Hoelang wachttijd in jette voor kid momenteel?

IUI Forum
Plaats reactie
Elif
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 juni 2009, 18:51

Hoelang wachttijd in jette voor kid momenteel?

Bericht door Elif » 25 maart 2010, 20:28

Hallo meiden,
Nadat wij een tese-icsi hadden in oktober( tese niet geslaagd dus met donorzaad bevrucht)geen verse tp, 2cryo's teruggeplaatst hebben gehad, hiervan zwanger raakten maar helaas miskraam :cry: .
Had ik afgelopen 16 maart tp van de laatste cryo maar deze lijkt te mislukken al lichtbruine afscheiding en negatieve test.
nu gaan we 20 april naar prof tournaye voor vervolggesprek over kid.
Maar wat ik mij afvraag hoelang is de wachttijd momenteel voor kid :( ?
We wachten nu 4,5 jaar op een kindje en zie er zo tegenop een lange wachttijd maar iets anders kunnen we niet.
Maar wilde graag weten hoelang de wachttijd nu ongeveer is.
groetjes Elif

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 26 maart 2010, 11:33

Dag Elif,

Jammer te horen dat de TESE in de oktober op niets is uitgedraaid. Ik ken het gevoel maar al te goed.
Wij hebben de TESE begin september gehad in UZLeuven. Daar kregen we te horen dat het nog 4 maand zou duren vooraleer we op de wachtlijst konden intekenen (eerst psy en een paar onderzoeken bij mij). Eens op de wachtlijst zou het nog 6 maand duren, tenzij we zelf een donor aanbrachten (wel niet voor ons), dan was het 3 maand.
Die wachttijd leek me onoverbrugbaar, dus ben ik als een gek beginnen rondbellen naar andere ziekenhuizen. Ik ben toen ook naar Jette geweest, daar bedroeg de wachttijd toen 4maand nadat je bij de counselor was geweest. Daar hadden we ook nog 1.5maand op moeten wachten. Uiteindelijk zijn we dan maar in Leuven gebleven en 5.5 maand na de TESE kunnen starten met de eerste KID poging. Uiteindelijk dus toch een pak korter dan de vooropgestelde wachttijd.


Een overzicht van de KID-procedures vind je onder
'Spermadonatie'. Als je een buitenlandse donor opteert, kan je wel direct starten in Jette, maar dat is nog prijziger.

Veel succes met het wachten (een tip, misschien kan je al een gesprek met een counselor vastleggen, zodat je na het gesprek met de gyn, direct verder kan)!!!

Knuf,

Repelsteeltje

Elif
Berichten: 77
Lid geworden op: 16 juni 2009, 18:51

Bericht door Elif » 27 maart 2010, 12:37

Nou een donor is er toen gevonden, maar de vraag is idd is die er nog.
Een deense donor kan gewoon niet voor ons aangezien mijn man turks is en ze daar geen match in vinden :wink: .
Pffffff je raakt er zo gefrustreerd van.
Dit was trouwens de 2e tese, al werd er hoge kans op slagen verwacht na het dossier van genk.
Alleen hadden die een verkeerd dossier gemaakt :roll:

Repelsteeltje hoop dat het snel raak is bij jullie!!
xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten