IUI-clubje

IUI Forum
Lenka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 november 2021, 0:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Lenka » 25 februari 2022, 13:19

jessica1990 schreef:
16 februari 2022, 18:49
Goede avond iedereen,

Het is ondertussen meer dan een jaar geleden dat ik hier nog iets postte. Even een korte samenvatting van het afgelopen jaar. November 2020 was mijn 3e iui (kid) gelukt. 2 bloednames en een echo op 7 weken waren prima en er werd al hartactiviteit vastgesteld. Bij een echo op 10 weken (januari 2021) bij mijn gewone gynaecoloog bleek er echter geen hartactiviteit meer te zijn. Missed abortion was de conclusie. Vermoedelijk rond de 8,5 w misgelopen. 22 tabletjes cytotec en 4 maanden aan de pil later, was mijn baarmoeder eindelijk weer helemaal ´schoon´. (Ingreep wou ik niet.) Ik had nog enkele maanden rust nodig vooraleer ik er mentaal weer klaar voor was om opnieuw verder te gaan in ons traject. Tegen het einde van de zomer ging ik terug op consultatie in zol genk. Erna volgende een hysteroscopie en in december een operatieve hysteroscopie om mijn t vormige baarmoeder te corrigeren. Dit was voor de 1e iui al vastgesteld met meerdere onderzoeken maar een operatie werd me toen nog niet meteen aanbevolen. Na de miskraam dus wel. 3 weken na de kleine ingreep een controle echo en nog een 3 weken later mijn inseminatie van iui4. Helaas is deze negatief. Sinds zaterdag ben ik nu puregon aan het spuiten, voorheen waren dit clomid pilletjes. Overmorgen echo om te kijken of de puregon effect heeft.

Zo dit was nu ik het zo zie niet zo een korte samenvatting maar er is dan ook veel gebeurd. Ik heb ondertussen weer nood aan een klankbord met mensen in een gelijkaardige situatie dus hier ben ik weer.

Groetjes Jessica
Dag Jessica,

Dat is inderdaad een heel verhaal!! Wat een weg heb je afgelegd!
Hopelijk lukt het om de moed erin te houden en positief te denken.
Heb je ondertussen al een echo gehad?
Ikzelf gebruik ook puregon. Heb er weinig last van.
Veel succes alvast!

Groetjes, Lenka

ingevr84
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 augustus 2021, 15:13

Re: IUI-clubje

Bericht door ingevr84 » 26 februari 2022, 15:24

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? In welke fase zitten jullie momenteel?

Ik heb net vandaag mijn tweede IUI gehad. Intussen zit ik wel met gemengde gevoelens omdat het spermastaal van mindere kwaliteit was dan het vorige... Onze slaagkansen liggen dus lager momenteel. Het vorige staal was veel beter, dus ben ervan geschrokken dat het zo kan verschillen eerlijk gezegd.
De hoop ligt dus wat lager dan vorige keer, wat de wachtweken mss wat makkelijker maakt.

Zoeken jullie ook zoveel naar verklaringen op internet? Ik word er gek van :D

Lieve groetjes,
Inge
IUI : 3 x negatief
ICSI 1 : juni 2022 —> 4 eicellen rijp, 1 bevrucht --> TP negatief
ICSI 2: augustus 2022 —> zwanger van verse TP op dag 5

Lenka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 november 2021, 0:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Lenka » 26 februari 2022, 21:01

ingevr84 schreef:
26 februari 2022, 15:24
Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? In welke fase zitten jullie momenteel?

Ik heb net vandaag mijn tweede IUI gehad. Intussen zit ik wel met gemengde gevoelens omdat het spermastaal van mindere kwaliteit was dan het vorige... Onze slaagkansen liggen dus lager momenteel. Het vorige staal was veel beter, dus ben ervan geschrokken dat het zo kan verschillen eerlijk gezegd.
De hoop ligt dus wat lager dan vorige keer, wat de wachtweken mss wat makkelijker maakt.

Zoeken jullie ook zoveel naar verklaringen op internet? Ik word er gek van :D

Lieve groetjes,
Inge
Hey Inge,

Wat fijn om lezen.
Ik had vandaag ook een nieuwe inseminatie.
Ik ontleed alle waarden enorm en maak me helemaal gek. Maar ik had vandaag een super goed gesprek met de assistente die me ondertussen helemaal gerustgesteld heeft. Ik ga echt proberen het de volgende 2 weken wat opzij te zetten en me te focussen op ontspanning ipv stress :-) Nu nog hopen dat het lukt natuurlijk.

Bij ons is het KID, dus weinig ervaring. Maar hoe bepalen ze de kwaliteit van het staal op voorhand?
Tegelijkertijd denk ik... als het niet oké was, zouden ze dan de inseminatie doen?

Moet je ook utrogestan gebruiken?

Succes alvast!
Lenka

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 27 februari 2022, 15:31

@Lenka na 6 dagen puregon 50 een echo op vrijdag maar nog te klein (10 mm).
Dan na nog eens 4 dagen puregon 75 nog een echo op dinsdag en nog net te klein (16 a 17 mm).
Nog 2 dagen puregon 75 en toen mooie follikel van 22mm op donderdag. Zelfde dag pregnyl en volgende dag in namiddag inseminatie. Vanaf vandaag utrogestan 2 x 1 capsule van 200 per dag tot zwangerschapstest (nog nooit eerder gebruikt). In Genk altijd 15 dagen na inseminatie maar omdat dat op een zaterdag zou zijn, mag ik pas bloedname maandag 14 maart. Ik ga wel zelf eerder testen denk ik. Met de utrogestan zouden mijn maandstonden niet kunnen doorkomen waardoor ik het niet zelf kan inschatten. Vervelend wel. Dus afwachten maar en hopelijk 5e keer goede keer.
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 27 februari 2022, 15:43

ingevr84 schreef:
26 februari 2022, 15:24
Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? In welke fase zitten jullie momenteel?

Ik heb net vandaag mijn tweede IUI gehad. Intussen zit ik wel met gemengde gevoelens omdat het spermastaal van mindere kwaliteit was dan het vorige... Onze slaagkansen liggen dus lager momenteel. Het vorige staal was veel beter, dus ben ervan geschrokken dat het zo kan verschillen eerlijk gezegd.
De hoop ligt dus wat lager dan vorige keer, wat de wachtweken mss wat makkelijker maakt.

Zoeken jullie ook zoveel naar verklaringen op internet? Ik word er gek van :D

Lieve groetjes,
Inge
Dag Inge,

Wat toevallig dat we met 3 bijna gelijk lopen. Ik vrijdag en jij en lenka gisteren. Kunnen we samen de wachtweken door haha. Dat blijft nog het vervelendste van alles vind ik. Wel jammer dat jullie staal minder goed was deze keer maar als het echt niet goed was zouden ze volgens mij niet verder gaan en deze poging afbreken. Bij ons is het ook kid dus hierover moet ik mij geen zorgen maken. Sowieso blijven hopen en je niet gek laten maken door internet verhalen. Je hebt maar 1 zaadcel nodig om te bevruchten en wie weet komt het wel goed. Het blijft sowieso een soort loterij en een kwestie van geluk. Proberen te ontspannen is beter. Stress is ook niet goed voor je lichaam.

Groetjes Jessica
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

ingevr84
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 augustus 2021, 15:13

Re: IUI-clubje

Bericht door ingevr84 » 27 februari 2022, 16:24

Hey Jessica en Lenka,

Inderdaad wel leuk dat onze trajecten gelijk lopen!
Bij ons wordt de kwaliteit nagekeken omdat de kwaliteit sowieso al minder is, en dan bewerken ze het voor de inseminatie zodat enkel de beste zaadcellen overblijven. Vorige keer zeiden de dokters dat het voor bewerking al een goede kwaliteit had, en dat was nu wat minder. Klopt, de dokter zei ook dat ze het niet zouden doen, mocht er geen goede kans op bevruchting zijn. Dus we duimen maar dat het goed genoeg is geweest :-)

Ik heb nooit utrogestan genomen tot nu toe. Enkel Letrozole, dat heeft misschien dezelfde werking?

Wat doen jullie zoal om te ontspannen deze weken? Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet echt :-)
Letten jullie ook er ook zo hard op of jullie iets te voelen?
Doen jullie een vroege zwangerschapstest of een gewone op dag 14?

Groetjes,
Inge
IUI : 3 x negatief
ICSI 1 : juni 2022 —> 4 eicellen rijp, 1 bevrucht --> TP negatief
ICSI 2: augustus 2022 —> zwanger van verse TP op dag 5

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 27 februari 2022, 22:28

ingevr84 schreef:
27 februari 2022, 16:24
Hey Jessica en Lenka,

Inderdaad wel leuk dat onze trajecten gelijk lopen!
Bij ons wordt de kwaliteit nagekeken omdat de kwaliteit sowieso al minder is, en dan bewerken ze het voor de inseminatie zodat enkel de beste zaadcellen overblijven. Vorige keer zeiden de dokters dat het voor bewerking al een goede kwaliteit had, en dat was nu wat minder. Klopt, de dokter zei ook dat ze het niet zouden doen, mocht er geen goede kans op bevruchting zijn. Dus we duimen maar dat het goed genoeg is geweest :-)

Ik heb nooit utrogestan genomen tot nu toe. Enkel Letrozole, dat heeft misschien dezelfde werking?

Wat doen jullie zoal om te ontspannen deze weken? Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet echt :-)
Letten jullie ook er ook zo hard op of jullie iets te voelen?
Doen jullie een vroege zwangerschapstest of een gewone op dag 14?

Groetjes,
Inge
Letrozole is vergelijkbaar met clomid. Mijn eerste 4 pogingen heb ik clomid genomen. Clomid zorgt ervoor dat uw hersenen het signaal krijgen om fsh hormoon aan te maken.
Als clomid niet het gewenste effect heeft bijvoorbeeld kan er overgegaan worden op spuitjes met hormonen. De hormonen worden dan niet zelf aangemaakt maar ingespoten. Bij mij de puregon. Mensen met spuitjes moeten ook utrogestan (progesteron hormoon) gebruiken na de inseminatie omdat je lichaam in de war is door de kunstmatige hormonen. Dit hormoon zorgt voor o.a. een beter baarmoederslijmvlies en betere innesteling. Spuitjes (bij mij puregon prikpen) is enkel na goedkeuring voor terugbetaling en is ingrijpender dus zal enkel gegeven worden als tabletjes zoals clomid niet werken.
Ik gebruik early zwangerschapstesten van action of kruidvat. Gewoon goedkope vroege testen. Minimum 10 dagen na pregnyl wachten (als je dit krijgt) omdat je anders vals positief kan testen. Rond 14 dagen is prima. Het loslaten is inderdaad moeilijk en lukt me ook niet altijd even goed. Ik probeer gewoon mijn dagelijkse bezigheden en werk te doen en zo afleiding te hebben. Soms hoor je verhalen van mensen die echt alles doen wat zou kunnen helpen (voeding, voeten en buik warm houden, vitamines enzo) en die wanneer ze het loslaten opeens zwanger worden.
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

Lenka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 november 2021, 0:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Lenka » 11 maart 2022, 12:53

Ik ben benieuwd hoe het ondertussen met jullie gaat?

Ik heb 2 weken lang zoveel mogelijk afleiding gezocht, en dat ging eigenlijk heel goed. Ik was positief ingesteld, en hoopte en geloofde ook echt dat het deze keer zou lukken. Normaal mag ik maandag testen na mijn derde IUI.
Alleen vertrekken we vanmiddag op weekend waardoor die test pas dinsdag zal plaatsvinden.
Vandaar heb ik toch vanmorgen al maar een urinetest gedaan (13d na IUI) en deze was helaas negatief. Ik geef de hoop op, al weet ik dat de test natuurlijk te vroeg is, maar het was een test van de action die normaal 4 dagen voor de NOD zou mogen gebruikt worden.

Hopelijk hebben jullie meer geluk.
Ik bereid me mentaal alvast voor op een volgende cyclus.

Veel liefs

ingevr84
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 augustus 2021, 15:13

Re: IUI-clubje

Bericht door ingevr84 » 11 maart 2022, 19:39

Hi Lenka,

Wat jammer dat je test negatief bleek te zijn. Je weet nu wel waar je staat. Dat is toch best moeilijk, wel of niet testen… altijd bang voor die teleurstelling!
Hopelijk kan je wel wat genieten van je weekendje weg!

Ik heb zelf ook voldoende afleiding gevonden, al begint het de laatste dagen wel moeilijker te worden. Morgen is dag 14 na de IUI en ben er nog niet uit of ik een test ga doen of gewoon ga afwachten… bij mij was er al minder hoop door een minder goed spermastaal, dus hopelijk is de teleurstelling ook minder.

Ga je nog een ronde IUI doen hierna?

Lieve groetjes
Inge
IUI : 3 x negatief
ICSI 1 : juni 2022 —> 4 eicellen rijp, 1 bevrucht --> TP negatief
ICSI 2: augustus 2022 —> zwanger van verse TP op dag 5

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 12 maart 2022, 1:09

Lenka schreef:
11 maart 2022, 12:53
Ik ben benieuwd hoe het ondertussen met jullie gaat?

Ik heb 2 weken lang zoveel mogelijk afleiding gezocht, en dat ging eigenlijk heel goed. Ik was positief ingesteld, en hoopte en geloofde ook echt dat het deze keer zou lukken. Normaal mag ik maandag testen na mijn derde IUI.
Alleen vertrekken we vanmiddag op weekend waardoor die test pas dinsdag zal plaatsvinden.
Vandaar heb ik toch vanmorgen al maar een urinetest gedaan (13d na IUI) en deze was helaas negatief. Ik geef de hoop op, al weet ik dat de test natuurlijk te vroeg is, maar het was een test van de action die normaal 4 dagen voor de NOD zou mogen gebruikt worden.

Hopelijk hebben jullie meer geluk.
Ik bereid me mentaal alvast voor op een volgende cyclus.

Veel liefs
Dag Lenka,

Wat jammer om te horen dat je test negatief was. De early action testen zijn normaal erg correct en ik vrees dat het inderdaad negatief zal zijn. Je kan ook nog een tweede test doen 2 dagen later om zeker te zijn. Geef de hoop echter niet op! Volgende keer misschien meer geluk. Ik duim alvast mee.
Ik heb woensdag zo een test gedaan (12 d na iui) en licht streepje maar wel echt zichtbaar. Vandaag nog een gedaan (14d na iui) en feller streepje als de vorige. Ik heb maandag bloedname en wil nog niet te hard van stapel lopen, maar het ziet ernaar uit dat de nieuwe aanpak (puregon + utrogestan ipv enkel clomid voorheen) geluk met zich heeft meegebracht. Ik maak me wel wat zorgen omdat ik afgelopen maandag ook positief testte op corona en deze week dus ziek in isolatie zit. Wel maar 1x paracetamol genomen omdat ik 1 avond koorts had en voor de rest geen medicatie. Maar corona en zwangerschap maakt me sowieso wat angstig samen. Ik ben volledig gevaccineerd maar toch opgelopen helaas. Het lijkt bij mij wel de week van de positieve testen. Het ene is slecht nieuws en het andere hopelijk goed.
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 12 maart 2022, 1:13

ingevr84 schreef:
11 maart 2022, 19:39
Hi Lenka,

Wat jammer dat je test negatief bleek te zijn. Je weet nu wel waar je staat. Dat is toch best moeilijk, wel of niet testen… altijd bang voor die teleurstelling!
Hopelijk kan je wel wat genieten van je weekendje weg!

Ik heb zelf ook voldoende afleiding gevonden, al begint het de laatste dagen wel moeilijker te worden. Morgen is dag 14 na de IUI en ben er nog niet uit of ik een test ga doen of gewoon ga afwachten… bij mij was er al minder hoop door een minder goed spermastaal, dus hopelijk is de teleurstelling ook minder.

Ga je nog een ronde IUI doen hierna?

Lieve groetjes
Inge
Dag Inge,

Spannend is het he. Je moet op vlak van testen vooral doen waar je je goed bij voelt. De eerste 2 keer deed ik het niet, daarna wel altijd rond de 13 a 14 dagen na iui. Het wachten op telefoon na bloedname vind ik persoonlijk lastiger dan het zelf ontdekken. Ik weet graag wat me te wachten staat. Ik duim mee voor u.

Groetjes Jessica
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

Lenka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 november 2021, 0:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Lenka » 12 maart 2022, 14:40

jessica1990 schreef:
12 maart 2022, 1:09
Lenka schreef:
11 maart 2022, 12:53
Ik ben benieuwd hoe het ondertussen met jullie gaat?

Ik heb 2 weken lang zoveel mogelijk afleiding gezocht, en dat ging eigenlijk heel goed. Ik was positief ingesteld, en hoopte en geloofde ook echt dat het deze keer zou lukken. Normaal mag ik maandag testen na mijn derde IUI.
Alleen vertrekken we vanmiddag op weekend waardoor die test pas dinsdag zal plaatsvinden.
Vandaar heb ik toch vanmorgen al maar een urinetest gedaan (13d na IUI) en deze was helaas negatief. Ik geef de hoop op, al weet ik dat de test natuurlijk te vroeg is, maar het was een test van de action die normaal 4 dagen voor de NOD zou mogen gebruikt worden.

Hopelijk hebben jullie meer geluk.
Ik bereid me mentaal alvast voor op een volgende cyclus.

Veel liefs
Dag Lenka,

Wat jammer om te horen dat je test negatief was. De early action testen zijn normaal erg correct en ik vrees dat het inderdaad negatief zal zijn. Je kan ook nog een tweede test doen 2 dagen later om zeker te zijn. Geef de hoop echter niet op! Volgende keer misschien meer geluk. Ik duim alvast mee.
Ik heb woensdag zo een test gedaan (12 d na iui) en licht streepje maar wel echt zichtbaar. Vandaag nog een gedaan (14d na iui) en feller streepje als de vorige. Ik heb maandag bloedname en wil nog niet te hard van stapel lopen, maar het ziet ernaar uit dat de nieuwe aanpak (puregon + utrogestan ipv enkel clomid voorheen) geluk met zich heeft meegebracht. Ik maak me wel wat zorgen omdat ik afgelopen maandag ook positief testte op corona en deze week dus ziek in isolatie zit. Wel maar 1x paracetamol genomen omdat ik 1 avond koorts had en voor de rest geen medicatie. Maar corona en zwangerschap maakt me sowieso wat angstig samen. Ik ben volledig gevaccineerd maar toch opgelopen helaas. Het lijkt bij mij wel de week van de positieve testen. Het ene is slecht nieuws en het andere hopelijk goed.
Oh, ik hoop zo hard met je mee dat je een goede evolutie hebt en dat de bloedwaarden goed zijn!!
Hoeveelste poging is dit als ik vragen mag?
Voel je al iets van symptomen?
Corona is vervelend, maar aangezien je volledig gevaccineerd bent, zou ik me niet teveel zorgen maken. (Makkelijk gezegd natuurlijk).
Probeer vooral te genieten zou ik zeggen!

Lenka
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 november 2021, 0:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Lenka » 12 maart 2022, 14:44

ingevr84 schreef:
11 maart 2022, 19:39
Hi Lenka,

Wat jammer dat je test negatief bleek te zijn. Je weet nu wel waar je staat. Dat is toch best moeilijk, wel of niet testen… altijd bang voor die teleurstelling!
Hopelijk kan je wel wat genieten van je weekendje weg!

Ik heb zelf ook voldoende afleiding gevonden, al begint het de laatste dagen wel moeilijker te worden. Morgen is dag 14 na de IUI en ben er nog niet uit of ik een test ga doen of gewoon ga afwachten… bij mij was er al minder hoop door een minder goed spermastaal, dus hopelijk is de teleurstelling ook minder.

Ga je nog een ronde IUI doen hierna?

Lieve groetjes
Inge
Ook voor jou spannend!
Ik vind het ook altijd moeilijk testen of niet. Vorige keer had ik een miskraam, maar de keer daarvoor was ik ongesteld voor de bloedname. Dat is ook een teleurstelling maar dan heb je geen negatieve test.

Ik wacht voorlopig mijn menstruatie nog af en zal maandag opnieuw contact opnemen met fertiliteit om te horen.
Wij doen KID. Geen idee hoe vaak ze inseminatie proberen alvorens naar IVF over te stappen.

Succes nog!

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 12 maart 2022, 20:51

@Lenka

Mijn 5e kid nu in totaal. 1 en 2 negatief. 3 positief maar misgelopen. Dan lange periode gepauzeerd. 4 negatief. Nu 5e waarschijnlijk/hopelijk positief.
Nog niet echt symptomen momenteel buiten dan corona symptomen haha.

Groetjes
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

jessica1990
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 augustus 2020, 13:57

Re: IUI-clubje

Bericht door jessica1990 » 14 maart 2022, 11:34

Dag dames,

Ik heb net al telefoon gekregen. Zwangerschapstest inderdaad positief! Hcg meer dan 600 dus zag er goed uit. Woensdag nieuwe bloedtest om te kijken of waardes goed stijgen. 🤞 Ik voel me blij en gespannen tegelijk. Weet niet goed wat voelen. Ik wil mezelf nog wat beschermen tegen teleurstelling, maar wil toch ook genieten van het gevoel.
09/16 stop pil
05/19 1e consult fertiliteit Genk
Onvruchtbaarheid man bevestigd
08/20 1e KID neg.
09/20 2e KID neg.
11/20 3e KID pos. (miskraam 01 21)
12/21 ingreep baarmoeder
01/22 4e KID neg.
02/22 5e KID positief!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten