IUI-clubje

IUI Forum
Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 27 september 2020, 20:59

Johanna1991 schreef:
27 september 2020, 20:55
Deze morgen opnieuw negatief getest en al wat lichtroos bloedverlies weggeveegd, ik vind dat altijd zo dubbel, aangezien ik het eigenlijk goed vind van mijn lichaam dat ik niet al te lang op mijn regels moet wachten, maar eigenlijk zou die Utrogestan 3x per dag dat wel nog een paar dagen moeten tegenhouden... ik vraag me af of ik ook om 5x per dag Utrogestan zou moeten vragen zoals iemand hier in dit topic (dacht ik) moest doen, maar veel zin heb ik er ook niet in. Ik droom er echt heel raar van. Deze nacht droomde ik dat ik zwanger was en ik mijn baby in een soort cocon kon vervoeren en ook kon achterlaten. En dan was de baby ineens weg enzo... echt waar, horror om zo wakker te worden. En dat heb ik toch sinds die Utrogestan, rare dromen.

Maar ik wil niemand bang maken of zo, het heeft zeker ook z'n nut, zonder Utro had ik nu waarschijnlijk alweer vier dagen bruinverlies.

Ik ga me nu echt sterk proberen houden en de rustcyclus inplannen die ik van plan was, maar het wordt zwaar vrees ik...

Wat jammer dat het negatief is meid :( :( dikke knuffel... Hopelijk kan je je die rust inderdaad even gunnen nu.
Ik had toen ik utro gebruikte ook hele rare dromen!!! Zeer naar altijd... Vreemd he!?
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 27 september 2020, 21:10

@ johanna1991 , heh verdorie vervelend zeg. Ik stuur je een dikke knuffel jou kant op 💌
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: IUI-clubje

Bericht door beldes » 27 september 2020, 22:14

michellefee2020 schreef:
27 september 2020, 20:19
@beldes

Ik begin deze maand ook met utrogestan vaginaal. Ik ben heel benieuwd hoe mijn lichaam erop gaat reageren. Voor jou word het nu afwachten dus. Ik heb dinsdag weer een echo en dan hoor ik wanneer ik de inseminatie heb. Ik vermoed zelf vrijdag. Daarna weer de 2 lange wachtweken in haha.. ik heb dan wel vakantie dus ik heb mijn eigen voorgenomen om heel rustig aan te doen met alles, ( als het mij is lukt ) ervaar jij klachten met utrogestan? Hoor vaker dat er geen klachten zijn als wel dus dat is fijn.
@michellefee,
wel, ben nu dag 5 na iui. geen last van utrogestan (moet wel maar 1 keer per dag savonds vr slapen gaan ) behalve dat het wel wat slijmverlies geeft, tis een plakkerig boeltje ;). voor de rest geen bijwerkingen. nu nog niet althans. ik had 1ste keer ook 2weken verlof maar ik prefereer doorwerken dan denk ik er minder aan. spannend voor dinsdag! hopelijk mooie follikel(s)! it only takes one!
hou me op de hoogte!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: IUI-clubje

Bericht door beldes » 27 september 2020, 22:16

Johanna1991 schreef:
27 september 2020, 20:55
Deze morgen opnieuw negatief getest en al wat lichtroos bloedverlies weggeveegd, ik vind dat altijd zo dubbel, aangezien ik het eigenlijk goed vind van mijn lichaam dat ik niet al te lang op mijn regels moet wachten, maar eigenlijk zou die Utrogestan 3x per dag dat wel nog een paar dagen moeten tegenhouden... ik vraag me af of ik ook om 5x per dag Utrogestan zou moeten vragen zoals iemand hier in dit topic (dacht ik) moest doen, maar veel zin heb ik er ook niet in. Ik droom er echt heel raar van. Deze nacht droomde ik dat ik zwanger was en ik mijn baby in een soort cocon kon vervoeren en ook kon achterlaten. En dan was de baby ineens weg enzo... echt waar, horror om zo wakker te worden. En dat heb ik toch sinds die Utrogestan, rare dromen.

Maar ik wil niemand bang maken of zo, het heeft zeker ook z'n nut, zonder Utro had ik nu waarschijnlijk alweer vier dagen bruinverlies.

Ik ga me nu echt sterk proberen houden en de rustcyclus inplannen die ik van plan was, maar het wordt zwaar vrees ik...
zo spijtig johanna...
hopelijk vind je de tijd om te herbronnen en er weer helemaal in te geloven vr volgense cyclus...
keep on believing!
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Nikki123
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 september 2020, 9:53

Re: IUI-clubje

Bericht door Nikki123 » 28 september 2020, 10:14

Hallo allen,

Ik zou me ook graag hier willen melden maar zal me kort even voorstellen:
Na een jaar te zijn gestopt met de pil zonder resultaten ging ik er toch eens meer over vragen bij mijn gynae. Moest in maart normaal op jaarlijkse controle maar vanwege de hele corona is dat pas juni geworden. Toen constateerde hij mij met PCOS, maar liet het niet echt negatief klinken tot je thuiskomt en je gaat googelen. Mijn wereld stortte toen eventjes in omdat je toch vaak leest dat dit zwangerschap vermoeilijkt. Uiteindelijk heb ik het een plaats kunnen geven en lijkt het alsof je er verschillende 'gradaties' in hebt waardoor ik toch iets minder ergere variant heb.

Toch de beslissing genomen naar de fertiliteits-gynae te gaan waarbij ik al paar onderzoeken heb gedaan waaronder hyfosy en ook zaad van mijn vriend nagekeken. Bij mij was alles normaal, eileiders waren volledig toegankelijk. Bij mijn vriend veel zaad, alleen de beweegelijkheid is net onder het gemiddelde. Hij heeft voornamelijk diegene in rondjes zwemmen haha :)

Ik heb in augustus mijn eerste iui achter de rug en helaas negatief. Ondertussen aan iui 2 gestart. ik moet van dag 3 - 7 clomid van 50gr nemen. vandaag was dag 11 en heb moeten langsgaan voor bloedname + follikelmeting. Ik had iets beter gehoopt eigenlijk. nu was de follikel rond de 15,5mm terwijl bij mijn laatste hij op dag 11 al 19,8mm was.
Ze zullen me deze namiddag opbellen om over paar dagen opnieuw langs te gaan voor een meting. Ik ben benieuwd..
Laatste keer was inseminatie op een zaterdag dus moest het via de spoed en was dan een gynae van wacht. Die was niet vriendelijk, zei amper iets en was voor mij eerste keer. Ze zei dat ze iemand ging langssturen om mij te helpen uit die stoel te komen maar nooit iemand gezien! Heb daar 45 min gelegen en er dan zelf maar uitgeklauterd.

Met momenten heb ik het wel zwaar.. al die zwangerschapsaankondigingen maar na een tijdje is het zo moeilijk om blij te zijn voor een ander want het gaat bij hun allemaal 'vanzelf'. Er zijn er ook nog niet veel in mijn omgeving die van mijn situatie afweten omdat iedereen heel makkelijk zwanger is geraakt en ik geen behoefte heb aan 'het komt wel' of 'laat het los, dan komt het wel'.
Uiteindelijk zijn er 3 vriendinnen die het weten, en eentje vraagt af en toe wel eens hoe het met me gaat, de vraagt wordt veralgemeend zodat ik zelf kan beslissen of ik het 'over mijn traject' wil hebben of niet. de anderen vragen er helemaal niet naar. Soms is dat dubbel. Het ene moment wil ik dat er wel naar gevraagd wordt, maar soms totaal niet.

Ik volgde een oud klasgenootje op instagram en die had af en toe foto's gepost van haar kinderen en was openlijk dat zij ICSI had gedaan. Ik mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bericht gestuurd. Hier kreeg ik enorm veel positieve feedback van en moed en ze liet me weten dat ze enorm veel support had gekregen via dit forum. Dus nu sinds een weekje volg ik deze groep al een tijdje anoniem. Tijd om mij aan te melden en hopelijk kan ik hier af en toe mijn hart luchten, om tips vragen en ook jullie een riem onder het hart te steken.
aug '19: pilstop
2020: 6x IUI: negatief
mei '21: IVF - 1 embryo - negatief
sept' 21: ICSI - 4 embryo's
-1ste tp: negatief (sept'21)
-2de tp (cryo) april'22- ZWANGER!

beldes
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 juli 2020, 23:50

Re: IUI-clubje

Bericht door beldes » 28 september 2020, 10:53

Nikki123 schreef:
28 september 2020, 10:14
Hallo allen,

Ik zou me ook graag hier willen melden maar zal me kort even voorstellen:
Na een jaar te zijn gestopt met de pil zonder resultaten ging ik er toch eens meer over vragen bij mijn gynae. Moest in maart normaal op jaarlijkse controle maar vanwege de hele corona is dat pas juni geworden. Toen constateerde hij mij met PCOS, maar liet het niet echt negatief klinken tot je thuiskomt en je gaat googelen. Mijn wereld stortte toen eventjes in omdat je toch vaak leest dat dit zwangerschap vermoeilijkt. Uiteindelijk heb ik het een plaats kunnen geven en lijkt het alsof je er verschillende 'gradaties' in hebt waardoor ik toch iets minder ergere variant heb.

Toch de beslissing genomen naar de fertiliteits-gynae te gaan waarbij ik al paar onderzoeken heb gedaan waaronder hyfosy en ook zaad van mijn vriend nagekeken. Bij mij was alles normaal, eileiders waren volledig toegankelijk. Bij mijn vriend veel zaad, alleen de beweegelijkheid is net onder het gemiddelde. Hij heeft voornamelijk diegene in rondjes zwemmen haha :)

Ik heb in augustus mijn eerste iui achter de rug en helaas negatief. Ondertussen aan iui 2 gestart. ik moet van dag 3 - 7 clomid van 50gr nemen. vandaag was dag 11 en heb moeten langsgaan voor bloedname + follikelmeting. Ik had iets beter gehoopt eigenlijk. nu was de follikel rond de 15,5mm terwijl bij mijn laatste hij op dag 11 al 19,8mm was.
Ze zullen me deze namiddag opbellen om over paar dagen opnieuw langs te gaan voor een meting. Ik ben benieuwd..
Laatste keer was inseminatie op een zaterdag dus moest het via de spoed en was dan een gynae van wacht. Die was niet vriendelijk, zei amper iets en was voor mij eerste keer. Ze zei dat ze iemand ging langssturen om mij te helpen uit die stoel te komen maar nooit iemand gezien! Heb daar 45 min gelegen en er dan zelf maar uitgeklauterd.

Met momenten heb ik het wel zwaar.. al die zwangerschapsaankondigingen maar na een tijdje is het zo moeilijk om blij te zijn voor een ander want het gaat bij hun allemaal 'vanzelf'. Er zijn er ook nog niet veel in mijn omgeving die van mijn situatie afweten omdat iedereen heel makkelijk zwanger is geraakt en ik geen behoefte heb aan 'het komt wel' of 'laat het los, dan komt het wel'.
Uiteindelijk zijn er 3 vriendinnen die het weten, en eentje vraagt af en toe wel eens hoe het met me gaat, de vraagt wordt veralgemeend zodat ik zelf kan beslissen of ik het 'over mijn traject' wil hebben of niet. de anderen vragen er helemaal niet naar. Soms is dat dubbel. Het ene moment wil ik dat er wel naar gevraagd wordt, maar soms totaal niet.

Ik volgde een oud klasgenootje op instagram en die had af en toe foto's gepost van haar kinderen en was openlijk dat zij ICSI had gedaan. Ik mijn stoute schoenen aangetrokken en haar bericht gestuurd. Hier kreeg ik enorm veel positieve feedback van en moed en ze liet me weten dat ze enorm veel support had gekregen via dit forum. Dus nu sinds een weekje volg ik deze groep al een tijdje anoniem. Tijd om mij aan te melden en hopelijk kan ik hier af en toe mijn hart luchten, om tips vragen en ook jullie een riem onder het hart te steken.
@nicky,
veel succes en moed toegewenst!
ik zou daar niet mee inzitten dat folikkel nog niet groter is op dag 11, dat kan verschelen van maand tot maand hoor!


zeg, heeft iemand anders ook soms last van zeurend gevoel op schaambeen?
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Atalanta » 28 september 2020, 12:36

@Johanna, spijtig dat het bij jou ook niets mocht zijn. Ik heb er inderdaad 5 gestoken tijdens afgelopen poging, maar had zoals gezegd op dag 10 al een heeeeel klein beetje verkleurde afscheiding en vanaf dag 12 geregeld helder bloedverlies. Dus ik vraag me af of het op een bepaald punt veel uitmaakt om er meer te gaan steken

@Nikki: Welkom, al wensen we hier iedereen wel om niet te lang te blijven ;) op dag 11 een follikel van 15,5mm is mooi hoor, tegen dag 14 zal hij zeker groot genoeg zijn! Te vroeg een grote follikel is ook niet altijd interessant, je baarmoedeslijmvlies moet de kans krijgen voldoende opgebouwd te worden. Zeker bij Clomid kan dat soms wat moeilijker gaan, vraag gerust eens na hoe het er uit ziet bij de volgende meting :)
Ik hoop dat je hier je hart kan luchten, er over spreken met vrienden helpt ook. Ik vind het wel fijn, mijn vrienden vragen er niet te veel naar, maar er is wel wekelijks iemand die me een berichtje stuurt om te vragen hoe het ‘nog gaat (met de behandelingen)’. Mensen weten vaak niet of je het fijn vindt als ze er naar vragen, ik ben zeker dat ze in gedachten vaak bij je zijn! Wat de medische wereld betreft, het is inderdaad geen leuk gevoel om wat aan je lot overgelaten te worden, we zijn voor de meeste een nummertje die over hun band rolt. Sta maar op je strepen, het is niet ok om 45 min op een stoel te wachten tot iemand je komt halen en dan vergeten te worden ;)
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 28 september 2020, 12:43

Hey Nikki, welkom hier! Voor jou zo te horen ook al geen makkelijke weg geweest :( Hopelijk kan je hier iig je gevoel kwijt, steun vinden, en snel goed nieuws melden 🍀 Jammer dat de eerste Iui niet lukte, maar ook dat 't zo'n nare ervaring was met zo'n weekendarts. Het is al spannend en beladen genoeg allemaal tenslotte..
En het al dan niet krijgen van steun uit de omgeving is ook heel herkenbaar. Sommige leven inderdaad erg mee, anderen totaal niet. En sommigen waar je 't wel van had verwacht niet, en omgekeerd. Mensen die 't hebben meegemaakt weten vaak 't best hoe je op te vangen idd, merk ik ook !
Veel goede moed!!!

Wij hebben morgen ons intake in CRG waar we echt naar uit gekeken hebben, kheb er zin in :)
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Nikki123
Berichten: 69
Lid geworden op: 28 september 2020, 9:53

Re: IUI-clubje

Bericht door Nikki123 » 28 september 2020, 12:59

@Beldes & @Atalanta; werd zonet opgebeld door het ziekenhuis en ze hebben dan eerst alles besproken met de fertiliteitsarts en toen bleek m'n follikel 14mm te zijn. Ze zei wel dat het al een mooie was en ze me graag woensdag (overmorgen dus) opnieuw willen zien voor bloedname + echo.
Oké, dat klinkt dan toch al wel positief.

ja ivm dat 45 min wachten was geen pretje, zeker niet op zo'n spoed-afdeling. hoorde je constant allerlei machines tuutten en die stoel zat toch wat minder comfortabeler. Toen ik wegliep, liep ik nog langs de spoed-balie en had gezegd dat ik zelf maar ben weggegaan keken zo'n 5 paar vrouwen me schaap-achtig aan en zeiden ze simpelweg: je mag gaan hoor. :shock: euh okeeee dan.
Nu hoop ik dat als woensdag mijn follikel goed gegroeid is ik die avond m'n spuit terug mag zetten zodat ik vrijdag dan inseminatie mag krijgen. Bij ons doen ze dat altijd om 11u 's ochtends.

Ik had al vaak dingen gelezen dat ze ong weten hoeveel vd binnengebrachte zaadcellen ze hebben overgehouden maar kreeg helemaal niets van info van die gynae van wacht. Volgens mij was we niet blij dat ze dat weekend van wacht moest zijn :roll: .

ivm vrienden snap ik ook volledig dat sommigen er bewust niet naar vragen om inderdaad geen pijnlijke punten aan te kaarten, sommigen hebben geen idee van fertiliteitstrajecten en weten ook niet wat goed is om te zeggen en dat snap ik wel. Hiervoor had ik ook nooit durven in te beelden dat ik andere stappen moest gaan ondernemen omdat de natuur mij niet meezit.
Alvast succes voor jullie allemaal en zoals Atalanta het zegt hoeven we hier allemaal niet te lang te hangen in dit groepje.
aug '19: pilstop
2020: 6x IUI: negatief
mei '21: IVF - 1 embryo - negatief
sept' 21: ICSI - 4 embryo's
-1ste tp: negatief (sept'21)
-2de tp (cryo) april'22- ZWANGER!

Chacha
Berichten: 22
Lid geworden op: 8 september 2020, 12:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Chacha » 28 september 2020, 13:47

Zondergeduld, wat erg meid! Dikke knuffel..

Johanna, ook voor jou een dikke knuffel! Altijd balen als het toch niet gewerkt heeft hé.

Nikki, welkom! En zoals alle andere dames al zeiden, hopelijk hoef je hier niet te lang mee te praten :wink: Wat een traject hebben jullie ook al afgelegd! Ik moet zeggen dat de dokter die je behandeld echt heel veel doet.. Maar wel erg eigenlijk, normaal zouden ze toch tegen iedereen even vriendelijk moeten zijn! Jij kiest er ook niet voor om dit alles te moeten doorlopen! Dat van die vrienden herken ik ook heel erg. Ik heb veel vrienden die gewoon heel neutraal vragen hoe het gaat, dus die me zelf laten beslissen of ik erover wil praten ja of nee. Ik heb er ook die het volledig uit de weg gaan en ik nu dus ook niet meer hoor, omdat ik altijd van die rare reacties kreeg waar ik nu echt geen behoefte aan heb :| Velen weten gewoon niet hoe te reageren, omdat ze het niet kennen. Maar het bespreekbaar maken en niet het gevoel hebben alsof je in een wespennest gaat prikken zou al veel helpen denk ik :wink: Ik heb trouwens voor de hoeveelheid zaadcellen de dag nadien nog eens gebeld naar het fertiliteitscentrum, omdat ik ook wat van de kaart was aangezien het de eerste inseminatie was :P

Beldes, dat zeurend gevoel heb ik ook regelmatig, geen idee waar het van komt!

Pindanootje, veel succes morgen! Hopelijk wordt het een goed gesprek en kijken jullie vol vertrouwen naar de toekomst!

Ik denk dat wij ook een streep mogen trekken door onze eerste poging! Sinds gisteren, 11dpo, wat verkleurde afscheiding. Sinds vandaag wat meer en ook meer buikpijn alsof m'n menstruatie elk moment kan doorkomen. Sowieso moet ik woensdag testen en dan kan ik bellen voor m'n startecho! Vol goede moed naar de volgende ronde :D
1/19: diagnose PCOS, OI met clomid
4/19 & 8/19: tris18/anencefalie —> 2 curretages
1-7/20: OI met clomid, negatief
7/20: start fertiliteit
9/20: IUI 1 —> zoontje 6/21
9/23: IUI 2 brusje

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 28 september 2020, 14:11

Wat jammer Johanna en Chacha, dat het niet gelukt is. Veel sterkte de komende dagen.

Welkom Nikki, en zoals de andere dames al schreven, hopelijk hoef je hier niet lang mee te schrijven.
Ik hoop dat we met zen alle dit jaar nog zwanger worden.

Pindanootje: Wat spannend. Ik hoop dat je nu snel kan starten, zodat jouw wondertje ook je richting uit kan komen.

Aan de andere meiden die nog aan het wachten zijn, heel veel succes. :-) Ik duim mee :-)

Ik ben nu op 7 dagen na iui, buiten extreem veel buikkrampen van de utro, heb ik geen klachten. Emotioneel sta ik ook heel stabiel deze keer. Het feit dat we vanaf november IVF kunnen starten en dat mijn vriend hierin mee wil gaan, heeft heel veel rust gebracht. Voor ons weet ik dat dit de weg zal zijn.

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 28 september 2020, 14:18

Merci Minosh en Chacha, het is eigenlijk gek hoe ik vorig jaar( toen ik begon te lezen over iui / ivf enzo) super bang was voor ivf en dat absoluut niet wou, en er nu gewoon naar zit uit te kijken en af te tellen tot ik erin kan vliegen. De ongemakken ben ik precies veel meer bereid om erbij te pakken deze keer :) Ik geloof dat het gaat lukken en we er eindelijk enorm dichtbij zijn..
Net zoals jij beschrijft Minosh : dat zal de weg zijn!
Man man wat ga ik van die dikke buik genieten als die er eens is.. 🤩
Ook voor iedereen die nu in de put zit na een mislukte poging : probeer te onthouden dat elke mislukte Iui je misschien dichter naar een gelukte ivf zal brengen en daar krijgt toch wel de absolute overgrote meerderheid resultaat, dus hou de moed erin 💪🍀
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

michellefee2020
Berichten: 257
Lid geworden op: 26 augustus 2020, 0:43

Re: IUI-clubje

Bericht door michellefee2020 » 28 september 2020, 15:28

Hey nikki welkom op dit forum. Wat fijn dat je mee wilt praten en je verhaal wilt delen, ik ben altijd blij als andere dat doen, zo weet je dat je niet alleen bent en ik heb zelfs al goeie advies gehad.

Voor de andere meiden spijtig dat het niet is gelukt , altijd een domper.. ik ben net bij de acupunctuur geweest ,baad het niet schaad het niet.. ik ben van mijzelf erg nuchter maar ik kan nu wel zeggen dat ik mij ongelooflijk zen voel na de eerste behandeling , ik voelde door heel mijn lijf tintelingen, volgende week heb ik de 2e behandeling. Ik verwacht aankomende vrijdag mijn eisprong te hebben..morgen weer ziekenhuis voor een follikelmeting dus dan zal ik het wel horen.

Pindanootje. Heel veel succes morgen, ik ben heel benieuwd wanneer je mag starten en ik hoop snel. Ik geloof ook in IVF. Ik heb 5 oktober een gesprek over IVF, nu bezig met IUI 3 zoals jullie weten maar dan ben ik alvast op tijd. Er staat een wachtlijst in mijn ziekenhuis.
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

Atalanta
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door Atalanta » 28 september 2020, 17:47

Ik heb een vraagje, volgende week heb ik toevallig een evaluatiegesprek op het werk. Zou ik daar moeten aankondigen dat we weldra met IVF beginnen... Jammer genoeg is ons intake gesprek pas de week erna en zoveel weet ik er nu nog niet over.
Verlies je veel tijd aan die pick-up en terugplaatsing? Als ik telkens twee dagen ‘out’ ben dan moet ik daar misschien wel een woordje uitleg bij geven :p. In de veronderstelling dat die 4de IUI niets wordt...
Ik kom net van mijn startecho en ben dat vergeten vragen! Dag 2 allehup, we zijn weer begonnen
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Mitte
Berichten: 425
Lid geworden op: 8 juni 2019, 8:52

Re: IUI-clubje

Bericht door Mitte » 28 september 2020, 17:58

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten