IUI-clubje

IUI Forum
Ekita
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 februari 2018, 14:03

Re: IUI-clubje

Bericht door Ekita » 15 november 2019, 12:06

Zoals verwacht hier IUI 1 negatief. Volgens mij zat de timing fout. Ik vind dat maf dat ze dat eigenlijk niet meer controleren. Maandagochtend 28/10 om 8u bloed en echo. Dinsdag 29/10 om 22u Pregnyl en IUI 31/10 om 10u30. Het is al gebleken dat ik mijn eisprong al na 32 a 34 uur heb na Pregnylprik. Ik vroeg of ze geen echo wilden doen gezien we daar al om 8u waren. Toen zeiden ze dat dat geen zin heeft, door Pregnyl weten ze wanneer de eisprong is. Ik ben toch geen robot en elk lichaam reageert anders!? We hadden er totaal geen goed gevoel over en idd HCG 0.

Ivm dagen onthouding: wij seksen vaak nog eens op dag van Pregnyl (met de icsi ook) en kwaliteit is altijd goed. Ze zeiden in Jette dat enkel de hoeveelheid zaadcellen zakt als het sperma 'recenter' gemaakt is. Aan de kwaliteit verandert er dan blijkbaar niets. Minder dan 3 dagen mag enkel niet wanneer er al weinig zaadcellen zijn volgens hen.

Saar95
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 juli 2019, 18:52

Re: IUI-clubje

Bericht door Saar95 » 15 november 2019, 12:37

Ekita schreef:
15 november 2019, 12:06
Zoals verwacht hier IUI 1 negatief. Volgens mij zat de timing fout. Ik vind dat maf dat ze dat eigenlijk niet meer controleren. Maandagochtend 28/10 om 8u bloed en echo. Dinsdag 29/10 om 22u Pregnyl en IUI 31/10 om 10u30. Het is al gebleken dat ik mijn eisprong al na 32 a 34 uur heb na Pregnylprik. Ik vroeg of ze geen echo wilden doen gezien we daar al om 8u waren. Toen zeiden ze dat dat geen zin heeft, door Pregnyl weten ze wanneer de eisprong is. Ik ben toch geen robot en elk lichaam reageert anders!? We hadden er totaal geen goed gevoel over en idd HCG 0.

Ivm dagen onthouding: wij seksen vaak nog eens op dag van Pregnyl (met de icsi ook) en kwaliteit is altijd goed. Ze zeiden in Jette dat enkel de hoeveelheid zaadcellen zakt als het sperma 'recenter' gemaakt is. Aan de kwaliteit verandert er dan blijkbaar niets. Minder dan 3 dagen mag enkel niet wanneer er al weinig zaadcellen zijn volgens hen.
Ik begrijp je volledig. Heb met deze 2e iui hetzelfde meegemaakt, ook op de dag van iui gevraagd voor nog een echo, maar wilde ze ook niet doen.. ik had al een (bijna) positieve ovulatietest nog voor de pregnyl.

Ik ga de tip meenemen om op de dag van pregnyl toch nog seks te hebben!

Hier is het wachten nu :(
06/18 pilstop
07/19 hyfosy, bloedonderzoek, semenanalyse
10/19 iui 1 (pregnyl) negatief
11/19 iui 2 (pregnyl) negatief
12/19 iui 3 (clomid + pregnyl + utro) negatief
01/20 iui 4 (clomid + pregnyl + utro) positief 👶🏼

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: IUI-clubje

Bericht door LotjeS » 15 november 2019, 13:14

Ekita schreef:
15 november 2019, 12:06
Zoals verwacht hier IUI 1 negatief. Volgens mij zat de timing fout. Ik vind dat maf dat ze dat eigenlijk niet meer controleren. Maandagochtend 28/10 om 8u bloed en echo. Dinsdag 29/10 om 22u Pregnyl en IUI 31/10 om 10u30. Het is al gebleken dat ik mijn eisprong al na 32 a 34 uur heb na Pregnylprik. Ik vroeg of ze geen echo wilden doen gezien we daar al om 8u waren. Toen zeiden ze dat dat geen zin heeft, door Pregnyl weten ze wanneer de eisprong is. Ik ben toch geen robot en elk lichaam reageert anders!? We hadden er totaal geen goed gevoel over en idd HCG 0.

Ivm dagen onthouding: wij seksen vaak nog eens op dag van Pregnyl (met de icsi ook) en kwaliteit is altijd goed. Ze zeiden in Jette dat enkel de hoeveelheid zaadcellen zakt als het sperma 'recenter' gemaakt is. Aan de kwaliteit verandert er dan blijkbaar niets. Minder dan 3 dagen mag enkel niet wanneer er al weinig zaadcellen zijn volgens hen.
Amai, dat is zeker niet fijn. Daar zouden ze nu toch rekening mee moeten houden ?
Na je eisprong heb je denk ik wel nog even tijd om je IUI te laten doorgaan? Dus kan toch zijn dat het al gesprongen is, maar je toch nog kans maakt?
Mijn gynae zegt dat zelfs als het al gesprongen is je toch nog een kans maakt omdat het nog even goed is..
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: IUI-clubje

Bericht door LotjeS » 15 november 2019, 13:18

Saar95 schreef:
15 november 2019, 11:40
LotjeS schreef:
15 november 2019, 9:21
Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wil hier ook graag mijn verhaal kwijt.

Sinds november 2018 zijn we gestopt met de pil in de hoop van een kindje.
Ondertussen in augustus gestart met traject voor IUI. Na onderzoek bleek dat mijn man een laag aantal cellen heeft en ik geen cyclus had (jaren lang pil genomen en nooit ondervonden, voor inname pil was alles wel normaal)
Door middel van Clomid (50) heb ik wel weer een cyclus.
Ik heb al 3 IUI's gehad, half september (clomid en pregnyl + MS kwamen door na 10 dagen) en ook half oktober (enkel clomid, pregnyl bleek niet nodig want eisprong kwam zelf op gang - piek in mijn bloedwaarden zei gynae).Ook 2de IUI bleek nu negatief, MS na 15 dagen na IUI op gang gekomen. Gisteren IUI 3 gehad dmv Clomid en geen pregnyl. Aantal cellen was opnieuw zeer laag dus geen goede hoop op.. Ik zag het precies ook aan het gezicht van myn gynae.
Ben nu natuurlijk zeer teleurgesteld en triest.  Ben ook precies de enige in mijn omgeving die dit moet ondergaan, al de rest is na enkele maanden proberen zwanger ..

Iemand ervaring met Jan Yperman in Ieper? Mijn gynae doet slechts 4 IUI-pogingen, dan gaat ze over naar IVF. Maandag gaan we op gesprek voor info IVF ..
Ik twijfel om voor IVF over te stappen naar een andere kliniek. Maar gynae meent dat de slaagkansen ongeveer gelijk zijn per kliniek (wel afhankelijk van wie hun patiënten zijn natuurlijk).. Ze laat de keuze aan ons.

Slaagkansen zijn zeer laag voor IUI, dus mijn verwachtingen/hoop ligt zeer laag voor deze kans, zeker gezien slecht staal.
Geen ervaring met ziekenhuizen kanten van Ieper. Ik denk wel dat je zelf moet kijken waar jij je goed bij voelt. Als je je goed voelt bij dat ziekenhuis kan je altijd je ivf daar opstarten en eventueel nadien volgende pogingen in een ander ziekenhuis doen.

Wij gaan na 3 iui’s ook terug op gesprek. Ik overweeg zelf ook wel dan achter ivf te vragen ivm de slaagkansen.

Ik begrijp dat je teleurgesteld en triest bent :( het is ook niet makkelijk allemaal. Maar we mogen de hoop niet opgeven. Zolang je deze ronde geen negatieve test hebt is er nog kans! Maar ik begrijp het wel, ben er ook van overtuigd dat ze deze ronde mijn eisprong gemist hebben en ik schat de kansen dus ook laag in :/
Dag Saar

Dank voor je reactie! Het is soms moeilijk om met mensen om me heen te spreken want niemand begrijpt het echt.
Ik weet inderdaad dat je moet wachten tot het finale resultaat, maar de gynae haar gezicht zei me eigenlijk genoeg en ze sprak meteen van een intakegesprek voor IVF. Dus vandaar zit je gemoed en verwachten direct zeer laag.
Hopelijk heb je ongelijk en hebben ze je eisprong niet gemist, dan is het toch misschien een goede kans?
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Emilialala
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 augustus 2019, 15:24

Re: IUI-clubje

Bericht door Emilialala » 16 november 2019, 17:36

LotjeS schreef:
15 november 2019, 13:18
Saar95 schreef:
15 november 2019, 11:40
LotjeS schreef:
15 november 2019, 9:21
Hallo allen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wil hier ook graag mijn verhaal kwijt.

Sinds november 2018 zijn we gestopt met de pil in de hoop van een kindje.
Ondertussen in augustus gestart met traject voor IUI. Na onderzoek bleek dat mijn man een laag aantal cellen heeft en ik geen cyclus had (jaren lang pil genomen en nooit ondervonden, voor inname pil was alles wel normaal)
Door middel van Clomid (50) heb ik wel weer een cyclus.
Ik heb al 3 IUI's gehad, half september (clomid en pregnyl + MS kwamen door na 10 dagen) en ook half oktober (enkel clomid, pregnyl bleek niet nodig want eisprong kwam zelf op gang - piek in mijn bloedwaarden zei gynae).Ook 2de IUI bleek nu negatief, MS na 15 dagen na IUI op gang gekomen. Gisteren IUI 3 gehad dmv Clomid en geen pregnyl. Aantal cellen was opnieuw zeer laag dus geen goede hoop op.. Ik zag het precies ook aan het gezicht van myn gynae.
Ben nu natuurlijk zeer teleurgesteld en triest.  Ben ook precies de enige in mijn omgeving die dit moet ondergaan, al de rest is na enkele maanden proberen zwanger ..

Iemand ervaring met Jan Yperman in Ieper? Mijn gynae doet slechts 4 IUI-pogingen, dan gaat ze over naar IVF. Maandag gaan we op gesprek voor info IVF ..
Ik twijfel om voor IVF over te stappen naar een andere kliniek. Maar gynae meent dat de slaagkansen ongeveer gelijk zijn per kliniek (wel afhankelijk van wie hun patiënten zijn natuurlijk).. Ze laat de keuze aan ons.

Slaagkansen zijn zeer laag voor IUI, dus mijn verwachtingen/hoop ligt zeer laag voor deze kans, zeker gezien slecht staal.
Geen ervaring met ziekenhuizen kanten van Ieper. Ik denk wel dat je zelf moet kijken waar jij je goed bij voelt. Als je je goed voelt bij dat ziekenhuis kan je altijd je ivf daar opstarten en eventueel nadien volgende pogingen in een ander ziekenhuis doen.

Wij gaan na 3 iui’s ook terug op gesprek. Ik overweeg zelf ook wel dan achter ivf te vragen ivm de slaagkansen.

Ik begrijp dat je teleurgesteld en triest bent :( het is ook niet makkelijk allemaal. Maar we mogen de hoop niet opgeven. Zolang je deze ronde geen negatieve test hebt is er nog kans! Maar ik begrijp het wel, ben er ook van overtuigd dat ze deze ronde mijn eisprong gemist hebben en ik schat de kansen dus ook laag in :/
Dag Saar

Dank voor je reactie! Het is soms moeilijk om met mensen om me heen te spreken want niemand begrijpt het echt.
Ik weet inderdaad dat je moet wachten tot het finale resultaat, maar de gynae haar gezicht zei me eigenlijk genoeg en ze sprak meteen van een intakegesprek voor IVF. Dus vandaar zit je gemoed en verwachten direct zeer laag.
Hopelijk heb je ongelijk en hebben ze je eisprong niet gemist, dan is het toch misschien een goede kans?
Hier sprak de gynae ook al bij de eerste poging over IVF omwille van het lage aantal zaadcellen. We gaan nu nog voor een 2de poging, aangezien er toch HCG in mijn bloed zat en er dus wellicht heel vroeg iets fout gelopen is ( er is dus ook voor jou hoop!). Normaal 3 pogingen en daarna IVF, maar heb toch maar al een afspraak gemaakt na poging 2. Al doen we dan nog misschien 1 poging, we kunnen ondertussen de administratie alweer opstarten en horen hoe het zit he.
Hoeveel zaadcellen hanteren ze bij jullie als minimum? Hier 5 miljoen, maar ik hoor soms ook 1 miljoen?
PCO + slechte zaadkwaliteit
IUI met Menopur

Okt: IUI1 negatief
Nov: IUI2 positief !

LotjeS
Berichten: 326
Lid geworden op: 3 september 2019, 19:51

Re: IUI-clubje

Bericht door LotjeS » 18 november 2019, 19:22

Emilialala schreef:
16 november 2019, 17:36
LotjeS schreef:
15 november 2019, 13:18
Saar95 schreef:
15 november 2019, 11:40


Geen ervaring met ziekenhuizen kanten van Ieper. Ik denk wel dat je zelf moet kijken waar jij je goed bij voelt. Als je je goed voelt bij dat ziekenhuis kan je altijd je ivf daar opstarten en eventueel nadien volgende pogingen in een ander ziekenhuis doen.

Wij gaan na 3 iui’s ook terug op gesprek. Ik overweeg zelf ook wel dan achter ivf te vragen ivm de slaagkansen.

Ik begrijp dat je teleurgesteld en triest bent :( het is ook niet makkelijk allemaal. Maar we mogen de hoop niet opgeven. Zolang je deze ronde geen negatieve test hebt is er nog kans! Maar ik begrijp het wel, ben er ook van overtuigd dat ze deze ronde mijn eisprong gemist hebben en ik schat de kansen dus ook laag in :/
Dag Saar

Dank voor je reactie! Het is soms moeilijk om met mensen om me heen te spreken want niemand begrijpt het echt.
Ik weet inderdaad dat je moet wachten tot het finale resultaat, maar de gynae haar gezicht zei me eigenlijk genoeg en ze sprak meteen van een intakegesprek voor IVF. Dus vandaar zit je gemoed en verwachten direct zeer laag.
Hopelijk heb je ongelijk en hebben ze je eisprong niet gemist, dan is het toch misschien een goede kans?
Hier sprak de gynae ook al bij de eerste poging over IVF omwille van het lage aantal zaadcellen. We gaan nu nog voor een 2de poging, aangezien er toch HCG in mijn bloed zat en er dus wellicht heel vroeg iets fout gelopen is ( er is dus ook voor jou hoop!). Normaal 3 pogingen en daarna IVF, maar heb toch maar al een afspraak gemaakt na poging 2. Al doen we dan nog misschien 1 poging, we kunnen ondertussen de administratie alweer opstarten en horen hoe het zit he.
Hoeveel zaadcellen hanteren ze bij jullie als minimum? Hier 5 miljoen, maar ik hoor soms ook 1 miljoen?

Hallo,

Bij ons is het 1 miljoen.. mijn man zit er ook maar iedere keer net over dus echt slechte kwaliteit..
Hier net op gesprek geweest voor ICSI. Normaal nog een vierde keer IUI in december, tegen dan is al het papierwerk gedaan om in januari te starten.

Met dergelijk staal blijkt de kansen nihil te zijn met IUI.
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Saar95
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 juli 2019, 18:52

Re: IUI-clubje

Bericht door Saar95 » 19 november 2019, 11:06

Ik weet eigenlijk niet wat bij ons de minimum zijn, maar bij mijn partner was zijn staal altijd wel in orde. Ik ga volgende keer de waardes eens afgeprint vragen (ik bekijk en weet alles wel graag hahah).

Ik begrijp dat het mss een grote stap is naar ISCI, maar ik denk wel dat je sneller resultaten gaat boeken ermee!

Hier de 2e wachtweek, ben het wachten zo beu pfff. Heb een vervolg afspraak staan voor in de wachtweken van 3e iui in december. Ben benieuwd wat ze bij ons gaan voorstellen. Momenteel is alles nog in natuurlijke cyclus, heb elke maand een follikel en eisprong, zouden hormonen dan eigenlijk wel "nut" hebben? Of zou het ook eerder richting IVF gaan?

Nog geen enkele keer zwanger geweest in de afgelopen maanden :(.
06/18 pilstop
07/19 hyfosy, bloedonderzoek, semenanalyse
10/19 iui 1 (pregnyl) negatief
11/19 iui 2 (pregnyl) negatief
12/19 iui 3 (clomid + pregnyl + utro) negatief
01/20 iui 4 (clomid + pregnyl + utro) positief 👶🏼

Mariekske
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 november 2019, 6:57

Re: IUI-clubje

Bericht door Mariekske » 19 november 2019, 11:14

Hallo allemaal, ik heb besloten me helaas ook maar eens aan dit clubje toe te voegen. Mijn naam is Marieke, ik heb samen met mijn man een 4 jarig dochtertje en wij zijn inmiddels al bijna twee jaar aan het wachten op een brusje maar tot nu toe nog niets. De eerste keer was ik de derde maand zonder ovutesten of niets zwanger, dus voor onze tweede hadden we een beetje hetzelfde verwacht. Na lang zelf proberen en met ovulatie sticks een veel hoop uiteindelijk ons toch maar overgegeven aan de mmm. sperma van man allemaal goed, een baarmoeder en eierstokken onderzoek gehad, alles leek goed maar uit de biopsie bleek dat ik een baarmoeder ontsteking had (die ik misschien volgens gyne al heb sinds keizersnede!!!???). Ikzelf had het gevoel dat dat de reden was waarom het niet lukte. Maar ivm mijn leeftijd (net 36 geworden) en twee conisaties twee jaar geleden (wat invloed kan hebben op het slijm en transport) toch maar besloten om meteen te beginnen met uiu in het augustinus. Helaas zondag negatief getest en na het gebruik van dat verschrikkelijke utrogestan mijn menstruatie deze ochtend doorgekomen. Al moet ik zeggen dat ik het ook al aan had zien komen. Normaal voel ik mijn eisprong maar deze keer heb ik met de pregnyl helemaal niets gevoeld. Ik hoop dat er hier anderen zijn die van deze donkere november maand nog een mooie maand kunnen maken!!!

Tiny22
Berichten: 215
Lid geworden op: 10 juni 2019, 9:30

Re: IUI-clubje

Bericht door Tiny22 » 19 november 2019, 11:31

Hey saar volgens mijn dokters verbeteren die hormonen de kwaliteit van de eicellen. Ale zo heb ik het toch begrepen.
In mijn traject deed ik na de derde iui een kijkoperatie.

Hopelijk is het deze keer gewoon raak zodat je niet aan de hormonen of iets dergelijks moet.

Hier de laatste IUI ook mislukt. Wij gaan over naar ivf.

Veel succes allemaal!!!
Start: maart 2018
Start IVF1.1: 01/2020 - /
IVF 1.2 02/2020 - zwanger 💕
Start 2de kindje: 1.3: ontdooiing mislukt
IVF 2.1: /
IVF 2.2:

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: IUI-clubje

Bericht door VickyV » 19 november 2019, 21:51

Bij ons hebben ze geen minimum gezegd, al lees ik wel dat een 'normaal' staal tussen 50 en 100 miljoen is, dat van mijn vriend was vorige keer 30 miljoen en "ok" volgens de gynae.
Vorige keer zei de gynae dat ze bij ons geen reden zien voor ifv, dus ik vraag me af wat dan wél de volgende stap gaat zijn...

Onze 4de iui loopt waarschijnlijk ook op niets uit, ik moet morgenvroeg testen, maar heb sinds zondag last van pms, dus ik voel de bui al hangen. Dat mijn maandstonden er maar snel zijn, dan kunnen we op naar poging 5 :-).

Hey Mariekske, welkom in het clubje :-).

Veel succes Tiny22!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: IUI-clubje

Bericht door VickyV » 20 november 2019, 14:15

Zoals verwacht, deze morgend een negatieve zwangerschapstest & dit doorgegeven aan de fertiliteitsafdeling.

Het was wel de eerste keer dat ze vroegen om dit te bespreken met de gynaecoloog, meestal zeggen ze gewoon dat ik moet terugbellen als ik mijn maandstonden heb om dan een afspraak te maken voor dag 10 op 1ste controle te komen. Ik ben hier nu niet op ingegaan, maar ga wel vragen wat de volgende stappen zijn als de 6 IUI pogingen nu mislukken...

Toch niet zo evident om in deze donkere dagen de moed te vinden om te blijven hopen vind ik.

Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Saar95
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 juli 2019, 18:52

Re: IUI-clubje

Bericht door Saar95 » 20 november 2019, 15:27

VickyV schreef:
20 november 2019, 14:15
Zoals verwacht, deze morgend een negatieve zwangerschapstest & dit doorgegeven aan de fertiliteitsafdeling.

Het was wel de eerste keer dat ze vroegen om dit te bespreken met de gynaecoloog, meestal zeggen ze gewoon dat ik moet terugbellen als ik mijn maandstonden heb om dan een afspraak te maken voor dag 10 op 1ste controle te komen. Ik ben hier nu niet op ingegaan, maar ga wel vragen wat de volgende stappen zijn als de 6 IUI pogingen nu mislukken...

Toch niet zo evident om in deze donkere dagen de moed te vinden om te blijven hopen vind ik.

Hopelijk hebben jullie meer geluk!
Pffff balen Vicky :( ik begrijp volledig dat je een slechte dag hebt nu :/. Heb vorige keer ook effe hard geweend met het negatieve resultaat... Ik denk idd dat het wel handig is een gesprek in te plannen om te evalueren. Heb zelf een vervolggesprek staan na 3 pogingen iui (natuurlijke cyclus).

Ik heb precies al krampjes :/ ik verwacht mijn regels pas zondag... lijkt me precies vroeg voor menstruatiekrampen, maar begint bij mij meestal wel enkele dagen vroeger. Begin de hoop ook op te geven voor deze maand :(
06/18 pilstop
07/19 hyfosy, bloedonderzoek, semenanalyse
10/19 iui 1 (pregnyl) negatief
11/19 iui 2 (pregnyl) negatief
12/19 iui 3 (clomid + pregnyl + utro) negatief
01/20 iui 4 (clomid + pregnyl + utro) positief 👶🏼

VickyV
Berichten: 105
Lid geworden op: 2 april 2019, 14:27

Re: IUI-clubje

Bericht door VickyV » 21 november 2019, 13:11

Ik baal inderdaad wel... 4 IUI en nog steeds niets... we hebben er wel steeds 1 maand tussen uit gelaten, dat had ik toen nodig. Maar nu gaan we de volgende poging(en) niet pauzeren. Soms weegt het wel door, tis dag 2 van mijn cyclus en je ziet dan je zwangere collega er relax bij zitten... dan kijk je er soms naar en vraag je je af waarom het zo lang moet duren of het zo moeilijk moet zijn.

Ai, dat is jammer Saar95, ik duim alsnog voor jou! Ik voel altijd ongeveer 5 dagen op voorhand dat ik mijn maandstonden krijg. Succes!
Pilstop 03/'18
6x negatieve IUI: 05/'19 - 01/'20
3x negatieve IVF/ICSI '20-'21
ICSI 4 via Jette - ongoing

Kito
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 december 2018, 15:12

Re: IUI-clubje

Bericht door Kito » 21 november 2019, 18:44

Hey allemaal,

Mijn ok is gepland voor 8/1 en als alles goed loopt en erna geen hormonen meer moet nemen om de restjes endometriose weg te werken zouden we er terug mogen aan beginnen
Ik hoop op het beste, dat het toch eens goed mag lopen he

Grts
27/4/2019 1ste IUI - 11/8/2019 4de IUI negatief
14/5/2020 start IVF traject 🤞🏼
30/5/2020 1ste IVF negatief
25/6/2020 1.2 IVF negatief
28/7/2020 2.1 IVF negatief
23/08/2020 2.2 IVF negatief
25/10/2020 3.1 IVF negatief
25/01/2021 3.2 IVF 4/2/2021 BN 🤞🏼

Saar95
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 juli 2019, 18:52

Re: IUI-clubje

Bericht door Saar95 » 23 november 2019, 19:14

Iui 2 is negatief uitgedraaid :( gisteren nog maar eens heel hard geweend..

Wij hebben 2 rondes in natuurlijke cyclus gedaan. Normaal na de 3e starten met hormonen erbij. Wat zijn hier de ervaringen met clomid? Ik weet maandag of ik er deze ronde mss al mee mag starten, maar hoor er precies meer negatief dan positief over?
06/18 pilstop
07/19 hyfosy, bloedonderzoek, semenanalyse
10/19 iui 1 (pregnyl) negatief
11/19 iui 2 (pregnyl) negatief
12/19 iui 3 (clomid + pregnyl + utro) negatief
01/20 iui 4 (clomid + pregnyl + utro) positief 👶🏼

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten