IUI-clubje

IUI Forum
ZonderGeduld
Berichten: 63
Lid geworden op: 21 juli 2020, 10:50

Re: IUI-clubje

Bericht door ZonderGeduld » 9 augustus 2020, 15:14

Ik ben deze middag ongesteld geworden, 12dagen na de IUI. Ookal voelde ik het ergens wel al, toch weer een grote teleurstelling.

Een goeie huilbui later ben ik alweer aan het aftellen naar de volgende poging. 3de keer goede keer misschien?

@Minosh: jij al iets gewaar? We lopen ongeveer samen dacht ik? Ik duim!!

@Pindanootje: ik duim voor je mee!
05 - 2019 - Pilstop
01- 2020 - Miskraam
05 - 2020 - Onderzoeken : teratozoöspermie
IUI 1 - IUI 5 - Negatief
ICSI 1 - PU 26.01.2021 - TP 29.01.2021 - bn 11/02

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 9 augustus 2020, 17:16

@Zonder geduld: Wat jammer... Sterkte de komende dagen.
We lopen inderdaad wat gelijk, maar ik moet utrogestan nemen waardoor mijn menstruatie uitblijft... Ik heb gisteren wel een test gedaan en die was zoals voorspeld negatief, dinsdag nog eens en dan kan ik stoppen met die pillen...

@ Elvira: Fijn verlof😀

@ iedereen in de WW ik duim mee❤️❤️❤️

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 9 augustus 2020, 18:45

Oh wat jammer @zondergeduld en Minosh, als de test negatief is of je ongesteld bent geworden dan is alle hoop weg he, komt zo hard binnen. Enorm Balen.. Neem allebei een stevig glas wijn vanavond zou ik zeggen. Hopelijk mag de volgende ronde de juiste worden..
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 9 augustus 2020, 21:59

ZonderGeduld schreef:
9 augustus 2020, 15:14
Ik ben deze middag ongesteld geworden, 12dagen na de IUI. Ookal voelde ik het ergens wel al, toch weer een grote teleurstelling.

Een goeie huilbui later ben ik alweer aan het aftellen naar de volgende poging. 3de keer goede keer misschien?

@Minosh: jij al iets gewaar? We lopen ongeveer samen dacht ik? Ik duim!!

@Pindanootje: ik duim voor je mee!
Oooh zo jammer! Ik begrijp dat je enorm teleurgesteld bent. Ik hoop mee voor jou dat het gezegde van 3e keer goeie keer van toepassing is. Laat de emoties maar de vrije loop Vandaag en morgen is er een nieuwe dag, een dag dichter bij een nieuwe poging. Take care meid!!
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: IUI-clubje

Bericht door Babske84 » 9 augustus 2020, 22:01

Minosh schreef:
9 augustus 2020, 17:16
@Zonder geduld: Wat jammer... Sterkte de komende dagen.
We lopen inderdaad wat gelijk, maar ik moet utrogestan nemen waardoor mijn menstruatie uitblijft... Ik heb gisteren wel een test gedaan en die was zoals voorspeld negatief, dinsdag nog eens en dan kan ik stoppen met die pillen...

@ Elvira: Fijn verlof😀

@ iedereen in de WW ik duim mee❤️❤️❤️
Ooh zo jammer, dat wachten duurt eeuwig en als je dan een negatieve test hebt, stort je wereld idd in 😕 laat ook jij de emoties vandaag maar eens goed los en vanaf morgen terug positief kijken nr de toekomst. Ik hoop dat je een beetje kan slapen en take care 👊🏼
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Elvira » 9 augustus 2020, 23:19

Pindanootje schreef:
9 augustus 2020, 13:01


Fijn verlof meid! Voel jij al iets? (aangezien we gelijk lopen :p) ik helemaal niks eigenlijk. Ik weet dat dat niet persé hoeft.. Maar had zo graag iets gemerkt wat ik nog nooit eerder gevoeld had, dat zou zo'n hoop geven. Heb jij zoiets?
Dankjewel!! Vandaag toch heel weinig aan gedacht. Maar de afgelopen dagen heb ik er mega op gelet haha. Ik dacht op een gegeven moment iets in mijn baarmoeder te voelen maar ja 🤷‍♀️ Verder erg moe maar that’s it. Ben bang dat we toch gewoon moeten wachten tot de 14 dagen om zijn 😳😂
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 10 augustus 2020, 13:53

De afgelopen dagen echt heel veel geweend, een echt dipje gehad. Ruzie gehad met mijn vriend. Het wordt ons allemaal wat te veel,... Het is precies een straatje zonder einde en iedere keer weer een zware teleurstelling. We moeten toch wel sterk zijn in dit traject.
Ik heb echt nood aan even weg te zijn, ... , ik hoop echt dat we allemaal snel zwanger mogen worden en blijven

Melissa00
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 11:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Melissa00 » 10 augustus 2020, 14:07

Minosh schreef:
10 augustus 2020, 13:53
De afgelopen dagen echt heel veel geweend, een echt dipje gehad. Ruzie gehad met mijn vriend. Het wordt ons allemaal wat te veel,... Het is precies een straatje zonder einde en iedere keer weer een zware teleurstelling. We moeten toch wel sterk zijn in dit traject.
Ik heb echt nood aan even weg te zijn, ... , ik hoop echt dat we allemaal snel zwanger mogen worden en blijven
Lieve Minosh, niet de moed verliezen 😘
De frustraties, warme weer, de zoveelste teleurstelling.. we kennen het. Probeer je de komende dagen te herpakken, maar wenen is oké hé 🍀🌸
16/3/2020: IUI 1 - biochem. zwangerschap
12/6/2020: IUI 2 - negatief
8/07/2020: IUI 3 - negatief
1/08/2020: IUI 4 - zwanger 🌸 23/04/2021

Pindanootje
Berichten: 1262
Lid geworden op: 24 september 2019, 21:07

Re: IUI-clubje

Bericht door Pindanootje » 10 augustus 2020, 14:16

Minosh schreef:
10 augustus 2020, 13:53
De afgelopen dagen echt heel veel geweend, een echt dipje gehad. Ruzie gehad met mijn vriend. Het wordt ons allemaal wat te veel,... Het is precies een straatje zonder einde en iedere keer weer een zware teleurstelling. We moeten toch wel sterk zijn in dit traject.
Ik heb echt nood aan even weg te zijn, ... , ik hoop echt dat we allemaal snel zwanger mogen worden en blijven
Oh meid 😔 wat super naar voor je.. We kunnen ons denk ik allemaal hier dat gevoel van diepe ontgoocheling voorstellen. Het vergt ook enorm veel moed, doorzettingsvermogen, geduld etc van een mens. En van een relatie. Een dipje is niet meer dan normaal. Gewoon even toelaten denk ik en dan komt de nieuwe moed erna vanzelf wel weer. Klopt het dat dit de laatste IUI poging was voor je en je nu naar ivf gaat, of verwar ik je nu even ? (sorry zijn hier met zoveel en zonder een gezicht erbij hou ik 't soms moeilijk uiteen).
Hopelijk kan je inderdaad even weg van alles en samen weer opladen.
Ik vrees over n week in hetzelfde schuitje te zitten en ook weer alle teleurstelling als een golf over me heen te voelen komen. Wat zullen we als het ooit eens gelukt is, enorm hard gaan genieten vh zwanger zijn....
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 10 augustus 2020, 14:50

Merci meiden, het doet deugd om het hier even van me af te schrijven.
Het ging normaal onze laatste poging zijn, mijn vriend wil echt een time-out.. Hij wil zorgeloos van zijn vakantie genieten en dan met volle moed er tegen aan te gaan, ik natuurlijk niet... Maar we moeten samen de weg bewandelen, dus zullen we na ons verlof starten.
Ik heb ondertussen het boek innesteling besteld, misschien staan hier nog handige tips in.

Ik blijf wel echt hopen en duimen voor jullie :-).

fossie
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 juni 2020, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door fossie » 10 augustus 2020, 14:58

Ai Minosh toch, we leven allemaal met je mee, en snappen je maar al te goed. Elke keer die hoop en dan die teleurstelling, dat weegt hé. Ze zeggen dat je het soms van je af moet zetten, maar voor zoiets bestaat geen knopje waarmee je je gedachten en gevoelens gewoon even uitzet.

Kop op, misschien kan je tijdens een korte time-out weer op krachten komen en met volle moed ertegenaan gaan. Het is ons allemaal zo gegund! Even balen mag ook echt hé, zoals de anderen hier zeggen, even gewoon alles eruit.

Veel sterkte, en vooral de moed en de hoop niet verliezen. Hoop doet leven! 🍀🍀☘️

Ik ben deze morgen naar de gynaecoloog geweest, woensdag derde inseminatie, dus dan weer wachten en leven op hoop... Toitoitoi iedereen!
BAM!
Juni 2020 - 1e IUI - negatief
Juli 2020 - 2e IUI - negatief
Aug 2020 - 3e IUI (met utrogestan) - negatief
Op naar poging 4!

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 10 augustus 2020, 15:29

fossie schreef:
10 augustus 2020, 14:58
Ai Minosh toch, we leven allemaal met je mee, en snappen je maar al te goed. Elke keer die hoop en dan die teleurstelling, dat weegt hé. Ze zeggen dat je het soms van je af moet zetten, maar voor zoiets bestaat geen knopje waarmee je je gedachten en gevoelens gewoon even uitzet.

Kop op, misschien kan je tijdens een korte time-out weer op krachten komen en met volle moed ertegenaan gaan. Het is ons allemaal zo gegund! Even balen mag ook echt hé, zoals de anderen hier zeggen, even gewoon alles eruit.

Veel sterkte, en vooral de moed en de hoop niet verliezen. Hoop doet leven! 🍀🍀☘️

Ik ben deze morgen naar de gynaecoloog geweest, woensdag derde inseminatie, dus dan weer wachten en leven op hoop... Toitoitoi iedereen!
Merci :-).
Veel succes woensdag en ik duim alvast heel hard mee 🍀

Liesbeth2205
Berichten: 44
Lid geworden op: 6 juli 2020, 13:50

Re: IUI-clubje

Bericht door Liesbeth2205 » 10 augustus 2020, 15:35

Hoi allemaal!

Ik zie dat de meeste van jullie nog steeds spannend aan het afwachten zijn. Ik hoop dat er deze maand toch minstens één iemand goed nieuws mag krijgen. Ik ben het alvast niet, dus meer kans voor jullie. :wink: Ik had geen hoge verwachtingen, maar toch komt het nieuws binnen als een bom als ze je opbellen met de bloedresultaten. Heb ook echt heel de namiddag geweend. 's Avonds kon ik me wel snel herpakken, gelukkig. Op naar de volgende dan maar! Ik ben vrijdag al gestopt met de utrogestan, maar mijn ms zijn nog steeds niet doorgekomen. Is het normaal dat dit zo lang duurt?
IUI 1-4: neg
15/11 ICSI 1.1: mk 5wk
04/01 ICSI 1.2: 💙 23/9

Elvira
Berichten: 593
Lid geworden op: 24 juni 2020, 20:23

Re: IUI-clubje

Bericht door Elvira » 10 augustus 2020, 16:29

Minosh en Liesbeth, veel sterkte ❤️ Toch altijd weer een klap, hè?
Het is inderdaad een traject dat veel van je vergt, en je partner of zelfs familie en vrienden. Ik heb soms ook onenigheid met mijn vrouw maar we proberen goed te blijven praten over hoe we ons voelen en dat helpt vaak wel... ik ben bijvoorbeeld overdreven voorzichtig met Corona 😅 zij vindt dat soms irritant maar ik leg dan uit dat ik door wil kunnen met iui en ivf als het moet; zonder dat Corona daar een stokje voor steekt!
Ik vraag me soms af of we hier nog vaak aan terug gaan denken als het eenmaal zover is ☺️
jun 2019 - aug 2020: 10x IUI: neg
sept - dec 2020: ICSI pick up & 3 TP
6 jan 2021: vierde TP - pos! 💛 bevallen op 13 sept 2021

Minosh
Berichten: 1373
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: IUI-clubje

Bericht door Minosh » 10 augustus 2020, 17:08

Liesbeth2205 schreef:
10 augustus 2020, 15:35
Hoi allemaal!

Ik zie dat de meeste van jullie nog steeds spannend aan het afwachten zijn. Ik hoop dat er deze maand toch minstens één iemand goed nieuws mag krijgen. Ik ben het alvast niet, dus meer kans voor jullie. :wink: Ik had geen hoge verwachtingen, maar toch komt het nieuws binnen als een bom als ze je opbellen met de bloedresultaten. Heb ook echt heel de namiddag geweend. 's Avonds kon ik me wel snel herpakken, gelukkig. Op naar de volgende dan maar! Ik ben vrijdag al gestopt met de utrogestan, maar mijn ms zijn nog steeds niet doorgekomen. Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Vind ook heel jammer voor jou.
Bij mij duurt het 1 a 2 dagen, maar ik weet dat het bij sommige langer kan duren.
Als het te lang duurt, misschien toch eens vragen aan je dokter?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten