IUI-clubje

IUI Forum
Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 8 januari 2021, 17:46

Meisje91 schreef:
8 januari 2021, 16:55
Hey meisjes

Al een tijdje niets gepost, maar wou dit toch even laten weten. Vandaag mijn eerste echo gehad en alles is goed. Een hele opluchting. Want de voorbije weken kon ik toch niet echt genieten. Voelde me zeer angstig dat het toch niet waar was of mis was. Nu duimen voor de rest van het verloop.

Ondertussen duim ik verder mee voor jullie! Ik hoop van harte dat de volgende ook prijs is bij jullie.

Liefs
Meisje,

Blij dat alles goed is! Hier nog maar dag 3 van de wachtweken. Ik heb tot nu toe nog niet veel last gehad. Voelde wel goed mijn ovulatie maar dat gaf me een goed gevoel. Tot nu toe soms wat zeurende buikpijn maar niet om te zeggen heel erg. Ik probeer het ook van me af te zetten en er zo weinig mogelijk over na te denken over wat ik voel. De werkweek was wel heel zwaar, vermoeiend en stresserend, waardoor ik nu wel helemaal op ben. Ondertussen ben ik ook verkouden. Bah, net nu... Mijn weekend zal dus vooral bestaan uit rusten!

Groetjes!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 8 januari 2021, 18:04

Wat fijn voor je meisje91 .. gefeliciteerd en gelukkig gaat alles goed.. 🥰
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: IUI-clubje

Bericht door Katy124 » 10 januari 2021, 10:12

Hoe gaat het hier met iedereen? Het is stilletjes, de meeste zijn aan het wachten denk ik😉. Ik ben ah aftellen tot woensdag, dan is het bloedname om te testen. Maaaar ik heb al sinds gisteren vrij hevige menstruatiekrampen ☹️☹️☹️ Meestal is dat geen goed voorteken...pfff...ik neem ook amelgen (is zoals utrogestan) dus ik weer helemaal niet of wat ik voel daarvan komt of niet. Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met utro of amelgen? Blijft je menstruatie daarvan altijd uit? Kregen jullie ook hevige buikkrampen de week voor je menstruatie?

Groetjes
Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 10 januari 2021, 15:52

Katy124 schreef:
10 januari 2021, 10:12
Hoe gaat het hier met iedereen? Het is stilletjes, de meeste zijn aan het wachten denk ik😉. Ik ben ah aftellen tot woensdag, dan is het bloedname om te testen. Maaaar ik heb al sinds gisteren vrij hevige menstruatiekrampen ☹️☹️☹️ Meestal is dat geen goed voorteken...pfff...ik neem ook amelgen (is zoals utrogestan) dus ik weer helemaal niet of wat ik voel daarvan komt of niet. Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met utro of amelgen? Blijft je menstruatie daarvan altijd uit? Kregen jullie ook hevige buikkrampen de week voor je menstruatie?

Groetjes
Katy
Dag Katy

Niet fijn te lezen dat je al zo’n menstruatiepijn voelt. Kan dat ook geen teken van zwangerschap zijn? Geen idee hoor. Maar ik hoop zo dat het deze keer wel raak is voor je. Ik zou nog niet te hard panikeren tot de testdag aanbreekt. Wat de medicatie betreft heb ik voorlopig geen ervaring. Bij mij is het voorlopig in een natuurlijke cyclus te doen. Ik zit morgen in de helft van de wachttijd. In moet zeggen dat ik voorlopig eigenlijk bitter weinig symptomen voel (vergeleken met vorige maand daar had ik echt vanalles en nog wat), geen idee of ik dit moet zien als een goed of slecht teken. Buiten wat zeurende lichte buikpijn af z’n toe maar dat is het dan ook. Ik ben wel iets rustiger of de eerste keer. Ik probeer er niet veel bij stil te staan en gewoon mijn leven verder te zetten zoals gewoonlijk.
Woensdag bloedtest zeg je. Gebruik je ook zelf een zwangerschapstest? Ik mag maar een bloedtest vragen bij een positieve test.

Groetjes

Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: IUI-clubje

Bericht door Katy124 » 10 januari 2021, 20:00

Sproetje schreef:
10 januari 2021, 15:52
Katy124 schreef:
10 januari 2021, 10:12
Hoe gaat het hier met iedereen? Het is stilletjes, de meeste zijn aan het wachten denk ik😉. Ik ben ah aftellen tot woensdag, dan is het bloedname om te testen. Maaaar ik heb al sinds gisteren vrij hevige menstruatiekrampen ☹️☹️☹️ Meestal is dat geen goed voorteken...pfff...ik neem ook amelgen (is zoals utrogestan) dus ik weer helemaal niet of wat ik voel daarvan komt of niet. Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met utro of amelgen? Blijft je menstruatie daarvan altijd uit? Kregen jullie ook hevige buikkrampen de week voor je menstruatie?

Groetjes
Katy
Dag Katy

Niet fijn te lezen dat je al zo’n menstruatiepijn voelt. Kan dat ook geen teken van zwangerschap zijn? Geen idee hoor. Maar ik hoop zo dat het deze keer wel raak is voor je. Ik zou nog niet te hard panikeren tot de testdag aanbreekt. Wat de medicatie betreft heb ik voorlopig geen ervaring. Bij mij is het voorlopig in een natuurlijke cyclus te doen. Ik zit morgen in de helft van de wachttijd. In moet zeggen dat ik voorlopig eigenlijk bitter weinig symptomen voel (vergeleken met vorige maand daar had ik echt vanalles en nog wat), geen idee of ik dit moet zien als een goed of slecht teken. Buiten wat zeurende lichte buikpijn af z’n toe maar dat is het dan ook. Ik ben wel iets rustiger of de eerste keer. Ik probeer er niet veel bij stil te staan en gewoon mijn leven verder te zetten zoals gewoonlijk.
Woensdag bloedtest zeg je. Gebruik je ook zelf een zwangerschapstest? Ik mag maar een bloedtest vragen bij een positieve test.

Groetjes

Sproetje
In mijn ziekenhuis moet je sowieso een bloedtest doen om 100% zeker te zijn. Ik mag er ook een thuis doen maar vaak breken mijn regels exact op die dag door, dus moet ik gewoon wachten. Ik ben nog nooit overtijd geweest. De krampen kunnen op zich ook bij een prille zwangerschap maar ik ben nog nooit zwanger geweest ☹️ Dus ik ken het verschil niet. Misschien kennen de zwangere dames die meelezen ondertussen wel het verschil?

Veel succes met de laatste wachtweek! Geen symptomen zijn ook vaak hét teken. Maar het is nog vroeg, wachten wachten altijd maar wachten 🙄...

Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 10 januari 2021, 20:56

Sinds ik de iui doe let ik nog meer op alle krampjes en dingetjes, het is ontzettend moeilijk te zeggen of het positief zal uitslaan of niet. Ik heb ook 1x een maand totaal geen klachten gehad. Zelfs geen pijn aan me borsten terwijl ik elke maand dat had na de iui , dus ik dacht goeie kans te maken die maand maar helaas werd ik toen ook wederom ongesteld, het is zoiezo lastig te bepalen want elk lichaam is anders. Ik heb mij eigenlijk nu pas erbij neergelegd en kijk uit naar ivf. Terwijl ik deze maand nog kans maak met iui. Maar ik weet gewoon even niet meer wat ik er van moet vinden en ga rustig door met alles. De eerste keren dat ik begon met utrogestan had ik rare dromen ( in het begin) maar geen krampen daardoor dus misschien pakt het goed uit voor jou.. het is ook voor elk lichaam anders hoeveel je nodig hebt. Als ik 2 pillen gebruik (vaginaal) breekt alsnog mijn menstruatie door op dag 28.
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 11 januari 2021, 17:39

michellefee2020 schreef:
10 januari 2021, 20:56
Sinds ik de iui doe let ik nog meer op alle krampjes en dingetjes, het is ontzettend moeilijk te zeggen of het positief zal uitslaan of niet. Ik heb ook 1x een maand totaal geen klachten gehad. Zelfs geen pijn aan me borsten terwijl ik elke maand dat had na de iui , dus ik dacht goeie kans te maken die maand maar helaas werd ik toen ook wederom ongesteld, het is zoiezo lastig te bepalen want elk lichaam is anders. Ik heb mij eigenlijk nu pas erbij neergelegd en kijk uit naar ivf. Terwijl ik deze maand nog kans maak met iui. Maar ik weet gewoon even niet meer wat ik er van moet vinden en ga rustig door met alles. De eerste keren dat ik begon met utrogestan had ik rare dromen ( in het begin) maar geen krampen daardoor dus misschien pakt het goed uit voor jou.. het is ook voor elk lichaam anders hoeveel je nodig hebt. Als ik 2 pillen gebruik (vaginaal) breekt alsnog mijn menstruatie door op dag 28.
Je hoort vaak van mensen dat op het moment dat ze het loslaten (en dus meer ontspannen zijn) het ineens wel lukt. Dus ik blijf duimen voor jou! En lukt het toch niet op deze manier is er nog steeds de IVF.
Ik was me de eerste keer ook heel hard bewust van allerlei dingen die ik voelde. Nu heb ik het wat losgelaten en voel ik bitter weinig. Ik zie wel. Ik kan toch niets forceren. Mijn lijf moet het werk doen, niet mijn geest.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: IUI-clubje

Bericht door Katy124 » 13 januari 2021, 16:03

Hoi dames

Hier is het jammer genoeg weer negatief, ik verwachtte het al wel maar komt toch weer hard binnen pff...

Hoe gaat het met jullie?

Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 13 januari 2021, 18:30

Katy124 schreef:
13 januari 2021, 16:03
Hoi dames

Hier is het jammer genoeg weer negatief, ik verwachtte het al wel maar komt toch weer hard binnen pff...

Hoe gaat het met jullie?

Katy
Oh wat jammer Katy. Wanneer moet je terug om verder te onderzoeken? Ik moet na 3 poging op evaluatie. Dan waarschijnlijk hormonenbehandeling ofzo. Hier nog effe wachten om te testen. Dinsdag pas. Ik heb nog niet zoveel gevoeld op af en toe wat zeurende pijn na. Bij het hoesten ook wel wat pijn. Geen idee of ik het positief of negatief moet bezien. Kan beide richtingen uit.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: IUI-clubje

Bericht door Katy124 » 14 januari 2021, 12:53

Sproetje schreef:
13 januari 2021, 18:30
Katy124 schreef:
13 januari 2021, 16:03
Hoi dames

Hier is het jammer genoeg weer negatief, ik verwachtte het al wel maar komt toch weer hard binnen pff...

Hoe gaat het met jullie?

Katy
Oh wat jammer Katy. Wanneer moet je terug om verder te onderzoeken? Ik moet na 3 poging op evaluatie. Dan waarschijnlijk hormonenbehandeling ofzo. Hier nog effe wachten om te testen. Dinsdag pas. Ik heb nog niet zoveel gevoeld op af en toe wat zeurende pijn na. Bij het hoesten ook wel wat pijn. Geen idee of ik het positief of negatief moet bezien. Kan beide richtingen uit.

Ik moet ook 3 pogingen doen, nog eentje te gaan dus 😊 al groen licht gekregen om daarna naar ivf/ICSI te gaan. Dus ik weet wel ongeveer wat me de wachten staat. Veel succes met wachten! Duurt lang he 🙈.

Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 14 januari 2021, 14:07

Katy124 schreef:
14 januari 2021, 12:53
Sproetje schreef:
13 januari 2021, 18:30
Katy124 schreef:
13 januari 2021, 16:03
Hoi dames

Hier is het jammer genoeg weer negatief, ik verwachtte het al wel maar komt toch weer hard binnen pff...

Hoe gaat het met jullie?

Katy
Oh wat jammer Katy. Wanneer moet je terug om verder te onderzoeken? Ik moet na 3 poging op evaluatie. Dan waarschijnlijk hormonenbehandeling ofzo. Hier nog effe wachten om te testen. Dinsdag pas. Ik heb nog niet zoveel gevoeld op af en toe wat zeurende pijn na. Bij het hoesten ook wel wat pijn. Geen idee of ik het positief of negatief moet bezien. Kan beide richtingen uit.

Ik moet ook 3 pogingen doen, nog eentje te gaan dus 😊 al groen licht gekregen om daarna naar ivf/ICSI te gaan. Dus ik weet wel ongeveer wat me de wachten staat. Veel succes met wachten! Duurt lang he 🙈.

Katy
Amai nog niet... en wachten is niet mijn specialiteit. Gelukkig wel veel om handen maar bij ieder vrij moment spookt het toch wel eens in je hoofd.
Gisterenavond begon ik ineens toch wat lage buikpijn te voelen. Ik ben dus bang dat het hier ook weer niets zal zijn. Theoretisch gezien kan ik mijn regels vanaf zondag al krijgen als ik mijn gemiddelde cyclus bekijk (30 á 32 dagen) en dinsdag is dag 14 na de inseminatie. Dus dan pas testen... wordt dus spannend.

Bij mij zal het normaal verder IUI zijn dan maar met hormonenbehandeling. Ook wordt er van Donor veranderd dacht ik. We zullen wel zien zeker?

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 14 januari 2021, 19:54

Hey dames, weer even een berichtje van mij..
Vandaag te horen gekregen dat de 6e inseminatie doorgaat. Zaterdag de inseminatie en dan word het 2 weken afwachten, hopelijk is ons laatste iui behandeling ons gelukstreffer en anders starten wij in april met ivf/icsi. Inmiddels zijn ze erachter gekomen dat ik endometriose heb..

Hoe is het met de rest ? Kan iemand al bijna testen ?

Xxx
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Katy124
Berichten: 57
Lid geworden op: 31 augustus 2020, 9:10

Re: IUI-clubje

Bericht door Katy124 » 14 januari 2021, 21:19

michellefee2020 schreef:
14 januari 2021, 19:54
Hey dames, weer even een berichtje van mij..
Vandaag te horen gekregen dat de 6e inseminatie doorgaat. Zaterdag de inseminatie en dan word het 2 weken afwachten, hopelijk is ons laatste iui behandeling ons gelukstreffer en anders starten wij in april met ivf/icsi. Inmiddels zijn ze erachter gekomen dat ik endometriose heb..

Hoe is het met de rest ? Kan iemand al bijna testen ?

Xxx
Hoi Michelle

Veel succes met IUI 6! Mijn testdag was gisteren maar helaas negatief 🥺. Hoe hebben ze plots ontdekt dat je endometriose hebt?

Katy
Nov 2019: Pilstop
Dec 2020-Jan 2021: 3 mislukte IUI’s
Maart 2021: start ICSI 1 ~ freeze all OHSS ~ 5 topembryo’s in de vriezer ❤️

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 14 januari 2021, 22:56

michellefee2020 schreef:
14 januari 2021, 19:54
Hey dames, weer even een berichtje van mij..
Vandaag te horen gekregen dat de 6e inseminatie doorgaat. Zaterdag de inseminatie en dan word het 2 weken afwachten, hopelijk is ons laatste iui behandeling ons gelukstreffer en anders starten wij in april met ivf/icsi. Inmiddels zijn ze erachter gekomen dat ik endometriose heb..

Hoe is het met de rest ? Kan iemand al bijna testen ?

Xxx
Hey Michelle! Heeeeel veel succes meid. Ik hoop mee dat dit de gelukstreffer wordt.
Mijn testdag is dinsdag. Ik heb helaas wel sinds gisteren lage buikpijn. Ik vrees dus dat het weer negatief wordt. Mijn cyclus is 30 á 32 dagen dus in theorie kan ik zondag mijn regels al krijgen. Spannend dus momenteel. Ik weet niet wat ik het ergste zou vinden, mijn regels krijgen of een negatieve test hebben....
Er heeft ondertussen ook al veel in m’n hoofd gespookt. Ligt het aan mij dat het niet lukt? Zijn mijn follikels dan misschien toch te klein? Is het omdat ik niet zo goed met stress om kan en eigenlijk wel behoorlijk gestresseerd rondloop altijd? Misschien voelt m’n lichaam dat ik ook heel erg onzeker ben... ik weet het niet...

Grtjs en hou ons op de hoogte hé.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 14 januari 2021, 23:47

@katy jeetje wat vervelend een negatieve test, ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik ben altijd 1 dag even verdrietig en probeer mezelf daarna weer te herpakken , je kunt het 😘

Ze zijn op het endometriose gekomen omdat ik klachten kreeg met plassen , ik had 2x urine ingeleverd bij de huisarts maar ze konden niets vinden, ik dacht eerst een blaasonsteking maar dat was het dus niet. ik heb 3 weken met buikpijn rondgelopen vorige maand en veel aandrang gehad om te plassen de hele dag. De klachten zijn nu verminderd omdat ik eenmalig een kuur kreeg omdat ik savonds de huisartsenpost had gebeld. alleen het is niet helemaal weg. Ze hebben toen via de echo gezien dat ik het bij mijn rechtereierstok heb zitten. Maar daar zijn dus pas achter gekomen omdat ik pijnklachten aan begon te geven. ( heel apart verhaal) als deze maand niet lukt ga ik voor 3 maanden aan de pil om te kijken of we daarmee de endometriose kunnen laten slinken. En dan met volle moed aan ivf kunnen beginnen.

@sproetje , ik snap je heel goed. Ik vraag me ook altijd af wat daar van binnen nou gebeurd , en vooral als je probeert niet te stressen ga je juist stressen. Ik hoop dat je zondag niet gaat menstrueren 😘
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten