IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
kleinke
Berichten: 89
Lid geworden op: 5 juli 2009, 22:26

Bericht door kleinke » 16 september 2009, 15:59

hey dames,
mijn eerste iui is achter de rug, nu beginnen de 2 wachtweken, hopelijk zijn ze snel om...
ik heb int ziekenhuis geen briefje gekregen voor mijn werk, ge moogt gerust gaan werken hoor mevrouw, dat was hun antwoord. dus ben ik naar mijn ha geweest en heeft hij mij een briefje geschreven... toch raar dat de ene zegt, rust maar een dagske uit en de andere zegt dat ge kunt gaan werken.

de iui op zich is goed meegevallen, alleen de staal was ni zo goed :( mijn vriend heeft een 2e staal moeten afleveren zodat ze de 2 konden samen voegen maar dan nog was het aantal te weinig normaal moeten ze er 1miljoen hebben en nu hebben ze het geprobeerd met 750.000.
doordat er een 2e staal nodig was, is de iui pas doorgegaan rond 12u. anders was dit al gebeurd geweest rond 11u, we hebben dus een uurtje vertraging gehad :)
als het staal bij de 2e iui ook zo weinig is word het geen 3e keer gedaan maar word er direct overgestapt naar ivf.

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 16 september 2009, 16:08

Amai, wat is dat hier met de spermastalen deze maand. September is daar precies geen al te goeie maand voor. :?

Welkom op het wachtbankje na iui, Kleinke. Je zal merken dat de tijd soms echt voorbijkruipt als je erop zit maar gelukkig kan je hier op het forum terecht om de tijd wat te doden...

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 16 september 2009, 16:09

lyse, sterk van je, respect, echt waar!
het is zoals je zegt: iedereen gaat er anders mee om. goed dat jij direct vooruit kunt kijken. ik moet altijd efkes den dieperik in... of nee, ook niet altijd, de ene maand is anders dan de andere.

kleinke, ambetant é, dat sperma dat niet zo goed is? wij hadden net hetzelfde bij onze eerste iui. nochtans was ventjes sperma half jaar geleden al getest en goed bevonden... en dan net op de cruciale momenten, lukt t niet :( balen! nu ja, het is zoals ze tegen mij zeiden: er is maar één goeie spermacel nodig!!! én ze zijn al een heel eindje op weg geholpen, die 750.000. dus: fingers crossed!

Glenys
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 juni 2008, 16:23

Bericht door Glenys » 16 september 2009, 16:29

Arme Lyse en Teetje... Het was jullie zo gegund. Op de duur begin je je echt af te vragen wanneer het nu eindelijk zal lukken hé?
Onze tijd komt nog..., nu eerst weer die inmense teleurstelling zien te verwerken, goed huilen, met de voeten op de grond stampen en in de armen kruipen van je liefje.

September is tot nu toe nog niet genadig geweest voor ons maar misschien zal oktober dat wel allemaal compenseren!

een heeeeeel dikke knuffel

kleinke
Berichten: 89
Lid geworden op: 5 juli 2009, 22:26

Bericht door kleinke » 16 september 2009, 16:31

ze heeft ons gezegd dat de kans op een zwangerschap nu wel wa kleiner is maar de kans IS er wel dus afwachten nu he

idd 1 spermacel is genoeg, ik had 2 eitjes dus hoop ik dat dat ene spermacelltje een eitje heeft gevonden :lol:

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 16 september 2009, 17:30

Lyse en Teetje, twee keer slecht nieuws vandaag! Dikke knuffel, we snappen maar al te goed hoe zwaar het is. Mij helpt het ook altijd om al in mijn agenda aan te duiden wanneer de volgende IUI of afspraak of iets anders is.
Veel sterkte allebei! x

Kleinke, welkom op het bankje, kom maar naast mij zitten! Mag je dan 30/9 voor bloedname gaan?

Teetje, 5de iui (clomid en pregnyl), NOD rond 17/09
Vereltje, 2e iui (pregnyl), NOD 29/9
Lyse, 4de iui (pregnyl & Utro), NOD & bn 17/09
Angelaa, 1e iui (clomid), NOD +/- 24/09


Aftellen naar IUI:
Kleinke, 1e IUI (clomid & pregnyl) 16/09
L***, 2e IUI, afwachten recuperatie laparo, 18/9
Glenys, 6e IUI (menopur, pregnyl, utro) +/- 22/09

Kippie
Berichten: 47
Lid geworden op: 14 september 2009, 21:53

Bericht door Kippie » 16 september 2009, 19:09

Kippie, 1ste iui (pregnyl) NOD 17/9
Teetje, 5de iui (clomid en pregnyl), NOD rond 17/09
Vereltje, 2e iui (pregnyl), NOD 29/9
Lyse, 4de iui (pregnyl & Utro), NOD & bn 17/09
Angelaa, 1e iui (clomid), NOD +/- 24/09


Aftellen naar IUI:
Kleinke, 1e IUI (clomid & pregnyl) 16/09
L***, 2e IUI, afwachten recuperatie laparo, 18/9
Glenys, 6e IUI (menopur, pregnyl, utro) +/- 22/09

Ik begin serieus te stressen.... Borsten doen een beetje pijn, dus wie weet hé.....

kleinke
Berichten: 89
Lid geworden op: 5 juli 2009, 22:26

Bericht door kleinke » 16 september 2009, 23:13

ik zal naast jou komen zitten hoor vereltje :D
mij hebben ze niets gezegd over bloed laten nemen, alleen dat als ik mijn ms krijg dat ik terug een afspraak moet maken bij mijn gyn voor fm en dan terug een afspraak voor iui

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 17 september 2009, 9:06

Oh Kippie, spannend! Misschien red jij de september-eer dan wel vandaag! Ga je voor bloedname?

Kleinke, ik heb je naam bij aftellen naar NOD gezet. Klopt de datum?

Aftellen naar NOD:
Kippie, 1ste iui (pregnyl) NOD 17/9
Teetje, 5de iui (clomid en pregnyl), NOD rond 17/09
Lyse, 4de iui (pregnyl & Utro), NOD & bn 17/09
Angelaa, 1e iui (clomid), NOD +/- 24/09
Vereltje, 2e iui (pregnyl), NOD 29/9
Kleinke, 1e IUI (clomid & pregnyl) 30/09?

Aftellen naar IUI:
L***, 2e IUI, afwachten recuperatie laparo, 18/9
Glenys, 6e IUI (menopur, pregnyl, utro) +/- 22/09

kleinke
Berichten: 89
Lid geworden op: 5 juli 2009, 22:26

Bericht door kleinke » 17 september 2009, 10:34

merci vereltje!
ja da zou kunnen kloppen, 16/09 iui en dan 14dagen wachten dus dan komen we uit op 30/09

ergens hoop ik dat het gelukt is ookal weet ik dat de kans klein is... gewoon omdat het nu met hulp van dokters is gegaan denk ik maar dat het gelukt is en dat is niet altijd het geval, ik weet dat wel maar toch heb ik nu een heel ander gevoel erbij.
ik kan me beter voorbereiden op negatief nieuws, dan is de klop kleiner, maar deze keer lukt het me precies niet om met mijn voetjes op de grond te blijven. :?

lyse
Berichten: 1447
Lid geworden op: 19 juni 2009, 16:59

Bericht door lyse » 17 september 2009, 14:45

Hey Kleinke, ik had in het begin ook sterk het gevoel dat nu de dokters ermee bezig waren, ik weer meer hoop mocht hebben. De kans op succes is waarschijnlijk ook groter nu he, maar de kans op een teleurstelling blijft ook nog altijd heel groot. Nu ja, een klein beetje hoop hebben is gewoon veel leuker dan altijd maar negatief zijn... :) Afwachten maar...

Hier zonet telefoon van het ziekenhuis: resultaat van bn zoals verwacht negatief. Ik ben teleurgesteld, vooral omdat het stilaan tijd wordt voor ons om de piste van iui te verlaten. Ik had echt nooit gedacht ooit aan ivf toe te komen. :(

Nu eerst maar wachten op de :twisted: Dit vind ik de vervelendste periode van allemaal: alle hoop is weg en het eerste wat je nu in het verschiet hebt, zijn die stomme regels weer. Eens die er zijn, zijn er gelukkig weer vooruitzichten...

Aan alle wachtenden, veel moed en geduld gewenst...!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 17 september 2009, 15:31

en? al nieuws vandaag?
hopelijk goed nieuws?

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 17 september 2009, 15:43

Hey Lyse, jammer he. Hopelijk komen die stomme russen er dan snel aan. Dikke knuffel!

Kippie
Berichten: 47
Lid geworden op: 14 september 2009, 21:53

Bericht door Kippie » 17 september 2009, 17:19

Hey Lyse.... kop op meid... ooit komt er eens een dag.... veel sterkte en kop op....

Binnen 15 minuutjes vertrek ik naar Jette voor de bloedproef..... spannend hé....brrr....

Teetje? Weet jij al iets meer?

A*****
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 september 2009, 21:32

Bericht door A***** » 17 september 2009, 21:39

Dag dames,

is er nog plaats in het clubje? Zoals jullie allemaal waarschijnlijk had ik gehoopt er nooit bij te "horen" maar helaas. Sinds gisteren weet ik dat ik ook aan mijn eerste IUI zal mogen beginnen. Balen Balen! Heb de moed niet om naar de gyn te bellen voor een afspraak. Maar ben blij te zien dat ik er niet alleen in ben. Ik duim mee voor iedereen!

gr,

A

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten