IUI-clubje

IUI Forum
Poppemieke

Re: IUI-clubje

Bericht door Poppemieke » 12 september 2024, 14:07

Minime2024 schreef:
12 september 2024, 12:39
Poppemieke schreef:
12 september 2024, 7:52
kimmieh schreef:
11 september 2024, 16:31

Vandaag zelf getest & negatief..
Dus helaas, het kan niet meer :cry:
Oh wat jammer... 🫂 Hopelijk 3de keer, goede keer. Blijven hopen op een goede afloop, vroeg of laat lukt het wel. 🤞
Hebben ze bij jou een bepaald aantal IUI´s afgesproken vooraleer je naar icsi mag gaan? Ik geloof meer in de slaagkansen hierbij. Bij mij hadden ze 3x IUI gezegd en dan icsi.

Bij mij zal de 2de IUI sowieso pas voor volgende cyclus zijn. Nog geen bericht gehad dat er een donor is en menstruatie gisterenavond al gestart. 😪 Veel vroeger dan normaal dus zit nu met een beetje schrik dat ik helemaal ontregeld ben... En dat wachten op donormateriaal maakt het allemaal nog moeilijker.
Hallo Poppemieke,
Je kan altijd eens bellen naar Jan Palfijn om te vragen of ze zicht hebben op de wachtlijst. Ze kunnen geen exacte dag geven dat je een donor zal hebben, maar ze kunnen wel een inschatting maken of het op tijd komt voor de volgende cyclus of niet. Zou stom zijn dat je een melding krijgt op dag 6 en dan een hele maand moet wachten omdat je net niet gestart bent met Letrozole.. :)
Ze zijn wel heel vriendelijk daar en begrijpen dat het wachten op een donor slopend is :)
Succes met wachten!
Merci voor de tip maar jammer genoeg konden ze mij niets meer vertellen. Het zal dan toch voor de volgende cyclus zijn...
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
06/24 - Overstap naar AZ Jan Palfijn Gent
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 12 september 2024, 22:16

Poppemieke schreef:
12 september 2024, 7:52
kimmieh schreef:
11 september 2024, 16:31
Poppemieke schreef:
10 september 2024, 11:52
De moed nog niet opgeven Kimmieh. Het kan nog! 🤞
Vandaag zelf getest & negatief..
Dus helaas, het kan niet meer :cry:
Oh wat jammer... 🫂 Hopelijk 3de keer, goede keer. Blijven hopen op een goede afloop, vroeg of laat lukt het wel. 🤞
Hebben ze bij jou een bepaald aantal IUI´s afgesproken vooraleer je naar icsi mag gaan? Ik geloof meer in de slaagkansen hierbij. Bij mij hadden ze 3x IUI gezegd en dan icsi.

Bij mij zal de 2de IUI sowieso pas voor volgende cyclus zijn. Nog geen bericht gehad dat er een donor is en menstruatie gisterenavond al gestart. 😪 Veel vroeger dan normaal dus zit nu met een beetje schrik dat ik helemaal ontregeld ben... En dat wachten op donormateriaal maakt het allemaal nog moeilijker.
Ben vandaag langsgegaan..
We hebben afgesproken dat we 4 IUI's gaan doen & daarna wordt er een kijkoperatie gepland.
Afhankelijk wat daar de uitslag zal zijn kan ik overstappen op IVF..

Ik kan normaal volgende cyclus al starten met 3de IUI, daarna wordt er wel een pauze gepland daar ik 3weken op vakantie ga naar Spanje..
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie
12/24 --> kunstmatige menopauze met Zoladex
01/25 --> inspuitingen Zoladex (3 in totaal)

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 13 september 2024, 8:26

Laat ons hopen dat de kijkoperatie uiteindelijk niet nodig zal zijn en het nog lukt met de 3de of 4de iui. 🤞
Misschien dat die pauze van 3 weken ook wel even deugd doet. Hoe graag ik deze cyclus nog geprobeerd had, denk ik dat het wel goed is dat mijn lichaam even pauze krijgt om weer te normaliseren en zich klaar te maken voor een volgende poging.
Ik had al een laparoscopie in UZ Leuven (in samenwerking met fcb) in maart waarbij ze 2 cysten op eileider hebben weggehaald en mijn rechter eileider hebben opengemaakt. In combo met vrij lage amh-waarde waarschijnlijk de reden dat dr. Kaan al iets sneller naar icsi wil gaan bij mij.
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 20 september 2024, 15:01

Poppemieke schreef:
13 september 2024, 8:26
Laat ons hopen dat de kijkoperatie uiteindelijk niet nodig zal zijn en het nog lukt met de 3de of 4de iui. 🤞
Misschien dat die pauze van 3 weken ook wel even deugd doet. Hoe graag ik deze cyclus nog geprobeerd had, denk ik dat het wel goed is dat mijn lichaam even pauze krijgt om weer te normaliseren en zich klaar te maken voor een volgende poging.
Ik had al een laparoscopie in UZ Leuven (in samenwerking met fcb) in maart waarbij ze 2 cysten op eileider hebben weggehaald en mijn rechter eileider hebben opengemaakt. In combo met vrij lage amh-waarde waarschijnlijk de reden dat dr. Kaan al iets sneller naar icsi wil gaan bij mij.
Sorry dat ik even niet gereageerd heb, maar had even tijd voor mezelf nodig!
Hoe gaat het indertussen met jou?
Hier mag ik 26/09 opnieuw naar de gynaecoloog voor de 10 dagen echo & daarna zal menopur weer volgen voor een nieuwe IUI poging ;)

Groetjes!
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 21 september 2024, 17:45

kimmieh schreef:
20 september 2024, 15:01
Poppemieke schreef:
Hier mag ik 26/09 opnieuw naar de gynaecoloog voor de 10 dagen echo & daarna zal menopur weer volgen voor een nieuwe IUI poging ;)

Groetjes!
Hey Kimmieh!
Geen erg, heel begrijpelijk! Het vergt veel van je. Ik ben ook niet echt actief geweest.
Ik sta jammer genoeg nog steeds op de wachtlijst. Ze hadden gezegd 4 tot 6 weken en sta er nu 4 weken op. 😔Hopelijk volgt komende week het verlossende bericht en is het nog op tijd voor mijn volgende menstruatie. Normaal zou het moeten lukken maar heb wat schrik voor onregelmatigheid na mijn vorige cyclus van maar 18 dagen... Dat wachten en vooral die onzekerheid vind ik echt verschrikkelijk. 😱
Bij jou gaat het precies wel wat sneller? Hopelijk lukt het deze keer! 🤞En wie weet komen we elkaar wel eens tegen in de wachtkamer. 😉

Groetjes!
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 25 september 2024, 14:21

Poppemieke schreef:
21 september 2024, 17:45
kimmieh schreef:
20 september 2024, 15:01
Poppemieke schreef:

Groetjes!
Hey Kimmieh!
Geen erg, heel begrijpelijk! Het vergt veel van je. Ik ben ook niet echt actief geweest.
Ik sta jammer genoeg nog steeds op de wachtlijst. Ze hadden gezegd 4 tot 6 weken en sta er nu 4 weken op. 😔Hopelijk volgt komende week het verlossende bericht en is het nog op tijd voor mijn volgende menstruatie. Normaal zou het moeten lukken maar heb wat schrik voor onregelmatigheid na mijn vorige cyclus van maar 18 dagen... Dat wachten en vooral die onzekerheid vind ik echt verschrikkelijk. 😱
Bij jou gaat het precies wel wat sneller? Hopelijk lukt het deze keer! 🤞En wie weet komen we elkaar wel eens tegen in de wachtkamer. 😉

Groetjes!
Ondertussen nog geen melding gehad dat er een match is?

Groetjes!
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 26 september 2024, 17:45

Maandag heb ik het verlossende berichtje gekregen dat er een match is dus als het mijn gebruikelijke cyclus is zal poging 2 voor midden oktober zijn. Nu hoop ik stiekem wel op een kortere cyclus 😅
Voor jou zal het voor één van de komende dagen zijn, zeker? Ik duim mee! 🤞
Groetjes!
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 27 september 2024, 8:36

Poppemieke schreef:
26 september 2024, 17:45
Maandag heb ik het verlossende berichtje gekregen dat er een match is dus als het mijn gebruikelijke cyclus is zal poging 2 voor midden oktober zijn. Nu hoop ik stiekem wel op een kortere cyclus 😅
Groetjes!
Ik had gisteren mijn 10 dagen echo na 5 dagen letrozole..
Blijkt dat er dus een grote follikel klaarzit..
Gisterenavond 20u ovitrelle gespoten en morgen IUI..
Deze 3de x is het dus zonder menopur, maar zou positief zijn volgens Dr. Decleer..

Afwachten dus!
Testdatum zal 12/10 zijn :wink:
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 8 oktober 2024, 18:39

kimmieh schreef:
27 september 2024, 8:36
Poppemieke schreef:
Groetjes!
Deze 3de x is het dus zonder menopur, maar zou positief zijn volgens Dr. Decleer..

Afwachten dus!
Hey kimmieh!

Het is al bijna weer testdag! Hoe voel je je? Ik hoop voor je dat het deze keer raak was!

Ik heb vandaag eindelijk mijn menstruatie doorgekregen, het lijkt zo een eeuwig het te duren als je zit te wachten 😅Volgende donderdag 17/10 op controle voor echo en hopen dat er een mooie follikel klaarzit.🤞
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 9 oktober 2024, 12:14

Poppemieke schreef:
8 oktober 2024, 18:39
kimmieh schreef:
27 september 2024, 8:36
Poppemieke schreef:
Groetjes!

Afwachten dus!
Hey kimmieh!

Het is al bijna weer testdag! Hoe voel je je? Ik hoop voor je dat het deze keer raak was!

Ik heb vandaag eindelijk mijn menstruatie doorgekregen, het lijkt zo een eeuwig het te duren als je zit te wachten 😅Volgende donderdag 17/10 op controle voor echo en hopen dat er een mooie follikel klaarzit.🤞
Oh, fijn dat je je menstruatie hebt gekregen..
Ik hoop met je mee voor 17/10!

Hier.. Tja, ik voel niets, dus ik vrees ook dat het negatief zal zijn..
Geen flauw idee eigenlijk..
Afwachten is de enige optie

Groetjes!
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 17 oktober 2024, 13:08

Net mijn 10 dagen echo gehad na 5 dagen letrozole... follikel is nog maar 10mm en dus niet groot genoeg. Maandag opnieuw echo en dan maar hopen dat ie gegroeid is en nog niet gesprongen is. 🤞

Hoe is het eigenlijk met jou, kimmieh? Positief nieuws gekregen? Of is het ook weer wachten? Ik hoop op het eerste!
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 17 oktober 2024, 15:04

Poppemieke schreef:
17 oktober 2024, 13:08
Net mijn 10 dagen echo gehad na 5 dagen letrozole... follikel is nog maar 10mm en dus niet groot genoeg. Maandag opnieuw echo en dan maar hopen dat ie gegroeid is en nog niet gesprongen is. 🤞

Hoe is het eigenlijk met jou, kimmieh? Positief nieuws gekregen? Of is het ook weer wachten? Ik hoop op het eerste!
Heyhey!
Ik moet dinsdag gaan voor 10D echo.. Vandaag nieuws gekregen dat er al een match is!
Ik ben dus blij dat ik geen cyclus dien over te slaan :-)
Vandaag ook 1ste dag letrozole beginnen nemen..

Vorige poging dus negatief geweest..
Er is wel een innesteling geweest, maar het heeft niet doorgezet ;-)

Liefs!
Je mag altijd laten weten hoe het maandag is gegaan!
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 21 oktober 2024, 12:49

Heyhey!

Wow, dat is snel maar goed dat je geen cyclus moest overslaan! Dat geeft toch iets meer gemoedsrust. Ik wens je morgen alvast een mooie follikel toe!
Dan zal het misschien voor donderdag zijn en gaan we met een dag verschil starten? Controle vandaag gaf een mooie follikel van 21mm dus vanavond ovitrelle en dan woensdag poging 2. 🎉
Laat ons hopen dat het goed gaat voor ons beiden! 🤞
Misschien tot in de wachtkamer?

Groetjes!
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

kimmieh

Bericht door kimmieh » 22 oktober 2024, 11:30

Poppemieke schreef:
21 oktober 2024, 12:49
Heyhey!

Wow, dat is snel maar goed dat je geen cyclus moest overslaan! Dat geeft toch iets meer gemoedsrust. Ik wens je morgen alvast een mooie follikel toe!
Dan zal het misschien voor donderdag zijn en gaan we met een dag verschil starten? Controle vandaag gaf een mooie follikel van 21mm dus vanavond ovitrelle en dan woensdag poging 2. 🎉

Groetjes!
Heyhey!

Ik ga duimen voor je poging morgen!! <3
Ik ben vandaag geweest, er zitten 3 follikels klaar.
Baarmoederslijmvlies 8 mm en mooi 3 laagjes..
Ik moet vrijdag opnieuw echo en IUI zal waarschijnlijk voor zondag zijn..
Ja, wie weet tot in de wachtkamer!

Ik hoop zo voor jou dat het lukt!
* Traject BAM *
07/24 --> 1IUI (neg)
08/24 --> 2IUI (neg)
09/24 --> 3IUI (neg)
10/24 --> 4IUI (neg)
11/24 --> Hysteroscopie

Poppemieke

Bericht door Poppemieke » 24 oktober 2024, 17:48

kimmieh schreef:
22 oktober 2024, 11:30
Poppemieke schreef:
21 oktober 2024, 12:49
Heyhey!

Groetjes!
Heyhey!

Ik ga duimen voor je poging morgen!! <3
Ik ben vandaag geweest, er zitten 3 follikels klaar.
Baarmoederslijmvlies 8 mm en mooi 3 laagjes..
Ik moet vrijdag opnieuw echo en IUI zal waarschijnlijk voor zondag zijn..
Ja, wie weet tot in de wachtkamer!

Ik hoop zo voor jou dat het lukt!
Hallooo!

Hier is het gebeurd en kan het afwachten weer beginnen. Bloedname op 7/11. Ik ga proberen, met de nadruk op proberen 😂, deze poging iets relaxer te beleven en niet continu te focussen op wat eventueel een signaal zou kunnen zijn. Ik ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. 😅

Kimmieh, ik denk aan je morgen en hoop dat er een supermooie follikel klaarzit!

Liefs!
BAM onder 30
2023 - start kinderwens
08/24 - IUI 1 👎
10/24 - IUI 2 🩵

Plaats reactie