IUI-clubje

IUI Forum
Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 9 maart 2019, 18:41

Ik geloof het nog altijd niet echt ondanks dat ik symptomen begin te hebben. :oops:

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 9 maart 2019, 18:44

Ik had al symptomen voor de eerste positieve test en durf het ook nog niet echt geloven. Ik ben zelfs blij als ik misselijk ben, omdat ik dan bewijs heb.
Het is zenuwachtig afwachten tot de eerste echo hé, want je hoort en leest zoveel....

AngelNR
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 januari 2019, 17:52

Re: IUI-clubje

Bericht door AngelNR » 10 maart 2019, 3:15

Dank jullie wel. Ik ga het rustig aan geloven.
Ik doe morgen en maandag ook een test voor de zekerheid. Bij elke pijntje denk ik ojee word ik toch ongesteld? Het blijft ongeloofwaardig vooral als je vaak een test heb gehad en die was dan spierwit.
Ik hoop dat alles goed gaat. :)

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 10 maart 2019, 14:46

AngelNR schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dank jullie wel. Ik ga het rustig aan geloven.
Ik doe morgen en maandag ook een test voor de zekerheid. Bij elke pijntje denk ik ojee word ik toch ongesteld? Het blijft ongeloofwaardig vooral als je vaak een test heb gehad en die was dan spierwit.
Ik hoop dat alles goed gaat. :)
Waaaaaaaw! Alvast een hele dikke proficiat! Nog 1tje in maart!

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 10 maart 2019, 15:01

Wat heb ik een zalige vakantie achter de rug! Weer even helemaal opgeladen!

Wel even jullie mening nodig...
Vrijdag moest ik toevallig naar de huisarts om opnieuw bloed te laten nemen (anders mag ik niet starten met IVF), nu curieus zoals ik ben heb ik mijn HCG waarde al eens laten meetesten. Gisterenochtend mocht ik bellen en de waarde stond op 5 (vanaf 5 ben je zogezegd zwanger). Maar deze waarde zal wel door de pregnyl komen zeker (Pregnyl gehad op 1/3, dus op vrijdag 7 dagen geleden)? Alsook kan de innesteling toch niet zo snel gaan (iui op 3/2, dus op vrijdag dag 5). Nu vrijdag laat ik opnieuw bloed nemen om te kijken of de waarde al of niet gestegen is, want ik vertrek dan op vrouwenweekend en geen zin om daar dan te testen.

Liefs GJM

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 10 maart 2019, 15:50

Dat vind ik een moeilijke. Ik dacht dat Pregnyl 5000 een dag of 7 in je bloed bleef en de 10000 een dag of 10.
Maar je leest overal wat anders en ik heb het nooit gevraagd.
Maar als je het nu al ziet in je bloed, zou je halfweg volgende week wel al eens zelf kunnen testen denk ik dan zo?

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 10 maart 2019, 16:15

ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dat vind ik een moeilijke. Ik dacht dat Pregnyl 5000 een dag of 7 in je bloed bleef en de 10000 een dag of 10.
Maar je leest overal wat anders en ik heb het nooit gevraagd.
Maar als je het nu al ziet in je bloed, zou je halfweg volgende week wel al eens zelf kunnen testen denk ik dan zo?
Dan zou er op dag 5/6 al een innesteling moeten gebeurd zijn? Want op zondag 3/3 iui (ik zie net dat ik bij vorige post 3/2 had geschreven) en op vrijdagavond 8/3 bloedafname. Is dat niet wat snel qua innesteling? Kan dat? Je hebt wel een punt qua testen. De waarde zou in principe moeten stijgen. Ik test woensdag al eens. Maar ik vrees ervoor dat het de pregnyl zal zijn :?.

Eekhoorntje3
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mei 2018, 6:55

Re: IUI-clubje

Bericht door Eekhoorntje3 » 10 maart 2019, 17:18

AngelNR schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dank jullie wel. Ik ga het rustig aan geloven.
Ik doe morgen en maandag ook een test voor de zekerheid. Bij elke pijntje denk ik ojee word ik toch ongesteld? Het blijft ongeloofwaardig vooral als je vaak een test heb gehad en die was dan spierwit.
Ik hoop dat alles goed gaat. :)
Proficiat!! Probeer toch maar te genieten! :D

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 10 maart 2019, 18:10

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
Dat vind ik een moeilijke. Ik dacht dat Pregnyl 5000 een dag of 7 in je bloed bleef en de 10000 een dag of 10.
Maar je leest overal wat anders en ik heb het nooit gevraagd.
Maar als je het nu al ziet in je bloed, zou je halfweg volgende week wel al eens zelf kunnen testen denk ik dan zo?
Dan zou er op dag 5/6 al een innesteling moeten gebeurd zijn? Want op zondag 3/3 iui (ik zie net dat ik bij vorige post 3/2 had geschreven) en op vrijdagavond 8/3 bloedafname. Is dat niet wat snel qua innesteling? Kan dat? Je hebt wel een punt qua testen. De waarde zou in principe moeten stijgen. Ik test woensdag al eens. Maar ik vrees ervoor dat het de pregnyl zal zijn :?.
Ja, dat lijkt me vrij snel, maar zeg nooit nooit natuurlijk.
Ik had 9 dagen na iui zo'n vroege test gedaan en niks te zien, maar 2 dagen later lichte streep.
Als jij nu al een innesteling zou gehad hebben zou je woensdag volgens mij zeker een positieve test moeten hebben.
Er zit, vrees ik, niks anders op dan even afwachten...

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 11 maart 2019, 14:02

GJM, lukt het wat om af te wachten?


Aftellen tot NOD:
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, IUI 3 (clomid + pregnyl + utrogestan) (intake IVF op 20 maart indien IUI 3 mislukt), NOD 17/3

Aftellen tot volgende IUI:
- Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

- AngelNR , 30 jaar, kinderloos, 5,5 jaar bezig, nu bezig met 2e IUI, clomid + pregnyl + ovulatietesten en vanaf deze ronde ook utrogestan

- Eekhoorntje3, 33j, zoontje van 4, 2,5jaar bezig, iui-D 4, geen medicatie

- JustmeKathy, 29j, Kinderloos, BAM, 2de poging Clomid + Pregnyl, fm 15/03

Zwanger:
- Sesampje, 33j, 1 zoon van 5j, 3 iui's, uitgerekend half november (februari-lady )
- ShH, 35j, kinderloos, BAM, 3 iui's, uitgerekend half november

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 11 maart 2019, 16:27

ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM, lukt het wat om af te wachten?


Aftellen tot NOD:
- GJM, 31j, kinderloos, poging tot 1,5j, IUI 3 (clomid + pregnyl + utrogestan) (intake IVF op 20 maart indien IUI 3 mislukt), NOD 17/3

Aftellen tot volgende IUI:
- Solary,31j, kinderloos, lesb koppel, 1ste poging enkel pregnyl, fm 21/03

- AngelNR , 30 jaar, kinderloos, 5,5 jaar bezig, nu bezig met 2e IUI, clomid + pregnyl + ovulatietesten en vanaf deze ronde ook utrogestan

- Eekhoorntje3, 33j, zoontje van 4, 2,5jaar bezig, iui-D 4, geen medicatie

- JustmeKathy, 29j, Kinderloos, BAM, 2de poging Clomid + Pregnyl, fm 15/03

Zwanger:
- Sesampje, 33j, 1 zoon van 5j, 3 iui's, uitgerekend half november (februari-lady )
- ShH, 35j, kinderloos, BAM, 3 iui's, uitgerekend half november
Tes echt lastig 🙈! Maar ik probeer er niet aan te denken. Agenda volgepropt deze week! Dan gaat het wat vooruit. Hoe voel jij je??? Weet je familie het al? Of ga je nog wat wachten?

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 11 maart 2019, 18:21

En doe je woensdag een testje?

Met mij goed. Niet echt veel kwaaltjes. En ga maar blij durven zijn na de eerste echo denk ik.
Heb het m'n ouders en m'n zus en de allerdichtste vriendinnen verteld. Met al de rest wacht ik tot na 12 weken.

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 11 maart 2019, 20:04

ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
En doe je woensdag een testje?

Met mij goed. Niet echt veel kwaaltjes. En ga maar blij durven zijn na de eerste echo denk ik.
Heb het m'n ouders en m'n zus en de allerdichtste vriendinnen verteld. Met al de rest wacht ik tot na 12 weken.
Ja woensdag eens plassen en vrijdag bloedtest. NOD is eigenlijk maar zondag, maar swat we zullen wel zien.

Goed dat de kwaaltjes (nog 🤪) niet te erg zijn. Dat kan ik begrijpen, maar de echo zal je wel geruststellen. En dan vieren he, met een goeie mocktail 😂!

ShH
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 september 2018, 16:51

Re: IUI-clubje

Bericht door ShH » 11 maart 2019, 21:07

GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
En doe je woensdag een testje?

Met mij goed. Niet echt veel kwaaltjes. En ga maar blij durven zijn na de eerste echo denk ik.
Heb het m'n ouders en m'n zus en de allerdichtste vriendinnen verteld. Met al de rest wacht ik tot na 12 weken.
Ja woensdag eens plassen en vrijdag bloedtest. NOD is eigenlijk maar zondag, maar swat we zullen wel zien.

Goed dat de kwaaltjes (nog 🤪) niet te erg zijn. Dat kan ik begrijpen, maar de echo zal je wel geruststellen. En dan vieren he, met een goeie mocktail 😂!
Ik duim alvast dat je woensdag een streep mag zien! Hoe licht of vaag ook :-)

GJM
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2019, 8:39

Re: IUI-clubje

Bericht door GJM » 11 maart 2019, 22:41

ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
GJM schreef:
1 januari 1970, 1:00
ShH schreef:
1 januari 1970, 1:00
En doe je woensdag een testje?

Met mij goed. Niet echt veel kwaaltjes. En ga maar blij durven zijn na de eerste echo denk ik.
Heb het m'n ouders en m'n zus en de allerdichtste vriendinnen verteld. Met al de rest wacht ik tot na 12 weken.
Ja woensdag eens plassen en vrijdag bloedtest. NOD is eigenlijk maar zondag, maar swat we zullen wel zien.

Goed dat de kwaaltjes (nog 🤪) niet te erg zijn. Dat kan ik begrijpen, maar de echo zal je wel geruststellen. En dan vieren he, met een goeie mocktail 😂!
Ik duim alvast dat je woensdag een streep mag zien! Hoe licht of vaag ook :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten