IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Kath25 » 12 juni 2022, 23:00

Kim35 schreef: ↑
11 juni 2022, 8:53
Hoi IUI-lotgenoten,
afgelopen zondag 6e inseminatie gekregen. Nu dus in mijn wachtweken.
Laatste (vierde) miskraam dateert van juli 2021, in oktober geopereerd aan septum in baarmoeder en in januari mogen starten met 1e IUI in natuurlijke cyclus.
Vind het heel gek dat ik voorheen vrij gemakkelijk zwanger geraakte (wel 4 keer uitgedraaid op miskraam :( ) en nu loopt het zo moeizaam.
Op 14 juli evaluatiegesprek met behandelende arts in UZ Gent. Ben benieuwd wat haar voorstel zal zijn. Tegen dan zal ik ook de uitslag van ons chromosomen bloedonderzoek meekrijgen. Misschien komt hier een verklaring uit.
Ik start op 4 juli met nieuwe job (ben doodongelukkig op huidige job), nieuwe werkgever is op de hoogte van mijn traject en maakt er geen issue van. Nu dus heel hard duimen dat deze 6e poging lukt maar vrees ervoor.
Heb gelukkig al een superlief zoontje van 4,5 jaar maar zou zo graag een broertje of zusje willen voor hem.
Groetjes, Kim
Hoi,
Dat is inderdaad al een hele weg.
Het zou wel heel toevallig moeten zijn dat er nu iets uit je chromosomen onderzoek komt als je al een kindje hebt.
Ik wens je in ieder geval veel succes in je wachtweken.

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 7:41

Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 13 juni 2022, 12:08

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Een heel voorzichtige proficiat πŸ₯°
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 12:13

Dankje! Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. De arts zei nog wat dingen tijdens de IUI maar ik heb dat niet meer gehoord. Wacht ik nu tot ik echt overtijd ben om een bloedtest te laten doen of zou ik even bellen naar de dienst om te vragen wanneer die kan ingepland worden?


Sproetje schreef: ↑
13 juni 2022, 12:08
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Een heel voorzichtige proficiat πŸ₯°
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Kath25 » 13 juni 2022, 12:18

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Oho van de eerste keer dan. Een voorzichtige proficiat.
Ik persoonlijk heb gewacht tot als ik een week overtijd was om bloed te laten prikken en na de uitslag maar te bellen voor een echo. Wat dus nu vrijdag gepland staat.
Ik was zeer voorzichtig ook omdat ik wat te vroeg had getest. Ik ben nog steeds voorzichtig..

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 12:33

Hoi Kath25, bedankt voor je antwoord! En ook voor jou een voorzichtige proficiat! :-D

Ja het is hier ook nog 2 dagen voor NOD, dus voorzichtigheid is zeker geboden. Maar ik ben sowieso blij dat IUI iets heeft kunnen bereiken wat ervoor nog niet gelukt was, namelijk een bevruchting. En nu hopen dat het blijft, maar ik ben me bewust van hoeveel geluk ik heb met die eerste IUI hier al te zijn en anderzijds hoeveel kans er is dat het alsnog fout gaat. Een week wachten voor een bloedtest gaat mij toch niet lukken denk ik. Mijn vriend dacht dat hij de dokter tijdens de IUI had horen zeggen "als je een dag overtijd bent, dus dat is vandaag +15 dagen, dan kan je bellen voor een bloedtest". Dus ik ga nog even afwachten tot overmorgen.

Op hoeveel dagen na je IUI heb je dan je echo? k duim voor een goed resultaat!
Kath25 schreef: ↑
13 juni 2022, 12:18
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Oho van de eerste keer dan. Een voorzichtige proficiat.
Ik persoonlijk heb gewacht tot als ik een week overtijd was om bloed te laten prikken en na de uitslag maar te bellen voor een echo. Wat dus nu vrijdag gepland staat.
Ik was zeer voorzichtig ook omdat ik wat te vroeg had getest. Ik ben nog steeds voorzichtig..
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Mik22
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 januari 2022, 23:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Mik22 » 13 juni 2022, 12:37

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Ohhh wat leuk & spannend... voorzichtig gefeliciteerd!
Hier zit de kleine er nog steeds, ik ben nu 7 weken en 4 dagen. Woensdag de eerste echo...spannend!

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 13 juni 2022, 12:44

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 12:13
Dankje! Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. De arts zei nog wat dingen tijdens de IUI maar ik heb dat niet meer gehoord. Wacht ik nu tot ik echt overtijd ben om een bloedtest te laten doen of zou ik even bellen naar de dienst om te vragen wanneer die kan ingepland worden?


Sproetje schreef: ↑
13 juni 2022, 12:08
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Een heel voorzichtige proficiat πŸ₯°
Ik moest altijd testen 14 dagen na de IUI. Als die positief was dan mocht ik bellen voor een bloedtest. Ze gaan namelijk sowieso de week nadien ook nog eens bloed testen om te zien of de HCG goed oploopt. Er kan altijd iets misgaan. Het grootste risico is binnen de 12 weken. Dus ik zou me ook niet teveel focussen daarop. Gewoon voorzichtig genieten, vooral ontspannen en de bloednames afwachten πŸ™‚ ik mag donderdag bloedtest gaan doen voor mijn eerste IVF-ICSI. Spannend dus. Want heb vrijdag een kleine bloeding gehad waardoor het even paniek was. Maar het kan ook goed nieuws geweest zijn (innestelingsbloeding). Ik durf alleen niet teveel hopen, anders gaat de teleurstelling nogal groot zijn. Ik had hiervoor 6 negatieve IUI’s helaas.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 πŸ’™πŸ€ 31/05/23

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 12:45

Oh Mik22! Dat is echt super leuk ook :-D Benieuwd hoe je echo verloopt, houd ons zeker op de hoogte!
Mik22 schreef: ↑
13 juni 2022, 12:37
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Ohhh wat leuk & spannend... voorzichtig gefeliciteerd!
Hier zit de kleine er nog steeds, ik ben nu 7 weken en 4 dagen. Woensdag de eerste echo...spannend!
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 12:48

Hey Sproetje,

Ik ga dan morgen bellen. Ik ben dan 14 dagen na IUI en dan zullen ze waarschijnlijk voorstellen om de dag erna te gaan.

Amai eerste ICSI-IVF, dat is next level. Ik hoop dat de overstap van IUI naar ICSI meteen het gewenste resultaat heeft gehad! Een vriendin van mij had ook rood bloedverlies na haar IVF en ze was ervan overtuigd dat ze het kwijt was. Bleek ook een innestelingsbloeding te zijn. Alles is dus nog mogelijk en ik duim voor je mee!
Sproetje schreef: ↑
13 juni 2022, 12:44
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 12:13
Dankje! Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. De arts zei nog wat dingen tijdens de IUI maar ik heb dat niet meer gehoord. Wacht ik nu tot ik echt overtijd ben om een bloedtest te laten doen of zou ik even bellen naar de dienst om te vragen wanneer die kan ingepland worden?


Sproetje schreef: ↑
13 juni 2022, 12:08


Een heel voorzichtige proficiat πŸ₯°
Ik moest altijd testen 14 dagen na de IUI. Als die positief was dan mocht ik bellen voor een bloedtest. Ze gaan namelijk sowieso de week nadien ook nog eens bloed testen om te zien of de HCG goed oploopt. Er kan altijd iets misgaan. Het grootste risico is binnen de 12 weken. Dus ik zou me ook niet teveel focussen daarop. Gewoon voorzichtig genieten, vooral ontspannen en de bloednames afwachten πŸ™‚ ik mag donderdag bloedtest gaan doen voor mijn eerste IVF-ICSI. Spannend dus. Want heb vrijdag een kleine bloeding gehad waardoor het even paniek was. Maar het kan ook goed nieuws geweest zijn (innestelingsbloeding). Ik durf alleen niet teveel hopen, anders gaat de teleurstelling nogal groot zijn. Ik had hiervoor 6 negatieve IUI’s helaas.
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Kath25 » 13 juni 2022, 12:56

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 12:33
Hoi Kath25, bedankt voor je antwoord! En ook voor jou een voorzichtige proficiat! :-D

Ja het is hier ook nog 2 dagen voor NOD, dus voorzichtigheid is zeker geboden. Maar ik ben sowieso blij dat IUI iets heeft kunnen bereiken wat ervoor nog niet gelukt was, namelijk een bevruchting. En nu hopen dat het blijft, maar ik ben me bewust van hoeveel geluk ik heb met die eerste IUI hier al te zijn en anderzijds hoeveel kans er is dat het alsnog fout gaat. Een week wachten voor een bloedtest gaat mij toch niet lukken denk ik. Mijn vriend dacht dat hij de dokter tijdens de IUI had horen zeggen "als je een dag overtijd bent, dus dat is vandaag +15 dagen, dan kan je bellen voor een bloedtest". Dus ik ga nog even afwachten tot overmorgen.

Op hoeveel dagen na je IUI heb je dan je echo? k duim voor een goed resultaat!

Ik heb mijn eerste echo dik 5 weken na de IUI. Maar ik lees hier op het forum zoveel andere dingen. Vele laten meerdere keren bloed trekken voor de hcg stijging te zien, of meerdere echo's.. Bij ons was het bij de 3de IUI raak. En eerlijk gezegd ik heb ook een flauw idee van wat ik moest doen of nog moet doen.

Ik lees hier veel over mk en dat maakt me enorm bang en onzeker. Daarom dat ik nog een week wachte voor de bloedtest.
Dus 10 Mei IUI, 21 Mei licht positief ( wel wat te vroeg getest.) En op 31 mei heb ik gebeld naar de HA voor bloedafname. (Mijn hcg was rond de 3000, dus heel zwanger blijkbaar.)
En 2dagen later na de gynaecoloog met mededeling dat ik zwanger was. Zij vroeger wnr men laatste maandstonden waren en gaven me een afspraak voor 17 juni.

Voor de rest heb ik zeker rond mijn NOD verschrikkelijke krampen gehad. De dag van mijn nod zelf, met pijnstiller en warmwaterkruik in de zetel moeten gaan liggen. Dit waren helemaal geen menstruatiekrampen, maar echt een soort uittrekkende spierpijn. Deze heb ik af en toe nog, en pijnlijke zeer pijnlijke borsten. Laten we hopen dat dit laatste snel overgaat.

Dus het is mss in jouw geval niet slecht om eens naar de fertilifoon te bellen als je helemaal verloren bent. Of eventueel je gyn of huisarts.

Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Kath25 » 13 juni 2022, 12:57

Mik22 schreef: ↑
13 juni 2022, 12:37
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 7:41
Ik heb positief getest! Ik kon me gisterenavond niet inhouden en zelfs toen met avondurine (DPO 12) testte ik positief. En deze ochtend opnieuw. De krampen komen maar stoppen ook soms en mijn brosten voelen pijnlijk. Dat laatste heb ik normaal niet in deze fase van mijn cyclus en daarom heb ik toch getest. Kan het moeilijk geloven en ben heel voorzichtig, maar dit is alleszins wel super goed nieuws πŸ˜€
Ohhh wat leuk & spannend... voorzichtig gefeliciteerd!
Hier zit de kleine er nog steeds, ik ben nu 7 weken en 4 dagen. Woensdag de eerste echo...spannend!
Ooh ik ben momenteel 7weken en 1 dag, wat zitten we lekker dicht bij elkaar. Succes woensdag!

diffusiongirl
Berichten: 94
Lid geworden op: 2 februari 2022, 12:45

Re: IUI-clubje

Bericht door diffusiongirl » 13 juni 2022, 13:05

Hoi Kath25,

De angst voor een mk klinkt heel herkenbaar, je leest het hier inderdaad regelmatig. Het ding is... veel mensen op dit forum hebben reeds een heel moeilijke weg afgelegd. Ik vertelde vandaag een vriendin over de positieve test en dat ik weet dat er nog heel veel kan misgaan. En zij zei "maar meestal gaat het gewoon goed". We zitten met wat ze in de wetenschap een "bias in de sample" noemen. Hier heb je geen doorsnee vrouwenpubliek, waarbij er af en toe een miskraam hebben. We mogen niet vergeten dat het ook gewoon vaak goed gaat, en dat we die verhalen veel minder lezen.

Ik wens je heel veel succes en ik duim dat wij zo van die positieve verhalen mogen zijn!

Kath25 schreef: ↑
13 juni 2022, 12:56
diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 12:33
Hoi Kath25, bedankt voor je antwoord! En ook voor jou een voorzichtige proficiat! :-D

Ja het is hier ook nog 2 dagen voor NOD, dus voorzichtigheid is zeker geboden. Maar ik ben sowieso blij dat IUI iets heeft kunnen bereiken wat ervoor nog niet gelukt was, namelijk een bevruchting. En nu hopen dat het blijft, maar ik ben me bewust van hoeveel geluk ik heb met die eerste IUI hier al te zijn en anderzijds hoeveel kans er is dat het alsnog fout gaat. Een week wachten voor een bloedtest gaat mij toch niet lukken denk ik. Mijn vriend dacht dat hij de dokter tijdens de IUI had horen zeggen "als je een dag overtijd bent, dus dat is vandaag +15 dagen, dan kan je bellen voor een bloedtest". Dus ik ga nog even afwachten tot overmorgen.

Op hoeveel dagen na je IUI heb je dan je echo? k duim voor een goed resultaat!

Ik heb mijn eerste echo dik 5 weken na de IUI. Maar ik lees hier op het forum zoveel andere dingen. Vele laten meerdere keren bloed trekken voor de hcg stijging te zien, of meerdere echo's.. Bij ons was het bij de 3de IUI raak. En eerlijk gezegd ik heb ook een flauw idee van wat ik moest doen of nog moet doen.

Ik lees hier veel over mk en dat maakt me enorm bang en onzeker. Daarom dat ik nog een week wachte voor de bloedtest.
Dus 10 Mei IUI, 21 Mei licht positief ( wel wat te vroeg getest.) En op 31 mei heb ik gebeld naar de HA voor bloedafname. (Mijn hcg was rond de 3000, dus heel zwanger blijkbaar.)
En 2dagen later na de gynaecoloog met mededeling dat ik zwanger was. Zij vroeger wnr men laatste maandstonden waren en gaven me een afspraak voor 17 juni.

Voor de rest heb ik zeker rond mijn NOD verschrikkelijke krampen gehad. De dag van mijn nod zelf, met pijnstiller en warmwaterkruik in de zetel moeten gaan liggen. Dit waren helemaal geen menstruatiekrampen, maar echt een soort uittrekkende spierpijn. Deze heb ik af en toe nog, en pijnlijke zeer pijnlijke borsten. Laten we hopen dat dit laatste snel overgaat.

Dus het is mss in jouw geval niet slecht om eens naar de fertilifoon te bellen als je helemaal verloren bent. Of eventueel je gyn of huisarts.
- 05/21: start kinderwens
- 04/22 : onderzoeken, geen reden voor uitblijven zwangerschap gevonden
- 05/22: IUI-1 --> zwanger! uitgerekend voor 21/02/2023

Kath25
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 juni 2021, 1:00

Re: IUI-clubje

Bericht door Kath25 » 13 juni 2022, 13:18

diffusiongirl schreef: ↑
13 juni 2022, 13:05
Hoi Kath25,

De angst voor een mk klinkt heel herkenbaar, je leest het hier inderdaad regelmatig. Het ding is... veel mensen op dit forum hebben reeds een heel moeilijke weg afgelegd. Ik vertelde vandaag een vriendin over de positieve test en dat ik weet dat er nog heel veel kan misgaan. En zij zei "maar meestal gaat het gewoon goed". We zitten met wat ze in de wetenschap een "bias in de sample" noemen. Hier heb je geen doorsnee vrouwenpubliek, waarbij er af en toe een miskraam hebben. We mogen niet vergeten dat het ook gewoon vaak goed gaat, en dat we die verhalen veel minder lezen.

Ik wens je heel veel succes en ik duim dat wij zo van die positieve verhalen mogen zijn!
Ik denk eigenlijk wel dat je gelijk hebt. De kans dat het misgaat is steeds vrij klein. Toch zal ik maar gerust zijn binnen een dikke maand. Na de NIP dat ik zeker weet dat alles in orde is. En er nergens een grote kans is op afwijkingen.
Maar he, ik wens je veel succes. En we kunnen elkaar altijd pm'en aangezien we wat in hetzelfde schuitje zitten he :D

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 13 juni 2022, 13:46

Wat een fijn nieuws hier! Ik duim dat het positief nieuws blijft!

Ik testte zelf altijd 14 dagen na de inseminatie. Toen mijn test positief was, heb ik naar de dienst gebeld en ik mocht direct komen voor een bloedafname. Die was dan ook mooi positief (hcg rond de 250). Toen hebben ze me 2 dagen later terug laten komen om te kijken of de hcg mooi gestegen was en vanaf dan was het fertiliteitshoofdstuk afgelopen en mocht ik naar mijn gewone gynaecoloog gaan voor de echo's. Ik ben een week later wel nog op eigen initiatief naar de huisarts gegaan voor een bloedafname om te zien of mijn hcg goed steeg. Eerste echo was op 6w2d maar dat was omdat er geen plaats meer was bij de gyn rond 7w.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten