Nieuwe hier, vandaag 1e IUI gehad

IUI Forum
Plaats reactie
wijkhuijs
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:58

Nieuwe hier, vandaag 1e IUI gehad

Bericht door wijkhuijs » 24 september 2010, 14:22

Ik ben Priscilla ,

25 jaar en moeder van 3 kinderen.
Na de jongste heeft mijn man zich laten helpen.
Maar 2 weken na de procedure bleek ik zwanger te zijn, helaas is dit geeïndigt in een miskraam.

Hierdoor wisten wij allebei dat we dit niet wouden en dat we heel graag nog een kindje wouden.

Na 2 jaar hebben we dit ongedaan laten maken, maar het sperma is er enorm op achter uit gegaan.

In Mei hebben we ons eerste gesprek in het ferteliteitscentrum van Middelheim gehad en vandaag heb ik de eerste IUI gehad.

Wist niet wat me te wachten stond en toen ging het ineens ook nog eens reuzensnel waardoor het me allemaal overviel.
Had een cyslus van normaal 31 dagen en mij ei op dag 14/15, dus moest op dag 12 (gisteren) voor het eerst komen, zo zegt die man dat ziet er al goed uit, morgen terug komen en dan van het weekeind de IUI.

Zo gezegt zo gedaan dacht nou tot morgen dan, toen ging rond 4 uur de telefoon, de bloedtest was binnen en ik was zo aan het pieken dat ik die avond om 9 uur de pregnyl moest spuiten. En vanmorgen om 11.45 mijn eerste IUI (op dag 13) heb gehad. Ging zo snel ineens dat ik best overdondert was....

Vind het allemaal zo spannend, en zit met zoveel vragen, en zou dolgraag met meer mensen die dit meemaken willen praten.

Groetjes Priscilla

Zij en haar
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 mei 2010, 16:41

Bericht door Zij en haar » 30 september 2010, 9:51

Hallo,

Misschien moet je eens kijken in het IUI- clubje... daar zijn een heel wat vrouwen die al (vaak meerdere) IUI's hebben gehad...

Daar kun je met al je vragen terecht, ze zullen je vragen vast beantwoorden...

Heel veel succes,

Z/H

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten