hoe voelt het als IUI lukt?

IUI Forum
Plaats reactie
indirah
Berichten: 488
Lid geworden op: 5 september 2010, 22:05

hoe voelt het als IUI lukt?

Bericht door indirah » 5 september 2010, 22:12

Hallo iedereen

Hoe voelt het als IUI wél lukt?
Ik heb 2 september de 4e inseminatie gehad en voel nu een grote druk op mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Ik weet dat dat nog bijna 2 weken moet duren, maar kun je nu al aanvoelen dat het niet gelukt is? Of komt dat door de Utrogestan die ik vaginaal moet inbrengen drie x per dag?
Door al die hormoonbehandelingen kan ik mijn eigen lijf niet meer lezen. En ik ga heel verdrietig zijn als het weer niet gelukt is. Maar nog 2 weken hopen is om dán verdrietig te zijn is ook niks.
Dus: voor degenen die zwanger werden door IUI: wanneer voelde je dat en hoe herkende je het?

Gr, I

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 6 september 2010, 14:13

Hey Indirah,

Ik was zwanger na de derde inseminatie.Maar ik moet je teleurstellen, er was weinig verschil met de eerste twee.

Tijdens de laatste ww van de eerste insem voelde ik me: moe, doodmoe, en had ik een zware maag. Ik was overtuigd dat ik zwanger was. en toch noppes.

Tijdens de ww van de tweede poging voelde ik niks.

Tijdens de ww van de derde gelukte poging voelde ik niks. Alleen de dag voor de bloedprik merkte ik dat mijn borsten pijnlijk waren. Ik had ook een heel erge druk onderaan. Maar dat gevoel was nogal typisch voor als ik zware regels zou krijgen.

Conclusie, je weet pas na een testje. volgens mij is 3 dagen na de inseminatie zowiezo te vroeg om al zwangerschapstekenen te hebben...

Maar dat wil niet zeggen dat je niet heel hard mag hopen!

succes,

Repelsteeltje

indirah
Berichten: 488
Lid geworden op: 5 september 2010, 22:05

Bericht door indirah » 6 september 2010, 23:16

Dankjewel Repelsteeltje

Ik ben nieuw op dit forum, en ben erg blij om andermans verhalen te horen en mijn hart te luchten.
Ik heb veel goede vriendinnen en lieve familie, maar mensen die dit hele proces niet ondergaan kunnen er toch moeilijker over praten. Hier lees ik allemaal onzekerheid, hoop en teleurstellingen die ik heel goed herken en dat is toch wel fijn afentoe.

Gr, I

P.S. wat fijn voor jou dat het gelukt is!!

Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 7 september 2010, 16:16

Indirah,

k Zou zeggen, smijt jezelf gewoon in het IUI-clubje! k Heb er zelf ook veel aan gehad: mentale steun, weetjes over hormonen, symptoompjes, ...

Veel succes met de behandelingen!

Repelsteeltje

Havanne
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 juni 2008, 21:52

Bericht door Havanne » 8 september 2010, 22:27

Ik heb 2 iui gehad en kan je eigenlijk ook niks bij brengen, de 2de keer toen het wel prijs was voelde ik mij grieperig en alsof ik elke moment regels kon krijgen van jewelste maar dat heb ik nogal wel eens.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten