Acupunctuur

IUI Forum
Plaats reactie
Loefy
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 juli 2010, 17:21

Acupunctuur

Bericht door Loefy » 14 november 2010, 14:38

Hallo,

heeft iemand ervaring met acupunctuur? Wij zijn momenteel bezig met IUI.

Groetjes

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 14 november 2010, 15:57

Ik.
Maar ik ben er niet zo positief over. Wij hebben een maand of 7 geprobeerd via alternatieve geneeskunde (acu & kruiden).
't Heeft ons eigenlijk ranzig veel geld gekost en niks opgeleverd.
Maar da's mijn verhaal, sommige meiden hier zijn er (volgens hen dan) wel mee geholpen.

Ik bekijk het als: ik heb het geprobeerd en het heeft niks opgebracht, maar ik kan me later ook nooit verwijten dat ik het geen kans gegeven heb.

Loefy
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 juli 2010, 17:21

Bericht door Loefy » 14 november 2010, 16:38

@ Lie, bedankt voor je antwoord.
Wat ik mij afvraag is, zien (of voelen) zo een mensen wat er met je scheelt en op basis van wat geven ze je kruiden?
Goh ik weet echt niet wat ik zou doen.. :?
Groetjes
PS. ben je ondertussen al zwanger?

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 14 november 2010, 20:22

loefy,

rotte met alternatieve geneeskunde is dat er geen grenzen zijn ivm. betaling omdat er geen conventies zijn binnen de alternatieve geneeskunde.
zolang je niet té veel betaalt (informeer je goed daaromtrent).

accu geeft me het gevoel iets 'te doen', ipv. alles in handen van arts en echomachine en labo te laten. als je controle verliest ga je een 'systeemke' vinden om zelf controle te hebben op de situatie. doe je dat met een kaarske branden of met accu of gewoon met elke avond een gebedje voor het slapen gaan of al dan niet iets wel of niet te eten, zolang je fertiarts niet zegt dat het nadelig is (en zelfs dan is het nog je eigen keuze) mag je in principe doen wat je wil.

ikzelf doe accu en heb gemerkt dat het me wel rustiger maakt al ben ik na de doodgeboorte van matéo* nogal prikkelbaar voor geluiden rondom en stop ik nu oordopkes in mijn oren om me volledig te knn ontspannen.

ter referentie: ik betaal 35 euro per maand bij johan, vind dit écht niet te veel.

liesje

Loefy
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 juli 2010, 17:21

Bericht door Loefy » 14 november 2010, 21:23

Hey Liezeke, ik heb Johan alvast een mailtje gestuurd voor meer info. Denk dat ik het ga proberen, heb niets te verliezen hè. Wij zijn nu al 2 jaar bezig en zijn van deze maand gestart met IUI. Jij hebt het ook al zeer moeilijk gehad lees ik. Veel sterkte nog! Groetjes

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 14 november 2010, 22:04

Zwanger? Moi? Tgoh, het zou eens wat anders zijn eh :wink:
Neen dus.

En qua betalen: ik kan me nog sommen van boven de 100 euro herinneren voor kruiden voor ventje & ik én acu enkel voor mij. Als je dit elke maand doet en zonder enige terugbetaling, tja... Had het geholpen dan had ik daar waarschijnlijk nu niet over lopen zagen :wink:

Loefy
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 juli 2010, 17:21

Bericht door Loefy » 19 november 2010, 11:13

Ja watte seg!! Eerst volgende plaats is pas in maart bij Johan !! Dat kan ik ook al op mijne buik schrijven. Zucht..

zazoe
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 juli 2010, 13:38

Bericht door zazoe » 16 januari 2011, 21:02

Hoi,

in maart pas bij Johan??? probeer nog eens? Ik lag er vorige week en ik hoorde de receptioniste opnemen, en ze zei toen dat er over 2 maand plaats was.

Op zich vind ik het het wachten wel waard... Ik word ook heel rustig van de accu, en ik weet dat het geen wondermiddel is, en ik ben eigenlijk een redelijk realistisch ingesteld persoon... Zo van... Jaja, kan dat echt helpen?

Feit is wel dat hij zij dat het zou lukken... En inderdaad, het was gelukt om zwanger te geraken! dus daar had hij gelijk in. Jammer genoeg kreeg ik een miskraam op 7 weken...

Nog een feit, ik heb het normaal ALTIJD koud! koude voeten, koude handen, wintervoeten met sneeuwweer... 's nachts in bed met 2 dekens,... en sinds accu... Ik heb zelfs de zomerlakens opliggen in plaats van de flanellen... ik voel mij echt warmer... En wintervoeten! niks last van gehad, zelfs niet toen het zo hard sneeuwde...

Dus baat het niet, dan schaadt het niet! het doet enorm veel deugd...

*zazoe*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten