wie al wel zwanger na IUI

IUI Forum
Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door Phoebe » 22 februari 2016, 23:32

Ik las net even kort je "achtergrond" EKM81, blijkbaar loopt ons verhaal redelijk gelijk...! Dan word jij binnenkort ook héél gelukkig! :wink:

sannemie
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 juni 2015, 19:43

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door sannemie » 23 februari 2016, 12:37

Ik kan hier ook nog een goed-nieuws-berichtje bijplaatsen. Wij hadden midden januari eerste IUI (met donorsperma), en tot onze grote verbazing was het van de eerste keer prijs :) Geen hormonale stimulatie, enkel spontane eisprong. Nu 7,5 w ver en gisteren voor het eerst het hartje zien en horen slaan.
Dus hou de moed erin!
Mie.

EKM81
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 juli 2015, 16:57

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door EKM81 » 23 februari 2016, 16:38

Phoebe schreef:Ik las net even kort je "achtergrond" EKM81, blijkbaar loopt ons verhaal redelijk gelijk...! Dan word jij binnenkort ook héél gelukkig! :wink:
Laat het ons hopen! De inseminatie vond vandaag plaats en ik moet zeggen: ik was het meest relaxed van de 3 keren. Alle mogelijke stressfactoren die we al gehad hebben, proberen uit te schakelen, zoals file! Veel te vroeg vertrokken, waardoor we bijna een uur en half te vroeg waren. Op ons gemak nog iets kunnen gaan drinken in de cafetaria, boekje gelezen in de wachtzaal en voordat ik het wist zat ik terug klaar om de 3de IUI te hebben. Moet wel zeggen dat het de meest 'pijnlijke' was van de 3. Pijn als in ongemakkelijk, een klein beetje bloedverlies achterna, maar de vroedvrouw had het voorspeld. Ze zei iets in de aard van: 'je baarmoeder is precies wat gevoelig'. Maar voor de rest was alles wel in orde en had ze 'de weg goed gevonden'. Ook een heel sympathieke vroedvrouw, dus meer op ons gemak kunnen we denk ik niet geweest zijn.
Nu 15 dagen geduld hebben.

Hebben ook al meteen een afspraak met de gynaecoloog gemaakt voor het geval deze keer niets wordt, dan moet alles nog eens besproken worden. Hopelijk kunnen we de afspraak annuleren! :wink:
stop Pil (maart 2013)
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje

EKM81
Berichten: 249
Lid geworden op: 15 juli 2015, 16:57

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door EKM81 » 23 februari 2016, 16:41

sannemie schreef:Ik kan hier ook nog een goed-nieuws-berichtje bijplaatsen. Wij hadden midden januari eerste IUI (met donorsperma), en tot onze grote verbazing was het van de eerste keer prijs :) Geen hormonale stimulatie, enkel spontane eisprong. Nu 7,5 w ver en gisteren voor het eerst het hartje zien en horen slaan.
Dus hou de moed erin!
Mie.
Dikke proficiat! Leuk om terug een positief verhaal te horen!! Geniet ervan!
stop Pil (maart 2013)
Wachtlijst KID (mei 2015)
6e IUI (juni 2016)
Juli 2016: ZWANGER!!
3 maart 2017: bevallen van een flinke zoon!
november 2020: start traject voor een brusje

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door Phoebe » 23 februari 2016, 17:14

@EKM81: plan nu ook nog maar wat ontspannende activiteiten en vergeet er vooral niet in te geloven!! Gewoon vastberaden zijn dat het nu lukt! 8)

Pebbels
Berichten: 37
Lid geworden op: 31 oktober 2014, 12:07

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door Pebbels » 16 maart 2016, 23:23

Hey,

Wij waren bij de 3e poging zwanger. Ons dochtertje is ondertussen 3maanden oud. :D

Ik kom af en toe nog kijken op dit forum omdat het me vorig jaar erg geholpen heeft om toch ook positieve verhalen te lezen.

Daarom wil ik ook af en toe mijn eigen positief verhaal neer schrijven.
Hopelijk kan ik op deze manier jullie helpen om positief te blijven denken.

Ik wens iedereen heel veel moed en natuurlijk ook het lang verwachte goede nieuws!
28/03/2015 3e IUI: Positief, 17/12/2015: Prachtige dochter!

20/08/2016: Begonnen voor een Brusje,
24/12/2016: 4e IUI: Zwanger, uitgerekend voor 15/09/2017.

biekele
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 februari 2016, 12:38

Re: wie al wel zwanger na IUI

Bericht door biekele » 10 april 2016, 19:49

Hey iedereen ik heb in Feb en iui behandeling gehad en was niks geworden nu deze maand normaal gevrijen en was 6dagen overtijd en nu wouden we testje doen komt die maandstonden er door zeker weeral niks na 1jaar proberen wil in nog iui behandeling doen maar wil niet teleurgesteld worden dat het weer niks is hoe kom zo iets te boven om te blijven proberen Iemand en ideeën gr biekele

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten