IUI-clubje

IUI Forum
Plaats reactie
LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 10 april 2019, 22:30

JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gisteren controle echo. Follikel van 19 mm.
En 2 heel kleintjes (geen goeie dus)
Na een heel avontuur gisteren avond om de pregnyl nog te pakken te krijgen.
Morgenavond iui poging 3, thumbs up! :!:

(oesje, met mijn cyclus van 26 dagen heb ik soms de indruk dat alles zo snel op elkaar volgt! Niet dat ik klaag. Gewoon een bedenking :) )

Das een goeie! Heel veel succes, mijn duimen draaien!! Dat het deze keer 3e keer goede keer mag zijn he! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Hier opt einde van de vreselijke wachtweken, vrijdag bloedprik maar het is niet gelukt denk ik. Nog geen duivels gezien maar een negatieve vroege test vanmorgen en ongi-gevoel 🀨

Cdj
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 maart 2019, 6:34

Re: IUI-clubje

Bericht door Cdj » 11 april 2019, 7:01

JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
(oesje, met mijn cyclus van 26 dagen heb ik soms de indruk dat alles zo snel op elkaar volgt! Niet dat ik klaag. Gewoon een bedenking :) )
Kan inderdaad snel volgen.
Ik heb al jaren een cyclus van 30-31 dagen (soms zelfs iets langer, per uitzondering korter). Maar sinds we in het baby-traject gestapt zijn heb ik plots cyclussen van rond de 28d. Net of mijn lichaam denkt, komaan vooruit met de geit :D
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 11 april 2019, 8:07

JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gisteren controle echo. Follikel van 19 mm.
En 2 heel kleintjes (geen goeie dus)
Na een heel avontuur gisteren avond om de pregnyl nog te pakken te krijgen.
Morgenavond iui poging 3, thumbs up! :!:

(oesje, met mijn cyclus van 26 dagen heb ik soms de indruk dat alles zo snel op elkaar volgt! Niet dat ik klaag. Gewoon een bedenking :) )
Super goed zo! Ik heb ook zo korte cyclussen maar dan gaat het gelukkig wat sneller. Veel succes!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 11 april 2019, 8:46

Succes vandaag Kathy!

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 11 april 2019, 22:39

LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gisteren controle echo. Follikel van 19 mm.
En 2 heel kleintjes (geen goeie dus)
Na een heel avontuur gisteren avond om de pregnyl nog te pakken te krijgen.
Morgenavond iui poging 3, thumbs up! :!:

(oesje, met mijn cyclus van 26 dagen heb ik soms de indruk dat alles zo snel op elkaar volgt! Niet dat ik klaag. Gewoon een bedenking :) )

Das een goeie! Heel veel succes, mijn duimen draaien!! Dat het deze keer 3e keer goede keer mag zijn he! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Hier opt einde van de vreselijke wachtweken, vrijdag bloedprik maar het is niet gelukt denk ik. Nog geen duivels gezien maar een negatieve vroege test vanmorgen en ongi-gevoel 🀨
Merci!
Ik duim stiekem toch nog dat het alsnog een positieve test mag zijn voor jou... xx

Bedankt allemaal, het ging heel vlot dit keer. Weinig van gevoeld.
Nu is het weer wachten... :) 25/04 bloedtest

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 12 april 2019, 10:11

JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Gisteren controle echo. Follikel van 19 mm.
En 2 heel kleintjes (geen goeie dus)
Na een heel avontuur gisteren avond om de pregnyl nog te pakken te krijgen.
Morgenavond iui poging 3, thumbs up! :!:

(oesje, met mijn cyclus van 26 dagen heb ik soms de indruk dat alles zo snel op elkaar volgt! Niet dat ik klaag. Gewoon een bedenking :) )

Das een goeie! Heel veel succes, mijn duimen draaien!! Dat het deze keer 3e keer goede keer mag zijn he! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Hier opt einde van de vreselijke wachtweken, vrijdag bloedprik maar het is niet gelukt denk ik. Nog geen duivels gezien maar een negatieve vroege test vanmorgen en ongi-gevoel 🀨
Merci!
Ik duim stiekem toch nog dat het alsnog een positieve test mag zijn voor jou... xx

Bedankt allemaal, het ging heel vlot dit keer. Weinig van gevoeld.
Nu is het weer wachten... :) 25/04 bloedtest

Heel blij voor je dat het vlot ging! Ik ga kaarsjes voor je branden hoor!
Tot nu toe geen maandstonden gezien, vanmorgen laten bloed trekken dus nu afwachten. Ik wil niet te veel hopen maar jaaaa πŸ™ˆ dat doe je toch he..

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubjes

Bericht door LiNN89 » 12 april 2019, 13:42

LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00



Das een goeie! Heel veel succes, mijn duimen draaien!! Dat het deze keer 3e keer goede keer mag zijn he! πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Hier opt einde van de vreselijke wachtweken, vrijdag bloedprik maar het is niet gelukt denk ik. Nog geen duivels gezien maar een negatieve vroege test vanmorgen en ongi-gevoel 🀨
Merci!
Ik duim stiekem toch nog dat het alsnog een positieve test mag zijn voor jou... xx

Bedankt allemaal, het ging heel vlot dit keer. Weinig van gevoeld.
Nu is het weer wachten... :) 25/04 bloedtest

Heel blij voor je dat het vlot ging! Ik ga kaarsjes voor je branden hoor!
Tot nu toe geen maandstonden gezien, vanmorgen laten bloed trekken dus nu afwachten. Ik wil niet te veel hopen maar jaaaa πŸ™ˆ dat doe je toch he..

Uitslag was dus negatief.. niet gelukt, net ook maandstonden gekregen en moest meteen beginnen met de medicatie (letrozole pillen) heb een afspraak gemaakt bij de dokter om ivf te bespreken. Ze had voorgesteld 3 x iui.. nog een poging dus maar met die wachtlijst voor ivf willen we daar zo snel mogelijk opstaan! Pffff balen!

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubjes

Bericht door JustmeKathy » 13 april 2019, 10:35

LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00

Uitslag was dus negatief.. niet gelukt, net ook maandstonden gekregen en moest meteen beginnen met de medicatie (letrozole pillen) heb een afspraak gemaakt bij de dokter om ivf te bespreken. Ze had voorgesteld 3 x iui.. nog een poging dus maar met die wachtlijst voor ivf willen we daar zo snel mogelijk opstaan! Pffff balen!
Oooh, spijtig zeg :( Gaat het wat met jou?
*knuffel*

Imera
Berichten: 520
Lid geworden op: 7 juni 2018, 1:48

Re: IUI-clubje

Bericht door Imera » 13 april 2019, 14:31

Dag Dames

Ik ben mijn ovulatie aan het opvolgen met de Clearblue digital. Niet voor het kluswerk, maar wel om te bepalen wanneer ik nu eindelijk na mijn miskraam ongesteld ga worden (en al het restweefsel verdwijnt). Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat als ik ovulatietesten gebruik, ik het thuis ook gezellig probeer te maken (natuurlijk zwanger worden is niet mogelijk, maar soms heb je 0,0001% hoop dat het misschien lukt). Trouwens ik zit reeds in het ICSI-traject, maar CB digital kennen jullie wellicht ook!

Mijn vraag nu: 7 weken na miskraam test ik positief met ovulatietest. Een smiley! Maar dat is nu al de derde dag op een rij πŸ€·β€β™€οΈ Hoe kan dat? Eergisteren, gisteren en vandaag een lachende smiley, wanneer klus ik dan best? Wanneer is in dat geval mijn ovulatie?

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubjes

Bericht door LiNN89 » 14 april 2019, 15:31

JustmeKathy schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00

Uitslag was dus negatief.. niet gelukt, net ook maandstonden gekregen en moest meteen beginnen met de medicatie (letrozole pillen) heb een afspraak gemaakt bij de dokter om ivf te bespreken. Ze had voorgesteld 3 x iui.. nog een poging dus maar met die wachtlijst voor ivf willen we daar zo snel mogelijk opstaan! Pffff balen!
Oooh, spijtig zeg :( Gaat het wat met jou?
*knuffel*
Hmm.. teleurgesteld, boos en veel traantjes.. onze wens is zo enorm groot! Zoals iedereen hier wellicht is wanneer het negatief is. Gewoon zo zwaar allemaal.. mijn geloof in iui is wel echt helemaal weg nu, we doen wel een 3e poging hoor maar voor ons zal er meer nodig zijn denk ik.
En met jou? Ergens last van buiten die vreselijke wachtweken dan? 😁

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 14 april 2019, 15:41

Imera schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Dag Dames

Ik ben mijn ovulatie aan het opvolgen met de Clearblue digital. Niet voor het kluswerk, maar wel om te bepalen wanneer ik nu eindelijk na mijn miskraam ongesteld ga worden (en al het restweefsel verdwijnt). Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat als ik ovulatietesten gebruik, ik het thuis ook gezellig probeer te maken (natuurlijk zwanger worden is niet mogelijk, maar soms heb je 0,0001% hoop dat het misschien lukt). Trouwens ik zit reeds in het ICSI-traject, maar CB digital kennen jullie wellicht ook!

Mijn vraag nu: 7 weken na miskraam test ik positief met ovulatietest. Een smiley! Maar dat is nu al de derde dag op een rij πŸ€·β€β™€οΈ Hoe kan dat? Eergisteren, gisteren en vandaag een lachende smiley, wanneer klus ik dan best? Wanneer is in dat geval mijn ovulatie?

Hallo,

Eerst en vooral wat erg dat je een mk had! πŸ˜•

Mijn partner en ik zijn na 2 j (waarvan het laatste maanden aan onderzoek) begonnen aan iui.
Maar ik heb dus wel ongeveer een jaar gebruik gemaakt ovulatietesten voor ik wist dat ik te veel follikels aanmaak en er dus praktisch nooit een goede eicel uit mezelf van voortkomt, toch gaf elke maand gelijk welke (heb van verschillende merken geprobeerd) test op bepaald moment een piek en dit ook regelmatig enkele dagen na mekaar. Toen ik de eerste keer met CB een test deed die positief was had ik de dag erna toevallig een afspraak bij de gyn, zij kon geen eisprong zien komen, er was in alle geval nog geen eitje die zou springen. Ik zou dus gewoon blijven verder doen om de meeste kans te hebben 🀣 succes!

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubjes

Bericht door JustmeKathy » 14 april 2019, 18:45

LiNN89 schreef: ↑
1 januari 1970, 1:00
Hmm.. teleurgesteld, boos en veel traantjes.. onze wens is zo enorm groot! Zoals iedereen hier wellicht is wanneer het negatief is. Gewoon zo zwaar allemaal.. mijn geloof in iui is wel echt helemaal weg nu, we doen wel een 3e poging hoor maar voor ons zal er meer nodig zijn denk ik.
En met jou? Ergens last van buiten die vreselijke wachtweken dan? 😁
Ja, de teleurstelling is toch telkens groot hè. Hoe je ook tegen jezelf zegt dat je er niet teveel op moet nadenken, en niet te fel hopen. Je doet dat uiteindelijk toch hè!
Nope, nergens last van... Ik probeer zoveel mogelijk mijn gedachten uit te zetten. Maar dat blijft moeilijk :p
Er staat een drukke werkweek op het programma, dat zal me hopelijk wel afleiden!

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 16 april 2019, 11:20

Hey dames,
Moet even mijn hart luchten. Ik zit nu op 9dpo en voel me de afgelopen 3 dagen verschrikkelijl.
Ik heb geen fut, moe, hoofdpijn, enorm emotioneel, negatief, pijn aan borsten. Ik neem elke dag 2x utrogestan. Ik voel me er gewoon belabberd door. Ik heb vakantie en eerste week was top en voel me zo zakken nu. Het is nu een jaar dat ik aan de hormonen zit en eerlijk gezegd heb ik het gewoon ff gehad. Weet dat ik moet doorzetten maar je hebt er allemaal voorover als je ook beloond wordt maar jammer
genoeg is dit hier na bijna 2j niet het geval...
Kans is groot dat ik nu toch weer door moet na iui4 en dat ik het weer opnieuw door moet en dus moet volhouden maar vandaag is het even teveel. Merci om te luisteren!
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Cdj
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 maart 2019, 6:34

Re: IUI-clubje

Bericht door Cdj » 16 april 2019, 13:06

@GDN
Ik kan mij niet inbeelden hoe het moet zijn om al zo’n tijd in dit circuit te zitten. Hier nog niet zo lang geleden gestart, maar het kan nu al zo teleurstellend voelen bij een mislukte poging.

Dat het je even teveel wordt en je er een lastige dag(en) op na houdt is wel helemaal normaal lijkt mij.

Kop op wel voor deze ronde, alles kan nog :)
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = πŸ’™
2018-2019: 3x IUI = ❀️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 16 april 2019, 18:40

GDN
De combinatie van alle hormonen kuren en daar de stress en de zorgen bij...
Dat kan niet goed zijn voor je mentale "welzijn"!
Begrijpelijk dat je na al die tijd proberen er eens doorzit. :?
Je moet je niet sterk houden, lucht je hart maar zoveel als je daar behoefte aan hebt! *knuffel*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten