaar beiden bij ons. Bij jou sowieso icsi? Wat ga je nemen van medicatie?

Ik hoop ook voor jou dat je zeer snel een kleintje kan aankondigen! πŸ™πŸΌ
IUI 1-4: neg
Sept β€˜21: IVF/ICSI 1: 4 cryo’s: juni β€˜22 πŸ’™
Sept β€˜22: start brusje: biochem
Febr β€˜23 ICSI 2: 4 cryo’s: biochem - mk (6w) - 2x neg
Aug β€˜23: nat zwanger: mk (9w)
Nov: ICSI 3: 6 cryo’s: neg
Jan: 2e tp πŸ€ pos

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 2 september 2021, 21:56

LoveSpell schreef: ↑
2 september 2021, 21:39
Sproetje schreef: ↑
1 september 2021, 0:00
Hey meiden

Tijdje niet meer gepost hier. Maar ik kom even vertellen dat mijn nieuw avontuur morgen of overmorgen start. Mijn eerste ICSI komt eraan. Amai, best wel spannend. Heel zenuwachtig hoe ik ga reageren op de stimulaties en veel schrik voor de pick up!
Maar kijk.. het komt ook wel goed zeker. Ik duim mee voor jullie dat jullie verhaal hier eindigt en iedereen binnenkort met veel vreugde hier kan aankondigen dat er een kleintje op komst is! Hopelijk heb ik in mijn nieuwe hoofdstuk meer geluk! En hoop stiekem dat ik ook maar 1 keer moet stimuleren en dit genoeg kansen meebrengt en 1 daarvan de goeie is!

Veel succes dames!
Grtjs Spoetje
Hey Sproetje,

Ik wens je heel veel succes met je eerste pick up! Kan me inbeelden dat dit super spannend is voor je.. ik duim mee! πŸ€

Als onze poging nu niet gelukt is, stappen wij ook over naar icsi/ifv. Eerste keer doen ze blijkbaar beiden bij ons. Bij jou sowieso icsi? Wat ga je nemen van medicatie?

Ik hoop ook voor jou dat je zeer snel een kleintje kan aankondigen! πŸ™πŸΌ
Hey LoveSpell

Bij mij sowieso ICSI omdat het met donorsperma is. Dan is dat blijkbaar standaard zo. Ik ga spuiten met ovaleap. Dan na een dag of 5 cetrotide erbij om te voorkomen dat de follikels springen.
Als alles op punt staat pregnyl of gonapeptyl (afhankelijk van aantal follikels) en na de pick up utrogestan (progesteron). Een hele boterham dus!

Hopelijk is deze poging raak bij jullie en hoef je niet naar het volgende hoofdstuk! Ik duim alvast heeeeel hard voor je. En als het niet gelukt is, welkom in het ICSI clubje πŸ˜‰
Hopelijk mogen we allemaal snel een klein boeletje in ons buikje hebben hè!

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

Lainie
Berichten: 14
Lid geworden op: 2 september 2021, 22:08

Re: IUI-clubje

Bericht door Lainie » 2 september 2021, 22:44

Hallo iedereen!

Ik ben Lainie en ben nieuw hier op het forum! Ik ben in behandeling bij dokter Decleer in Aalter/jan palfijn. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn 1ste poging IUI niet geslaagd is. Het was al een klap om te verwerken, maar de grootste klap is toch dat ik nu op de wachtlijst moet. Er is geen donorsperma meer voor mij πŸ˜” Ik weet dus niet wanneer ik poging 2 kan doen... Ik heb een groepsopvang met 14 kindjes bij mijn thuis en doe dit samen met mama. Elke dag word ik dus geconfronteerd met hele lieve babytjes en kindjes (die mij trouwens super goed gesteund hebben met een knuffel of aaike toen ik deze namiddag een traantje liet). Ik lees hier al een tijdje mee en wil graag ook ervaringen/verhalen delen met jullie 😊

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 3 september 2021, 19:04

Hey sproetje!
Ik vroeg me onlangs af hoe het ging met jou!
Heel veeel succes met je eerste icsi poging! Ik duim alvast mee op een positief resultaat!

Aan de anderen die bezig zijn met een poging of bijna mogen starten, heel veel succes!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 3 september 2021, 19:06

Lainie schreef: ↑
2 september 2021, 22:44
Hallo iedereen!

Ik ben Lainie en ben nieuw hier op het forum! Ik ben in behandeling bij dokter Decleer in Aalter/jan palfijn. Vandaag kreeg ik te horen dat mijn 1ste poging IUI niet geslaagd is. Het was al een klap om te verwerken, maar de grootste klap is toch dat ik nu op de wachtlijst moet. Er is geen donorsperma meer voor mij πŸ˜” Ik weet dus niet wanneer ik poging 2 kan doen... Ik heb een groepsopvang met 14 kindjes bij mijn thuis en doe dit samen met mama. Elke dag word ik dus geconfronteerd met hele lieve babytjes en kindjes (die mij trouwens super goed gesteund hebben met een knuffel of aaike toen ik deze namiddag een traantje liet). Ik lees hier al een tijdje mee en wil graag ook ervaringen/verhalen delen met jullie 😊
Hey,
Wat een tegenvaller dat je op een wachtlijst komt te staan! Ivm met donorsperma, moest jij niet 3 of 6 rietjes bestellen?
Hier ook gewerkt met donorsperma en hebben toen direct 3 of 6 rietjes moeten bestellen.
Hopelijk kan je snel terug opstarten!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten