IUI-clubje

IUI Forum
Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 19 mei 2021, 11:45

Zitav schreef:
19 mei 2021, 11:07
Sproetje schreef:
19 mei 2021, 9:41
Dag 4 na de inseminatie.. ik heb alweer lage buikpijn sinds gisteren.. mijn goed gevoel en positieve vibe is precies verdwenen nu... ik maak me alweer zorgen dat het weer niets zal worden.. de moed zakt me in de schoenen.
De pijn is zeurend met soms wat plofjes erin precies. Het zit over heel mijn onderbuik en straalt wat uit naar mijn bovenbenen. Aangezien ik zeer moeilijk pijn kan verdragen heb ik het wel moeilijk.. het is nog zo lang voor mijn voorspelde menstruatie... moet ik dit echt nog 10 dagen volhouden? Pffff.... vervelend en deprimerend moet ik zeggen.. 😞
Dag sproetje,
Ik heb gisteren ook lage buikpijn gehad en pijn aan mijn onderrug. Ik heb dit al verschillende keren gelezen dat het niet abnormaal is dat je pijn kan hebben na een iui. De arts die mijn inseminatie deed heeft dit bericht ook gezegd zondag.
Ik heb hiervoor toch een dafalgan genomen dit kan geen kwaad.
Wat mij helpt om de wachtweken door te komen is om zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. Ik ben de hele dag bezig. (ik werk in wisselende uren en ben dus vaak overdag thuis). En ik prent in mijn hoofd dat je de eerste week sowieso weinig kan voelen omdat er nog geen innesteling is.
Ik weet dat het nie altijd even gemakkelijk is, maar je kan het! Als je nood hebt om te babbelen, dan mag je altijd een berichtje sturen!
Zitav

Ik ben altijd bang dat m’n baarmoederslijmvlies nu al aan het afbreken is en dat de pijn is die ik voel. Ik hoop dat het toch een andere pijn is, maar het is zo moeilijk te geloven. Er is inderdaad nog niet zoveel gebeurd buiten dan de bevruchting al dan niet. Ik heb elke poging wel buikpijn. De enige maand zonder zo’n buikpijn was mijn rust maand... het moet dus wel met de IUI te maken hebben. Mss kan ik niet goed tegen de vloeistof waar de zaadjes in zitten ofzo. Ik weet het niet. Maar het voelt niet goed. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat. En dat ik snel duidelijkheid krijg. Dank je voor het babbelaanbod, ik onthou het zeker als ik eens een babbeltje wil doen. Tnx.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 19 mei 2021, 12:06

Sproetje schreef:
19 mei 2021, 11:45
Zitav schreef:
19 mei 2021, 11:07
Sproetje schreef:
19 mei 2021, 9:41
Dag 4 na de inseminatie.. ik heb alweer lage buikpijn sinds gisteren.. mijn goed gevoel en positieve vibe is precies verdwenen nu... ik maak me alweer zorgen dat het weer niets zal worden.. de moed zakt me in de schoenen.
De pijn is zeurend met soms wat plofjes erin precies. Het zit over heel mijn onderbuik en straalt wat uit naar mijn bovenbenen. Aangezien ik zeer moeilijk pijn kan verdragen heb ik het wel moeilijk.. het is nog zo lang voor mijn voorspelde menstruatie... moet ik dit echt nog 10 dagen volhouden? Pffff.... vervelend en deprimerend moet ik zeggen.. 😞
Dag sproetje,
Ik heb gisteren ook lage buikpijn gehad en pijn aan mijn onderrug. Ik heb dit al verschillende keren gelezen dat het niet abnormaal is dat je pijn kan hebben na een iui. De arts die mijn inseminatie deed heeft dit bericht ook gezegd zondag.
Ik heb hiervoor toch een dafalgan genomen dit kan geen kwaad.
Wat mij helpt om de wachtweken door te komen is om zoveel mogelijk afleiding te zoeken.. Ik ben de hele dag bezig. (ik werk in wisselende uren en ben dus vaak overdag thuis). En ik prent in mijn hoofd dat je de eerste week sowieso weinig kan voelen omdat er nog geen innesteling is.
Ik weet dat het nie altijd even gemakkelijk is, maar je kan het! Als je nood hebt om te babbelen, dan mag je altijd een berichtje sturen!
Zitav

Ik ben altijd bang dat m’n baarmoederslijmvlies nu al aan het afbreken is en dat de pijn is die ik voel. Ik hoop dat het toch een andere pijn is, maar het is zo moeilijk te geloven. Er is inderdaad nog niet zoveel gebeurd buiten dan de bevruchting al dan niet. Ik heb elke poging wel buikpijn. De enige maand zonder zo’n buikpijn was mijn rust maand... het moet dus wel met de IUI te maken hebben. Mss kan ik niet goed tegen de vloeistof waar de zaadjes in zitten ofzo. Ik weet het niet. Maar het voelt niet goed. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat. En dat ik snel duidelijkheid krijg. Dank je voor het babbelaanbod, ik onthou het zeker als ik eens een babbeltje wil doen. Tnx.
Ik snap dat je angstig bent, is ook normaal he. En je wilt ook vanalles voelen dat op positieve signalen wijst hé.. Nual menstruatie krampen lijken mij vroeg eigenlijk, want dan zouden je regels wel heel snel doorbreken, niet? Veel moed nog!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: IUI-clubje

Bericht door Glow » 19 mei 2021, 22:45

bigima schreef:
18 mei 2021, 15:28
Glow schreef:
15 mei 2021, 16:22
@Sproetje: fijn nieuws! Blij dat je maand niet voor niets is.

@Zitav: succes met de inseminatie!

@Bigima: proficiat!!

Ik zit nu een paar dagen aan de pil en dat werkt toch op mijn gemoed. Sowieso voel ik dat de pil invloed heeft op mijn humeur en het feit dat we stilstaan helpt ook niet. Hopelijk is de cyste verdwenen na 2 weken en kunnen we weer verder.
Dankjewel Glow. 🙂 Voel je je al wat beter? hoelang moet je de pillen nog nemen? wanneer heb je terug controle?
Ik voel me wel wat beter. Nog een weekje te gaan. Dinsdag op controle.

Hebben jullie ook dat dit zwaar jullie plannen beinvloedt? Mijn vriend en ik willen al een tijdje een weekendje ertussenuit. Maar bij deze situatie kan ik totaal niet inschatten hoe de cyclus zal lopen en wanneer de wachtweken gaan zijn (en ik niet potentieel op zondagochtend een echo moet doen). En meer dan een maand verder plannen is helemaal moeilijk!
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos 💕
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos 💕
Zoon geboren op 30.07.2023

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 20 mei 2021, 11:23

Glow schreef:
19 mei 2021, 22:45
bigima schreef:
18 mei 2021, 15:28
Glow schreef:
15 mei 2021, 16:22
@Sproetje: fijn nieuws! Blij dat je maand niet voor niets is.

@Zitav: succes met de inseminatie!

@Bigima: proficiat!!

Ik zit nu een paar dagen aan de pil en dat werkt toch op mijn gemoed. Sowieso voel ik dat de pil invloed heeft op mijn humeur en het feit dat we stilstaan helpt ook niet. Hopelijk is de cyste verdwenen na 2 weken en kunnen we weer verder.
Dankjewel Glow. 🙂 Voel je je al wat beter? hoelang moet je de pillen nog nemen? wanneer heb je terug controle?
Ik voel me wel wat beter. Nog een weekje te gaan. Dinsdag op controle.

Hebben jullie ook dat dit zwaar jullie plannen beinvloedt? Mijn vriend en ik willen al een tijdje een weekendje ertussenuit. Maar bij deze situatie kan ik totaal niet inschatten hoe de cyclus zal lopen en wanneer de wachtweken gaan zijn (en ik niet potentieel op zondagochtend een echo moet doen). En meer dan een maand verder plannen is helemaal moeilijk!
De planning is inderdaad heel moeilijk... Ik probeerde altijd te rekenen op basis van de vorige keren, en mijn vrije dagen tijdens de echo te zetten... maar ja soms lukte het niet dan even wisselen met collega's... maar dat is ook niet evident he want je kan niet eindeloos vragen om wissels.. 🙄

En weekendje plannen ja als ik weet dat ik tussen mijn maandstonden en echo 10 dagen heb dan probeer ik daar iets te plannen. maar ja dan kan je maar een maandje op voorhand ofzo.... Je leven draait er eigenlijk om dit allemaal en plannen is niet aan ons besteed voorlopig... 😔 Maar we moeten aan onze toekomstige oogappeltje denken zo geraken we altijd verder! ❤️
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 21 mei 2021, 14:08

De zeurende onderbuikpijn heeft plaats gemaakt voor ontzettend pijnlijke darmen. Ze zitten vol met lucht en ik word er soms misselijk van. Ik heb iets gekregen op kruidenbasis maar dat lijkt niet zoveel te helpen. Voor de misselijkheid had ik primperan tabletten voorgeschreven gekregen maar die hebben ze al 6 maanden niet meer en ze komen ook niet binnen. Dan maar de siroop meegebracht. Maar siroop als je misselijk bent? Geen idee of dat zal lukken. Ik heb gemaild en hij heeft iets anders voorgeschreven ook. Ik had al last van m’n darmen van voor de inseminatie, maar het is precies 10 keer erger geworden nu. Halverwege mijn wachtweken nu. Volgende week zaterdag mag ik testen. Heb me al redelijk rustig kunnen houden, maar nu beginnen de zenuwen toch op te lopen.

Grtjs

Sproetje
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: IUI-clubje

Bericht door Lore1 » 21 mei 2021, 20:45

Sproetje schreef:
21 mei 2021, 14:08
De zeurende onderbuikpijn heeft plaats gemaakt voor ontzettend pijnlijke darmen. Ze zitten vol met lucht en ik word er soms misselijk van. Ik heb iets gekregen op kruidenbasis maar dat lijkt niet zoveel te helpen. Voor de misselijkheid had ik primperan tabletten voorgeschreven gekregen maar die hebben ze al 6 maanden niet meer en ze komen ook niet binnen. Dan maar de siroop meegebracht. Maar siroop als je misselijk bent? Geen idee of dat zal lukken. Ik heb gemaild en hij heeft iets anders voorgeschreven ook. Ik had al last van m’n darmen van voor de inseminatie, maar het is precies 10 keer erger geworden nu. Halverwege mijn wachtweken nu. Volgende week zaterdag mag ik testen. Heb me al redelijk rustig kunnen houden, maar nu beginnen de zenuwen toch op te lopen.

Grtjs

Sproetje
Oei, dat klinkt allesbehalve fijn... Hopelijk helpt de medicatie!

Nog veel succes met de wachtweken, bij ons is het ook nog een weekje wachten...
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 21 mei 2021, 21:04

@ sproetje: hopelijk is je pijn snel beter ! Niets is vervelender dan pijn he..

Hier 5 dagen na inseminatie, dus net niet de helft. Ik heb mij al heel goed kunnen houden, maar deze avond plots ook stress. Ik heb het gevoel dat mijn borsten iets meer gespannen worden dus heb schrik dat het al voorbode van menstruatie zou kunnen zijn.. Hopelijk niet maarja. Ik hoop dat ik de rest zonder al te veel stress zal kunnen doorbrengen.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Lore1
Berichten: 210
Lid geworden op: 4 januari 2021, 11:28

Re: IUI-clubje

Bericht door Lore1 » 21 mei 2021, 21:15

Zitav schreef:
21 mei 2021, 21:04
@ sproetje: hopelijk is je pijn snel beter ! Niets is vervelender dan pijn he..

Hier 5 dagen na inseminatie, dus net niet de helft. Ik heb mij al heel goed kunnen houden, maar deze avond plots ook stress. Ik heb het gevoel dat mijn borsten iets meer gespannen worden dus heb schrik dat het al voorbode van menstruatie zou kunnen zijn.. Hopelijk niet maarja. Ik hoop dat ik de rest zonder al te veel stress zal kunnen doorbrengen.
Zou dat niet van de pregnyl nog kunnen komen? Ik heb dat ook, wel al 9 dagen na pregnyl... :shock:
Start 2019
Jan 2021: IUI 1 - neg
Maart 2021: IUI 2 - neg
April 2021: IUI 3 - neg
Mei 2021: IUI 4 - positief! ❤️
Natuurlijk zwanger van brusje - uitgerekend mei 23 ❤️

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 21 mei 2021, 21:40

Lore1 schreef:
21 mei 2021, 21:15
Zitav schreef:
21 mei 2021, 21:04
@ sproetje: hopelijk is je pijn snel beter ! Niets is vervelender dan pijn he..

Hier 5 dagen na inseminatie, dus net niet de helft. Ik heb mij al heel goed kunnen houden, maar deze avond plots ook stress. Ik heb het gevoel dat mijn borsten iets meer gespannen worden dus heb schrik dat het al voorbode van menstruatie zou kunnen zijn.. Hopelijk niet maarja. Ik hoop dat ik de rest zonder al te veel stress zal kunnen doorbrengen.
Zou dat niet van de pregnyl nog kunnen komen? Ik heb dat ook, wel al 9 dagen na pregnyl... :shock:
Het is pas sinds deze namiddag. Maar momenteel weer minder. Ik beeld het mij mss in.
Vorige inseminatie heb ik wel echt pijnlijke borsten gehad door de pregnyl tot na de start van menstruatie. Dus kan echt wel. Maar nu heb ik precies niets van symptomen gehad van pregnyl.
Ik denk ook dat zolang pregnyl er is, je dus ook die pijnlijke borsten kan hebben.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 22 mei 2021, 9:53

Zitav schreef:
21 mei 2021, 21:40
Lore1 schreef:
21 mei 2021, 21:15
Zitav schreef:
21 mei 2021, 21:04
@ sproetje: hopelijk is je pijn snel beter ! Niets is vervelender dan pijn he..

Hier 5 dagen na inseminatie, dus net niet de helft. Ik heb mij al heel goed kunnen houden, maar deze avond plots ook stress. Ik heb het gevoel dat mijn borsten iets meer gespannen worden dus heb schrik dat het al voorbode van menstruatie zou kunnen zijn.. Hopelijk niet maarja. Ik hoop dat ik de rest zonder al te veel stress zal kunnen doorbrengen.
Zou dat niet van de pregnyl nog kunnen komen? Ik heb dat ook, wel al 9 dagen na pregnyl... :shock:
Het is pas sinds deze namiddag. Maar momenteel weer minder. Ik beeld het mij mss in.
Vorige inseminatie heb ik wel echt pijnlijke borsten gehad door de pregnyl tot na de start van menstruatie. Dus kan echt wel. Maar nu heb ik precies niets van symptomen gehad van pregnyl.
Ik denk ook dat zolang pregnyl er is, je dus ook die pijnlijke borsten kan hebben.
Ja pijn is vervelend. Ondertussen al weer lage buikpijn. Ik zie af.. elke maand opnieuw.. elke keer hoop ik dat dit a.u.b. De laatste keer kan zijn.

Ik heb geen pregnyl moeten zetten, nog nooit. Maar ook ik heb elke maand pijnlijke borsten soms begint het vroeg in de cyclus en soms maar een paar dagen voor m’n menstruatie. Dat komt dan wellicht door mijn eigen hormonen vermoed ik.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 22 mei 2021, 10:17

Sproetje schreef:
22 mei 2021, 9:53
Zitav schreef:
21 mei 2021, 21:40
Lore1 schreef:
21 mei 2021, 21:15


Zou dat niet van de pregnyl nog kunnen komen? Ik heb dat ook, wel al 9 dagen na pregnyl... :shock:
Het is pas sinds deze namiddag. Maar momenteel weer minder. Ik beeld het mij mss in.
Vorige inseminatie heb ik wel echt pijnlijke borsten gehad door de pregnyl tot na de start van menstruatie. Dus kan echt wel. Maar nu heb ik precies niets van symptomen gehad van pregnyl.
Ik denk ook dat zolang pregnyl er is, je dus ook die pijnlijke borsten kan hebben.
Ja pijn is vervelend. Ondertussen al weer lage buikpijn. Ik zie af.. elke maand opnieuw.. elke keer hoop ik dat dit a.u.b. De laatste keer kan zijn.

Ik heb geen pregnyl moeten zetten, nog nooit. Maar ook ik heb elke maand pijnlijke borsten soms begint het vroeg in de cyclus en soms maar een paar dagen voor m’n menstruatie. Dat komt dan wellicht door mijn eigen hormonen vermoed ik.
Moet heel erg vervelend zijn! Ik telkens wel al pregnyl moeten nemen. Ik kom niet altijd zelf tot een eisprong.
Ik heb momenteel wat lage rugpijn. Ik begin het hier ook wat moeilijker te hebben momenteel.

Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 23 mei 2021, 12:19

Pff dag 7, de borsten staan toch vrij gespannen al. Echt veel schrik dat het door aankomende regels is.. Het lukt ook maar moeilijk om de gedachten dan te verzetten.
Gisterenavond en deze ochtend pijn in onderbuik maar zouden ook mijn darmen kunnen zijn die pijn doen..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: IUI-clubje

Bericht door Sproetje » 23 mei 2021, 14:33

Zitav schreef:
23 mei 2021, 12:19
Pff dag 7, de borsten staan toch vrij gespannen al. Echt veel schrik dat het door aankomende regels is.. Het lukt ook maar moeilijk om de gedachten dan te verzetten.
Gisterenavond en deze ochtend pijn in onderbuik maar zouden ook mijn darmen kunnen zijn die pijn doen..
Zitav

Moeilijk hè je gedachten verzetten als je er constant mee geconfronteerd wordt aan de hand van de pijn... hier heb ik hetzelfde maar dan buikpijn. Lage buikpijn, darmen, weer lage buikpijn... mijn borsten doen nog niet echt pijn, maar het begint wel gevoelig te worden sinds vandaag. Tja.. kan beiden betekenen. Ik word er zelfs een beetje humeurig van zeg 😖
Je wil zo graag dat het deze keer de goeie keer wordt, en de eerste dagen geloof je er ook echt in dat het raak zou kunnen zijn... en naarmate de tijd vordert en je die typische menstruatieklachten voelt, zakt de moed je in de schoenen. Het is zo moeilijk om er nog oprecht in te geloven. Maar we blijven volhouden. 🍀🤞
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Zitav » 23 mei 2021, 15:11

Sproetje schreef:
23 mei 2021, 14:33
Zitav schreef:
23 mei 2021, 12:19
Pff dag 7, de borsten staan toch vrij gespannen al. Echt veel schrik dat het door aankomende regels is.. Het lukt ook maar moeilijk om de gedachten dan te verzetten.
Gisterenavond en deze ochtend pijn in onderbuik maar zouden ook mijn darmen kunnen zijn die pijn doen..
Zitav

Moeilijk hè je gedachten verzetten als je er constant mee geconfronteerd wordt aan de hand van de pijn... hier heb ik hetzelfde maar dan buikpijn. Lage buikpijn, darmen, weer lage buikpijn... mijn borsten doen nog niet echt pijn, maar het begint wel gevoelig te worden sinds vandaag. Tja.. kan beiden betekenen. Ik word er zelfs een beetje humeurig van zeg 😖
Je wil zo graag dat het deze keer de goeie keer wordt, en de eerste dagen geloof je er ook echt in dat het raak zou kunnen zijn... en naarmate de tijd vordert en je die typische menstruatieklachten voelt, zakt de moed je in de schoenen. Het is zo moeilijk om er nog oprecht in te geloven. Maar we blijven volhouden. 🍀🤞
't is inderdaad lastig he. Ik kan mij ook niet herinneren vanaf wanneer mijn borsten pijn begonnen te doen bij de eerste poging. Nu lijkt het toch heel snel, maar te vroeg aangezien de innesteling normaal nog niet is afgerond. Als ik bezig ben valt het mee, maar als ik dan stil val..
We moeten wel he, ooit staat het geluk ook aan onze kant! 🍀
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

bigima
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 maart 2021, 21:33

Re: IUI-clubje

Bericht door bigima » 24 mei 2021, 9:00

Hey Iedereen,

Hoe gaat het met jullie vandaag? Zitav en Sproetje, en Lore bijna gedaan met aftellen, ik duim echt dat het deze keer lukt voor jullie allemaal!

Ik ben zenuwachtig voor donderdag wat de echo zal zeggen,ik heb zo'n naar gevoel en heb niets van zwangerschapsklachten behalve moe en af en toe pijnlijke borsten... 🙄🙄 mijn man zegt dat ik niet altijd moet panikeren... 🤔🤔
03/2014 ons zoontje is er! 🙂
23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief ❤️ zoontje geboren in december ❤️
2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w 🌟

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten