IUI-clubje

IUI Forum
Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 27 april 2021, 7:55

Zitav schreef:
26 april 2021, 19:15
Pff hier de symptomen van menstruatie die op komst is. Hoofdpijn, gevoelige borsten (is al de hele wachtweken zo, maar was een dagje wat minder en nu terug meer).. ☹️ Geen goede hoop meer eigenlijk.
Mss een raar vraagje: zijn er vrouwen die zwanger zijn en dat je afscheiding precies wat geler ziet?
Wanneer mag je testen Zitav?
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 27 april 2021, 9:30

Sproetje schreef:
27 april 2021, 7:55
Zitav schreef:
26 april 2021, 19:15
Pff hier de symptomen van menstruatie die op komst is. Hoofdpijn, gevoelige borsten (is al de hele wachtweken zo, maar was een dagje wat minder en nu terug meer).. ☹️ Geen goede hoop meer eigenlijk.
Mss een raar vraagje: zijn er vrouwen die zwanger zijn en dat je afscheiding precies wat geler ziet?
Wanneer mag je testen Zitav?
Van Gent zelf pas op dag 18.. Zit nu op dag 13. Heb deze ochtend een early test gedaan. Spierwit. Ik vrees ervoor.. Bloedafname is dag 16 in Gent, maarja dan zijn regels er normaal. Dus ik ging pas bloedafname vragen als regels er niet doorkomen.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Spruit
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 april 2020, 19:20

Re: IUI-clubje

Bericht door Spruit » 27 april 2021, 9:42

Sproetje schreef:
27 april 2021, 7:54
[quote=Spruit post_id=368536 time=<a href="tel:1619421591">1619421591</a> user_id=12756]
Hey Sproetje,
Wij hebben ook natuurlijke IUI-D gedaan. Na de vierde mislukte poging ben ik ook stilletjes gaan beginnen nadenken over wat na een 5de of 6de poging. Mijn dokter gaf me de keuze en ik ben toch nog voor poging 5 en 6 gegaan. Daarna overgeschakeld op ICSI (mijn dokter vertelde me dat er met donorzaad altijd (of in ieder geval bij hen) voor ICSI wordt gekozen omdat er dan zo weinig mogelijk materiaal moet worden gebruikt). Ik had ook schrik voor de mentale en fysieke rollercoaster maar heb het vrij goed doorstaan. Op zich weinig last gehad van de hormonen, de pick-up viel me heel goed mee. Ik ben nu 9 weken zwanger van de eerste poging en ik viel uit de lucht dat het ineens zo snel ging. Achteraf gezien had ik dan misschien toch zeker die 6de IUI poging niet moeten doen... maar ieders proces is natuurlijk anders. Veel succes!
Hey Spruit,

Dank je om je verhaal te delen! Het geeft me enigszins een beetje vertrouwen dat onze kinderwens niet uitzichtloos is. En dat ik niet de enige ben waar alles perfect lijkt, maar het toch maar niet wil lukken. Ik heb geen idee wat ze zullen doen IVF of ICSI. M’n Fertiliteitsarts sprak over IVF maar daar kan ik nog over praten als ik terug moet voor evaluatie en bespreking verder traject. Voor de procedure ben ik wel wat bang. Bang voor pijn en wat de hormonen met me zullen doen. Ik ben zo gevoelig 😖 maar als het de enige uitweg is dan kies ik daar natuurlijk voor.

Grtjs
[/quote]

Ik snap je helemaal. Ook hier was er geen enkele reden om te vermoeden dat er moeilijkheden zouden zijn om zwanger te worden. Ik dacht ook altijd da het IVF zou worden, tot ik bij de vroedvrouw zat en zij me de procedure uitlegde (ik ben behandeld in Sint-Augustinus Antwerpen in combinatie met UZ Leuven). Ik had ook een stresske voor de procedure. Heb ook veel te veel horrorverhalen gelezen en eerlijk gezegd heb ik dit forum en andere proberen te vermijden want ik voelde dat het soms alleen maar meer vragen en angst bij mij opriep. Het loopt bij iedereen natuurlijk anders maar ik kan alleen maar nu uit eigen ervaring zeggen dat het niet per se pijnlijk is. Heel veel succes!

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 27 april 2021, 14:16

Net bloedverlies, het is dus nual afgelopen.. Ale 't is donkerrood/bruin. Dag 13 na inseminatie. Is dit niet heel vroeg? Wil dit dan zeggen dat eisprong al vroeger was? ☹️
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: IUI-clubje

Bericht door mich75 » 27 april 2021, 20:44

Sproetje schreef:
27 april 2021, 7:54
Spruit schreef:
26 april 2021, 9:19
Hey Sproetje,
Wij hebben ook natuurlijke IUI-D gedaan. Na de vierde mislukte poging ben ik ook stilletjes gaan beginnen nadenken over wat na een 5de of 6de poging. Mijn dokter gaf me de keuze en ik ben toch nog voor poging 5 en 6 gegaan. Daarna overgeschakeld op ICSI (mijn dokter vertelde me dat er met donorzaad altijd (of in ieder geval bij hen) voor ICSI wordt gekozen omdat er dan zo weinig mogelijk materiaal moet worden gebruikt). Ik had ook schrik voor de mentale en fysieke rollercoaster maar heb het vrij goed doorstaan. Op zich weinig last gehad van de hormonen, de pick-up viel me heel goed mee. Ik ben nu 9 weken zwanger van de eerste poging en ik viel uit de lucht dat het ineens zo snel ging. Achteraf gezien had ik dan misschien toch zeker die 6de IUI poging niet moeten doen... maar ieders proces is natuurlijk anders. Veel succes!
Hey Spruit,

Dank je om je verhaal te delen! Het geeft me enigszins een beetje vertrouwen dat onze kinderwens niet uitzichtloos is. En dat ik niet de enige ben waar alles perfect lijkt, maar het toch maar niet wil lukken. Ik heb geen idee wat ze zullen doen IVF of ICSI. M’n Fertiliteitsarts sprak over IVF maar daar kan ik nog over praten als ik terug moet voor evaluatie en bespreking verder traject. Voor de procedure ben ik wel wat bang. Bang voor pijn en wat de hormonen met me zullen doen. Ik ben zo gevoelig 😖 maar als het de enige uitweg is dan kies ik daar natuurlijk voor.

Grtjs
Het verschil tussen ivf en icsi zit in het labowerk, dus voor jou maakt het geen verschil, maar aangezien je met een donor werkt wordt het sowieso icsi wat een onderdeel is van ivf.
Bij ons is het altijd icsi geweest en enkel hier spreek ik over icsi, in de 'gewone' wereld spreek ik over ivf, dat snappen de mensen beter.

Ik ben ook gevoeliger dan de gemiddelde mens, ik ben op mijn 22 met de pil gestopt omdat het telkens misliep, ik had veel te veel bijwerkingen en het heeft naar mijn gevoel nog meer dan een jaar geduurd eer de hormonen volledig uit mijn lijf waren.
De stimulaties vielen voor mij eigenlijk best mee en ik moest zeer hoge dosissen spuiten. Ik overreageer ook op de medicatie voor de verdoving bij de punctie, die werd op mijn vraag zelfs totaal veranderd om te voorkomen dat ik geen uren van de wereld ben, zo kreeg ik bv Voltaren ipv Oxynorm.

Als je na 4 IUI's nog geen enkele keer een positieve uitslag hebt gehad (dus ook geen mk of bioch zw) is de kans klein dat het bij poging 5 of 6 wel lukt.

Als je beslist om over te stappen op ivf kan je de eventuele wachttijd invullen met nog enkele IUI's of je kan even pauze nemen wat soms ook wel welkom is.

Kaaskroketje
Berichten: 9
Lid geworden op: 6 april 2021, 14:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Kaaskroketje » 29 april 2021, 14:28

Zitav schreef:
27 april 2021, 14:16
Net bloedverlies, het is dus nual afgelopen.. Ale 't is donkerrood/bruin. Dag 13 na inseminatie. Is dit niet heel vroeg? Wil dit dan zeggen dat eisprong al vroeger was? ☹️
Dag 13 valt nog best wel mee, is eigenlijk maar een dag te vroeg dan.
Ik had vaak mijn menstruatie na 9 dagen al, heb bij mijn laatste iui (6de x) dan amelgen (progesteron, vergelijkbaar met utrogestan) gekregen en hiervan ben ik zwanger geraakt.
Dus ook wat ik hier lees dat de 5de en 6de keer zinloos zijn, kan ik het niet mee eens zijn want bij ons heeft het gewerkt :)

Helaas ook wel een pak minder goed nieuws, op 5w+6d heb ik een miskraam gekregen.
Door toeval konden we een dag na de miskraam al terecht in Jette voor een intake rond ivf, er moeten een heleboel vooronderzoeken gebeuren en in de tussentijd hebben ze ons aangeraden toch verder te gaan met IUI omdat het uiteindelijk toch wel gelukt is ermee...

We gaan dus nog minstens voor een poging 7, vermoedelijk ook nog een poging 8 en dan zal het IVF worden.

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: IUI-clubje

Bericht door mich75 » 29 april 2021, 14:47

Kaaskroketje, als jij telkens zo vroeg bloedverlies had heb je nooit een echte kans gekregen en dan moet je die 6e IUI misschien bekijken als een 1e waarbij het dan wel gelukt is, maar spijtig genoeg is misgelopen.

Als het probleem je progesteron was en het nu gelukt is, is er zeker kans dat het bij een volgende IUI lukt.

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 29 april 2021, 14:51

mich75 schreef:
27 april 2021, 20:44

Het verschil tussen ivf en icsi zit in het labowerk, dus voor jou maakt het geen verschil, maar aangezien je met een donor werkt wordt het sowieso icsi wat een onderdeel is van ivf.
Bij ons is het altijd icsi geweest en enkel hier spreek ik over icsi, in de 'gewone' wereld spreek ik over ivf, dat snappen de mensen beter.

Ik ben ook gevoeliger dan de gemiddelde mens, ik ben op mijn 22 met de pil gestopt omdat het telkens misliep, ik had veel te veel bijwerkingen en het heeft naar mijn gevoel nog meer dan een jaar geduurd eer de hormonen volledig uit mijn lijf waren.
De stimulaties vielen voor mij eigenlijk best mee en ik moest zeer hoge dosissen spuiten. Ik overreageer ook op de medicatie voor de verdoving bij de punctie, die werd op mijn vraag zelfs totaal veranderd om te voorkomen dat ik geen uren van de wereld ben, zo kreeg ik bv Voltaren ipv Oxynorm.

Als je na 4 IUI's nog geen enkele keer een positieve uitslag hebt gehad (dus ook geen mk of bioch zw) is de kans klein dat het bij poging 5 of 6 wel lukt.

Als je beslist om over te stappen op ivf kan je de eventuele wachttijd invullen met nog enkele IUI's of je kan even pauze nemen wat soms ook wel welkom is.
Mich75

Dank je voor je berichtje. Neen nog niets, telkens negatief. Ik zal nu nog mei en juni IUI proberen en dan wellicht overschakelen op ICSI dus. Juli zal weer rietjes bestellen zijn en afspraak met de Fertiliteitsarts dus dat wordt sowieso een rustperiode. De vorige deed ook deugd 🙂 om dan in augustus ten vroegste weer een poging te wagen. Het is wel zwaar dit traject. Mentaal maar ook fysiek. Altijd veel buikpijn. Van een beetje voor m’n eisprong tot het einde van m’n menstruatie. Dus veel pijnvrije momenten heb ik dus niet. De inseminatie zelf is voor mij ook best wel een pijnlijke ingreep, het speculum doet onwijs veel pijn dus ik ga er elke keer met schrik naar toe. Mentaal is het dan weer zwaar om om te gaan met de teleurstellingen, maar tegelijkertijd ook de angst. Zowel om zwanger te worden als om het niet te worden. Ontzettend bang voor de kwaaltjes en de bevalling. Maar ik wil zo graag een kleintje om op te voeden en te zien opgroeien dat in dan ook weer bang ben dat het nooit zal lukken. Daarnaast strooit Corona heel veel roet in het eten. Mijn vriendin mag nergens mee naar toe en kan dus weinig steun bieden. Zelf voelt ze zich ook niet erg betrokken daardoor en dat vindt ze ook lastig. De volgende afspraak bij de Fertiliteitsarts mag ze gelukkig wel mee. En daar ben ik ontzettend blij mee.
Nuja kijk, ik moet het nemen zoals het komt. Meer kan ik niet doen. Ik probeer me zoveel mogelijk te ontspannen in de mate van het mogelijke, maar stressy ben ik sowieso.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 30 april 2021, 22:07

Jena schreef:
13 april 2021, 10:08
bigima schreef:
13 april 2021, 9:36
Ik hoop voor iedereen op positief nieuws! 🙂 Kaaskroketje,dikke proficiat 🙂🙂

Hier helaas terug negatief, ben echt verdrietig. We hadden echt zo gehoopt. was een heel mooi eithe van 22mm en hele mooie staal dus ik dacht nu zal het goed lukken... en dan weer op wachtdag 12 al krampen in mijn buik dus ik voelde het al eigenlijk aankomen.. maar toch blijven hopen en dan zaterdag avond tel van de dokter dat het effectief negatief is. 😪😪

Hahh... voel mij echt zo verdrietig en hopeloos nu.

minstens zijn mijn regels nu doorgekomen,op 22/3 eerste fm op dag 10.
Hey bigima, wat jammer van de mislukte iui, maar geef de moed niet op he! Snap je verdriet en hopeloosheid hoor, zeer herkenbaar. Maar het kan echt wel nog gebeuren binnenkort, hoop erin houden🤞🏻 Ik was na mijn tweede iui ook effe down en hopeloos omdat ik toen die maand het echt heel goed had gehad. Goede fmmeting, waarden en staaltje (is altijd oke eigenlijk + staaltje is ook relatief, kunnen nog veel afwijkingen inzitten), en ik zat echt goed in mijn vel en was niet zo focust op zwanger worden (binnen de mate van het mogelijke 😉). Toen ik dan niet zwanger was dacht ik maar allez, alkes was zo goed en ik voelde mij zelfs goed en nu weer niet. Maar de maand erna was het dan wel goed gekomen effe he😉 (en toen keiveel werkstress🙈)
Wat lief van je Jena!! 🙂🙂 bedankt voor de lieve woorden. Hoe gaat het nu met jou?
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 30 april 2021, 22:08

Jena schreef:
13 april 2021, 12:45
Jammer, hiernet het nieuws gekregen dat mijn menstruatie zal doorbreken binnenkort. Niets aan te doen🙁
De moed erin houden! Het zal ons allemaal wel lukken! ❤️
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 30 april 2021, 22:15

Sproetje schreef:
25 april 2021, 10:35
Lore1 schreef:
25 april 2021, 10:15
@sproetje: heb je al getest? 🤞

@zitav: veel succes, hopelijk loopt het toch nog positief af! 🤞
Hey Lore1

Helaas weer een negatieve test in handen. Ik dacht het gisterenavond al. Ineens super veel buikpijn met uitstraling naar mijn benen en rug. Als ik voor het slapengaan naar toilet ging was er ook een roze slijmpje te zien. Deze morgen dan getest en negatief. Ook reeds bruine slijmpjes waargenomen. Poging 4 dus ook mislukt. Ik zal moeten beginnen nadenken wat ik wil doen als ook poging 5 en 6 mislukken... ga ik meteen over naar IVF of doe ik nog een rondje IUI? IVF klinkt als de laatste halte. Als die terugbetaalde pogingen ook mislukken dan is het zo definitief... het maakt me bang. Het is ook een stuk ingrijpender dan IUI. Ik weet het even allemaal niet meer. Ik ben vrij teleurgesteld en ik voel me gewoon keihard gefaald. 😞
Sproetje, je bent niet gefaald! Het is zo moeilijk maar we mogen niet denken dat we elke keer falen... 😪😪 De hoop dat het lukt,ookal is het maar een sprankeltje hoop...die moeten we vastpakken... Ookal is het supermoeilijk. We zijn er hier voor elkaar, head up! ❤️
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 30 april 2021, 22:20

Kaaskroketje schreef:
29 april 2021, 14:28
Zitav schreef:
27 april 2021, 14:16
Net bloedverlies, het is dus nual afgelopen.. Ale 't is donkerrood/bruin. Dag 13 na inseminatie. Is dit niet heel vroeg? Wil dit dan zeggen dat eisprong al vroeger was? ☹️
Dag 13 valt nog best wel mee, is eigenlijk maar een dag te vroeg dan.
Ik had vaak mijn menstruatie na 9 dagen al, heb bij mijn laatste iui (6de x) dan amelgen (progesteron, vergelijkbaar met utrogestan) gekregen en hiervan ben ik zwanger geraakt.
Dus ook wat ik hier lees dat de 5de en 6de keer zinloos zijn, kan ik het niet mee eens zijn want bij ons heeft het gewerkt :)

Helaas ook wel een pak minder goed nieuws, op 5w+6d heb ik een miskraam gekregen.
Door toeval konden we een dag na de miskraam al terecht in Jette voor een intake rond ivf, er moeten een heleboel vooronderzoeken gebeuren en in de tussentijd hebben ze ons aangeraden toch verder te gaan met IUI omdat het uiteindelijk toch wel gelukt is ermee...

We gaan dus nog minstens voor een poging 7, vermoedelijk ook nog een poging 8 en dan zal het IVF worden.

Het spijt mij echt om dit te horen Kaaskroketje! Veel sterkte voor jullie en een dikke virtuele knuffel!
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 30 april 2021, 22:26

Ondertussen de derde iui achter de rug. follikeltje van 22mm en twee dagen later inseminatie. mijn linkereierstok is back in de race, het heeft mij een beetje meer hoop dat het misschien van de linkerkant wel zal lukken... Ik had wel heel veel pijn bij inseminatie blijkbaar was het nu moeilijker om in mijn bm te geraken...ik voelde alles pfff... Nu nog steeds stekende buikpijn,voor de rest...tellen we weer af tot 14 mei. 🙏🙏

Hoe gaat het met iedereen?
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 2 mei 2021, 8:14

bigima schreef:
30 april 2021, 22:26
Ondertussen de derde iui achter de rug. follikeltje van 22mm en twee dagen later inseminatie. mijn linkereierstok is back in de race, het heeft mij een beetje meer hoop dat het misschien van de linkerkant wel zal lukken... Ik had wel heel veel pijn bij inseminatie blijkbaar was het nu moeilijker om in mijn bm te geraken...ik voelde alles pfff... Nu nog steeds stekende buikpijn,voor de rest...tellen we weer af tot 14 mei. 🙏🙏

Hoe gaat het met iedereen?
Bigima veel succes! Mooie follikel. Mijn linker eierstok heeft nog geen enkele follikel afgegeven in mijn traject. Ik denk dat die op vervroegd pensioen is ofzo..
Dat de IUI pijn kan doen daar ben ik ook getuige van. Toch al 2 van de 4 keer echt pijn gehad. Vooral door het speculum, maar ook het inbrengen van de sperma heb in al gevoeld, dat neep heel hard.
Probeer de komende weken je gedachten wat te verzetten. Ik hoop mee op een positief resultaat!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 647
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 2 mei 2021, 9:54

Kaaskroketje schreef:
29 april 2021, 14:28
Zitav schreef:
27 april 2021, 14:16
Net bloedverlies, het is dus nual afgelopen.. Ale 't is donkerrood/bruin. Dag 13 na inseminatie. Is dit niet heel vroeg? Wil dit dan zeggen dat eisprong al vroeger was? ☹️
Dag 13 valt nog best wel mee, is eigenlijk maar een dag te vroeg dan.
Ik had vaak mijn menstruatie na 9 dagen al, heb bij mijn laatste iui (6de x) dan amelgen (progesteron, vergelijkbaar met utrogestan) gekregen en hiervan ben ik zwanger geraakt.
Dus ook wat ik hier lees dat de 5de en 6de keer zinloos zijn, kan ik het niet mee eens zijn want bij ons heeft het gewerkt :)

Helaas ook wel een pak minder goed nieuws, op 5w+6d heb ik een miskraam gekregen.
Door toeval konden we een dag na de miskraam al terecht in Jette voor een intake rond ivf, er moeten een heleboel vooronderzoeken gebeuren en in de tussentijd hebben ze ons aangeraden toch verder te gaan met IUI omdat het uiteindelijk toch wel gelukt is ermee...

We gaan dus nog minstens voor een poging 7, vermoedelijk ook nog een poging 8 en dan zal het IVF worden.
Hey,
De eerste keer was het pas dag 15. Alles wat wat afwijkt van de eerste keer vind ik dan raar. Ik heb ook geen normale cyclussen wegens pcos.. Dus kan ook niet vergelijken met hoe het normaal is. Dat vind ik eigenlijk super lastig. Maar het stelt gerust dat dit blijkbaar niet heel vroeg is.

Wat jammer om te horen dat je een mk hebt gekregen ☹️ veel moed in deze moeilijke tijd!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten